В САЩ си плащат за филми от интернет
Близо две трети (65%) от американските потребители на интернет са плащали, за да свалят филми или музика или за достъп до културно съдържание - от музика и филми до статии от вестници или игри.
Новото изследване противоречи на широко разпространеното мнение, че интернет потребителите търсят само безплатно съдържание. 33% от потребителите са плащали за музика или софтуер, 21% - за приложения за смартфони или таблети и 19% за видеоигри. 18% са плащали да четат он-лайн издания на вестници и списания, 16% - за видеа (филми и телевизионни предавания) и 15% за звънене на телефона.
"Най-изненадващото е, че процентът на интернет потребителите, които купуват он-лайн съдържание, е практически същият като тези, които купуват други продукти или услуги като книги и пътувания", отбелязва авторът на изследването Джим Джансен. Интернет потребителите с високи доходи са по-склонни да плащат за он-лайн съдържание спрямо тези с по-ниски доходи.