Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | dnes.dir.bg
назад

Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец

Проблемният самолет е бил практически съвсем нов, доставен едва в края на октомври 2023

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

леко полеко и ръждясалите ф22 и после ф35 от светкавиците и ще видиме голия задник на милиардите за впк на фалиралите сащисани ротшилдови рептили,рептилите са висши същества живеещи по 300 400 години ама не и в нашия славянски свят,и ще мрът голи с опашки от доларови хартии

Да изхвръкне прозорец е МНОГО СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ . мОЖЕ ДА ГОВОРИ ЗА КОНСТРУКТИВН ПРОБЛЕМ .Не искам да влизам в детайли за първите самолети и проблемите точно с прозорците

Боинг отдавна вече не са и сянката на това, което бяха. CEO-то е счетоводител, а наскоро назначиха за COO също счетодовителка... За сравнение, COOто на SpaceX има дипломи по машиностроене и приложна математика. Airbus също се управлява от инженери.

Такава е тенденцията навсякъде - акционерите искат пари, а не добри самолети

Браво на екипажа и на Boeing, че са успели да приземят практически пълна с гориво машина. Поздравления на Boeing, че машината е издържала.

Както се казва по тяхному: "If it's boeing I ain't going!"

Врата бе, вратата се е отворила !

не е врата

“Проблемният прозорец е разположен непосредствено зад крилото и се отваря единствено при евакуация.” Майкоооо, Това е авариен изход и е врата, а не прозорец! Лили, лилиии, кво да ти кажа?

Вчера тупна един В1В, днес тези таратайки... Не е на добре...

Струва ми се, че този инцидент ще свали акциите на Боинг значително, а в Тулуза вече потриват доволно ръце. Не е ОК да падне цяла врата по време на полет и то на толкова добре изпитан модел като 737 MAX.

И сега ще завалят поръчки от цял свят за МС-21

Аварийният изход НЕ Е ВРАТА!

Даже и на Ту-134 не може да се случи.

Аварийният изход НЕ е врата

Сеа разбрах защо Аржентина не иска вече в БРИКС.

Едно време какви самолети имаше .... От стомана и алуминиеви сплави . Сега ги правят от фибран и монтажна пяна .... то се вижда на видеото .

А какво е, бе пич? Ескалатор?

А стига, бе! ....Не подозирате ли , че агент на Путин е набил един юмрук в джама на аероплана?! ...Па к'вото стане.

Ха..ха "А стига, бе!", зевзек смотан.

Пич, що си прайш тука мека пишка с амерканците.?? ...Те са нация техническа.

Ако самоледа беше русский, щеше да кацне меко с парашут!

Ба, мооре ! Врата си е ..я към ада, я към рая. Амин!

На майка ти в ...ПУХА!!

...така е, като нямаш мозъчни, ...не драскай тука.

Над 50% от всичко което лети във въздуха с мотор, е излязло от фабриките на Боинг. Във всяка точка от времето, във въздуха има минимум 10 хиляди самолета произведени от Боинг.

Америслямското авиоинженерство отново в действие. Нищо чудно, че след 40 години и 1.5 трилионa долара не могат да накарат т.нар. си "суперсамолет" даже да лети без да пада и им се разбиват бомбардировачи за по половин милиард.

Откъде е тази статистика?

Ако ще сравнявате Туполев с Боинг има доста примери. Провери изторията за ТУ-104 и тенденцията му да прави вертикални изкачваяния докато не загуби скорост и се разбие. Последната кастрофа с този самолет уби цялото съветско командване на тихооканския флот. Отделно всеки 5 самолет построен е загубен при леки и тежки инциденти.

Намери си ги сам.

Вижда се :) затова ли и Боинг и Еърбус имаха конструкторски бюра в Москва ?

Дали врата, прозорец или авариен комин сам да се отвори???Кой луд се качва на ковчезите Боинг???

Потърсих. Няма такова нещо - очевидно лъжеш.

Този модел все едно е прокълнат.

защото като се разпадна съветското самолетостроене, цяла армия от авиоконструктори остана на улицата. По същия начин НАСА взе Роскосмос под аренда за да го спаси от колапс.

Авариен изход :) Научи разликата между двете :) и после пиши. Очевадно си незнаещ!

Или все едно са го правили некадърници. Но въпреки постоянните му технически проблеми, не го изтеглят. Явно и той е едно от нещата, които са "прекалено големи, за да паднат", както разправяха америслямците, докато спасяваха фалиралите от алчност америслямски банки с парите на америслямските данъкоплатци, които в това време масово си губеха жилищата заради невъзможност да си плащат ипотеките и не могат да си позволят да се лекуват от нищо по-сериозно от настинка.

Има и снимки, не е прозорец, а вратата на аварийния изход. И това е самолет на 1 месец.

На вниманието на преводача: Safety record не значи "рекорд за безопасност". От друга страна, то си традиционното смешно недомислие, запазена марка на дир-а.

Само дето и седалката засмукана.

Понеже самолетите станаха повече, повече инциденти ще има с тях.

Бате ,самолето е убав ,ама е цига.н.ски .Нема страшно ша стане и за вторичните.Аха.

"Всеки самолет ще бъде върнат в експлоатация само след завършване на пълна поддръжка и проверки за безопасност. Очакваме всички проверки да приключат в следващите няколко дни"....Ще проверите щателно 65 самолета за няколко дни. Тъпите американци може и да ви повярват.....

Просто е правен набързо, за парички....демократично, с вградени атлантически ценности.

Също така знаем и, че този самолет въобще не трябва да лети. Боинг също си го знаеха, но мълчаха, до двете катастрофи. Да си знаете....

....толкова добре изпитан модел като 737 MAX.....ох, посмяхме се, дай сега сериозно.....

Тъпи журналя, не прозорец,а аварийната врата. Първо разберете после пишете. Има чужди медии.

Преди 6 месеца летях с тези авиолинии от Portland oregon до San Diego CA. Бяха по-добрия избор от ниско бюджетнитe Spirit (тип Easyjet). Американците са долно племе. Сс двойно гражданство съм и живея между България и Америка. Не се чувствам у дома си нито тук нито там.

"огромен рекорд за безопасност" -тъпи журналя! С гугъл транслейт ли лупкате?

Летял съм на този тип самолет "Boeing 737 MAX 8" - това дето е паднало си е авариен изход. Има си прозорец в средата, но нещото дето се отваря е доста по-голямо. По-малко е от основните врати, но колкот човек да се изхлузи през него си става. Пред самия изход няма седалка. Пътеката е малко по-широка от стандартната между две седалки.