Германски съвети за колата
Класическите автомобили имат нужда от повече грижа в сравнение с новите, като боята им трябва да се полира и да се измива по-различен начин в сравнение с новите автомобили.
Обратно в новинатаКоментари - Германски съвети за колата | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
конекрадец (нерегистриран)
Интересно, у нас има мнение, че немските коли са по-така, по-добри един вид.Недай боже, обаче да се каже нещо - и опааа, бе не купувайте немски тогава, минете на китайски.Бреееееееее
Владо (нерегистриран)
Бях написал нещо дълго, но се затри. Отпраши като неподдържан класически автомобил към склад за скрап. Общо взето исках да кажа, че ние купуваме от тях стари коли и ги правим класически. Та си мисля... щом Ханс знае как да се грижи - защо не им ги повърнем? Ханс сте пере седалки и ще пие шнапс. Те ще се радват, сигурен съм, защото там такива се срещат 2 пъти годишно
Владо (нерегистриран)
В България е пълно с класически автомобили. А това, че някой е пъхнал тия думи в устата на TUV е тъпо. И сега, какво стана? Ние купуваме от германците стари коли и ги правим класически, а те за благодарност, че сме ги отървали - дават съвети :) Това, че при тях подобни коли се виждат два пъти в годината.. е техен проблем си е. Можем да ги залеем. Ние от тях стари, и после да си ги взимат обратно - вече класически :D И Ханс пие доволен шнапс ;)
Бако Тако (нерегистриран)
Че те, швабите грижат ли се изобщо за колите си? Карат ги 2-3 години и после ги пробутат на някой нашенец.
Maloumen (нерегистриран)
Наздраве за поредната простотия представена като НОВИНА.
dan (нерегистриран)
Не е лошо да си слагате вестник на седалката за да ви е по-високо, ако ви е студено когато климатика е на 15 градуса, облечете си пуловер. Ако музиката в колата е много силна вземете си тапи за уши, и т.н. и т.н. малоумщини!
Мунчо (нерегистриран)
Под тази статия коментарите са убийствени! Много забавни, браво на пишещите! Поздрави за Скакауец, Живко, Владо и що сега казвате. Смях се с глас :)
дд (нерегистриран)
Абе идиоти!!! Под класически автомобили се има предвид такива на възраст на 30 години, които си седят в гаражите или музеите. Ама той преводача е за .... !!!
pizo (нерегистриран)
hi hi ne e istina napravo,smyah se ot sarce :) skakayec - bravo pi4
шафьор (нерегистриран)
ТОВА МАЙ СА СЪВЕТИ НА АЛБАНЦИ, А НЕ НА ГЕРМАНЦИ. КАК ЩЕ РЪЖДЯСА РЕЗЕРВОАРА ОТВЪТРЕ, КАТО НА ПОВЕЧЕТО НОВИ КОЛИ Е ПЛАСМАСОВ?
:) (нерегистриран)
И кой каза наздраве :)
груйо (нерегистриран)
Абе както винаги, сме специалисти по всичко, всичко знаем, само дето умираме май повече от германците в катастрофи, от пиене и малоумие е много знаене.......
Ха ха ха (нерегистриран)
Не са уточнили специалното внимание за гумите през зимата. Предлагам всеки ден се свалят, увиват се с шалче и под юргана. Да им е топличко и удобничко. А ние навън, пазим колата с пушка да не ни я разбият, че стара, стара, ама като няма друга.
DPA (нерегистриран)
Nie ot DPA, TÜV, MÜF i PÜF sme wazmuteni ot statijata i naj ve4e ot kaka Zezka ot Perni -> gore na snimkata i i davame slednite saveti: 1) Abe Zezke nemat li pari vaste da ti kupjat 4eren golf 2 ami sramish Pernik po toja na4in. She se obadim na kmeto da to otneme pernishkoto grajdanstvo 2) Za da ne ti se deformirat gumite si sloji valjazi ta i da ne propadash po dupkite v Pernik. 3) Da go miesh Golfit nema da ima nujda oti sled 5 minuti pak she e oklepan.
болярин (нерегистриран)
Абе схванахме намека - не си купувайте употребявани коли, а само нови, пак немски :))) Е да ама... работодателите трябва да започнат масово да ни плащат подобаващо, за да можем и да спестим за кола и другите неща, правещи живота удобен и приятен... Аме де Бай Ганьо де :( Това е - правят геноцид срещу собствения си народ :( Най ни бива да се мразим и да се прецакваме едни други :(
klio (нерегистриран)
- gleai ti kolko ne6ta se praveli , a prez kolko vreme se pravi ?
що сега казвате (нерегистриран)
Е , защо чак сега казвате ! Аз ако знаех ,сега 22 годишната ми лада щеше да е по хубава и от мерцедес . А за резервоара ,той моя винаги е пълен до горе - с въздух . Добре ,че имам газово . И от мен някий съвет : Ако искате да стигнете по бързо -преди да потеглите запалете двигателя . За да се чувстват пътниците по добре когато пътуват с вас , сядайте на шофьорската седалка , а не отзад при тях !
VV (нерегистриран)
А бе, верно ли, че колата се миела. И седалките, а? Това пък, че се слагало антифриз, сега го чувам. Пък не пълня резервоара до горе, щото не ми стигат парите. Германеца да вземе да даде съвет, как да заработваме повече, а?
Е.В. (нерегистриран)
Не разбрах каква е разликата м/у класически автомобил и нов. И какви са твърде крайните температури в гаража. Стига с простотийте на недоучените (неграмотни) журналисти и пишман преводачи. Иначе поздрави за Скакауец. Много сте точен.
Владо (нерегистриран)
И чистачките под възглавницата. За да не ви ги откраднат :D И сменяйте редовно бензина ;) А системата антифриз не я познаваме в детайли. Последните 100 години я смениха с течност. На бас, че е преведено от жена
pechen (нерегистриран)
Ахахаха (нерегистриран)
Е то невероятни съвети, няма що ;-)
Clio (нерегистриран)
Evala , skakauec! dobri suveti! :D
Филан Кешията (нерегистриран)
Не се казва Те У Ве а Те У Фау (още по-лесно - ТЮФ). Гумите се деформират не когато колата е дълга, а когато е тежка, или е спряна с половин гума върху бордюра (любимо спиране на жените). Системата против замръзване в радиатора се нарича у нас просто антифриз.
Modo (нерегистриран)
молим ти се .....
КРЕТЕНА (нерегистриран)
И какво да ги караме по 50 години , абе майната ВИ
Живко (нерегистриран)
Те нас!!! Дилетанти. Те чували ли са, че праговете се запълват с отработено масло. А за заваряване на ауспуха с водно стъкло и вата (не азбестова, канцерогенна е)?... А радиаторите отдавна ги запълваме с антифриз. Без пари толкова от KNOW HOW и HI TECH...
Скакауец (нерегистриран)
Поздрави за снимката и материала! Ето още няколко: Когато се движите в обратна посока, колата трябва да е на задна предавка Добр е да завивате от време на време, за да не ръждяса кормилната уредба Старай се да редувате съединител-спирачка- за да се износват равномерно
de da beshe verno (нерегистриран)
Карат ги 2-3 години и после ги пробутат на някой нашенец.
Най бедната и ограбена държава е (нерегистриран)
Нема лев бе ... кви коли кви 5 лв Нема лев за леб тука в тази беднотия...Взели да ми разправят как Богатия Германски Пенсионер си поддържал колата...а Българския работи 30 години за да умира после със 100 евро на месец има няма и толкова.
бат сашо (нерегистриран)
Аз пък в моя гараж си поддържам минус 20 и се чудя що не пали. Трябва да пробвам да си монтирам и системата против замръзване антифриз.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Русия внесе в ООН резолюция за забрана на оръжията в космоса