Всички обекти се изпълняват по график, с изключение на забавянето на Лъвов мост, заради експонирането на археологическите находки, уточни той.

По думите му най-късно до средата на ноември строителните работи около Лъвов мост ще приключат и кръстовището ще бъде напълно отворено.

Двуетажното кръстовище сваля бул. „Сливница” на нивото на реката, а пътуващите по бул. „Мария Луиза” ще минават през кръгово движение около моста.
След като бъде пусната естакадата, колите по „Сливница” ще минават оттам само за 18 секунди. Тези, които се качат на кръговото движение, ще се нуждаят от 1 до 3 минути, за да преминат.

На „Ботевградско шосе“ вече се полага пътната маркировка, с което приключва работата по пътната част.

В момента тече работа по двата тунела на бул. „Сливница“, „Кумата“ и „Нарцис“, които са част от панорамния път в „Бояна“ и „Драгалевци“, като обектът ще бъде завършен следващата година.

Според зам.-кмета ефектът от строителството на последната отсечка на метрото по бул. „Черни връх“ ще бъде почувстван в края на следващото лято, когато ще бъде възстановено движението по бул. „Черни връх“, след приключването на наземните строителни работи във връзка с метрото.

Светофарите са съобразени с трафика по целия бул. „Г. М. Димитров“, изтъкна още зам.-кметът. 

Там е изградена система с адаптивно, локално, динамично управление на трафика, от гледна точка на това, че системата сама отчита с датчици, които са изградени в пътната настилка посоката, натовареността на движението, времето, през което тези автомобили престояват и автоматично променя дължината на съответния цикъл, максимално възможното при този на практика удвоен трафик, който преминава през кръстовището, обясни Христов.