Информационната кампания "Времето е живот" на Novartis България стартира за първи път този октомври и предвижда да се превърне в традиционна и постоянно развиваща се платформа, чрез която българските жени имат достъп до богата, специфична и достоверна информация с фокус върху профилактиката, иновативните терапии за лечение, новостите в медицината и прогреса на науката в борбата срещу рака на гърдата.

В подкрепа на инициативата се присъединяват множество от най-добрите специалисти и експерти в страната, в това число водещи онколози, образни диагностици, терапевти в областта на психологията, професионалисти от пациентските организации, пациенти, както и любими популярни лица с отношение по темата. На официално събитие на Novartis България по случай кампанията "Времето е живот" Андрия Томович, генерален мениджър на Novartis за България, сподели: "Изключително силният надслов на кампанията "Времето е живот" поставя акцент именно върху огромното значение на времето. Всеки миг, всяка секунда е ценна, подчертавайки същността на нашето съществуване. Понякога животът може да изглежда обикновен или труден, но именно изпитания, като коварната диагноза, ни карат наистина да разбираме стойността на всеки миг и да се стремим да ценим времето, с което разполагаме. В Novartis се ангажираме да ценим и празнуваме живота, като си сътрудничим с нашите партньори за постигане на напредък в усилията ни за научни изследвания и разработки в борбата с рака на гърдата. Тревожните статистически данни в България разкриват, че годишно над 4000 жени се диагностицират с рак на гърдата. В световен мащаб ракът на гърдата е най-разпространената форма на раково заболяване. За съжаление, България е на трето място по смъртност сред всички нации, като средната продължителност на живота на пациентите с рак на гърдата е по-ниска от средната за Европа. Тези цифри ни подтикват да говорим открито за ранното диагностициране, да насърчаваме информираността и да подчертаваме изключителното значение на превенцията. И все пак, отвъд тези сурови цифри се крие гоблен от човешки истории. Пътят на всеки пациент е уникален и оказва влияние не само върху отделния човек, но и върху неговото семейство и приятели. Наложително е да признаем ролята на близките на пациентите в този разказ. Перспективата ни обхваща както пациентите, така и техните близки и хората, полагащи грижи за тях. В това колективно начинание, ние от Novartis сме твърдо решени да насърчим информираността, разбирането и подкрепата."

Мотото "Времето е живот" има амбициозната задача да вдъхнови всички, за да се почувстват част от голямата и загрижена общност. Основното послание, което Novartis България отправя е, че когато става въпрос за рак на гърдата, времето има ключова роля - както за навременното откриване на диагнозата, така и за намесата на медицинския екип.

Всички инициативи от информационната кампания, както и публикуваното експертно съдържание под формата на разговори, полезни съвети, широки професионални дискусии и информация по специфични здравни теми са свободно достъпни за всеки в каналите на Novartis България - YouTube, Facebook и Instagram, както и в медийното пространство.

Източник: Novartis

Съдържание на: Novartis