Коментари - Бурна радост на изпита по история в СУ и 11 преписвачи | dnes.dir.bg
назад

Бурна радост на изпита по история в СУ и 11 преписвачи

С бурни овации кандидат-студентите посрещнаха темата на изпита по история в СУ "Св.Климент Охридски".

Обратно в новината

Коментари - Бурна радост на изпита по история в СУ и 11 преписвачи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ама защо си милите, че uchitel е наистина учител? Почти съм убедена, че не е. Никой уважаващ себе, както и колегите си, преподавател, няма да говори такива глупости. Кой знае какво лапе се майтапи тук с вас?:) А вие му се връзвате... Успех на всички кантидати! Българчетата са едни от най-умните деца по света:)

:))ne e nujno stranicite da sa 30,daje e preporu4itelno da ne sa...hodih na kursove v su min godina i tam ni kazaha ,4e nai-mnogo 22 stranici sa nujni...otnositelno de..no 30 naistina sa mnogo i nqma koi da gi pro4ete,btw vleznah s 5.50 min godina,temata be6e mnogo lesna:)purvata:))usp na decata

EVALA NA U4ITEL. MNOGO ME IZKEFI. NE SE PRITESNIAVAI, TO KOITO SI GO MOJE 6TE SE OPRAVI.

и кое и е подвеждащото

Цели 11 бройки хванати! Още ме е яд, че 'не изпях' на комисията един на моя кандидатстуденстски изпит по история преди години. Преписваше си направо от учебника - и влезе право! Но едва ли само аз бях тази, която го виждаше да си разлиства учебника под банката... Много съм била тъпа!

Учител да не се чудя защо училището като институция е токлова западнало. Това че такива малоумни комплексари като теб са учители, обяснява доста неща...

Цвети, пише се НЕ мога, НЕ зная, НЕ искам. Освен това ако са учили като хората, много добре ще знаят какво точно да включат в темата си. Висшето образование е постижимо, но не е за всеки.

taq tema se padna i v Burgasi i vav Varna!!! super, kasmet na decata!!!

Какво занчение има дали темата е лесна или трудна ? Как се определя коя е лесна и коя трудна ? Идеята на изпита е да се изберат по добрите хора за местата и бройката на местата е винаги същата. Според мен с темата може да се даде предимство на опрделен тип мислене: с по-добро възпроизвеждане на факти, с по-добри аналитични способности. Как можеш да демонстрираш аналитични способности по тази тема и носи ли това някакъв плюс. Отговора е, че не носи.

На малоумния комплексар с точните науки - т.нар uchitel. Учи си математиката, гризи си рамката на очилата и ако си наистина толкова умен,конкурентоспосо и велик поне пиши на КИРИЛИЦА!

Uchitel: tova koeto kazvash e mnogo oprosteno i krayno nevyarno. Konkurenten na rabotniya pazar se stava s 90% lichnostni kachestva (motivatziya, kombinativnost, uporitost, nyuh, umenie za kontakt s drugite i t.n.) i 10% znaniya pridobiti pri sledvaneto. Nay- ama naistina nay vajnoto kachestvo e umenieto da se samousavarshenstvash i da se uchish, ili s drugi dumi da vazpriemash nova informatziya i da ya vazproizvajdash v udoben za polzvane vid (ne e sashtoto kato da zubrish). Zatova vsyakakvi nauki kato istoriya, himiya, fizika, biologiya i t.n. koito nikoga nyama da ti potryabvat direktno v profesiyata sa vsashtnost adski polezni zashtoto te nauuchavat da UCHISH. Pisaneto na sachineniya po literatura (za razlika ot naizustyvaneto na razraboteni temi) pak te nauchava da SE IZRAZYAVASH - beztzenno kachestvo. Ako tova uspeesh da go shvanesh na 15 godini te chakat hubavi godini sled tova. A otnosno subektivizma pri otzenyavaneto po literatura - tova e mit. Pravilniyat i inteligenten izkaz e vinagi pechelivsh. Navremeto kandidatstvah na dve razlichni mesta s literatura istoriya i angliyski. Edinstveniya predmet za koyto otzenkite mi na dvete mesta byaha pochti ednakvi (5.50 i 5.25) beshe literaturata. Pri ostanalite imashe poveche ot 1 edinitza razlika.

журналисти, какво да ги правиш- не различават централизация от децентрализация. И не само това. Пред първ. пол. на Х в. хан Омуртаг провежда политика на ценрализация, като не поволява на няколко славянски племена т сев-зап. Б-рия да се откъснат и въвежда комитатите.

имате ли представа че голяма част от кандидат-студентите незнаят как да почнат темата.Това е защото темите от конспекта са наизустени,а такава формулировка до колкото си спомням няма.

Тази тема е формулирана много гадно,подвежда кандидат студентите и те не могат да преценят какво да включат в темата си .Според мен ще има много ДВОЙКИ за жалост!!!

Темата е страхотна!Има какво да се пише,доста факти,дати, вътрешно- и външнополитическо развитие на България...Трябва да се внимава с правилното разпределяне на обема на темата,т.е кандидатите трябва да съобразят,че темата е доста обемна и не е необходимо да пишат 70% от нея само за Крум!Важно е в заключението си да отправят препратка към следващата тема-т.е управлението на хан,а впоследствие княз Борис!И да не забравя...освен съдържанието е важен и обема,така че е хубаво темата да достига 30-на страници(нормален почерк!).Странно защо проверяващите се влияят от това,но все пак е за предпочитане една кандидатстудентска тема да разполага със стабилни знания,добра писмена култура и...много изписани страници! Успех на всички кандидати!

Те винаги много си радват кандидат студентите на темата по история и после 40% са с двойки...

Bravo!!! Tova e edna ot nai-hibavite i priyatni temi. Ako sa ya u4ili kakto se polaga v u4ili6te nesamneno 6te uspeyat! Uspeh na vsi4ki dnes. Vatre6no usetih, 4e 6te e tazi.

простотия как да изкарат децета като нямат нужната подготовка

до cveti: Темата е изключително правилно формулирана. Аз също съм кандидатствала в СУ с история и по никакъв начин един кандидат-студент не не може да се обърка за същността на темата. Тази тема е най-лесната от раздел Средновековие и ще има много 6-ци. Браво. Стискам палци на братовчедка ми..

В някои от учебниците за 11 клас има известни различия в изписването на името на Пресиян, както и някои различия в годините, но комисията ще признае всички за достоверни - дано наистина ги признае! Поне това можеха да уточнят различните колективи, съставяли учебниците. Доколкото разбирам тази година пак ще сменят учебниците - не е зле да са еднакви за всички или поне да предлагат една и съща информация. Това разделяне е безобразие!

bravo bravo temata e dobra. dosta interesna, s mnogo fakti ima voini ima vutre6na politika, pak voini. Opredeleno ne e sku4na tema, no ima i dosta kapan4eta v neq. 6e si ima pak mnogo dvoiki. Uspeh!

Za koito e u4il- e lesna, za ostanalite-uspeh v sledva6toto teglene)))

Много благоприятна и лека тема! Успех на всички!

Тази тема е формулирана много гадно,подвежда кандидат студентите и те не могат да преценят какво да включат в темата си .Според мен ще има много ДВОЙКИ за жалост!!!

Успех на всички кандидати!

не,така искат да покажат,че формулираните теми са различни и че не са 15 теми с една формулировка

не, пишат по изтеглената тема; контролните са, за да се покаже, че в пликовете има различни теми, а не е една и съща

неее да проверят дали темите са различни

Какво значи изтеглени и две контролни теми? По избор ли могат да пишат?

Ама защо си милите, че uchitel е наистина учител? Почти съм убедена, че не е. Никой уважаващ себе, както и колегите си, преподавател, няма да говори такива глупости. Кой знае какво лапе се майтапи тук с вас?:) А вие му се връзвате... Успех на всички кантидати! Българчетата са едни от най-умните деца по света:)

:))ne e nujno stranicite da sa 30,daje e preporu4itelno da ne sa...hodih na kursove v su min godina i tam ni kazaha ,4e nai-mnogo 22 stranici sa nujni...otnositelno de..no 30 naistina sa mnogo i nqma koi da gi pro4ete,btw vleznah s 5.50 min godina,temata be6e mnogo lesna:)purvata:))usp na decata

EVALA NA U4ITEL. MNOGO ME IZKEFI. NE SE PRITESNIAVAI, TO KOITO SI GO MOJE 6TE SE OPRAVI.

и кое и е подвеждащото

Цели 11 бройки хванати! Още ме е яд, че 'не изпях' на комисията един на моя кандидатстуденстски изпит по история преди години. Преписваше си направо от учебника - и влезе право! Но едва ли само аз бях тази, която го виждаше да си разлиства учебника под банката... Много съм била тъпа!

Учител да не се чудя защо училището като институция е токлова западнало. Това че такива малоумни комплексари като теб са учители, обяснява доста неща...

Цвети, пише се НЕ мога, НЕ зная, НЕ искам. Освен това ако са учили като хората, много добре ще знаят какво точно да включат в темата си. Висшето образование е постижимо, но не е за всеки.

taq tema se padna i v Burgasi i vav Varna!!! super, kasmet na decata!!!

Какво занчение има дали темата е лесна или трудна ? Как се определя коя е лесна и коя трудна ? Идеята на изпита е да се изберат по добрите хора за местата и бройката на местата е винаги същата. Според мен с темата може да се даде предимство на опрделен тип мислене: с по-добро възпроизвеждане на факти, с по-добри аналитични способности. Как можеш да демонстрираш аналитични способности по тази тема и носи ли това някакъв плюс. Отговора е, че не носи.

На малоумния комплексар с точните науки - т.нар uchitel. Учи си математиката, гризи си рамката на очилата и ако си наистина толкова умен,конкурентоспосо и велик поне пиши на КИРИЛИЦА!

Uchitel: tova koeto kazvash e mnogo oprosteno i krayno nevyarno. Konkurenten na rabotniya pazar se stava s 90% lichnostni kachestva (motivatziya, kombinativnost, uporitost, nyuh, umenie za kontakt s drugite i t.n.) i 10% znaniya pridobiti pri sledvaneto. Nay- ama naistina nay vajnoto kachestvo e umenieto da se samousavarshenstvash i da se uchish, ili s drugi dumi da vazpriemash nova informatziya i da ya vazproizvajdash v udoben za polzvane vid (ne e sashtoto kato da zubrish). Zatova vsyakakvi nauki kato istoriya, himiya, fizika, biologiya i t.n. koito nikoga nyama da ti potryabvat direktno v profesiyata sa vsashtnost adski polezni zashtoto te nauuchavat da UCHISH. Pisaneto na sachineniya po literatura (za razlika ot naizustyvaneto na razraboteni temi) pak te nauchava da SE IZRAZYAVASH - beztzenno kachestvo. Ako tova uspeesh da go shvanesh na 15 godini te chakat hubavi godini sled tova. A otnosno subektivizma pri otzenyavaneto po literatura - tova e mit. Pravilniyat i inteligenten izkaz e vinagi pechelivsh. Navremeto kandidatstvah na dve razlichni mesta s literatura istoriya i angliyski. Edinstveniya predmet za koyto otzenkite mi na dvete mesta byaha pochti ednakvi (5.50 i 5.25) beshe literaturata. Pri ostanalite imashe poveche ot 1 edinitza razlika.

журналисти, какво да ги правиш- не различават централизация от децентрализация. И не само това. Пред първ. пол. на Х в. хан Омуртаг провежда политика на ценрализация, като не поволява на няколко славянски племена т сев-зап. Б-рия да се откъснат и въвежда комитатите.

имате ли представа че голяма част от кандидат-студентите незнаят как да почнат темата.Това е защото темите от конспекта са наизустени,а такава формулировка до колкото си спомням няма.

Тази тема е формулирана много гадно,подвежда кандидат студентите и те не могат да преценят какво да включат в темата си .Според мен ще има много ДВОЙКИ за жалост!!!

Темата е страхотна!Има какво да се пише,доста факти,дати, вътрешно- и външнополитическо развитие на България...Трябва да се внимава с правилното разпределяне на обема на темата,т.е кандидатите трябва да съобразят,че темата е доста обемна и не е необходимо да пишат 70% от нея само за Крум!Важно е в заключението си да отправят препратка към следващата тема-т.е управлението на хан,а впоследствие княз Борис!И да не забравя...освен съдържанието е важен и обема,така че е хубаво темата да достига 30-на страници(нормален почерк!).Странно защо проверяващите се влияят от това,но все пак е за предпочитане една кандидатстудентска тема да разполага със стабилни знания,добра писмена култура и...много изписани страници! Успех на всички кандидати!

Те винаги много си радват кандидат студентите на темата по история и после 40% са с двойки...

Bravo!!! Tova e edna ot nai-hibavite i priyatni temi. Ako sa ya u4ili kakto se polaga v u4ili6te nesamneno 6te uspeyat! Uspeh na vsi4ki dnes. Vatre6no usetih, 4e 6te e tazi.

простотия как да изкарат децета като нямат нужната подготовка