Увеличават часовете на кандидат-шофьорите

Предстоят промени в обучението на кандидат-шофьорите. Ще бъдат увеличени часовете за подготовка от 31 на 45.

Обратно в новината

Коментари - Увеличават часовете на кандидат-шофьорите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Държавата,която управляват Боко и Цвоко загива,а те са се "загрижили" за бъдещите шофьори!

циганин в учебната кола??? Всички цигани са с купени книжки, а карат таксита и всеки ден рискуват живота на много българи. Боко и цвъко са навъдили цигани със закупени книжки, за да гласуват за гроб. А ние, белите хора, пак трябва да плащаме като попове за всякакви изпити, допълнителни часове. Нека да проварят всички тези, които са взели книжки по време на управлението на гроб, циганите не могат дори да четат и да пишат, кой и защо им е дал книжките?!?

loyola

Хайде стига с глупостите! Целта ви е само и само да събирате повече пари от населението и да имитирате дейност. Истинските причини за катастрофите въобще не ви вълнуват

Върнете и "Полигон" с упражнение "А" и "Б" ! Компетентните знаят какво значи това. Увеличете и наказателните точки при "Градско". Мераклиите да декларират с какво МПС разполагат и смятат да карат - ако е над 7 г., всичко по две! Такси, часове, отнети точки, изпитни резултати. Плюс декларация от кандидата, че няма конфликт на интереси и не познава и няма роднини и познати в системата! Както казах - това само за начало.

Доооста плитко изказване. Ако колата му е 10г какво?

аз книжката съм си я изкарал още в механото... на москвич... паралелка двигатели с вътршно горене... след като отремонтирахме сами москвича чак тогава почнаха курсовете... и какво смяташ?? ако учебната кола е чисто нов автомобил и то автоматик, по добър шофьор ли ще си от този на москвича??? тъпичко изказване

НЕ Държавата , а мама и тати трябва да започнат да полагат грижи и да обучават децата ! Да ги научат на най-важното , че ако те не се пазят дори танк не може да ги опази !

-"Нещо като полигон"??? Ама нямало да бъде истински полигон??? Същото недоразумение е реалната ситуация и резултат след всички ваши реформи, трансформации, нововъведения и пр. -Нещо като шофьор. Ама това "нещо" прави катастрофи, убива деца, жени, всякакви хора и то всеки Божи ден. Докато всички вие, които получавате заплатите си, премиите си, колите си, бензините си от нашите продрани джобове не се оправите и не се научите да правите истински полигони, да се провежда истинска практика по кормуване, да се провеждат истински изпити-катастрофите и невинните жертви след тях няма да намалеят. Бъдете уверени, ще ви държим сметка лично на вас за това "нещо като..."

Държавата полагала неимоверни усилия за справянето с проблемите на пътната безопасност. Тоя верно иска да ни умори от смях!

няма как да има върнете първите седем години:((

Някога в казармата най-често се дънеха младите войници, малко преди да станат стари. Същото е и с шофьорите. Рядко стават произшествия заради неумение, а по-често заради прекалена самоувереност и надценяване на автомобила. Увеличението на часовете няма да промени тази тенденция.

подробност.Аз си знам уменията и качествата на автомобила,но не знам тоя насреща дали ги знае..... Има и други неща.....преди много години при изпреварване ми се скъса жилото на газта....не ми се мисли как минах.

много газ даваш ей...

Ами то неслучайно обучението беше 6 месеца едно време. С полигон. Един начинаещ шофьор трябва първо да отработи всички действия в колата, да станат рефлексни. И чак тогава да излиза на улицата, където вече да си следи маркировка, пътна обстановка и т.н., а не да мисли: леле, сега светофара е зелен, как трябваше да тръгна, коя скорост, кой крак да натиска повече .... Ама нали всички са родени научени, джиткат си без книжка, защото мама и тате са ги "научили" да карат колата още в пети клас и курса го карат само за документ.... затова е такова положението....

Не знам какво увеличават ама 1976 година курсовете бяха четири месеца.

Аз

И да ме прощавате за сексизма, ама колкото са часовете по кормуване за мъжете, 4 пъти повече трябва да са за жените. Часовете по ЗДП - обратното.

Каквито ни "експертите" и учителите. Такива ни и шофьорите и учениците. И 1 000 часа да направите часовете пак няма да има ефект. Защото освен количеството е важно и качеството. Смятам, че един два интересни филма, кодето за около 2-3 часа. Се показва какво става при аквапланинг и при натискане на спирачка в завой или подаване на газ в завой с мощна кола 150+ коня. А също и при заледен път. Ще имат много по-голям ефект отколкото още 10 часа при инструктор със съмнителнии шофьорски умения в екстремни условия. Също и половин часово филмче с кадри от пътните камери в София на инциденти с пешеходци изкачащи зад автбус или коли в задръстване и при минаване на червен светофар. Ще помоигнат много повече за безопасноста на движението. От пълненето на джобовете на автомобилни инструктори със съмнителни качества. Смятам, че един два интересни филма което е около 2-3 часа. В които се показва какво става при аквапланинг, натискане на спирачка в завой или подаване на газ на мощна кола 200+ коня. А също и при заледен път. Ще имат много по-голям ефект отколкото още 10 часа при инструктор със съмнителнии шофьорски умения в екстремни условия.

И 1500 часа да направите курсовете и да задължите инструкторите да са от шампион във формула едно да са и каквито и такси и глоби да въведете, не измените ли правилата за маркировка и адекватно ранно предупреждения за опасност, не се ли оправят пътищатат на първо време в най-опасните места още много хора ще отидт курбан.Всички сме пешеходци , никой от нас не се е родил с колелета вместо крака.Всички сме хора от кръв и плът и понякога сме безсилни пред дивотиите на органите които отговарят за път и дисциплина на пътя и най-вече за организациа и превенции.Минимум сус 50 % ще намалеят трагедиите ако сигнализацията е много по-ярка и набиваща се на очи.Трагедиите в Ловешко .Ами погледнете пътя-тесен до немай къде за съременните огромни машини.Водача за какво да мисли, за знаци ли, за скорост ли или ка да избегне удара на камиона или автобуса.Ами самото платно, което оставя "една боя разстояние за разминаване.Ами безмислените ограничения-какво от една страна ограничаваш, от друга водача гледа да навакса където може.А бе много има да се работи, не е само до обучението, което разбира се е едно от главните.Четете ли каво казва този безхаберен мисТЕр ли е министър ли е.Щели да въведат нещо като полигон.какво нещо бе дебил, "осмо упражнение", вътрешен изпит чувал ли ги е тези работи или давай матРяла да върви.

наредил но мощните коли са за грамотни хора......неграмотници непознаващи законите на физиката правят кървища по пътя.

Тоя Попов изобщо не е схванал за какво става дума. Проблемът на шофьорите е, че не схващат смисъла на правилника за движение и че си мислят, че са страхотни шофьори.

Аз

Ако става въпрос за катастрофите, основният проблем е, че шофьорите са идиоти и това е непредотвратимо. Никъф алкохол не може да се сравнява с обикновената олигофрения...

Именно затова трябва да се променят и условията. Дори в момента статистиката на КАТ говори достатъчно -- най-малко жертви в ПТП има на магистралите, дори по третокласните пътища са повече, въпреки значително по-малкия пътникопоток. Не е никак трудно да се направи статистика на най-"жертвените" участъци и те да се реконструират така, че да са безконфликтни.

Знае ли министърът, че в Европа глобата за шофиране без почивка над 4.5 часа е 600 евро, максималната И 1500 лв. ТУК минималната до 3000лв.

Бе кви "часове", "кви промени в обучението", хората си карат без книжка.

Много ме кефи ГЕРБ значи. Все под вола теле търсят. Така за прекалено големите събрани дни отпускаа въртяха и съртяха и вместо където е проблема - в държавния сектор, го сложиха в частния.Сега пак. Уважаеми, бивши комсомолци, сега демократи. Не младите шоофьори са проблема. А точно тези опитните, които си позволяват ВОЛЕВО да правят нарушенията! Аз млад шофьор не съм видял да кара по аварийната на магистралата. Нито да пресича двойно непрекъсната линия за да изпревари на завой! Точно младите шофьори карат най-внимателно, защото треперят докато карат. Докато самонадеяните държат волана все едно е вестник - с една ръка и няколко пръста.

Въпросът е колко от нарушенията и какви нарушения водят до ПТП. Ако се загледаш в статистиката на КАТ, близо 50% от жертвите са в ПТП, причинени поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Именно съобразяването на скоростта, а не абсолютната й величина е жизненоважно, а за това не се говори изобщо. От КАТ искат да се спазва ограничението, което, както се вижда и от статистиката, не върши работа в голяма част от случаите. Защото скоростта се съобразява с обстановката, а обстановката е динамична.

Да не почваме темата за понятието "несъобразена скорост" понеже се използва за щяло и нещяло от милиционерите. Звучи ми като самоубил се с 5 куршума в тила.

Да ви кажа, тъмнозелен българин в учебна кола не съм виждал......

и от римляните също не съм виждал

А с очила?....:)))

Синът ми като кара курса имаше 1. Кара безпроблемно, не можа да вземе ЗДП.