В САЩ си плащат за филми от интернет
Близо две трети (65%) от американските потребители на интернет са плащали, за да свалят филми или музика или за достъп до културно съдържание - от музика и филми до статии от вестници или игри.
Това сочи изследване на института Pew Research Center, съобщава БГНЕС. "Интернет се превърна в жизнен канал за разпространение на он-лайн съдържание, особено във високоскоростния интернет", сочи изследването за "интернет и американския живот". "Фактът, че хората са готови да плащат за он-лайн съдържание вече оказва влияние върху медиите, артистите и върху тези, които се надяват да живеят или да развиват нова дейност чрез доходите от интернет", допълва институтът.
Новото изследване противоречи на широко разпространеното мнение, че интернет потребителите търсят само безплатно съдържание. 33% от потребителите са плащали за музика или софтуер, 21% - за приложения за смартфони или таблети и 19% за видеоигри. 18% са плащали да четат он-лайн издания на вестници и списания, 16% - за видеа (филми и телевизионни предавания) и 15% за звънене на телефона.
"Най-изненадващото е, че процентът на интернет потребителите, които купуват он-лайн съдържание, е практически същият като тези, които купуват други продукти или услуги като книги и пътувания", отбелязва авторът на изследването Джим Джансен. Интернет потребителите с високи доходи са по-склонни да плащат за он-лайн съдържание спрямо тези с по-ниски доходи.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Новото изследване противоречи на широко разпространеното мнение, че интернет потребителите търсят само безплатно съдържание. 33% от потребителите са плащали за музика или софтуер, 21% - за приложения за смартфони или таблети и 19% за видеоигри. 18% са плащали да четат он-лайн издания на вестници и списания, 16% - за видеа (филми и телевизионни предавания) и 15% за звънене на телефона.
"Най-изненадващото е, че процентът на интернет потребителите, които купуват он-лайн съдържание, е практически същият като тези, които купуват други продукти или услуги като книги и пътувания", отбелязва авторът на изследването Джим Джансен. Интернет потребителите с високи доходи са по-склонни да плащат за он-лайн съдържание спрямо тези с по-ниски доходи.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО