Най-евтино се летувало в България
От проучване на Германския автомобилен съюз ADAC става ясно, че най-евтина излиза почивката в България, съобщава Дойче Веле.
25
126
Обект на сравнение в проучването са станали например кремовете за защита от слънчево изгаряне, които могат да струват както 4,80 евро, така и 25 евро, ако се купуват на френското атлантическо крайбрежие.
Плажен шезлонг излиза 2 евро в Хърватия, докато в италианския курорт Чезенатико цената му е 20 евро.
За проучването са били изследвани цените в 50 курорта на 10 от европейските държави.
И най-евтино се оказва в България. Потребителската кошница с 34 продукта и услуги за семейство с две деца излиза 131 евро. За същите продукти в най-скъпата европейска държава Дания би трябвало да се плати почти двойно - 206 евро. Плътно я следва Холандия - със 186 евро, а в Германия цената би била 171 евро. 21 от проучените курорти се определят като "скъпи" или "много скъпи". 9 са в "златната среда".
Посещението на 11 от ваканционните цели може да бъде съвсем приемливо по цена, а 9 дори са оценени като "много изгодни". Най-скъпото място за почивка е датският остров Фаньо, където споменатата потребителска кошница излиза с цена от 217 евро. А най-евтино е в Егея, Южна Турция, където кошницата би струвала само 121 евро.
Проучването на Германския автомобилен съюз е направено през юли и август миналата година в България, Дания, Германия, Франция, Гърция, Италия, Хърватия, Холандия, Испания и Турция. Проверяваните цени са за 34 продукта в категориите "Ядене и пиене", "Информация и свободно време", "Здраве и грижи за тялото", както и "Пазаруване и екстри".
България се рекламира
Тази година България проведе масирана рекламна кампания в чужбина. Вчера стана ясно, че министерствата на външните работи и на икономиката и туризма очакват безпрецедентен интерес към туристическия сезон.
Двете международни туристически борси в Берлин и Москва вече показаха, че има повишен интерес на чужденците за почивки на българското Черноморие, като при русниците се наблюдава четрикратен ръст.
Още в края на февруари беше отчетено, че записванията за почивка по българското Черноморие са нараснали с 10% заради събитията в Близкия изтоки Северна Африка.
Плажен шезлонг излиза 2 евро в Хърватия, докато в италианския курорт Чезенатико цената му е 20 евро.
За проучването са били изследвани цените в 50 курорта на 10 от европейските държави.
И най-евтино се оказва в България. Потребителската кошница с 34 продукта и услуги за семейство с две деца излиза 131 евро. За същите продукти в най-скъпата европейска държава Дания би трябвало да се плати почти двойно - 206 евро. Плътно я следва Холандия - със 186 евро, а в Германия цената би била 171 евро. 21 от проучените курорти се определят като "скъпи" или "много скъпи". 9 са в "златната среда".
Посещението на 11 от ваканционните цели може да бъде съвсем приемливо по цена, а 9 дори са оценени като "много изгодни". Най-скъпото място за почивка е датският остров Фаньо, където споменатата потребителска кошница излиза с цена от 217 евро. А най-евтино е в Егея, Южна Турция, където кошницата би струвала само 121 евро.
Проучването на Германския автомобилен съюз е направено през юли и август миналата година в България, Дания, Германия, Франция, Гърция, Италия, Хърватия, Холандия, Испания и Турция. Проверяваните цени са за 34 продукта в категориите "Ядене и пиене", "Информация и свободно време", "Здраве и грижи за тялото", както и "Пазаруване и екстри".
България се рекламира
Тази година България проведе масирана рекламна кампания в чужбина. Вчера стана ясно, че министерствата на външните работи и на икономиката и туризма очакват безпрецедентен интерес към туристическия сезон.
Двете международни туристически борси в Берлин и Москва вече показаха, че има повишен интерес на чужденците за почивки на българското Черноморие, като при русниците се наблюдава четрикратен ръст.
Още в края на февруари беше отчетено, че записванията за почивка по българското Черноморие са нараснали с 10% заради събитията в Близкия изтоки Северна Африка.