3 жени и дете са загиналите на "Тракия", съпрузи с дете са пострадали (снимки)
И жертвите, и ранените са турски граждани
Обратно в новинатаКоментари - 3 жени и дете са загиналите на "Тракия", съпрузи с дете са пострадали (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Бързаци! Гробищата са пълни с такива. Въпрос на манталитет, и липса на сиво вещество.
Преминаващите през България чужденци, независимо дали са турци, румънци, македонци или други подобни, очевидно са убедени че тук ред няма и каквото и да правят не ги грози наказание. И са прави до момента в който не ги накаже физиката. А защо КАТ отказва да си върши работата нека отговорят власт имащите
Дори в скапаната Сърбия вече има система за проследяване на средната скорост по магистралите и на следващата патарина следват тежки санкции. В още по-скапаната Чалгария, жокер им не требе. Те си знаат...
Докато тежките нарушения и рецидивите при по-леките не се криминализират няма да има намаляване на самоубийците/убийците по разбитите ни пътища.
Проблема не е хората а в скапаните пътища,за който плащаме данъци!Нито път като път,нито маркировка липса на знаци,въобще пълна пародия и резултата е на лице!:((
Всеки ден карам по път който е със закърпени дупки и маркировка и пак има умници дето изпреварват на непрекъсната линия на завои без видимост. Няма култура на шофиране.
Какъв е този камион, какъв е този товарен автомобил... Моделът 317 значи максилано допустима маса 3 тона и 170 к.с. мощност, т.е. това е лека кола, на коята се казва бус. Катастрофата е била до голяма степен равностойна, защото и фолксвагенът е съизмерим като параметри.
Турски граждани. Явно са тръгнали от Германия за Турция. Няма да се учудя ало въобще не са почивали и шофьорът е заспал.
Принципно е така, обаче максималната скорост на магистралата не е ниска - 140 км/ч. Този бус, пълен с народ и при нагорнищата след София, много трудно ще направи скорост 140 за цялата дистанция, та това е приложимо за по-кратки отсечки, където е възможно да се напъват и със 160. Видно от катастрофата, това може да се постигне и със 100 км/ч, че даже и с 80. Като загуби уравление заради допиране на предния и се запремята, работата е готова.
Магистрала "Тракия", гордостта на Борисов би следвало да я прекръстят в "Магистралата на смъртта". Има ли поне един ден без катастрофа със смъртен случай? Няма такъв! Всеки божи ден смърт на "Тракия". Тя започна да конкурира отсечката Русе-Бяла.
Много здраве имаш. По брой произшествия за преминали автомобили към общи километри АМ Тракия е на последно място. На първо е Цариградско шосе в София. Заспалият шофьор откъдето и да мине все ще се катастрофира.
На отсечката Сливен-Бургас от старият път на всеки 150-200м има паметна плоча на загинал.
Фатмака си личи отдалеч! За пътя Русе- Бяла не си чувал никога, а изглежда живееш в Занзибар, та затова не знаеш,че всеки ден на "Тракия" стават катастрофи, при това с трупове. Боли ме шапката защо е станала! Факта си е факт има катастрофа, има труп! На "Тракия", а не край Калипетрово!
Ти карай като идиот пък после си търси оправдания кой ти бил виновен. Не бил добър асфалта - ми на новите отсечки като е добър та дай да вдигнем 200, нямало маркировка - там където я има ти спазваш ли я?
Който е пътувал през Сърбия по това време на годината знае за какво става въпрос. Турците се прибират и карат като луди. Обикновено се водят по няколко коли и бусове. Жална ти майка ако се окажеш между тях.
Днес в района на Пловдив Слънцето изгря в 5:49 на 20 градуса наляво от източната посока.. В 6:10 слънцето в на 15 градуса височина и свети вдясно от предната лява колона на Транспортера. Сенникът не покрива тази област и слънцето директно заслепява водача. Допустимо е да не е видял стоп светлините на предния автомобил. Това е най-вероятната причина за катастрофата.
Дори и с Ферари, ако не подминаваш ограничението 140 през цялата отсечка, няма да стигнеш средна скорост повече от 125 км. Но пък имаш психологическият ограничител че някой следи какво правиш и нарушенията се наказват
Бай Ставри е много прост. По неговата логика след като тази година няма загинал в Трабант, кашона е най-сигурния автомобил.
И бай Ставри си личи отдалеч. Има си статистика, и тя сочи именно това: магистралите са най-безопасните пътища дори като абсолютен брой жертви. Дори по третокласните пътища се дават повече жертви, отколкото по магистралите. А като отношение пътникокилометри/жертви са несравнимо по-безопасни.
може пък в тоя момент да се е карал нещо с кадъната, айде стига глупости. Ако беше свеж и внимаваше нямаше да се тресне в предния
Скоростта е единствено и само предпоставка за произшествие. Несъобразяването и с моментното състояние на водача и автомобила е причината за всяко произшествие. За това говори и статистиката на КАТ: Миналата година под 1% от жертвите са в ПТП поради превишена скорост, докато близо 50% от жертвите са в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Иначе казано, опичайте си акъла. Това, че се движите в рамките на ограничението не ви предпазва от ПТП!
Девет са най-опасните пътища в България, сочи статистика за 2016 година. Това са: - Русе-Бяла – за 2016 г. там има 246 ПТП, 7 убити и 89 ранени; - Автомагистрала „Хемус“ – за 2016 г. там има 266 ПТП с 14 тежки, 19 ранени, няма убити - Симитли-Кресна – 60 ПТП, 7 убити, 26 ранени; - Пловдив-Асеновград – 66 ПТП, 4 убити, 9 ранени; - Пловдив-Карлово – 67 ПТП, 5 убити, 24 ранени; - Стара Загора-Казанлък - 83 ПТП, 15 тежки, 22 ранени, няма жертви; - Варна-Бургас – (само до Аврен, на територията на обл. Варна) – 106 ПТП, 6 загинали, 50 ранени; - Велико Търново-Дебелец (само до Дебелец, разклон за няколко пътя – за В. Търново, Габрово, Дебелец, Елена и Ст. Загора) – 22 ПТП, 4 тежки, 5 ранени; - След АМ „Хемус“, пътя за Вeлико Търново, до разклона за Тетевен (на територията на област Ловеч) има 139 ПТП, 8 убити, 117 ранени.
Тъпотията не прощава на никого. Поредният пример, в който поредния тъпак е решил, че светът е създаден именно за него, че Слънцето грее и вятъра духа точно и специално за него. Хубавото е, че тъпаците намаляват. Лошото е, че невинни умират.
Причината за многото катастрофи са много, но основното е липсата на култура на движението. Българина зад волана е като свободен електрон, което го прави особено опасен за движението. Като че ли от училището още започват трудностите, семейството, околната среда. Аз бих въвел шофьорски курс с продължителност поне 3 месеца, контрол над учебните фирми, както задължителен психо-тест за годност.
Мисля че нещата са ясни- карал е цял ден и цяла нощ без почивка и на сутринта в 6 часа се ударил. А точно там на 107 километър, там правиха ремонт и пътя е идеален. В случая магистралата не му е виновна.
Верно карат като парапитеци. Правят една тумба, гледат да са заедно, да не изостават и правят простотии. Те тия мусюлмански нации са все така - все некви тумби, крещят, викат. На разни погребения - не разбирам, бутат се хиляди като добитък, нещо крещят, реват. Абе много път има до Цивилизацията.
Турските граждани, както и българските сасот различен етнос и култура, личи по забрадките и храненето из крайпътните поляни. Хората от Диарбекир дори не са турци
Пише ясно на български, че става дума за турски граждани, явно връщаки се в отпуск от Германия. Какви българи, какви пет лева тук. За да е точен коментарът трябва тай-напред да се чете съсредоточено. А не дежурни и злостни оценки. Не че българите не са диви и нетолерантни шофьори. Обаче новината е за загинали чеждунци.
резаците и румънците са най-нагли по нашите пътища.една чалма от яд че си спазвах ограничението от 60 километра в час и не можа да ме изпревари веднага се опита да ме изхвърли от пътя.долна нация са,вървят на тумби като чакали.ама и наште полицаи са виновни,да вадят сатърите и сеч,сваляй рязяните номера и докат не си плати да клечи.аман
това не са хора, а зомбита които застават зад волана и губят всякаква представа за реалността и законите на физиката.
То така си беше. 3-4 м. курс, започваш от полигон, извънградско дневно и нощно, после градско. Изпит градско и извън. Да, и задължително пситотест в специализирана лаборатория, вкл. тест за интелигентност, скорост и бързина на реакциите и способности за оценка на пътната обстановка.И това за категория В Вярно е, че в случая са чужди граждани, ама и за нас е наложително.Само гледайте до края ма деня какво ще се случи и с нашенци
Точно това се чудех и аз - изобщо има ли механизъм тези хора да бъдат глобявани? Вчера на път за морето аз бях единственият автомобил, движещ се със скорост в ограничението от 90км/ч. Румънците просто летят...
Ясна е работата - заспал зад волана след 20+ часа каране от западна Европа. В 6:10 няма пукната кола на магистралата, намерил е една и се е ударил в нея вероятно с висока скорост. Не подценявайте преумората! Този Януари въпреки настояването ми за междинна нощувка карахме компания скиори в бус над 20ч на връщане от Френските Алпи. "Ще се въртим на волана, споко" казваха всички. Преминаването през Сърбия беше истинско изпитание.. накрая вече на влизане в България всички бяха неадекватни зомбита.. повечето бяха останали будни в стремеж да се държи буден и шофьора, или просто заради приповдигнато настроение през деня. Мисля че на няколко пъти настъпвахме грапавите ограничителни линии на платното. Последно искам да кажа че 140 км/ч е много високо ограничение с оглед на големия трафик лятото. Не може в дясна лента да са разрешени 50 км/ч, а в лява 140. Това са 90 км/ч разлика!!! Създават се напрегнати ситуации.. баровеца, който лети се дразни че трябва да натиска спирачката, по-бавния се дразни, че не може да излезе да изпревари от глутницата в лява лента. Да, състоянието на магистралата позволява 140, но не и състоянието на автопарка в България. В крайна сметка живеем в реалността и трябва да се съобразяваме с нея за благополучието на всички. Да не говорим че са под 20% колите, които всъщност карат с 140. 80% се движат по-бавно.