Тед Бед: Потребителите търсят все по-качествени и новаторски продукти
Българската компания с 25-годишен опит в производството на матраци създава нов бранд, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги
Качество, иновации и грижа открояват семейната българска компания Тед Бед като водещия производител на матраци в България и един от лидерите в Европа. С екип от над 400 човека Тед Бед вече 25 години предлага качествени продукти за сън, които изнася в още 35 страни по света.
През последните 12 години компанията развива стратегическо партньорство с Kaufland България, като подбира специално продуктите, които да предложи на клиентите на веригата така, че да отговарят на тяхното търсене и нужди. Съвместната работа с търговската верига позволява на Тед Бед да опознаят още по-отблизо динамичните предпочитания на българския потребител и да създадат продуктови формати, които да бъдат в тяхно улеснение.
Ярък пример за това е специалната разработена технология, благодарение на която матраците на Тед Бед са компресирани в компактна опаковка на руло. Така те стават лесно преносими и напълно отговарят на изискванията на клиента за бърза и лесна покупка.
През 2019 г. компанията инвестира и в създаването на нов бранд Sleep Me, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги, който отговаря на световните тенденции в продуктите за сън. Иновативните му колекции са не само практични, но носят и добавена стойност за потребителя със своите допълнителни съставки за здравословния и качествен сън като активен въглен, зелен чай и лайка, чиито действия са широко известни.
"Потребителите търсят все по-качествени, новаторски продукти, създадени по световни производствени технологии и стандарти за качество и безвредност. В Тед Бед работим със сертифицирани доставчици, отговарящи на световни стандарти за качество на материалите. Всичко това е, за да гарантираме най-доброто качество на повече от достъпна цена за потребителите у нас и по света", споделя Ваня Стоянова, търговски директор на Тед Бед.
В резултат на стабилното партньорство с Kaufland България и отличните резултати на местно ниво, семейната компания успява да предложи своите продукти на клиентите на търговската верига и на европейските пазари.
"За нас работата с Kaufland е изключително отговорна, защото изисква постоянни проверки за стандарт на качество и производствен процес", допълва Ваня Стоянова.
Бъдещето пред Тед Бед е не по-малко обещаващо. Компанията силно вярва в новата марка Sleep Me, в рамките на която ще обедини атрактивни и качествени колекции от матраци, топ матраци, възглавници и други артикули и гъвкаво ще отговаря на динамично променящите се предпочитания на клиентите.
Kaufland България развива устойчива и дългогодишна политика в подкрепа на продуктите, произведени в България. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Търговската верига си партнира с родни производители и доставчици от 26 региона у нас, което е почти цяла България.
*материалът е предоставен от Kaufland България
НАЙ
Изтече списък с ангажиментите от Споразумението за сътрудничество с Украйна
Невиждани задръствания на АМ "Тракия", тежка е обстановката при тунел "Витиня"
Украйна е изправена пред трудни решения заради острия недостиг на войски
"Най-агресивният критик на исляма": Кой е нападателят от Магдебург
Километрично задръстване на "Тракия" след катастрофа, аварирали тирове блокираха "Хемус
Изтече списък с ангажиментите от Споразумението за сътрудничество с Украйна
Украйна е изправена пред трудни решения заради острия недостиг на войски
Зеленски обеща още удари срещу руски военни обекти
"Най-агресивният критик на исляма": Кой е нападателят от Магдебург
Тръмп обяви, че САЩ може да си поискат обратно Панамския канал от Панама