Германски съвети за колата

Класическите автомобили имат нужда от повече грижа в сравнение с новите, като боята им трябва да се полира и да се измива по-различен начин в сравнение с новите автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Германски съвети за колата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Интересно, у нас има мнение, че немските коли са по-така, по-добри един вид.Недай боже, обаче да се каже нещо - и опааа, бе не купувайте немски тогава, минете на китайски.Бреееееееее

Бях написал нещо дълго, но се затри. Отпраши като неподдържан класически автомобил към склад за скрап. Общо взето исках да кажа, че ние купуваме от тях стари коли и ги правим класически. Та си мисля... щом Ханс знае как да се грижи - защо не им ги повърнем? Ханс сте пере седалки и ще пие шнапс. Те ще се радват, сигурен съм, защото там такива се срещат 2 пъти годишно

В България е пълно с класически автомобили. А това, че някой е пъхнал тия думи в устата на TUV е тъпо. И сега, какво стана? Ние купуваме от германците стари коли и ги правим класически, а те за благодарност, че сме ги отървали - дават съвети :) Това, че при тях подобни коли се виждат два пъти в годината.. е техен проблем си е. Можем да ги залеем. Ние от тях стари, и после да си ги взимат обратно - вече класически :D И Ханс пие доволен шнапс ;)

Че те, швабите грижат ли се изобщо за колите си? Карат ги 2-3 години и после ги пробутат на някой нашенец.

Наздраве за поредната простотия представена като НОВИНА.

Не е лошо да си слагате вестник на седалката за да ви е по-високо, ако ви е студено когато климатика е на 15 градуса, облечете си пуловер. Ако музиката в колата е много силна вземете си тапи за уши, и т.н. и т.н. малоумщини!

Под тази статия коментарите са убийствени! Много забавни, браво на пишещите! Поздрави за Скакауец, Живко, Владо и що сега казвате. Смях се с глас :)

Абе идиоти!!! Под класически автомобили се има предвид такива на възраст на 30 години, които си седят в гаражите или музеите. Ама той преводача е за .... !!!

hi hi ne e istina napravo,smyah se ot sarce :) skakayec - bravo pi4

ТОВА МАЙ СА СЪВЕТИ НА АЛБАНЦИ, А НЕ НА ГЕРМАНЦИ. КАК ЩЕ РЪЖДЯСА РЕЗЕРВОАРА ОТВЪТРЕ, КАТО НА ПОВЕЧЕТО НОВИ КОЛИ Е ПЛАСМАСОВ?

И кой каза наздраве :)

Абе както винаги, сме специалисти по всичко, всичко знаем, само дето умираме май повече от германците в катастрофи, от пиене и малоумие е много знаене.......

Не са уточнили специалното внимание за гумите през зимата. Предлагам всеки ден се свалят, увиват се с шалче и под юргана. Да им е топличко и удобничко. А ние навън, пазим колата с пушка да не ни я разбият, че стара, стара, ама като няма друга.

Nie ot DPA, TÜV, MÜF i PÜF sme wazmuteni ot statijata i naj ve4e ot kaka Zezka ot Perni -> gore na snimkata i i davame slednite saveti: 1) Abe Zezke nemat li pari vaste da ti kupjat 4eren golf 2 ami sramish Pernik po toja na4in. She se obadim na kmeto da to otneme pernishkoto grajdanstvo 2) Za da ne ti se deformirat gumite si sloji valjazi ta i da ne propadash po dupkite v Pernik. 3) Da go miesh Golfit nema da ima nujda oti sled 5 minuti pak she e oklepan.

Абе схванахме намека - не си купувайте употребявани коли, а само нови, пак немски :))) Е да ама... работодателите трябва да започнат масово да ни плащат подобаващо, за да можем и да спестим за кола и другите неща, правещи живота удобен и приятен... Аме де Бай Ганьо де :( Това е - правят геноцид срещу собствения си народ :( Най ни бива да се мразим и да се прецакваме едни други :(

- gleai ti kolko ne6ta se praveli , a prez kolko vreme se pravi ?

Е , защо чак сега казвате ! Аз ако знаех ,сега 22 годишната ми лада щеше да е по хубава и от мерцедес . А за резервоара ,той моя винаги е пълен до горе - с въздух . Добре ,че имам газово . И от мен някий съвет : Ако искате да стигнете по бързо -преди да потеглите запалете двигателя . За да се чувстват пътниците по добре когато пътуват с вас , сядайте на шофьорската седалка , а не отзад при тях !

А бе, верно ли, че колата се миела. И седалките, а? Това пък, че се слагало антифриз, сега го чувам. Пък не пълня резервоара до горе, щото не ми стигат парите. Германеца да вземе да даде съвет, как да заработваме повече, а?

Не разбрах каква е разликата м/у класически автомобил и нов. И какви са твърде крайните температури в гаража. Стига с простотийте на недоучените (неграмотни) журналисти и пишман преводачи. Иначе поздрави за Скакауец. Много сте точен.

И чистачките под възглавницата. За да не ви ги откраднат :D И сменяйте редовно бензина ;) А системата антифриз не я познаваме в детайли. Последните 100 години я смениха с течност. На бас, че е преведено от жена

Е то невероятни съвети, няма що ;-)

Evala , skakauec! dobri suveti! :D

Не се казва Те У Ве а Те У Фау (още по-лесно - ТЮФ). Гумите се деформират не когато колата е дълга, а когато е тежка, или е спряна с половин гума върху бордюра (любимо спиране на жените). Системата против замръзване в радиатора се нарича у нас просто антифриз.

молим ти се .....

И какво да ги караме по 50 години , абе майната ВИ

Те нас!!! Дилетанти. Те чували ли са, че праговете се запълват с отработено масло. А за заваряване на ауспуха с водно стъкло и вата (не азбестова, канцерогенна е)?... А радиаторите отдавна ги запълваме с антифриз. Без пари толкова от KNOW HOW и HI TECH...

Поздрави за снимката и материала! Ето още няколко: Когато се движите в обратна посока, колата трябва да е на задна предавка Добр е да завивате от време на време, за да не ръждяса кормилната уредба Старай се да редувате съединител-спирачка- за да се износват равномерно

Карат ги 2-3 години и после ги пробутат на някой нашенец.

Нема лев бе ... кви коли кви 5 лв Нема лев за леб тука в тази беднотия...Взели да ми разправят как Богатия Германски Пенсионер си поддържал колата...а Българския работи 30 години за да умира после със 100 евро на месец има няма и толкова.

Аз пък в моя гараж си поддържам минус 20 и се чудя що не пали. Трябва да пробвам да си монтирам и системата против замръзване антифриз.