Това показват разчетите на Столичната община за необходимите средства за превозване на балите от "Кремиковци" до Цалапица, предоставени от пресцентъра на общината. При използването на комбиниран транспорт цената за тон включва товарене на бали с отпадъци от площадката за временно съхраняване на автомобили-платформи (1,20 лв.), превоз на балите с автомобили-платформи до перон на жп-гара Ботунец (1,38 лв.), разтоварване от платформите и подреждане върху жп вагони (1,20 лв.), транспорт от гара Ботунец до гара Септември (9,40 лв.), укрепване на товари, престои на вагони, такси и други (0,50 лв.), разтоварване на балите от вагоните и подреждане върху автомобилни платформи (1,20 лв.) и транспорт от гара Септември до депо в с. Цалапица и разтоварване (1,50 лв.). За този начин на извозване на балите ще са необходими и девет хидравлични товарачи, 18 автомобилни платформи и 20 вагона. Цената за извозване на балите само с автомобилен транспорт включва товарене от площадка за временно съхраняване на бали с битови отпадъци в район "Кремиковци" на автомобили (1,20 лв.), транспорт от площадка "Кремиковци" до депото в Цалапица при средно транспортно разстояние 120 км и цена 0,12 лв. за тон/км (14,40 лв.), разтоварване (0,20 лв.). При този вариант на транспорт ще са необходими 20 автомобили (платформи или самосвални ремаркета) и 6 хидравлични товарачи. На 20 октомври Общинският съвет на Пловдив взе решение да бъдат приети 200 000 тона битови отпадъци от София в депото до село Цалапица. Столичният общински съвет прие предложението на Пловдивската община на заседанието си на 23 октомври. Столичната община ще поеме таксата за депониране, но засега не е ясно кой ще плати транспортните разходи.