Дядо Kоледа подрани и изненада столичани, като раздаде стотици подаръци в софийското метро и около Националния дворец на културата. Случайните минувачи се впечатлиха от нетрадиционната му празнична премяна. Тази година добрият старец беше облечен в жълто, а вместо характерния чувал с подаръци, носеше голяма куриерска чанта, пълна с изненади.

Трансформацията на традиционния Дядо Коледа беше част от благотворителна кампания, организирана от Glovo в четвъртък. Платформата, която осигурява достъп до разнообразни продукти и ястия чрез доставка, създаде неочаквана и различна празнична атмосфера на няколко локации в София, като раздаде подаръци на децата и минувачите и подкрепи няколко благотворителни организации в контекста на наближаващите празници.

Източник: Glovo

Партньорите на кампанията - NIVEA, Фантастико и Unilever България дариха храни, козметика и продукти за лична хигиена, които бяха разпределени от фондация BCause към други благотворителни организации, сред които Arethe, "Дечица", "Каритас", фондация ПУЛС, "Доброволците на Св. Георги" и фондация "Добро за всеки". Освен трайните хранителни продукти, хората в нужда получиха и разнообразие от така необходимите за всеки човек козметични продукти за лична хигиена, сред които сапун, шампоан, балсам за коса, крем за лице, крем за бръснене, дезодоранти и други.

Източник: Glovo

Веселата компания от 60 Дядо Коледовци, облечени в жълто, участва във флашмоб близо до метростанция "Витоша", след което започна с раздаването на подаръците си в метрото. Акцията продължи на кръстовището на булевардите "Витоша" и "Патриарх Евтимий", след което премина пред очите на стотици впечатлени минувачи по пътя към градинката на Народния театър "Иван Вазов".

Източник: Glovo

Съдържание на: GLovo