Това показва медиен мониторинг на Института за изследване на публичната среда, публикуван в сайта "Отворен парламент". Данните са събрани от договорите за политическа реклама, които медиите са длъжни да публикуват според Изборния кодекс.

Цифрите показват, че за последната седмица партията на Николай Бареков и коалиционните й партньори са дали най-много за медийно отразяване - 734 412 лв.

Следва "Коалиция за България"- с 666 475 лв. Досега тя имаше най-скъпата медийна кампания, преди седмица договорите на БСП бяха за 611 000 лв., а на "България без цензура" - за 603 000.

Последните данни показват още, че "Атака" е отделила за медийно отразяване близо 429 000 лв., а Реформаторският блок - почти 338 000.
ДПС са били по-скромни - с 266 000 лв., а веднага след тях са АБВ - с 225 000.

Най-малко пари са дали ГЕРБ - само 131 000 лв.

Мониторингът отчита и с кои медии съответните партии са сключили договори.

Рекордьорът Николай Бареков е заложил най-вече на реклама в bTV - за 303 000 лв., и в Нова ТВ - за над 171 000 лв. Договори за по-малки суми има и с TV7, News7, БНТ,  новинарските сайтове "ПИК" и "Вести", както и с Дарик радио и вестници.

БСП също са избрали да се рекламират предимно в най-големите телевизии – bTV, Нова и БНТ.

ГЕРБ обаче са предпочели само – bTV и "Канал 3".

Най-много приходи от кампанията досега има bTV – над 1 млн. лв., следва я Нова - с над 795 000, ТV7 - с 228 000 лв. и БНТ - с 220 000 лв.
ИЗБРАНО