Така изложението във френската столица потвърди репутацията си на най-значимото събитие в сектора в световен мащаб. Парижкото автомобилно изложение, открито на 30 септември, премина под знака на изострената конкуренция между европейските производители на коли и на интереса към алтернативните енергийни източници. Около 60 коли направиха световната си премиера на автосалона в Париж. Изложителите общо бяха 374 от 26 страни. Сред новите имена бяха Дачия и Додж, както и китайските фирми Лендуинд и Грейт уол. Европейските производители на коли, изправени пред засилващата се конкуренция от страна на Азия и един доста слаб пазар, водят жестоки ценови войни помежду си и правят промоционални оферти, като в същото време се опитват да намаляват разходите. В тази обстановка те залагат на обновяването на гамата си, за да стимулират продажбите. Особен интерес по време на изложението предизвикаха хибридните автомобили (на бензин и електричество), както и работещите изцяло с електричество коли и биогоривата. Специалните версии на най-популярните модели на някои производители - като Рено Меган, Пежо 207, Форд Фокуси Волво Це 40 - за работа с биогорива или водород отговарят на сегашните външноикономически условия и на тенденциите на енергийния пазар, отбеляза президентът на организационния комитет на изложението Тиери Пежо.