2/3 от пътя Ботевград-Мездра са готови, строежът приключва до края на 2024 г.
По думите на регионалния министър отсечката до Люти дол ще бъде отворена до средата на февруари
Обратно в новинатаКоментари - 2/3 от пътя Ботевград-Мездра са готови, строежът приключва до края на 2024 г. | Днес.dir.bg
Коментари
За съжаление всичките ни пътища са така, липсва качествена поддръжка и се рушат по-активно, отколкото ги строят...
Първо беше до средата на януари. После отложиха с месец до средата на февруари. Сега на края на годината ли отидохте, бе да еба ваща майка крадлива?!?!?!
Сега, като се разясни по още колко проекта, които няма да завършат в срок и колко плащания по тях са отложени, ще се разбере как се е стопил дефицита в бюджета за 2023-та. Но така е, пак да си ги изберем!
До края на годината е за целия път иначе това с отлагането е за отсечката до Люти дол, ама и целият път ще го отложат поне до средата на 2025 година, не се и съмнявай в това. Работят с първобитни методи и не си дават зор, а пък и тези които реално строят са последните, които си получават парите.
Ментаци, готов до края на 2024 или до края на 2042 ? Ей големи отпадъци сте. Лъжете и крадете. ЕЖЕГОДНО.
Яки катакгпофи ще има там... Само до го открият и да дойде по-стедено време. Тракия ше бледнее.
Браво на ПП - само за 1 година построиха държава след 15г. безхаберие от страна на ГЕРБ. Дано си останат на власт и да продължат да развиват държавата а не да се сменят само през 2 години партиите
да и скапахте обходният път Враца-Плевен на до Дъбник е като лунен пейзаж кратери катастрофи и по 2-3хил тира на ден. мразим ви всички недоклатени политици евроджендъри
Има регулярни видеа с дрон в youtube от участъка. Надявам се да са прави, но силно се съмнявам да се случи.
То не бея кюлчета, десетки лимони, пардон милиони в куфарчета, милиарди в зелено и фирми от изток и запад, не си знаят парите и не им стига слугинажа в обора Български. Мафия имаща 5% от гласа народен ни продава отново за 1$.
Първо Враца - криводол, после враца - праводол, лютидол, наклонен дол, сладки дол, па после останалите!
Един участък от пътя Мездра Ботевград беше тестови , с зелен асфалт и издържа почти 30 годни без ремонт проблем бяха многото завои и много натовареното трасе.
Щеше да е готов целия през декември 23, след това се премести януари 24, а сега февруари 24! Някой от "пътните строители" ще понесе ли отговорност за това безобразие?!? Финансово, разбира се!
Минавам събота-неделя! Гледам багери копат още в участъка Ребърково - Мездра! Едва ли ще има асфалт другият месец! Иначе - да, копат и събота и неделя!
,,ГЕНИАЛНО '' измислено---скоростен двулентов път без АВАРИЙНА лента =за икономия, вероятно= , а какво ще стане ако аварира ТИР и само блокира и ДВЕТЕ ленти - в едната посока, де? И даже при 80 км/ч , а при 120 км/ч ?
Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти поефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може:----- https://do.my/xbio
Чакай бе ,човек! Може пък строителите да са поели ангажимент до краят на 22219 г. да "построят " и Ефките ,дето ги чакаме ! Знае ли човек какво да очаква от нашите "специалисти" !
А какво ще стане ако аварира тир и блокира двете ленти плюс аварийната лента? Ц.ц.ц.ц. Море от мозък, ти казвам!
Ама разбира се тировете минават там за удоволствие. Да не мислите, че е много приятно да пътуваш 7 часа от София до Видин като обиколиш половин България, защото другите пътища ги забраниха. И то породи нареждане от височайшите, да не им се нарушава спокойствието от камионите. Само че и изхарченото гориво и таксите са за сметка на всички.
Така е. Кой ще поеме отговорност? Кой ще компенсира водачите и фирмите за изхарченото гориво и пътните такси за този период? Защото затвориха всички предишни обходи за камиони, за да угодят на областни управители и хора на властта. Изобщо не е за безопасност на пътуващите. Обходът в момента изобщо не е безопасен. Изминават се много излишни километри, харчи се напразно гориво и се разходват пътни такси, които ще платят потребителите на превозваните стоки.