Коментари - 3 жени и дете са загиналите на "Тракия", съпрузи с дете са пострадали (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Наистина, крайно време е да им се пусне на тези един специален влак със спални вагони. и турски тип кенефи.

Абсолютно - транзитната винетка да е по-скъпа от пътуването с влака и проблемът ще се реши.

Преди седмица пътувах точно по тази магистрала. Твърдо казвам, че 10-15% от шьофьорите на магистралата не са за тази работа. Просто не стават, несъобразителни, притеснени или нещо такова , лошо боравят със скороста и изпреварванията. Да не казвам, че и брантии се движат там. Различни хора, различни умения, да не говорим, че този най.вероятно не е спазил разумна дистанция да спре или се е заблеял. Магистралата е колкото добра, толкова и коварна. Много, много станаха колите в България, а щом са много колити и катастрофите ще са много, няма отърване, дано има поне някакво намаление.

ХОРАТА В БЪЛГАРИЯ ОБИЧАТ ДА СИ КАТАСТРОФИРАТ !! ИНАЧЕ ТРЯБВА ДА СА ИЛИ МНОГО ТЪПИ, ИЛИ МНОГО НАГЛИ, А ТЕ НЕ СА ТАКИВА.

напълно съм съгласен, катастрофи не се случват никъде по света, единствено в България има катастрофи..

тестван за алкохол и наркотици: отрицателен.... а ако беше взел малко кока можеше и да не заспи и да си е жив....!!!!!

Страх ме е да знам, че моите близки и аз пътуаме по съшите пътища като тези човекоподобни. Извинявам се за определението, но разумно човешко същество няма да пътува минимум 72 часа, натоварило целия катун с деца, майки, баби, лели и баратовчеди, хранейки се до кофите зад бензиностанциите и в най-добрия случай - спейки за по два часа до същите тези кофи. Нали да изкарват пари са отишли по чужбина, толкова ли нямат пари за самолетни билети и една-две нощувки в мотел? Ако дори за това не са изкарали пари - ми да си стоят в Турция целогодишно! Виждайки какво се случва, дори съм склонна да отворя фонд за подпомагане на такива гниди, за да си купуват самолетни билети и нощувки - по-добре, отколкото да увиват невинни хора по пътищата.

могат спокойно да си наемат чартърни автобуси и ще им излезе по-евтино. ама селенията не е само в България - катунът трябва да е с каруци.

Поганските закони на луд пророк нямат място в 21 век. Един мъж не може да се грижи за 4 съпруги, ето го и прякото доказателство, заради него са си загубили живота. Мир на праха на жените.

Тази паплач от чистачи на тоалетни ,които поради липса на пари се връщат в Турция с коли,трябва да бъде спирана,на всяко КПП и да чакат по 24 часа! Така ще се откажат сами да пречат по пътищата на Европа! Най-правилното решение е да си останат в Турция постоянно!!!

Ясно е че шофьора на буса е виновен, ама я ме просветлете нямаше ли забрана за тирове по магистралите в почивните дни? Почти винаги има намесен тир, щом стане дума за катастрофа по магистрала!

Какъв тир сънуваш?! Отпред е бил лекотоварен бус Мерцедес 317 с общо тегло 3 тона...

Спиш и после караш,а не "спиш,докато караш".

Затова пък Той милее за България!

Направихме магистрали, сега трябва да се научиме да караме по тях .....

Добрата новина е, че не са налетели на невинни в друга кола!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Гастарбайтерите бързат за гробището.Сигурно Аллах дава прием....Лошо е , когато взимат и невинни...

Не съм провокатор, но две амуджи са ти писали минус....

От всичко на света най-много мразя расистите и рязаните.

Защо не взимаме пример от ГЪРЦИТЕ!!!! Хората са го измислили за привишена скорост над 20 км/ч 800 лв глоба, скоби на колата, сваляне на номерата докато не платиш . И отнемане на половината точки от талона. Ножа вече опря до кокала трябват ЗВЕРСКИ мерки иначе скоро избитите в катастрофи ще станат пивече от избитите в Сирия където има гражданска война. Защоооо????

за изпреварване в аварийната лента вземане на книжката за 5 години и 2000 лв. глоба !

то наш "хаджи" бойко най много там обича да кара ,в аварийната лента,нали е недосегаема мутра необръсната

Много съмнително, загиват само жените и детето, а мъжете живи?

Аман от феминистки.

Поне с 160 е летял амуджата,съдейки по буса Летял...блял...или...спал! Още на Калотина да им направят мотел и ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН поне 4 часа сън,преди да пришпорят към Капитана !

Да го направят като в Гърция, ограничение 120, полицай на всеки изход да спират с радар, като на магистралата през няколко км стац. Камера и да видиш как ще спазват всички ограниченията. Иначе 1000 евро глоба, със сваляне на номерата. Простаците само от бъркане в джоба разбират и ги кара да се замислят. Ама ей го воля няма да се направи това. Иначе ще те спрат за не включени фарове, ще ти искат едва ли не всичко що? Щото не си включил фаровете. Мама ви мръсна д5ба вашата м@ма управляващи д3ба.

То пък в Гърция, защото във всяка кутия, която е за камера има камера - масово са празни. Да не говорим, че и там в по-отдалечените райони се кара като "за последно" Масово мотори се карат без каски...

В Гърция местните масово карат с 30 над ограничението.

Ти карай с 30+ над ограничението, ама като знаеш че ще те глобят 1000 евро лесно ще намали след втората глоба. Аз съм за сурови глоби. Така че да си продадат кошници те тарикатите. Само тей ще се оправим.

Хакнали се в камиона, а проверяват шофьора на камиона за наркотици и алкохол!!! (Ако ще да е кьор-кютюк пиян - не е виновен човека!) Ако му бяха намерили някой друг промил алкохол - той щеше да е виновен, ако ще да стоял на банкета. НаЩи шматки са измислили такъв закон, че когато се ударят в някого или нещо, да има вратичка, да го изкарат виновен.

Верно? А я сега си представи, че тоя в товарния, е сменил лента веднага след това е набил зверски спирачки, щото видял розово слонче на пътя? В таква ситуация не може да се говори за спазване на дистанция...

Може, може! Щом не си могъл да спреш, значи си виновен. И си е точно така.

Си представи , че ги е праснал метеорит и след това са се надянали в товарния. Каране и внимание, последното усетиш ли , че почти липсва спирай.

Не е само в България така. Тезо позволени промили са само заблуда, в много страни, ако участваш в пътно-транспортно произшествие и си пил, дори и да си в границата, пак носиш наказателна отговорност, дори и грам вина за инцидента да нямаш. Един приятел на една наша приятелка лежа 1 година в затвора, защото след бира или две участва в катастрофа без да е негова вината. И без смъртни жертви. Ама в България и за смърт присъдите са смешни.

Няма ден без тежка катастрофа. Натоварена, слаби шофъори. Но, има участъци с трапища и пропадане на дясното трасе !!!, Нова Загора, Чирпан без основа. И това се знае от всички. Да се намеси най-после Прокуратурата , много са накачени на клона.

турчалята си мислят че като дадат 20 евро на корумпираният милиционер-катаджия ще отърват кожите и пътуването им през червеното блато е безопасно,гарантирано и ще се разминат с чаршафите.

Изтрит, но отново написан коментар и въпрос: Защо турчорът не се трепе в Сърбия, а в България?

защото магистралите строени от фирмите на дебелака от банкиа са перфектни и направени от пепелта на мариците

не си се качвал на сръбска магистрала, наще със съгурност са по-хубави !

А ти сигурно всеки ден четеш сводките от сръбския КАТ нали!

защото в Сърбия са още будни.

Турчолята нямат работа в България!!!

Турчолята нямат работа в България!!!

Ясна е работата - заспал зад волана след 20+ часа каране от западна Европа. В 6:10 няма пукната кола на магистралата, намерил е една и се е ударил в нея вероятно с висока скорост. Не подценявайте преумората! Този Януари въпреки настояването ми за междинна нощувка карахме компания скиори в бус над 20ч на връщане от Френските Алпи. "Ще се въртим на волана, споко" казваха всички. Преминаването през Сърбия беше истинско изпитание.. накрая вече на влизане в България всички бяха неадекватни зомбита.. повечето бяха останали будни в стремеж да се държи буден и шофьора, или просто заради приповдигнато настроение през деня. Мисля че на няколко пъти настъпвахме грапавите ограничителни линии на платното. Последно искам да кажа че 140 км/ч е много високо ограничение с оглед на големия трафик лятото. Не може в дясна лента да са разрешени 50 км/ч, а в лява 140. Това са 90 км/ч разлика!!! Създават се напрегнати ситуации.. баровеца, който лети се дразни че трябва да натиска спирачката, по-бавния се дразни, че не може да излезе да изпревари от глутницата в лява лента. Да, състоянието на магистралата позволява 140, но не и състоянието на автопарка в България. В крайна сметка живеем в реалността и трябва да се съобразяваме с нея за благополучието на всички. Да не говорим че са под 20% колите, които всъщност карат с 140. 80% се движат по-бавно.

140км/ч е съвсем адекватна скорост за магистрала. Дразненето вкъщи, на магистралата място няма. Може да се въведе минимална скорост и за дясната лента, щото все пак е магистрала! Например 90км/ч!

това не са хора, а зомбита които застават зад волана и губят всякаква представа за реалността и законите на физиката.

бай ганьовците са същите идиоти по пътищата!

резаците и румънците са най-нагли по нашите пътища.една чалма от яд че си спазвах ограничението от 60 километра в час и не можа да ме изпревари веднага се опита да ме изхвърли от пътя.долна нация са,вървят на тумби като чакали.ама и наште полицаи са виновни,да вадят сатърите и сеч,сваляй рязяните номера и докат не си плати да клечи.аман

А ти чий дириш с 60 в лявата лента.Тя е за изпреварване!!!и такива като теб са предпоставка за ПТП!

Турските граждани, както и българските сасот различен етнос и култура, личи по забрадките и храненето из крайпътните поляни. Хората от Диарбекир дори не са турци

Мисля че нещата са ясни- карал е цял ден и цяла нощ без почивка и на сутринта в 6 часа се ударил. А точно там на 107 километър, там правиха ремонт и пътя е идеален. В случая магистралата не му е виновна.

Виновна му е, щото ако не беше усетил че е идеална ,не би настъпил газта на макс. За такива само дупки по пътя да не се силят много.

Причината за многото катастрофи са много, но основното е липсата на култура на движението. Българина зад волана е като свободен електрон, което го прави особено опасен за движението. Като че ли от училището още започват трудностите, семейството, околната среда. Аз бих въвел шофьорски курс с продължителност поне 3 месеца, контрол над учебните фирми, както задължителен психо-тест за годност.

Пише ясно на български, че става дума за турски граждани, явно връщаки се в отпуск от Германия. Какви българи, какви пет лева тук. За да е точен коментарът трябва тай-напред да се чете съсредоточено. А не дежурни и злостни оценки. Не че българите не са диви и нетолерантни шофьори. Обаче новината е за загинали чеждунци.

май бързаш да драскаш

То така си беше. 3-4 м. курс, започваш от полигон, извънградско дневно и нощно, после градско. Изпит градско и извън. Да, и задължително пситотест в специализирана лаборатория, вкл. тест за интелигентност, скорост и бързина на реакциите и способности за оценка на пътната обстановка.И това за категория В Вярно е, че в случая са чужди граждани, ама и за нас е наложително.Само гледайте до края ма деня какво ще се случи и с нашенци

И на 10-15 години проверовъчен изпит, съгласно новия закон за движение по пътищата !

Тъпотията не прощава на никого. Поредният пример, в който поредния тъпак е решил, че светът е създаден именно за него, че Слънцето грее и вятъра духа точно и специално за него. Хубавото е, че тъпаците намаляват. Лошото е, че невинни умират.

Няма опасен път,има опасна скорост!

И опасна дистанция!

Днес в района на Пловдив Слънцето изгря в 5:49 на 20 градуса наляво от източната посока.. В 6:10 слънцето в на 15 градуса височина и свети вдясно от предната лява колона на Транспортера. Сенникът не покрива тази област и слънцето директно заслепява водача. Допустимо е да не е видял стоп светлините на предния автомобил. Това е най-вероятната причина за катастрофата.

може пък в тоя момент да се е карал нещо с кадъната, айде стига глупости. Ако беше свеж и внимаваше нямаше да се тресне в предния

Кадъната не смей да се обади, защото ще яде бой и се връща при майка си.

И предложението е да се спира движението в посока Бургас до 10:00 часа, нали?

Един смислен комент .браво

Магистрала "Тракия", гордостта на Борисов би следвало да я прекръстят в "Магистралата на смъртта". Има ли поне един ден без катастрофа със смъртен случай? Няма такъв! Всеки божи ден смърт на "Тракия". Тя започна да конкурира отсечката Русе-Бяла.

Много здраве имаш. По брой произшествия за преминали автомобили към общи километри АМ Тракия е на последно място. На първо е Цариградско шосе в София. Заспалият шофьор откъдето и да мине все ще се катастрофира.

Фатмака си личи отдалеч! За пътя Русе- Бяла не си чувал никога, а изглежда живееш в Занзибар, та затова не знаеш,че всеки ден на "Тракия" стават катастрофи, при това с трупове. Боли ме шапката защо е станала! Факта си е факт има катастрофа, има труп! На "Тракия", а не край Калипетрово!

Бай Ставри е много прост. По неговата логика след като тази година няма загинал в Трабант, кашона е най-сигурния автомобил.

И бай Ставри си личи отдалеч. Има си статистика, и тя сочи именно това: магистралите са най-безопасните пътища дори като абсолютен брой жертви. Дори по третокласните пътища се дават повече жертви, отколкото по магистралите. А като отношение пътникокилометри/жертви са несравнимо по-безопасни.

Фатмака навърта 40 000 километра годишно в България. Дали не познавам пътищата?

На отсечката Сливен-Бургас от старият път на всеки 150-200м има паметна плоча на загинал.

Девет са най-опасните пътища в България, сочи статистика за 2016 година. Това са: - Русе-Бяла – за 2016 г. там има 246 ПТП, 7 убити и 89 ранени; - Автомагистрала „Хемус“ – за 2016 г. там има 266 ПТП с 14 тежки, 19 ранени, няма убити - Симитли-Кресна – 60 ПТП, 7 убити, 26 ранени; - Пловдив-Асеновград – 66 ПТП, 4 убити, 9 ранени; - Пловдив-Карлово – 67 ПТП, 5 убити, 24 ранени; - Стара Загора-Казанлък - 83 ПТП, 15 тежки, 22 ранени, няма жертви; - Варна-Бургас – (само до Аврен, на територията на обл. Варна) – 106 ПТП, 6 загинали, 50 ранени; - Велико Търново-Дебелец (само до Дебелец, разклон за няколко пътя – за В. Търново, Габрово, Дебелец, Елена и Ст. Загора) – 22 ПТП, 4 тежки, 5 ранени; - След АМ „Хемус“, пътя за Вeлико Търново, до разклона за Тетевен (на територията на област Ловеч) има 139 ПТП, 8 убити, 117 ранени.

Какъв е този камион, какъв е този товарен автомобил... Моделът 317 значи максилано допустима маса 3 тона и 170 к.с. мощност, т.е. това е лека кола, на коята се казва бус. Катастрофата е била до голяма степен равностойна, защото и фолксвагенът е съизмерим като параметри.

Проблема не е хората а в скапаните пътища,за който плащаме данъци!Нито път като път,нито маркировка липса на знаци,въобще пълна пародия и резултата е на лице!:((

Всеки ден карам по път който е със закърпени дупки и маркировка и пак има умници дето изпреварват на непрекъсната линия на завои без видимост. Няма култура на шофиране.

Някои тарикати карат и спят едновременно (буквално) и на тях пътят ли им е виновен?

Турски граждани. Явно са тръгнали от Германия за Турция. Няма да се учудя ало въобще не са почивали и шофьорът е заспал.

Ти карай като идиот пък после си търси оправдания кой ти бил виновен. Не бил добър асфалта - ми на новите отсечки като е добър та дай да вдигнем 200, нямало маркировка - там където я има ти спазваш ли я?

Който е пътувал през Сърбия по това време на годината знае за какво става въпрос. Турците се прибират и карат като луди. Обикновено се водят по няколко коли и бусове. Жална ти майка ако се окажеш между тях.

Верно карат като парапитеци. Правят една тумба, гледат да са заедно, да не изостават и правят простотии. Те тия мусюлмански нации са все така - все некви тумби, крещят, викат. На разни погребения - не разбирам, бутат се хиляди като добитък, нещо крещят, реват. Абе много път има до Цивилизацията.

Докато тежките нарушения и рецидивите при по-леките не се криминализират няма да има намаляване на самоубийците/убийците по разбитите ни пътища.

Загиналият не го спасява криминализация.

Да, но превенцията спасява други.

Криминализацията не е превенция. Превенцията не е в наказанията, а в правилата.

jingiby

Дори в скапаната Сърбия вече има система за проследяване на средната скорост по магистралите и на следващата патарина следват тежки санкции. В още по-скапаната Чалгария, жокер им не требе. Те си знаат...

Принципно е така, обаче максималната скорост на магистралата не е ниска - 140 км/ч. Този бус, пълен с народ и при нагорнищата след София, много трудно ще направи скорост 140 за цялата дистанция, та това е приложимо за по-кратки отсечки, където е възможно да се напъват и със 160. Видно от катастрофата, това може да се постигне и със 100 км/ч, че даже и с 80. Като загуби уравление заради допиране на предния и се запремята, работата е готова.

Дори и с Ферари, ако не подминаваш ограничението 140 през цялата отсечка, няма да стигнеш средна скорост повече от 125 км. Но пък имаш психологическият ограничител че някой следи какво правиш и нарушенията се наказват

Скоростта е единствено и само предпоставка за произшествие. Несъобразяването и с моментното състояние на водача и автомобила е причината за всяко произшествие. За това говори и статистиката на КАТ: Миналата година под 1% от жертвите са в ПТП поради превишена скорост, докато близо 50% от жертвите са в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Иначе казано, опичайте си акъла. Това, че се движите в рамките на ограничението не ви предпазва от ПТП!

'несъобразена скорост' и въобще 'несъобразена' е любимата думичка на статистическото министерство, отдел КАТ.

Не се занимавайте с дребнотемия, важното е стабилност да има...

Преминаващите през България чужденци, независимо дали са турци, румънци, македонци или други подобни, очевидно са убедени че тук ред няма и каквото и да правят не ги грози наказание. И са прави до момента в който не ги накаже физиката. А защо КАТ отказва да си върши работата нека отговорят власт имащите

Точно това се чудех и аз - изобщо има ли механизъм тези хора да бъдат глобявани? Вчера на път за морето аз бях единственият автомобил, движещ се със скорост в ограничението от 90км/ч. Румънците просто летят...

Така де, тия фесове карат като гламави. Нищо чудно, че са се изтрепали.

Що ли шофират така? Щото май няма наказание, а?

Бързаци! Гробищата са пълни с такива. Въпрос на манталитет, и липса на сиво вещество.