От 1 юли 2020 г. Лидл България ще намали цените на 101 продукта от своя асортимент. Промяната в цените е в резултат на намалената ДДС ставка, която ще влезе в сила от 1 юли и ще се отрази върху всичките бебешки храни и пелени под собствената марка на веригата - Lupilu, пелени с марката Pampers, книги и други, попадащи в обхвата на изменението на ЗДДС. Цените на съответните продукти ще бъдат променени с разликата в ставката на ДДС, която се намалява от 20% на 9%.
Като компания, която винаги е била отговорна и последователна в своите действия, търговската верига е първата, която реагира незабавно и обявява актуализация на цените в полза на потребителя, непосредствено след информацията за предстоящо анонсиране на намалената ДДС ставка.
В допълнение веригата ще намали и цените на още редица продукти от своя асортимент от различни продуктови категории - хляб, млечни продукти, колбаси и др. С тази своя стъпка Лидл България има за цел да предложи на потребителите още по-голям избор от продукти на изгодни цени в тези все още предизвикателни времена. Така, освен по-ниски цени на всички бебешки храни, попадащи като стокови групи в изменението на ЗДДС, пелени и книги, клиентите ще могат да се възползват и от преференциални цени на хранителни продукти за цялото семейство.
*рекламна публикация
НАЙ
Антон Хекимян напуска bTV
Откриха изчезналия селскостопански хеликоптер в дере, пилотът е загинал
Шофьор със спортна кола блъсна жена на пешеходна пътека в центъра на София и избяга
Нов ракетен удар по Севастопол, Украйна съобщи за ранени висши командири на руския флот
Моравецки: Искам да кажа на Зеленски никога повече да не обижда поляците
Нов ракетен удар по Севастопол, Украйна съобщи за ранени висши командири на руския флот
Кирил Петков: Трябват ни 160 депутати, не можем да се сърдим на ДПС, докато подкрепят целите ни
Видинският митрополит за изгонените свещеници: Коалициите ще преминат, Христовата истина остава
Руското посолство: Църквата "Св. Николай" не е затворена по нареждане на Митрофанова
Китай и Сирия встъпват в стратегическо партньорство