Онлайн издаването на удостоверения за настоящ и постоянен адрес е една от първите услуги, които ще се тестват. Българите, на които предстои да сменят документите си за самоличност и искат да впишат нов адрес в личната карта или паспорт, имат възможност да спестят време като използват платформата. Първо услугата ще се предоставя от две районни администрации в София и една в страната, но МТИТС очаква бързо да се включат и останалите големи общини.

Регистрацията на постоянен адрес е задължителна за всички граждани, а условие за ползването на услугата е притежанието на електронен подпис. Изискването е в интерес на гражданите, така ще се избегне ситуация, в която някой знае чужд единен граждански номер и се опита да смени адреса на друг човек. Заявяването на удостоверения за постоянен или настоящ адрес през портала ще отнема няколко минути.

Справките за изплатени парични обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване за болнични, бременност, раждане и безработица също ще бъдат достъпни през платформата и ще имат стойност на официален документ. Засега не се изисква притежание за електронен подпис, за да бъде ползвана услугата. Справките ще служат за проверка на базата и периода, за който са изчислени обезщетенията. Актуалното състояние на изплатените пенсии също ще може да бъде проверявано през портала.

Жителите на Варна ще могат да кандидатстват онлайн за издаване на удостоверение за семейно положение, както и на документ за наличие на реституционни претенции за недвижими имоти, общинска собственост. Две специализирани услуги на Морска администрация също ще бъдат достъпни през портала: извлечения от регистъра на корабите и издаване на удостоверение за плавателен стаж.