Коментари - 2 дни след урагана: АПИ прекрати договора с фирмата, поддържаща пътищата в Бургаско | dnes.dir.bg
назад

2 дни след урагана: АПИ прекрати договора с фирмата, поддържаща пътищата в Бургаско

Причината - системно неизпълнение в срок и с необходимото качество на възложените дейности, свързани със зимното поддържане и възстановителни работи при аварийни ситуации по републиканските пътища на територията в областта

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - 2 дни след урагана: АПИ прекрати договора с фирмата, поддържаща пътищата в Бургаско | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пет сантиметра, десет сантиметра и биг проблъм. Коато съм се родил на същата дата е имало 60 санти сняг, И лекарите не са имали възможност а излязат от болницата, или да отидат на работа. Така процеса по раждането е извършила съседка -по късно станала акушерка. Родил съм се с "риза" и доста време е нямало тенденция да изрева, жената в отчаяние ме хвърлила в снега, защото съм почнал да посинявам .....Шестдесет сантиметра сняг! не пет или десет

И какво да му чистиш на пътя през Дюлино. то това път от националната пътна мрежа ли е. Останало е здраво по осевата линия и то не нацяло., или Миролюбово -Каблешково. С тези машини тип булдозер, какво да почистиш. За пътищата зимата е нужна машина роторен тип, за да успява да се движи по -бързо и чисти по ефикасно. Нямам спомен преди колко години железниците в Европа ползват такава техника пред локомотивите. У нас ако се движеха онези ДТ 54 и Кировец те щяха да са в основата на снегопочистването на АПИ. И да не разправят че видите ли това били скъпи машини за кратко ползване през сезона. Роторните чистачи са прикачен инвентар също като "дъските" които ползват Май вече никой не си спомня декларираното с лозунга "БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ -НАЦИЯ ТЕХНИЧЕСКА!"

А отговорни нямаааа!

Пак ни ИЗНЕНАДАА!

Ама то имало фирма която поддържа пътя ли ???? Ти да видиш ! Незнаехме

Това са някакви глупости! Пътувах към Варна в неделя и за първи път виждам да го затварят този проход и да го чистят! Обикновено всичко върви заедно, колите се чудят как да изпреварят бавните снегорини, а преди десетина години мисля тоя проход беше баси ужаса - 40 санта сняг, коловози и никакъв снегорин. Явно фирмата не е вече "наша", затова ги разкарват, за да вкарат нашите хора.

Момче, на колко си години! Слънчев бряг затвориха на 19 май 1989 година заради сняг. Долу до КПП стоеш един билборд на който посочваха задължително вериги, или "пътя е затворен" по същият начин и в Старо Оряхово. Нещо все се изсилвате да кажете. Явно не те е хващало, писал съм по въпроса със снеовалежа . И няма надежда да дойде почистваща машина 30 декември 1996 година. Слязох със изпуснати гуми и по джанти се прибрах в Бургас (колата Ескорт R1600 задно задвижване). Следващата зима от Маринка до Малко Търново едва се преминаваше с лека кола. Автобусите не пътуваха, ТИР нямаше. Свикнахте да плачите и все някой ви е виновен -преди дни се коментираше -ама защо зимни гуми и то задължително!

Говоря за голямата буря по Коледа преди 10-тина години, когато пътувах от Ямбол за Варна. След нас затвориха петолъчката. В Бургас нямаше никакъв сняг, затова тръгнахме към Варна - проходът отворен, на коловози и не беше минавал снегорин изобщо. Само някъде около километър беше изчистено, което всъщност беше 1 минаване на снегорин. Път, който обикновено ми отнемаше 3,5 часа, го минах за 10 часа. И да не могат да го изчистят, можеше поне да го затворят, за да не се минава по него. А сега нямаше и 2 санта сняг и се оплакват, че фирмите не го ловяли във въздуха и пътят не е изблизан до сухо. Важно е някой да е виновен. Проблемът е, че фирмите правят това, което им кажат отгоре от местната власт, и като не са им удобни вече, им прекратяват договорите за нищо. Обществените поръчки са ми много ясно как се печелят и кой ги печели и защо го сменят!

1996 година пътувах от Лозница -Шумен -Варна през сънито за Бургас. Между Шумен и Варна почна да превалява, текне спира ми добре общо взето. Варна Старо Оряхово вали ама не обилно. На завоя в Баня се подхлъзнах, волана олекна дъждът премина в сняг До преди Ловен дом снега стана 20 см. изпреварих ТИР който поставяше вериги. той ме настига и ме притиска в канавката, минава пред мен и къса веригите, ама аз вече нямам инерция. Носех едни стопери -от калчища, навивам на джантите и тръгвам, Камиона и той. И така въжетата се претриха и съм за никъде. Оня пак спря и до там. Чакам 20 минути1 30 минути става студено и отново вали. Спихнах задните гуми до джанта и тръгнах по пътя в ляво един джип, един вартбург, една шкодичка, в дясно една газка. На КППто две ченета ме питат кво било нагоре.скоро нямало да чистят щото трактора не искал да запали. Бензиностанции няма работещи часа е вече 03. И се прибирам така -Две джанти и две гуми ми струваше това приключение

Чалева офца американска това е проблемо....не че нема ток....

Няма смисъл от такива фирми и поръчки. В североизточна България имаш по-голям ураган и много повече сняг - буквално за часове всички пътища бяха почистени и проходими. Тук няма фирми - има договори със земеделци по места ако завали да си изкарат техниката и всеки си знае района и бърза да вземе парите, защото вали много рядко. Ако няма сняг не взимат нищо

тая - тази фирма не е била "наша", сега без конкурс ще сложат който трябва да лапне кокала.

Значи като им взеха кокала без да ги цапнат по главата, това е да го дадат на друг?! А не да се върши работата, за която се плащат милиони?! Опитен си.

В североизточна България да не вали сняг??? Аре бе! Най-дълбок сняг съм виждал в Силистра. Добрич и Шумен редовно са по новините за затворени пътища... ти да не си некой земеделец, който иска да лапне кокала, а?

Когато поръчките се дават на фалирали, но близки до определени "бизнесмени" фирми, така е.

Сега фирмата ще върши същата работа за без пари.

Фирмата, която вземаше парите без да върши работа?! Едва ли.