Коментари - 3 жени и дете са загиналите на "Тракия", съпрузи с дете са пострадали (снимки) | dnes.dir.bg

Коментари - 3 жени и дете са загиналите на "Тракия", съпрузи с дете са пострадали (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бързаци! Гробищата са пълни с такива. Въпрос на манталитет, и липса на сиво вещество.

Така де, тия фесове карат като гламави. Нищо чудно, че са се изтрепали.

Преминаващите през България чужденци, независимо дали са турци, румънци, македонци или други подобни, очевидно са убедени че тук ред няма и каквото и да правят не ги грози наказание. И са прави до момента в който не ги накаже физиката. А защо КАТ отказва да си върши работата нека отговорят власт имащите

Не се занимавайте с дребнотемия, важното е стабилност да има...

jingiby

Дори в скапаната Сърбия вече има система за проследяване на средната скорост по магистралите и на следващата патарина следват тежки санкции. В още по-скапаната Чалгария, жокер им не требе. Те си знаат...

Що ли шофират така? Щото май няма наказание, а?

Докато тежките нарушения и рецидивите при по-леките не се криминализират няма да има намаляване на самоубийците/убийците по разбитите ни пътища.

Проблема не е хората а в скапаните пътища,за който плащаме данъци!Нито път като път,нито маркировка липса на знаци,въобще пълна пародия и резултата е на лице!:((

Всеки ден карам по път който е със закърпени дупки и маркировка и пак има умници дето изпреварват на непрекъсната линия на завои без видимост. Няма култура на шофиране.

Какъв е този камион, какъв е този товарен автомобил... Моделът 317 значи максилано допустима маса 3 тона и 170 к.с. мощност, т.е. това е лека кола, на коята се казва бус. Катастрофата е била до голяма степен равностойна, защото и фолксвагенът е съизмерим като параметри.

Някои тарикати карат и спят едновременно (буквално) и на тях пътят ли им е виновен?

Турски граждани. Явно са тръгнали от Германия за Турция. Няма да се учудя ало въобще не са почивали и шофьорът е заспал.

Принципно е така, обаче максималната скорост на магистралата не е ниска - 140 км/ч. Този бус, пълен с народ и при нагорнищата след София, много трудно ще направи скорост 140 за цялата дистанция, та това е приложимо за по-кратки отсечки, където е възможно да се напъват и със 160. Видно от катастрофата, това може да се постигне и със 100 км/ч, че даже и с 80. Като загуби уравление заради допиране на предния и се запремята, работата е готова.

Магистрала "Тракия", гордостта на Борисов би следвало да я прекръстят в "Магистралата на смъртта". Има ли поне един ден без катастрофа със смъртен случай? Няма такъв! Всеки божи ден смърт на "Тракия". Тя започна да конкурира отсечката Русе-Бяла.

Много здраве имаш. По брой произшествия за преминали автомобили към общи километри АМ Тракия е на последно място. На първо е Цариградско шосе в София. Заспалият шофьор откъдето и да мине все ще се катастрофира.

Загиналият не го спасява криминализация.

На отсечката Сливен-Бургас от старият път на всеки 150-200м има паметна плоча на загинал.

Фатмака си личи отдалеч! За пътя Русе- Бяла не си чувал никога, а изглежда живееш в Занзибар, та затова не знаеш,че всеки ден на "Тракия" стават катастрофи, при това с трупове. Боли ме шапката защо е станала! Факта си е факт има катастрофа, има труп! На "Тракия", а не край Калипетрово!

Ти карай като идиот пък после си търси оправдания кой ти бил виновен. Не бил добър асфалта - ми на новите отсечки като е добър та дай да вдигнем 200, нямало маркировка - там където я има ти спазваш ли я?

Който е пътувал през Сърбия по това време на годината знае за какво става въпрос. Турците се прибират и карат като луди. Обикновено се водят по няколко коли и бусове. Жална ти майка ако се окажеш между тях.

Днес в района на Пловдив Слънцето изгря в 5:49 на 20 градуса наляво от източната посока.. В 6:10 слънцето в на 15 градуса височина и свети вдясно от предната лява колона на Транспортера. Сенникът не покрива тази област и слънцето директно заслепява водача. Допустимо е да не е видял стоп светлините на предния автомобил. Това е най-вероятната причина за катастрофата.

Дори и с Ферари, ако не подминаваш ограничението 140 през цялата отсечка, няма да стигнеш средна скорост повече от 125 км. Но пък имаш психологическият ограничител че някой следи какво правиш и нарушенията се наказват

Бай Ставри е много прост. По неговата логика след като тази година няма загинал в Трабант, кашона е най-сигурния автомобил.

И бай Ставри си личи отдалеч. Има си статистика, и тя сочи именно това: магистралите са най-безопасните пътища дори като абсолютен брой жертви. Дори по третокласните пътища се дават повече жертви, отколкото по магистралите. А като отношение пътникокилометри/жертви са несравнимо по-безопасни.

може пък в тоя момент да се е карал нещо с кадъната, айде стига глупости. Ако беше свеж и внимаваше нямаше да се тресне в предния

Фатмака навърта 40 000 километра годишно в България. Дали не познавам пътищата?

Скоростта е единствено и само предпоставка за произшествие. Несъобразяването и с моментното състояние на водача и автомобила е причината за всяко произшествие. За това говори и статистиката на КАТ: Миналата година под 1% от жертвите са в ПТП поради превишена скорост, докато близо 50% от жертвите са в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Иначе казано, опичайте си акъла. Това, че се движите в рамките на ограничението не ви предпазва от ПТП!

Кадъната не смей да се обади, защото ще яде бой и се връща при майка си.

Да, но превенцията спасява други.

Девет са най-опасните пътища в България, сочи статистика за 2016 година. Това са: - Русе-Бяла – за 2016 г. там има 246 ПТП, 7 убити и 89 ранени; - Автомагистрала „Хемус“ – за 2016 г. там има 266 ПТП с 14 тежки, 19 ранени, няма убити - Симитли-Кресна – 60 ПТП, 7 убити, 26 ранени; - Пловдив-Асеновград – 66 ПТП, 4 убити, 9 ранени; - Пловдив-Карлово – 67 ПТП, 5 убити, 24 ранени; - Стара Загора-Казанлък - 83 ПТП, 15 тежки, 22 ранени, няма жертви; - Варна-Бургас – (само до Аврен, на територията на обл. Варна) – 106 ПТП, 6 загинали, 50 ранени; - Велико Търново-Дебелец (само до Дебелец, разклон за няколко пътя – за В. Търново, Габрово, Дебелец, Елена и Ст. Загора) – 22 ПТП, 4 тежки, 5 ранени; - След АМ „Хемус“, пътя за Вeлико Търново, до разклона за Тетевен (на територията на област Ловеч) има 139 ПТП, 8 убити, 117 ранени.

Няма опасен път,има опасна скорост!

Тъпотията не прощава на никого. Поредният пример, в който поредния тъпак е решил, че светът е създаден именно за него, че Слънцето грее и вятъра духа точно и специално за него. Хубавото е, че тъпаците намаляват. Лошото е, че невинни умират.

Причината за многото катастрофи са много, но основното е липсата на култура на движението. Българина зад волана е като свободен електрон, което го прави особено опасен за движението. Като че ли от училището още започват трудностите, семейството, околната среда. Аз бих въвел шофьорски курс с продължителност поне 3 месеца, контрол над учебните фирми, както задължителен психо-тест за годност.

Мисля че нещата са ясни- карал е цял ден и цяла нощ без почивка и на сутринта в 6 часа се ударил. А точно там на 107 километър, там правиха ремонт и пътя е идеален. В случая магистралата не му е виновна.

Верно карат като парапитеци. Правят една тумба, гледат да са заедно, да не изостават и правят простотии. Те тия мусюлмански нации са все така - все некви тумби, крещят, викат. На разни погребения - не разбирам, бутат се хиляди като добитък, нещо крещят, реват. Абе много път има до Цивилизацията.

Турските граждани, както и българските сасот различен етнос и култура, личи по забрадките и храненето из крайпътните поляни. Хората от Диарбекир дори не са турци

Пише ясно на български, че става дума за турски граждани, явно връщаки се в отпуск от Германия. Какви българи, какви пет лева тук. За да е точен коментарът трябва тай-напред да се чете съсредоточено. А не дежурни и злостни оценки. Не че българите не са диви и нетолерантни шофьори. Обаче новината е за загинали чеждунци.

май бързаш да драскаш

резаците и румънците са най-нагли по нашите пътища.една чалма от яд че си спазвах ограничението от 60 километра в час и не можа да ме изпревари веднага се опита да ме изхвърли от пътя.долна нация са,вървят на тумби като чакали.ама и наште полицаи са виновни,да вадят сатърите и сеч,сваляй рязяните номера и докат не си плати да клечи.аман

бай ганьовците са същите идиоти по пътищата!

това не са хора, а зомбита които застават зад волана и губят всякаква представа за реалността и законите на физиката.

То така си беше. 3-4 м. курс, започваш от полигон, извънградско дневно и нощно, после градско. Изпит градско и извън. Да, и задължително пситотест в специализирана лаборатория, вкл. тест за интелигентност, скорост и бързина на реакциите и способности за оценка на пътната обстановка.И това за категория В Вярно е, че в случая са чужди граждани, ама и за нас е наложително.Само гледайте до края ма деня какво ще се случи и с нашенци

Криминализацията не е превенция. Превенцията не е в наказанията, а в правилата.

И на 10-15 години проверовъчен изпит, съгласно новия закон за движение по пътищата !

И предложението е да се спира движението в посока Бургас до 10:00 часа, нали?

Точно това се чудех и аз - изобщо има ли механизъм тези хора да бъдат глобявани? Вчера на път за морето аз бях единственият автомобил, движещ се със скорост в ограничението от 90км/ч. Румънците просто летят...

И опасна дистанция!

Ясна е работата - заспал зад волана след 20+ часа каране от западна Европа. В 6:10 няма пукната кола на магистралата, намерил е една и се е ударил в нея вероятно с висока скорост. Не подценявайте преумората! Този Януари въпреки настояването ми за междинна нощувка карахме компания скиори в бус над 20ч на връщане от Френските Алпи. "Ще се въртим на волана, споко" казваха всички. Преминаването през Сърбия беше истинско изпитание.. накрая вече на влизане в България всички бяха неадекватни зомбита.. повечето бяха останали будни в стремеж да се държи буден и шофьора, или просто заради приповдигнато настроение през деня. Мисля че на няколко пъти настъпвахме грапавите ограничителни линии на платното. Последно искам да кажа че 140 км/ч е много високо ограничение с оглед на големия трафик лятото. Не може в дясна лента да са разрешени 50 км/ч, а в лява 140. Това са 90 км/ч разлика!!! Създават се напрегнати ситуации.. баровеца, който лети се дразни че трябва да натиска спирачката, по-бавния се дразни, че не може да излезе да изпревари от глутницата в лява лента. Да, състоянието на магистралата позволява 140, но не и състоянието на автопарка в България. В крайна сметка живеем в реалността и трябва да се съобразяваме с нея за благополучието на всички. Да не говорим че са под 20% колите, които всъщност карат с 140. 80% се движат по-бавно.

Турчолята нямат работа в България!!!

Турчолята нямат работа в България!!!