7 души, сред които и 2 деца, загинаха при тежки катастрофи за по-малко от 24 ч. (снимки)

Според статистиката на МВР от началото на годината над 240 души са изгубили живота си по пътищата в страната

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

100 000 км, нов внос от Швейцария, баба шофьор, гаражна. Всички утайки и бракми биват докарани в България, а пък пътищата са кошмарни. Повечето от водачите са нетолерантни, прости и нагли на пътя. Резултатите са налице.

Пълни глупости. Не колите , а мАтриала е зле, както и органите, които контролират или по-точно нищо не контролират. Е за това е тази лудост - всеки си прави каквото иска и все едно, че е сам на пътя или ако има други участници те трябва да му освободят шосето. А с малко желание на хилядите хрантутници може да се въведе ред, но защо след като така и така им се плаща? Защо да работят за пари, като могат да ги получат и без да работят?

Точно тея дет карат трошки, обикновено карат най-внимателно. Това са възрастни бедни хора и те нямат вече желания да се "доказват".

короната не е убила нито едно дете, но глупаците треперят от нея

В тая кочина всеки ден е оцеляване. Неслучайно френските командоси навремето додоа тука да тренират в реални условия. Биха ги, стреляха ги, накрая ги и опикаха. Уелкъм ЕС!

#КОЙ "Всеки нормален човек на практика е нормален само отчасти." Зигмунд Фройд От "политическа реализация" и брутално налагане на "законите" до "Радевото мълчание" Защо журналистите и политиците, и лекарите в България не отговорят с факти на един много прост въпрос: "Защо България е на първо място в целия свят по обща смъртност за ...2019/2020/2021 г. и защо това е неоспорим факт." Населението в България е 6.9 млн. от тях над 381 човека умират на всеки 24 часа - от 01.01.2021 г. до 20.06.2021 г. България е на първо място в целият свят по обща смъртност - 15,5 на всеки 1000 човека за 2019 г., 17,8 на всеки 1000 човека за 2020 г., 20.88 на всеки 1000 човека за първото шестмесечие на 2021 г. Над 70 % от работещите в България, заплатата им е до 1001 лв., но след взетите задължителни данъци и задължителни "осигуровки" (скрит данък) от тези 1001 лв, реално за цял месец "заплатата" е 782 лв., с други думи, над 70 % (мнозинството, а НЕ малцинството) от "работещите" в България разполагат с до 26 лв. за цял ден, а тези пари стигат само за храна на един човек, а за: деца, дрехи, обувки, лекарства, ток, вода, транспорт, течни и/или твърди горива, книги, задължителни предпазни маски и т.н... Над 30% от мъжете, над 15% от жените или всеки трети мъж и всяка шеста жена в България умира преди да навърши 65 г., и затова пенсионните им вноски и другите им задължителни "осигуровки" са отнети в полза на държавата (реално това не са "осигуровки", а скрит данък). Това е неоспорим факт, но защо ти мислиш, че няма да си третия или шестия, колко удобно, но за #КОЙ. За тези над световно много погребения на всеки 24 часа за всеки 1000 човека в България, над 65% процента от все още живите, те не могат да платят за погребението на близките си, защото за "най-евтиното" погребение цената е над 1500 лв., но това е само първото задължително плащане, защото има и второ (след 1 година) задължително плащане, а то е също над 1500 лв. България е държавата с най-високата смъртност и най-ниска раждаемост в света за изминалата ...2019/2020 г. и досега - 2021 г. Това показват данните на Световната здравна организация, „Индекс на болниците“ в областта на Акушерството и гинекологията, и World Population Review, и НСИ. Комбинацията на ПОСЛЕДНО (или близко до последно) място по раждаемост и ПЪРВО място по смъртност извежда България като АБСОЛЮТЕН СВЕТОВЕН ШАМПИОН по съкращаване и заличаване на българските граждани в България за изминалата ...2019/2020 г. и досега - 2021 г. Защо Ви ограбиха и заробиха ШЕПА "хора", ето защо: "Бедността БЛАГОПРИЯТСТВА хората да бъдат ИЗНУДВАНИ. Бедността ПОДТИКВА хората към действия, които иначе НЕ биха извършили. Бедността ПОМАГА хората да бъдат ЛЕСНО манипулирани. Разликата между свинете и бедните хора е, че на свинете НЕ им се НАЛАГА да работят за помията: физическа, ментална и емоционална с която ги хранят ВСЕКИ ден." Но тези факти, никога няма да бъдат показани от "обективните" и "нископлатени", много над 10 000 лв. заплата всеки месец, журналисти в България. Докато другите държави си имат мафия, то мафията в България си има държава.

У нас бомба вас без бомба повече умря от нас

80%вината е на ЗАКОНА и на КАТ. Давам пример : Пътя е Монреал - Торонто Магистрала където двете платна са отдалечени на не по малко от 30-40 метра. Мах скорост 100 км/час Глоби: Толетират до 115 км/час Над 120 до 130 окошо 300$ Над 130 500$ Над 140 800$ плюс лепване ма криминално досие с което ме можеш да отидеш и до щатите. Отделно маказателни точки и след един гаф книжката хвръква за 6 месеца. Хайде сега лек път и давайте газ.

И тираджиите са за здрав бой - турски,румънски и наши!Пъпли с 40 км.,прави колона от 12-15 коли,МО НЕ ОТБИВА

...ЗА ДА ПРОПУСНЕ КОЛОНАТА,както е по закон.

Чипираа ни, чипираа колите и са глей ко стаа....

Вугаропитеци сър !

Аз само искам да вметна нотка позитивизъм за баланс. Скоро се прибирахме с приятел от Синеморец. Колона коли като индийска нишка карат със 70. Никой не изпреварва. Разните му там А8ци, джипове, поршета и какво ли не - всички кротки. Да, намират се още идиоти, но искам да отбележа, и в това съм абсолютно сигурен и сериозен, че има ПОДОБРЕНИЕ в шофьорската култура на българина за последните 10-15 години. Вече не е толкова модерно да си мутра и да се държиш като мутра. И доста интелигентни хора се замогнаха и това допринася за нашествието от скъпи коли, но каращи културно. И друго искам да отбележа - по-бързо (и наглед нагло) каране, колкото и парадоксално да ви звучи предполага всъщност по-високи умения. Та, това че пише че някоя кола се е блъснала челно в тир или в дърво не означава, че някой е изпреварвал безрасъдно. Възможно е, но също така е възможно и абсолютно нелепа ситуация, завършила фатално поради некадърност, а не превишена скорост и т.н. Пътищата са претоварени защото половината ай ти специалисти работят от морето в момента. Зимата няма дявол по тези пътища. Не може да се строи магистрала за 2 месеца трафик.. особено с тези ниски данъци и евтини винетки. Това е положението. Малко повече смирение и позитивизъм и работа в правилната посока и ще се оправим :)

Подобрение почти НЯМА. Миналата събота огромно задръстване на магистрала Черно море, не че е магистрала, ама такава се води - сума народ, най-вече от селски тип, с трошки, гнусна физиономия и подигравателно изражение как прецакал всичките, кара в аварийната лента, там, където я има. На края на магистралата патрулка, единия кибичи на сянка, другия - посредата на платното. Тази събота се връщам от Камчия. Има доста ограничения на места, на които са ставали много тежки катастрофи, но това не им пречи да изпреварват, обикновено трошки, които ще се разпаднат при по-висока скорост, или румънци, които се движат в колона и ако единият изпревари, другите и те трябва. С един такъв се гонихме на магистралата, ама за това по-късно. Та влизаме в Приселци, на входа полиция, в селото - задръстване. Аз намалям до 50 и натискам спирачки да спра, а тоя отзад - бам в канавката, защото се беше заблял и влиза в селото със 70-75, колкото се караше. Тоя беше скъп, не беше трошка.. Та на работата с гонитбата - 3 коли с румънска регистрация се движат с 80 по магистралата, но на отстояние. Изпреварвам най-задния и се пребирам в лентата, а той - газ да ме изпревари да е пред мен. Хубу - ама като застане пред мен, кара с 80! Аз го изпреварвам със 100-110 и пак се прибирам в дясната лента, защото останалите са далеч, той пак газ 140 и пак 80 пред мен... Така че културата е дале от културата в случая.

За ползването на мигач в България има приказка - не се подава мигач, за да не се разбере на къде ще се завива. А смяна на лентата как се процедира. В цивилизованите държави - подава се мигач за намерението да се престроява. След като от съседната лента те пропускат (което почти винаги става) се престрояваш или пък се изчаква докато те пропуснат. В България - няма мигач. Ами направо по метода на тарана- дава се газ и малко преди задницата на този отпред се извършва престрояване. Следва набиване на спирачки за да се изравни скоростта. Ако на този отпред му се наложи да набие спирачки става интересно. А ако този пред който се престрояват не успее да отреагира престрояването по метода на тарана, отново става интересно. Помня как един таксиметров шофьор ругаеше по другите шофьорите - гледай ги тея как се мотаят. Излизат само събота и неделя да карат и сега ми излезли. И това докато засичаше масово всички.

Един таксиджия се опита да се навре в място за кола и половина (паркирали коли от едната страна) при положение, че насреща идваше друга кола и заби дясната гума в бордюра. И вика "ей тоз как ма сви". Е не виждаш ли че трябва да изчакаш бе, няма място да се разминете, кой ти е дал книжка... Той се обиди щото от 25 години бил шофьор.

Лошо състояние на пътищата, ниска култура и слаби умения.

Егаси войната. При бомбандировки сигурно жертвите са по-малко Защо почти никога не се пише причината за катастрофите? Явно има кардинален проблем! Ние не се възпроизвеждаме с такава скорост, с каквато се умира по пътищата!

Спряха Хемус жертвите ще се множат!

Много жалко за толкова невинни жертви! Но на тези снимки в статията много ясно се вижда на какво приличат "пътищата". в кавички слагам, защото това не са пътища, а остатъци от асфалт от преди повече от 30 години, няма маркировка, няма знаци - какво да очакваме когато колите от последните 20 години не са предвидени за черните пътища из България. То няма маркировки по така наречените мгистрали, няма електронни предупреждения за аварирали превозни средства или ремонтни работи; знаците са на 50 м преди опасността, ако изобщо има едни поставени криво ляво. Къде е оня от АПИ дето реве каква "огромна" работа били вършели и как несправедливо го изгонили?

И с каква скорост трябва да се кара по такива пътища? Да, плащаме данъци, винетки, да, трябва да са хубави, да, трябва да има маркировка, ама знаем, че не е така. И пак питам с каква скорост трябва да се кара по такива пътища? Ако улицата пред входа е разкопана ще тичаш ли или ще стъпваш внимателно?

Идеални новини! Наливам си двойно и ошмърквам няколко линийки, любувайки се на шкафчето си :) Пътищата са пастет, ама съм мултимилиардер!

Яко тъп народ. Като САЩ сме - само че тука трябва да забранят карането на кола :Д

Защо румънците нямат такива проблеми, а дори малко от тях спазват стриктно правилата... Калпава българска работа!

Глупости, румънците са единствената нация в ЕС с повече жертви на глава при ПТП от нас...

Румъния имаха верижна катастрофа с 55 преди 10 дни. Е това вече и при нас го няма.

С 55 коли.

Президента е виновен и служебното правителство!!!! Колкото бяха виновни министрите на Борисов за катастрофата в Искърското дефиле!!!

Пътищата са тотално занемарени, маркировка, знаци, светло-отразители дори на магистралите липсват. Добавяме дупки, и мутренска култура на каране, спасението в кратки срокове е стотици камери и глоби до откат, прибиране на коли.

кво значение има професията? дирлайнари? не може ли нам колко си годишна жена/ мъж /травестит вол и тнт?

По мое неекспертно мнение - пътщиата са претоварени. Нямаме пътища които да са адекватни на потока коли и камиони. Не зная колко печели държавата от транзитните тирове, но баш тировете според мен са основен фактор и за претоварването и за разбиването на пътщиата.

Едва що започнахме да им събираме такси. И за протокола да отбележим, че БСП бяха против

комбинация е - от липса на пътища, от скапани пътища и от каращи като простаци идиоти ... бързане, наглост, слепи рискове и така ... ламарини и накълцване

Не са само пътищата. Липсота на умения е потресаваща.

Стига с тези умения - виж на снимката на какво се казва път в България. Из Западна Европа третокласните пътища са с хубав асфалт и маркировка - това са черни пътища у нас, къде ти е маркировката? И да сложат една раделителна линия ли нямат пари?

В замяна на това Егото им е в облаците. Всичко могат, всичко знаят, докато ... нацелят самотното дърво "насред" пътя или някоя друга кола.

Служебните слуги на Радев защо гепаха,....ъъъ пренасочиха половин милиард готова пара, отделена специално за строежа на Хемус?!? Иначе ние ще чепкаме във форумите каква причината! Ами трасета от преди 60 години, тесни, с гадни завои..

щото преди това за тях нищичко не е оставало - всичкото е отивало в чекмеджето!

За техните чекмеджета, така ли? И ако всичко е отивало в някакво чекмедже, как построиха от Герб 100тина км за 2.5 години?

"построиха", но на каква цена? И защо постоянно "построеното" трябва да се ремонтира? 400 км до морето човек кара по вълни... може би за да свиква с морските такива...

Не чух цената да е била непосилна

Днес карах от Бургас до София и след това до В. Търново. Имайки предвид как карат огромна част от "шофьорите", особено тези на бмв и ауди, еле пък ако са с джиБББ.... 7 жертви на ден си е чисто чудо. Нормалното би било 77. За това, че въпросните карат с 200 и повече, и не биват санкционирани, няма какво да говорим, все пак те са гъзари..., ама турбо такива.

Извършва се геноцид.

Жертви от Ковид за 24 часа - 0 Жертви по пътищат - 7. Очаквам от правителството щаб, мерки, бригинги и забрана на автомобилите. Както ни разпореждат да носим маски, за да спасим себе си и околните, така да разпоредят забраната за шофиране Иначе нещо лицемерно ми идва цялата работа

ваксини срещу ПТП!

Лошите и неподържани пътища са проблем... Автопарка у нас - също. По магистралата можеш да видиш 40 годишни опели и фолксвагени, както и чисто нови ферарита... Неадекватния контрол от КАТ също Но най важната причина за войната по пътищата, която не стихва вече 30 години е слабото обучение на водачите, купените книжки,ниското възпитание и липсата на елементарна култура и толерантност у шофьорите.

лошите пътища, старият и неизправен автопарк, малоумните водачи, включително тъмнозелени примати без книжки, органите на реда, които не упражняват никакъв действителен контрол, а само дебнат за бакшиши, манталитетът, а напоследък дори и горещото време! Направо се чудя като тръгна за някъде как съм жив още, но това винаги може да се промени... Обаче нека не се заблуждаваме - всичко това е преодолимо, стига човек да се съобразява с него! Дето се вика "съобраена с пътните условия скорост". Но, за съжаление, и това масово не се прави. И накрая това е резултатът...

Откакто Манго се научи да кара - мани-бегай по пътищата!

В България шофирането е истинско предизвикателство!Няма спазване на скорост,няма спазване на дистанция,няма подаване на мигачи.Елементарни основни правила.Бог да ги прости загиналите!

Съм забелязал една зависимост - малцина са тези, които спазват правилата по пътищата, най-вече ограничението на скоростта. На магистралата фучат с 200-250, а на първокласните пътища ме издухват със 120-130. И това е масово. Да не говорим пък за тираджии, мотористи...

Дира, тия статии ги препращайте на КАТ, да излезе оня пияния с дамаджаните да обади какво прави МВР за справяне с войната по пътищата.... София-Бургас се кара без да види човек патрул даже спрял някъде по магистралата...

Недейте да протестирате заради спрения Хемус и игричките около проекто магистралата! Оня ден 500 млн готова пара за Хемус ги взеха за борбата с Ковид!! Защо никой не протестира при Радев, значи сте доволни! Бутайте се сега по 60годишното трасе и после ще си скубим косите защо стана така! Излизат селски пръчове, новоизлюпени политици и ми се бият в тумбаците какво развитие ще подсигурят на България.... За какво развитие ми говорят, след като не могат да развият една пътна мрежа..!! Баце може да е всякакъв, ин-хаус, аут-хаус, обаче за 2,5 години построи нови 100км от 500те. А като дойде Комитова и първата работа беше да пренасочи половин милиард, а след това се зае да обяснява колко бавни били процедурите и как ще минат 6-7 години само в процеса по отчуждаване!! И това след като ГЕРБ са ѝ демонстрирали как се прави за 2 години до асфалт. Я, питайте в Германия, Австрия, Франция, дали строят отсечка 100км магистрала за 10 + години! Само до старт на строежа да отнема 6 години.!! За държава на кръстопът нямаме никаква инфраструктура! И колкото и Радев Клишето да ни засипва със заучени фрази, истината е видна - няма инфраструктура, тясно, старо - хората мрат заради това... Нали беше много на място политик? Защо гепа половин милиард целеви пари, отделени за магистралата!??

Съболезнования на семействата и вечна им памет на загиналите! Тук едни "специалисти" твърдяха ,че катастрофите ставали само с БМВ- колите били виновни!?! Сега убедихте ли се , че задкормилното устройство носи вина за тази касапница по пътищата? Това Пежо като го гледам в какво състояние е , едва ли се е движело с 60 - колкото е ограничението ,сигурно има причина да е толкова...

"Чудни" хабери от страната на Буци мутрака, СлаФи чалгара, бкп и електората им ..

избихте се бре говеда

чипосаните стават все по опасни

Скороста се определя от изкривената ламарина със сигорност не е 60км .Не глоби а лишаване от право да управлява МПС завинаги крумова закони ще сложат на място разпадащата паплач шофьори.Бог да прости загиналите а за загубата на децата съвест нямат ли идиотите скапани.

Червеният главорез-психопат Чашков, вместо всекидневно да се занимава с чегъртане да започне да изпълнява преките си задължения,че битовата престъпност и жертвите на пътя от как той е на власт рязко се повишиха.

Търся малка фадромка на старо,,..изгодно- за движение в градски условия.

Имам един танк без оръдие...в движение.

Промяната започва !

Акъл -МОРЕ ! ГЛАВА - шамандура.

Като стане жега и ганьо откача...

При соца такива ,,челни катастрофи ,, бяха рядкост.

Имаше просто правило: И пийнал да си -пазиш предния! А сега как го пазиш- изпреварваш го от ляво,..от дясно.

щото немаше бензин

Оставка Рошков! Радеф също, съд и затвор! Държавата няма ръководител, всичко е на автопилот.

То че е сериозно- сериозно е! Ама тии....сериозно ли ..?

камери на всеки 5 километра

Не камери,Акъл и манталитет няма,няма и да има в това комплексирано племе,и през 10 метра камери да има пак ще се избиват

От безумно много време са тия ограничения от 40 и 60 км между шумен и търговище, както се вижда от снимката. Ами и при 60 км ограничение в продължение на 14 км се трепе тоя добитък.

Панелен плъх я стой в гетото и мълчи!!!

Къде миеш чинии манго?

майкa ти, ако имаш нещо да ми кажеш в лицето съм жк Лагера 36 блок!!!! Нещастен роб

Всичко нормално бе. Миналата година имаме 460 загинали. Сега сме малко над средата на годината и имаме 240 жертви - малко над половината от миналата година. Няма покачване, няма намаляване. Честно казано като че сме се поочовечили даже, минали години сме имали 700, 800...

на всипко отрицателно ООН са на път да се окажат прави-страната ще изчезне и на всипкотонотгоре в света България ще първата страна, в която ромеите ще имат държава!!! Честито на печелившите - батко ви Пеевски в Дубай, Черепа и скоро Боко, а вие ще остане за довършите преобразуването!!!

Радев е прокълнат

Чегъртате ли, ваш'та верица болшевишка?