80-годишна жена беше влачена от трамвай в София
Инцидентът стана около 10:30 ч. тази сутрин
Обратно в новинатаКоментари - 80-годишна жена беше влачена от трамвай в София | Днес.dir.bg
Коментари
Даааа какво да ви кажа-не ми нужна да чета Стивън Кинг или да гледам ужасии по тв - то: В бъргаия живота вече стана сървайвър наживо.
Ами няка какво да се допълни повече: каквито хората, такава и държавата, такива ще да са и политиците... 45 години руско робство тотално ни затриха...
Да, учете правопис нищо, че вече може да е твърде късно, както и за останалите списващи тук полуграмотници.
Пълен простак.. ти прочети ли изобщо статията? Жената е слизала бавно, ватмана въобще не е погледнал, затваря врата и крака на жената остава заклещен. Дано и на теб да се случи и да пуснеш като мръсно куче на релсите..
Това на слизане или на качване? Важи ли й застраховката от билетчето? Щото, ако е на качване и не го е валидирала.
В статията пише "тя се е заклещила крака". Къде и как го е заклещила на най-ниското стъпало?
че някой близък - син, дъщеря, внук или внучка е назначен като асистент по европейски програми да се грижи за тая възрастна жена, заплатата му е не по малко от 1200 лв. а насрещна работа никаква, щом женицата сама е тръгнала с трамвая, десетки хиляди млади тунеядци живеят царски от тия програми, а работещите в реалния сектор изнемогват
Камерите и застраховките се грижат за сигурността на пътниците. Предполагам Камерите не хващат вратите и стъпалата, както и пътуващите с кучета и джебчийките.
За това е виновна държавата, която не им иска отчет за свършената работа. Както другите хора имат работно време, така и те трябва да са ангажирани, а не баба му да го освобождава. Освен това няма изисквания за квалификация, не са наясно с заболяванията на човека, за които се грижат, режима на лечение, лекарствата му и т.н.
Това е станало в някой от старите трамваи ! На другите няма как да се случи ! Има сензори ! В старите едва ли има камери !
А дано се откажат лудите баби да пътуват, ама едва ли... Заради тях не пътуват нормалните хора и София се претоварва с коли. Затова няма лошо някоя и друга баба да дава фира. Една досадничка в трамвая по малко.
Новите трамваи не потеглят при отворени врати. Явно този е от по-старите. На тази възраст подобни травми са животозастрашаващи.
И как точно ти пречат бабите? На мен ми пречат групите от пубери дето пушат и крещят в градския транспортъ
Ходи в Москва, русофил. Явно от 681-ва сме чакали да ни "изгради" Русия. Боже, колко болни мозъци по тази земя. Дано отворят още някоя психиатрия, че такива продължават да ни затриват! Те руснаците така хубаво "изградиха" и Украйна през 30те.
А бай мангал се вози гратис , докато пенсионери бъдат малтретирани и унижавани Добре дошли в България …
Вече няма стари трамваи. Почти нищо не се разбира от тази статия, освен че има пострадала възрастна жена и влачена от трамвай няколко метра. Накрая и тази информация може да се промени.
И какво ти пречат бабите? Как по друг начин да отидат до някъде ако са много стари и не могат да отидат пеша?
И половината ватмани и шофьори от ГТ постоянно дрънкат по телефоните си. Даже и да са със слушалки, това им отвлича вниманието
По линия 8 само стари трамваи вървят - над 40 годишни, зелени, швейцарски, преди доста години реновирани. По линия 12 също има от тях.
След трите катастрофи с джипове и трамваи и последвалото поскъпване и валидиране на билетите, следя с внимание всяка случка с градския транспорт и особено трамваите.
Пич, старите Швейцарски трамваи са от 90те. Не знам как реши, че са над 40 годишни? Така изглеждат, да. Това е умишлено защото такъв е дизайна в Швейцария, нарочно са направени да изглеждат един вид ретро. Голяма част от същите все още се движат и там. Не пишете без да знаете.
Разбираемо. Виж, ако трамвай беше влачен от 80 годишна жена, щяхме да избием рибата.
Даже ето още информация: Швейцарските зелени трамваи са произведени през 1992 г. Модернизирани са през 2002 г. Реално техниката за отваряне, дизайна отвътре и ниските подове са от 2002 г. Къде го реши, че са над 40 г
А по линия 10 примерно, нови ли са? Щото ако тях броиш за нови, значи и икарусите таман са излезнали от завода..
Това ватмани и шофьори на автобуси са пълни о*лигофрени. Ми живи хора возиш, Сельо. Огледай се дали всичко е наред преди да затвориш вратите и да тръгнеш.
Помислете малко и за ватманите, които управляват такава голяма машини, возят всякакви хора и работят на празниците.
няколко години ватманите и шофьорите в градският столичен транспорт карат все возят едно картофи вместо хора. То рязко спиране на спирки, то ускорения, здрав да си, ще излезеш на части.
Да ти кажа обаче, че болшинството ватмани и шофьори в столичния транспорт са дошли от дълбоката провинция, където е още по-зле. В презрелия соц бяхме на студентска бригада в село Хайредин и в края на бригадата, шофьора на автобуса Кузман Кузманов си каза, че нарочно е отварял жалюзи да влиза прах като ни вози, защото някой си в първия ден се бил подпрял отвътре на вратата на автобуса и не се бил махнал, въпреки че Кузман му бил казал.
За тоя над мен. Пише се списващи, което е от възрожденската дума списване, а в сега е писане.
градския транспорт да въведете ред. А може и показно да направите, като поработите като ватман два-три месеца на техния режим. Тук всики възмутено критикуват. Да се надяваме, че те на работно си място са абсолютно изрядни и ефективни.
Ватман, шофьор на автобус в градският транспорт, или на тролейбус - заплата от 4-5000 евро, но: 1.Да е психически и физически здрав 2.Да е живял минимум 10 години в този град 3.Да е със завършено средно образование от преди 10 години/тест при постъпване!/ 4.Не по-млад от 26 години и не по-стар от 36 години 5.Семеен с минимум 1/едно/дете
Тъпя ватман не е разбрал жена ми е била там и е дърпала бабата да я откачи ватмана е избягал