Фиат купува Крайслер, Даймлер се оттегля

Фиат (Fiat) и Крайслер (Chrysler) са сключили необвързващо споразумение за стратегически съюз, чрез който италианската автомобилна империя ще получи дял от 35 процента в затруднената американска компания, предаде Асошиейтед прес.

Обратно в новината

Коментари - Фиат купува Крайслер, Даймлер се оттегля | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз пък не мога да разбера отде се взима тази страст да се плюе по всяко нещо, което като правило е непостижимо за българския майстор... Хора, които нямат акъл едно детско колелце да направят, седнали да обсъждат кое е боклук и кое е по-голям боклук, като обсъждат ФИАТ и Крайслер. На бас се хващам, че вие, поплювковци, не сте прочели нито ред за историята на някоя от тези две велики фирми. Затова не е никак трудно да ви предскажа бъдещето - ФИАТ, които притежават и Ферари, и Мазерати, и Алфа Ромео и още куп интересни неща, както и Крайслер ще продължават да творят история, а вие ще си останете обслужващ персонал в една нескопосана страна. Тези компании са минали през трудности и са оцелявали и при предишни рецесии, а вие никога няма да имате дори снимка в нов Крайслер, че дори и в нов ФИАТ. Пък бил той и Чинкуеченто... Комп седнали да обсъждат жалката съдба на Крайслер...

С коли съм се занимавал цял живот. Зная, че каквото и да кажа, ще бъда оплют, защото у нас всички са разбирачи. Все пак нека кажа нещо по въпроса за качеството. Не може да се обобщават колите по марки като боклуци или хубави. Всички марки си имат представители в различните класове, а те си имат своите предимства и недостатъци. Не забравяйте, че 60 до 80 % от детайлите в един автомобил се произвеждат от поддоставчици, които се едни и същи за различните марки. Така че с тази глобализация колите навсякъде започват да си приличат. Важен е мениджмънтът, а Фиат напоследък са доста добри в него. Що се отнася до американските коли, и тях познавам отвътре. Грозни са, но не това е най-важното. Роботизацията в щатите е на ниско ниво, а и квалифицирани кадри нямат, затова качеството им е под всякаква критика. Така че бих се радвал, ако европейска марка изкупи американска.

колкото и да плюете Фиат аз сам доволен карам от 5 години фиат и то дизел по който плюят най много не е имало един път през зимите да е отказал да запали единствено ходовата част сам сменял нищо друго.

Това значи е краят на Крайслер, защото по- лоши коли от Фиат няма

Те си приличат и по качество, т.е., една нереномирана марка купува друга такава.

Тотална глобализация - нищо не може да ме учуди, след като ТАТА купи Ягуар, ама нищо - всичко се прави за пари ! Американците да се возят на малки коли - е това ако се случи - значи всичко е възможно !

Прав си изглеждат страхотно, но са боклуци. Когато купуваш нова кола в САЩ гледаш и колко бързо и пада цената с годините. Затова се търсят Хонда и Тойота. Разбира се има причина - техните цени да не се сгромолясват - качество.

Губещите ще си останат още по-губещи-така и Фиат ще са в канала...

Това е кръстоска между два расови жребеца, очквам нови и много интересни модели. 300C е голям успех, а и новото, по-малко 200C изглежда страхотно. Успех на Chrysler, те безпорно го заслужават!

И Crysler обяви, че новите Dodge машини ще са с последно поколение двигатели на Punto. Технологичен обмен. Crysler пък ще са с двигатели на Panda или Чинкоеченто.

Защо ми отряза коментара господин оператор , явно може да се правят коментари против Италианските автомобили но неможе да се изтъкват техните успехи

Нагласата на американските потребители е за купуване на малки и икономични автомобили. Гигантите произвеждат не автомобили, ами лами, не стига, че са лами, ами са и грозни лами, на всичкото отгоре са в пъти по-ненадежни от европейските и японските коли. Това се отнася американските коли предназначени за САЩ, интересното е, че подразделенията им, произвеждащи коли извън САЩ са на печалба, но и моделите нямат нищо общо с ламите в САЩ

vartqt edni laina....

Защо не ми побликувате коментара по темата , мисля че няма нищо нередно

nai-noviya viz-gabar kara kraisler! da mu e 4estito na ANIELI

А Фиат бяха пред фалит през 2003 хаха, как се въртят нещата

Абе, италианска кола ... немското си е немско ... със сигурност Даймлер, от техническа гледна точка е по-добре за Крайслер от Фиат ... Френските и Италианските бангии с извинение не важат пред немската машина. Но все пак - това е милиони пъти по-добре от колкото да се оставят да фалират де ...

от трън та на глог

След финансовия крах на Крайслер това вече ще е рейтингов и технически.

Не са единствената фоксваген отбелязаха рекорден ръст на продажбите наскоро

С новото управление FIAT наистина са във възход, дори и в разгара на финансова криза. Не, че няма да ги засегне, но са единствената европейска компания със значителен ръст в последните 2 години. Ръстът им вероятно все още е факт (поне беше в края на 2008) - това е в момент, в който останалите производители са толкова назад.

А тия на снимката плачат ли или се смеят?

Евалла и на двама ви! Дано наште лумпени са се усетили, какво става в бизнеса! През 60-те години изпуснахме да правим Рено, сетне през 80-те се изпонатаковахме с Роувър във Варна, сега да видим, дали поне тротинетки можем да правим...или ще изкупуваме боклуците и ментетата по света!

щеш не щеш това е положението пенке пък почети и виж че бентли е започнала производството на база шаси от фиат

Накрая ще останат само ТАТА и БРИЛЯНС. Добре , че поне ние покарахме коли : )

А Трабант изкупи Майбах!

Доста Бай Ганьовски коментар GRIL Фиат е 10 пъти автомобил на годината , продава шаста и двигатели на много фирми и сред тях са и любимите ти Опел. За Опел Дизелови двигатели от най-ново поколение продава Фиат защото те измислиха Коман Рейл двигателите и ги продадоха на всички.Доскоро вашите любими немски коли използваха системата дюза-помпа и чак преди година разбраха че от тази стара система нищо не може да се направи повече.Тогава БОШ кротко и тихо си купи от италианците лиценза за производство на коман-рейл дизелови двигатели и заряза новопостроения си завод за 240мил. евро за технология дюза -помпа и го преоборудва за новото производство.Но да обяснявам повече на ограничени душици като твоята че има и други коли освен немската няма смисъл. Карай те ги и давай те по 10хил. лева за 15годишна кола Голф 1,2,3,4,5,6,7,8,9... Голф кола без капка емоция

Доста Бай Ганьовски коментар GRIL Фиат е 10 пъти автомобил на годината , продава шаста и двигатели на много фирми и сред тях са и любимите ти Опел. За Опел Дизелови двигатели от най-ново поколение продава Фиат защото те измислиха Коман Рейл двигателите и ги продадоха на всички.Доскоро вашите любими немски коли използваха системата дюза-помпа и чак преди година разбраха че от тази стара система нищо не може да се направи повече.Тогава БОШ кротко и тихо си купи от италианците лиценза за производство на коман-рейл дизелови двигатели и заряза новопостроения си завод за 240мил. евро за технология дюза -помпа и го преоборудва за новото производство.Но да обяснявам повече на ограничени душици като твоята че има и други коли освен немската няма смисъл. Карай те ги и давай те по 10хил. лева за 15годишна кола Голф 1,2,3,4,5,6,7,8,9... Голф кола без капка емоция

Ало GRIL, много си умен бре. :) KRYSLER CRUSER TURING SPORT Първо се научи да пишеш правилно марката. 2. ако тия коли - американските бяха толкова добри нямаше да са на тоя хал. 3. Незнам на ФИАТ ли им трябват повече технологий ама знам, че крайслер стратус пък ползва мотор на мицубиши. Демек не е тяхна технологията съвсем. Че са красиви - да. Че са боклуци също да. Ти карал ли си крайслер ? А ? Гориво сипвали ли си на ламята да видиш кво е ? Аз съм карал 2.5 автоматик. Гори точно колкото и Мерцедес 350SEL. Само дето е по-малък мотора и са много по-малко конете. Така, сега незнам колко точно са смешни ФИАТ ама вземи провери колко марки коли в Италия са собственост на ФИАТ. А отдела за спортни автомобили на ФИАТ как се казва. Също така вземи провери френските Пежо и Ситроен дали не си правят бусовете и пикапите пак в заводите на ФИАТ. А гиганта от Детройт потъна човек. Отдавна подъна. Даймлер не можаха да ги спасят.

az imam fiat stilo i e super.znam 4e vsi4ki vikat da e nemsko ama shumaher ne slu4aino go reklamira i mi e po djoba i ima vsi4ki ekstri

е имало приказка: Карай ФИАТ, да те е яд, карай Форд, да си горд. А сега има друга (за френските и италианските коли): Хора, които правят минети и спагети, коли не могат да правят.

След финансовия крах на Крайслер това вече ще е рейтингов и технически.

След финансовия крах на Крайслер това вече ще е рейтингов и технически.

Евалла и на двама ви! Дано наште лумпени са се усетили, какво става в бизнеса! През 60-те години изпуснахме да правим Рено, сетне през 80-те се изпонатаковахме с Роувър във Варна, сега да видим, дали поне тротинетки можем да правим...или ще изкупуваме боклуците и ментетата по света!