Нов инцидент с ”Ербъс”, 7 души са ранени
Седем души са били ранени при нов инцидент със самолет "Ербъс" А-330 на австралийската авиокомпания "Кантас", съобщи Дарик радио.
Обратно в новинатаКоментари - Нов инцидент с ”Ербъс”, 7 души са ранени | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
до НЕучил физика на флуидите (нерегистриран)
Голям разбирач си... Кориолисовата сила е привидна, как да се страхуваме от нея???
до afff (23.06.2009 г. 09:24ч.) (нерегистриран)
за шума ок!! за икономичноста - спор! че е стар стар е ама я колко души вози икономичният 737 и колко 154??? та това е де ))))
Ту 154 до отворковците Към:Ог (нерегистриран)
Тъй кат ви гледам мноооого сте летели все с готини машини я сега едно малко въпросче....случайно тях да сте излитали с един спрял двигател??? да сте летяли с два през целия полет?? или да сте кацали само с един работещ??? а като го направите да ми се обадите))) ....айде със здраве... може да побръмчавам ама аз ги правя тия работи и махам даже с криле))) до 2.0 метра и хич не ми пука от турбуленциите...всич добро!))))
хахахаххх (нерегистриран)
до всички лобисти на трошките Боинг, в това число разни журналяги, въпрсоче- в Боинга ако не се вържеш сигурно ти лепят задника със специално лепило а?? смешковци
afff (нерегистриран)
Самият факт, че Ту-154 няма товарещи крилата двигатели им позволява да обират повече вибрации, с което пътуването в турбуленция е по-комфортно. Друг е въпроса, че ту-154 е по-шумен именно защото дввигателите са залепени за фюзелажа. Той е и много по-неикономичен от модерните западни самолети и затова времето му в търговската авиация изтече...
някой (нерегистриран)
Ето защо трябва да се слагат предпазните колани! Хора, слагайте си предпазните колани, за да не се наранявате!
коментатор (нерегистриран)
летял съм и с руски и с американски и с френски самолети... разлика няма. Ако самолета се поддържа добре лети, като не се поддържа - не лети. по темата - от както се помня предупреждават колана да не се сваля по време на целия полет. Заглавието е подвеждащо.. това може да се случи не само в Airbus, но и във всеки друг самолет.... дори в градския транспорт.
към към:GH (нерегистриран)
Като те чета, май ти не си се качвал на самолет. А когато пътуваш от Сф-Вн с ТУ-154, аз ще те почеша където кажеш! Едно време до Варна се пътуваше най-често с малки Ан-чета, от които ще ти изпопадат пломбите във въздуха, но те нямат нищо общо с ТУ-154.
Таласъм (нерегистриран)
Всички пилоти и механици на авиокомпании бяха уведомени, че причината за катастрофата над Атлантическия океан е терорист, който е взривил самолета. Това не стана ли вече ясно или още се пази в тайна. Версията за буря беше измислена. Еърбъс е много добра машина, както и Боинг.
? (нерегистриран)
ehoo....vsi4ki li ste sedmoklasnici?Drugi ekspertni mneniq?
неразбрал (нерегистриран)
Ами като са толкова добри и надеждни руските машини, защо поне руснаците не си ги карат?!?! Ама и те са на Боинг. Май тези дето взимат решенията и дават парите разбират повече от форумците.
до ого (нерегистриран)
А бе умнико, нали има глобално затопляне, а от там и по-големи турбуленции:-D
Към към:GH (22.06.2009 г. 22:05 (нерегистриран)
Хехехее ти се изхвърли! Познай чии самолет е най-големият в света! Познай и кой го наема този самолет да си вози провизията за армията! Наистина Ту-154 е стар за сегашните технологии, но в никакъв случай не е ютия! Според мен стабилността му е много по-голяма от Еърбъс А330, но просто е стар за времето си вече!
LETENE (нерегистриран)
I vse pak, NAI-MALKO katastrofi stavat po vazduha. Poveche me e strah kato patavam v kola s niakoi ne tolkova dobar shofior.
към:GH (нерегистриран)
Пич, бас хващам, че даже не си стъпвал на самолет ! Само си чешеш езика, ТУ 154 (летящия ковчег) ако попадне в такава турболенция при която има ранени без колан в Еърбъса, ще се разпадне бе! Пътувал съм десетки хиляди километри и с Боинг и с Еърбъс. Пътувал съм и с Quantas до Сидни (Куантас се казва , а не Кантас както е в статията) и ...навремето 470 км (Сф-ВН) с руски самолет, което ми беше достатъчно ... Поне прочети някакво инфо за да звучиш по реално, поне за лаиците. Руснаците са същите неудачници в техниката, както и в бизнеса, както и във всичко друго!
Siek (нерегистриран)
Самолетът да не китайски.Нали тези дни беше поместена статия ,че Китай вече произвежда самолете Еърбъз.
GH (нерегистриран)
Към:Ого (22.06.2009 г. 21:13ч.)Moje da si golam fen na zapadnite samoleti no po dobre ne pravi podobni sravnenia.Prosto ne si zapoznat sys tazi tehnika.Ne byrkaj tyrgovskite interesi s tehnikata
klk (нерегистриран)
Няколко души, които не били с предпазни колани, са изхвърлени от седалките. Усетили са безтегловността :)
Към:Ого (нерегистриран)
ТУ 154 не става за чеп за зеле! Все едно да сравняваш жигулка с Мерцедес 2009 година! Ама ти май освен да плюеш по запада и САЩ и да хвалиш Русия друго не знаеш. Или си много прост или са ти навили яко пружинката с кинти за да спамиш по форумите. Ти кажи кое от двете е ..
хахо до Има ли пилот в самолета (нерегистриран)
Изкефи ме максимално! Такава версия не ми беше хрумвала :)))
Ikonomist (нерегистриран)
Информацията за ТУ-154 я имам от пилот. Самолета има до 2 метра мах на крилата. Докато при Боинг те били почти статични. Както каза той В силна турболенция пърха като лястовичка, а с боинга като влезем в турболенция сме зелепяли стюардесите за тавана.
Помак (нерегистриран)
Е как да няма пострадали? Предпоследния път като летях към България, в самолета имаше някакви български дипломати-тежкари. Светват лампите за коланите, единия си джътка на лаптопа. Идва стюардеста и му казва най-учтиво да си пребере лаптопа, че е опасно и в случай на силна турболенция може да удари някой. Оня си продължава. След пет минути идва друга стюардеса и пак го моли да прибере лаптопа. Тоя каза, че след малко. Минаха поне 10 минути от как лампите светнаха, когато тоя малоумен тежкар си прибра компютъра. И не че вършеше някаква неутложна работа - разглеждаше си картинки. Заради такива идиоти стават много наранявания по време на турболенция.
в.п. (нерегистриран)
Как да не му пука на Ту 154 от турболенцията? Той е още по-зле в условия на турболенция. А330 е много по-стабилен и комфортен от старите самолети. Летял съм с такъв - не трепва, страхотен самолет, наистина много добър, но лошото се случва и на най-добрите.
учил физика на флуидите (нерегистриран)
Това няма нищо общо с предишния ужас.Трябва да ни е страх от кориолисовите сили.
E_migrant (нерегистриран)
Ako ima silna turbolencia vseki samolet 6te se raztrese , niama zna4enie dali e ruski i amerikanski , fizi4nite zakoni sa ednakvi za vsi4ki. Istinata e 4e ima taka nare4enata vnezapna turbolencia i e prepory4itelno da se stoi s kolana prez cialoto vreme. Minalata godina ima6e tejki naraniavania v kanadski samolet zaradi vnezapna turbolencia
Има ли пилот в самолета (нерегистриран)
Има ли пилот в самолета (нерегистриран)
Как да няма общо с падналия самолет? Някой с дървена глава който не си е закопчал колана е пробил огромна дупка в тавана и това е предизвикало разцепване на самолета...
Ого (нерегистриран)
Доста противоречия има в съвременния свят. Защо на ТУ 154 или на старите западняшки не им пука от турбуленция? Защото не може хем машината да е от картон, за да харчи малко и да е евтина, хем да е стабилна във въздуха и здрава. Друг е въпросът, че ако на американски самолет се случи това, те ще кажат, че е тероризъм или друго, но не и от икономии.
Boec (нерегистриран)
S vseki izminat polet vse poveche me e strah da letja...jazak che imeto mi e tolkoz smelo hehehe!
do xaxo (нерегистриран)
Saglasna sam s xaxo. Greshkata si e Izcialo na patnicite!!! Vinagi preduprejdavat za vnezapno vaznikvane na turbolencii oshte v samoto nachalo na poleta!!!
(нерегистриран)
Съгласен съм! Няма връзка че не са били с предпазни колани по време на полет. Аз винаги съм с колан дори и да не се изисква.
хахо (нерегистриран)
И какво има общо този инцидент с предишната катастрофа? Кухите лейки са седяли без колани, макар че преди това неколкократно са предупреждавани да се вържат...
Boec (нерегистриран)
Ami vav WC-to mi se zasilva oshte poveche klaustrofobijata...
АБЕ!!!! (нерегистриран)
Как може да пишете ИНЦИДЕНТ С ЕЪРБЪС??? Засрамете се, НЯМА ИНЦИДЕНТ СЪС САМОЛЕТА. Има инцидент с няколко глупака, които не са се закопчали при турбуленция. Българските медии сте пълни манипулатори!!!
ОМГ (нерегистриран)
Разяснете сега на един пилот как нормална турбуленция, при която шепа идиоти са били без колани, влиза в графата инциденти с Еърбъс. Аз като летя си слагам колана, за простотията на пътниците пилоти и самолет не са виновни.
Me (нерегистриран)
Това се преизкалира прекалени с цел сензация. Ербъс са едни от най-сигурните самолети, а въпросния модел е пионер по-сигурност. На австралийците от друга страна, това им е 3 ти подобен инциден случащ се в един и същ район.
airborn (нерегистриран)
Хахо е много прав. Тенденциозно поднесена новина.
balien (нерегистриран)
Дира гледайте си работата със смотаните си заглавия само лъжете хора. Турболенцията е нещо съвсем нормално и няма отношение към модела на самолета.
ina (нерегистриран)
охххх ми случва се. направо прекалихте вече с Еърбъс.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Гръцкият климат се променя и ще става все по-лошо
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Русия внесе в ООН резолюция за забрана на оръжията в космоса