Тед Бед: Потребителите търсят все по-качествени и новаторски продукти
Българската компания с 25-годишен опит в производството на матраци създава нов бранд, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги
Качество, иновации и грижа открояват семейната българска компания Тед Бед като водещия производител на матраци в България и един от лидерите в Европа. С екип от над 400 човека Тед Бед вече 25 години предлага качествени продукти за сън, които изнася в още 35 страни по света.
През последните 12 години компанията развива стратегическо партньорство с Kaufland България, като подбира специално продуктите, които да предложи на клиентите на веригата така, че да отговарят на тяхното търсене и нужди. Съвместната работа с търговската верига позволява на Тед Бед да опознаят още по-отблизо динамичните предпочитания на българския потребител и да създадат продуктови формати, които да бъдат в тяхно улеснение.
Ярък пример за това е специалната разработена технология, благодарение на която матраците на Тед Бед са компресирани в компактна опаковка на руло. Така те стават лесно преносими и напълно отговарят на изискванията на клиента за бърза и лесна покупка.
През 2019 г. компанията инвестира и в създаването на нов бранд Sleep Me, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги, който отговаря на световните тенденции в продуктите за сън. Иновативните му колекции са не само практични, но носят и добавена стойност за потребителя със своите допълнителни съставки за здравословния и качествен сън като активен въглен, зелен чай и лайка, чиито действия са широко известни.
"Потребителите търсят все по-качествени, новаторски продукти, създадени по световни производствени технологии и стандарти за качество и безвредност. В Тед Бед работим със сертифицирани доставчици, отговарящи на световни стандарти за качество на материалите. Всичко това е, за да гарантираме най-доброто качество на повече от достъпна цена за потребителите у нас и по света", споделя Ваня Стоянова, търговски директор на Тед Бед.
В резултат на стабилното партньорство с Kaufland България и отличните резултати на местно ниво, семейната компания успява да предложи своите продукти на клиентите на търговската верига и на европейските пазари.
"За нас работата с Kaufland е изключително отговорна, защото изисква постоянни проверки за стандарт на качество и производствен процес", допълва Ваня Стоянова.
Бъдещето пред Тед Бед е не по-малко обещаващо. Компанията силно вярва в новата марка Sleep Me, в рамките на която ще обедини атрактивни и качествени колекции от матраци, топ матраци, възглавници и други артикули и гъвкаво ще отговаря на динамично променящите се предпочитания на клиентите.
Kaufland България развива устойчива и дългогодишна политика в подкрепа на продуктите, произведени в България. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Търговската верига си партнира с родни производители и доставчици от 26 региона у нас, което е почти цяла България.
*материалът е предоставен от Kaufland България
НАЙ
Невиждани задръствания на АМ "Тракия", тежка е обстановката при тунел "Витиня"
Украйна е изправена пред трудни решения заради острия недостиг на войски
Министърът на културата е бил хоспитализиран в "Пирогов"
Зеленски обеща още удари срещу руски военни обекти
Тръмп обяви, че САЩ може да си поискат обратно Панамския канал от Панама
Украйна е изправена пред трудни решения заради острия недостиг на войски
Зеленски обеща още удари срещу руски военни обекти
Тръмп обяви, че САЩ може да си поискат обратно Панамския канал от Панама
Невиждани задръствания на АМ "Тракия", тежка е обстановката при тунел "Витиня"
Politico: Зеленски предложил подкуп от 500 млн. евро от руските активи на Роберт Фицо