Novartis България стартира информационна кампания за подкрепа на пациентите с рак на гърдата
Инициативата вдъхновява хората да се почувстват част от общност
Информационната кампания "Времето е живот" на Novartis България стартира за първи път този октомври и предвижда да се превърне в традиционна и постоянно развиваща се платформа, чрез която българските жени имат достъп до богата, специфична и достоверна информация с фокус върху профилактиката, иновативните терапии за лечение, новостите в медицината и прогреса на науката в борбата срещу рака на гърдата.
В подкрепа на инициативата се присъединяват множество от най-добрите специалисти и експерти в страната, в това число водещи онколози, образни диагностици, терапевти в областта на психологията, професионалисти от пациентските организации, пациенти, както и любими популярни лица с отношение по темата. На официално събитие на Novartis България по случай кампанията "Времето е живот" Андрия Томович, генерален мениджър на Novartis за България, сподели: "Изключително силният надслов на кампанията "Времето е живот" поставя акцент именно върху огромното значение на времето. Всеки миг, всяка секунда е ценна, подчертавайки същността на нашето съществуване. Понякога животът може да изглежда обикновен или труден, но именно изпитания, като коварната диагноза, ни карат наистина да разбираме стойността на всеки миг и да се стремим да ценим времето, с което разполагаме. В Novartis се ангажираме да ценим и празнуваме живота, като си сътрудничим с нашите партньори за постигане на напредък в усилията ни за научни изследвания и разработки в борбата с рака на гърдата. Тревожните статистически данни в България разкриват, че годишно над 4000 жени се диагностицират с рак на гърдата. В световен мащаб ракът на гърдата е най-разпространената форма на раково заболяване. За съжаление, България е на трето място по смъртност сред всички нации, като средната продължителност на живота на пациентите с рак на гърдата е по-ниска от средната за Европа. Тези цифри ни подтикват да говорим открито за ранното диагностициране, да насърчаваме информираността и да подчертаваме изключителното значение на превенцията. И все пак, отвъд тези сурови цифри се крие гоблен от човешки истории. Пътят на всеки пациент е уникален и оказва влияние не само върху отделния човек, но и върху неговото семейство и приятели. Наложително е да признаем ролята на близките на пациентите в този разказ. Перспективата ни обхваща както пациентите, така и техните близки и хората, полагащи грижи за тях. В това колективно начинание, ние от Novartis сме твърдо решени да насърчим информираността, разбирането и подкрепата."
Мотото "Времето е живот" има амбициозната задача да вдъхнови всички, за да се почувстват част от голямата и загрижена общност. Основното послание, което Novartis България отправя е, че когато става въпрос за рак на гърдата, времето има ключова роля - както за навременното откриване на диагнозата, така и за намесата на медицинския екип.
Всички инициативи от информационната кампания, както и публикуваното експертно съдържание под формата на разговори, полезни съвети, широки професионални дискусии и информация по специфични здравни теми са свободно достъпни за всеки в каналите на Novartis България - YouTube, Facebook и Instagram, както и в медийното пространство.
НАЙ
Кучето на изчезналото момче отведе майка му до язовира
Отвориха за движение и последния участък на булевард "Тодор Каблешков" в София (снимки)
Турски и арабски медии съобщиха, че съпругата на Асад иска развод, Кремъл отрече
Откриха живо кучето на изчезналия Николай, но от него няма следа
Собствениците на имот блокираха пуска на нов участък от бул. "Тодор Каблешков" в София
Зеленски обвини Фицо, че иска да помогне на Путин, и попита какво му се плаща
Десетки хиляди окупираха площада в Белград на протест срещу Вучич, той: Манипулирани са
ДПС на Пеевски прекратява членството си в АЛДЕ
1100 севернокорейци са загинали на фронта срещу Украйна, Пхенян праща нови войски
Доналд Тръмп: Официалната политика на САЩ ще бъде да има само два пола - мъжки и женски