40 лв. глоба и контрольори под прикритие в градския транспорт в София от Нова година
Който притежава неизползвани хартиени билети, ще може да пътува с тях до март, новите електронни билети ще са за време
Обратно в новинатаКоментари - 40 лв. глоба и контрольори под прикритие в градския транспорт в София от Нова година | Днес.dir.bg
Коментари
Новите електронни билети ще са за време - за 30 минутно пътуване Далаверка... и кво прайм, ако автобусчето или трамвайчето попадне в задръстване, и се тутка 2 часа???
Реално хартиения билет отпада от първи март. Възрастните хора и сега пътуват с карти,като вече ще могат да идет да си купят картата и да нея зареждат за цял месец а само с брой билети които реално са им необходими, Всеки ще може да си избере опцията която най му пасва.
Сто пъти хората казаха че важи момента на чекирането. Т.е. 30 минути не трябва да са изминали докато се качиш във второто превозно средство. Естествено един път в годината може и да ти се случи да им чак такова задръстване, че да не можеш от А до точка Б да стигнеш за 30 минути. И това са линии които са в крайните квартали където обичайно няма задръстване. Там където има задръствания обикновено има и метро.
идеята на промяната е като всяка такава глупост да се налеят много пари които ще се усвоят след време няма да се получат нещата и ще върнат системата обратно пак за доста пари пременена - аз у викам лицемерна кражба инвестиция уж правят нещо за подобрение
От кв Младост до Лъвов мост автобус са 40-45-ет минути път с автобус. Това означава че трябва да похарчиш два билета от 1,60лв.само за едно превозно средство. Това което прави общината е скрито вдигане на цената на билета. Не смятам че човека е глупав за това че казва истината. Към 17,00ч. през деня в такъв автобус е нормалнмо на румънското послтво да има задърстване от 10-15 минути, това прави 45+15 минути час и една две минути още бавене, три билета за цялото пътуване.
А ако не сменям автобусите, а пътувам от Младост 1 до центъра? И попадна в задръстване? Кво прайм, ако пътувам 1 час? Щото, ми се е случвало и по-дълго да пътувам, и то на по-къси разстояния. Напр. от Младост, бул. Александър Миланов до "Кошарите" съм пътувал около час. С два билета ли да пътувам?
И що такива шпионски операции? Тайни контрольори. Тоя манталитет на дебнене с радари зад храстите, скрити контрольори много ме дразни в наща държава. . Ами то една от функциите на контрольорите е превантина и превъзпитателна, Виждат контрольор и си купуват билет. Като виждат всеки ден контрольор ще започнат всеки ден да си купуват билет. То требва и малко мисъл и дългосрочно планиране, не само блиц криг акции, като порверките за алкохол и дрога по пътищата.
Досега ЦИГАНИН с билет не съм видял, нито с карта за абонамент. А пътувам всеки ден. Дори в метрото, странно как, разни лелки с уреди и табелки какви са, старателно избягват синьозелени българи. Що така? И пак ли ще е така с "новите им диарии", наречени правила? А "нещастните" укропитеци от петзвездните хотели, те пак ли ще се возят на аванта? Мамка ви мръсна фашистка, измет сте се родили, измет ще си останете!
Абсолютен двоен стандарт. Апологетите на хартиената бюлетина, премахват хартиените билети. Бравос!
Чист капитализъм, защо да плащат билети като може да се плащат глоби и защо да се плаща за услуга като може да се плаща за време? И типично за пазарната икономика цената на най-евтината услуга се стреми да се изравни с цената на най-скъпата - такситата, вместо да е обратното. Сега по български, следвайки челния опит за борбата с паркирането, следват и изключенията, в случай че не ви се е наложило да се чудите защо в акта ви пише пречка и вдигат само вашата кола, а като сте видели че колата ви я няма колите са станали дори и повече
това ще е равно на бита контрола... Няма да имат натуража от полицаи като са под прикритие... ще има ела че ми требеш боклук... остави , че пускат мангустите без пари ма и нагли..
Взимаш бодикамерата и я даваш на контрольора да я изяде. Ако не я изяде, значи не е гладен и му я пъхаш в ануса. След първите две камери, експериментът ще приключи.
Е, сега вече пътуването с кола става още по-евтино от адския транспорт, който Фандъчката намали като бройка превозни средства и винаги са препълнени. Как ще ни накара да слезем от колите, за да изпълним европейските заръки за чист въздух????? Трябва да се уволнят всички в кметството и да се назначат нови хора, но само 30% от сегашната бройка. И никакви партийни назначения за съветници.
Ако се кача в метрото и пътувам от край до край, на коя точно станция да слезна за да си закупя още един билет и как точно? А ако това се случва в празничен ден, може и два билета да не ми стигнат ... Не е луд, който яде баницата ...
Естествено, че със сини, зелени, червени и всякакви зони, наказателен паркинг, забрана за навлизане поради еконесъобразност, няма да ви пропуснат и ще ви качат или на екотакси или на градския транспорт. Така работи капитализма, насила ви натрапват неизгодна за вас опция с всички изгледи да "изберете" най-неизгодната
Това си е само ваш проблем - в този казус се водите нередовен пътник и подлежите на глоба, контрольорите са затова да ви хванат. Вие както искате така си купувайте билет
Е нали точно герберастите много врещяха за хартиени бюлетинки? Сега защо премахват хартиението билетче? И гербопитеците защо не врещят, че така им нарушавали демократичния избор!?
А как ще накарате циганите да си купуват електронен билет, като те и с хартиен не могат да се справят и затова НИКОГА не си купуват билет. А контрольорите се правият, че не ги виждат и ги заобикалят.
Взимаш билет за 30 минути. След 20 минути слизаш, за да се прекачиш... Да, ама следващият автобус идва след 15 минути. Така си загубил 10 минути от предишният билет и трябва да използуваш друг. Скрито увеличение на услугата се нарича. В СОС са го сметнали добре. Я вземи това бонбонче, а то се оказва камъче завито в станьол.
Значи е по-оферта да не купуваш билети , а да си платиш глобата, ако не можеш да избягаш.
Нали заради циганите връщат хартиените бюлетини, защото тях ги било страх от машините и не гласували. Дискриминирате ги като ги стресирате да работят с електронни билети, които те няма как да закупят.
Какво се рови общината по банковите сметки на хората? Всички общинари са със пълни чекмеджетата и плащат само в брой.
Електронни кмет и общински съветници. Който да можем да проверяваме по всяко време, дали работят и не крадат.
Кога ще се разбере, че контрольора под прикритие е длъжностно лице? Преди или след като го набият?!
За контрольорите под прикритие, СО ще бъде съдена и осъдена! Това повишение и наредбата, няма да издържат в съда Тайните агенти на ДС, отдавна са в историята!
Драги зрители. 90 те фалшивите контрольори бяха на мода. Взимаха на бабите картите и ги продаваха след това. Незабравим житейски спомен е как един от "тарикатите" беше притиснат в трамвай на Лъвов мост и дядо с бастун го налагаше по тимберицата. Тоя шибна шамар на дядото и няколко минувача го претрепаха за пет секунди. Та седеше контрольорчето в локва кръв на средата на платното и се чудеше от къде му е дошло. Подобна съдба ги очаква сегашните "тайни" контрольорчета. Нищо, че още не сме 90 те. Мизерията тропа на вратата, хората са изплискали легените, а мафийките продължават да натискат рекетите. Разум тук не вирее. София е пренаселена, та логично ще е Мордор и сеч по две. Всичко си има граница. Но когато сутрин след кафенцето влезнеш в майбаха платен с крадени и държавни пари, няма спирачка за гениалните идеи. Нали?
30 минути и като те завърти по друг маршрут заради ремонт и трябва да се връщаш. Аман от сутеньори в общината и техните тарифи.
Сега има камери и полицията ще излови всичките биячи и ще отговарят за хулиганство с възможна средна телесна повреда, зависи какво ще успее да раздуе адвоката на тарикатчето. Времената в които живеем са невероятно курвенски и новото поколение няма абсолютно никакви скрупули да те изпържи и ще го направи с кеф ако паднеш на гьоме. Кой е виновен няма абсолютно никакво значение
Ама вие нали знаете в коя държава живеете? Няма как да се спрат някои автомобили, които няма как да не направят задръстване
Никакви билети няма да дупча, докато милиционери и дансаджии пътуват безплатно. Защо милиционерите пътуват безплатно, а другите да плащат? Малки ли са заплатите им-по -високи от заплатата на професорп от БАН , малко ли са привилегиите им,че пътуват и безплатно. Малко ли доходи имат-видно от случая със стълбата, и ескортът за убиецът от околовръстното шосе?
Освободени са-по цариградско шосе има бус лента. Тя се спазва в повечето случай, а ако не се спази-има си камери, и честитките от КАТ не закъсняват. На естекадата-дори и в час пик задръстването е в платната за коли, но рейсовете си пътуват свободно. Трамваят е с предимство. Метрото си е супер. С новата линия 73 от Младост до майната си-Овча купел се стига супер бързо. Автобус 84-от летището е евтин-1,60, а по света автобус от летище билетът е поне 20 евро! Има метро от етището, а по света метрото от летището, ако изобщо има такова-е поне 20 евро на станция при летище. И тн. Добър си е градския транспорт. И евтин-билет по 1,60-по света няма. Средната цена на билет по света е около 3-4-5 евро на пътуване.