Коментари - Влекач с ремарке блъсна и уби мъж, застанал до кола в аварийната лента на АМ "Струма" | dnes.dir.bg
назад

Влекач с ремарке блъсна и уби мъж, застанал до кола в аварийната лента на АМ "Струма"

Предстои изясняване на причините за инцидента, отговорният шофьор е 62-годишен гражданин на Гърция

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Влекач с ремарке блъсна и уби мъж, застанал до кола в аварийната лента на АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Съболезнования на семейството! Вчера се прибирам от София със съпругата по Хемус. Преди Джъмбо карам с 60 км, а румънски автобус на туристическа фирма, видях надписа на автобуса, се опита да ме изпревари с повече от 100 и повече километра. Отворих страничното си огледало и му направих знак, че е луд! Даде десен мигач и спря преди отбивката за Богров! Бях решил, че ако продължи, ще го спра заставайки пред него и каквото стане. Висок съм 195 см и 100 кг живо тегло. Пък да ме разследват после. 4 часа пътувахме - обикновено за 1,5 ч. се прибираме. Никъде полицай. Щяха да са на всеки километър - вижте изявленията им. Чак на Витиня полицейска кола. Стоят вътре и чакат да им мине дежурството. Да им вдигнат заплатите не с 50%, а още повече, скапани тъпоъгълници. Не можеха да затворят тунелите за София, заедно с АПИ, има път през Витиня за София, но явно са като са Киро канадеца и не знаят пътищата в България. Ако зависеше от мен, това шефове на Пътна полиция и ръководители от АПИ, с днешна дата нямаше да са местата си. За сведение, транспортния министър на Япония преди няколко години подаде оставка за няколко минути закъснение на влаковете. В България не знам какво трябва да се случи за такова действие, уважаеми българи. Желая ви Весела Коледа и за много години!

По-добре автономни камоини, вместо прости тираджии. Вероятността за инциденти ще е по-малка.

Често виждам лелки и дядковци да шофират на аварийни светлини в аварийната лента!! Ами след завои? Ами на спускане, ако има кола/тир?? Тотална липса на мозък по тази магстрала, има спрели коли на всеки км

Явно като си злобен си и тъп. Злобеете срещу жертвата, явно от липса на първите 7 г, но нищо не казвате, че освен че не се пикае в аварийнат лента, в нея не се и карат влекачи с ремаркета. Сега не знам, ще разберете ли, но причината за смъртта не е пикането в аварийната лента, а удара от ремаркето.

кат'чета коментарите то страшно да пътуваш бе

бастуна край пътя ли, кво майка сипутката е търсил да срърчи край път, по който летят душевноболни идиоти с камиони по 20 тона?! Да си тъп е опасно за живота. Нека почива в мир, но ако беше по-умен, можеше да е полезен за себе си, близките си и страната ни!

и ти ако беше по-умен нямаше да бълваш толкова идиотщини в един пост

го с идеята ти да си по-умен, че утре да не четем същото и за тебе. Да напиша хвалби за тая пълна липса за самосъхранение ли трябва. На умрелия... на хуя му дърва да цепиш, все му е тая вече. Живите да внимават с простотиите.

Поредната от безброй подобни и ежедневни случки потвърждаващо очевидното: племето е малоумно. Масово малоумно. Щом като след толкова смъртни инциденти няма поука, значи няма и шанс някой ден да изплува от блатото на малоумието.

Типичен представител на това племе си

Жалко за човека! Съболезнования за близките му!!! За съжаление 90% от т.н. професионални шофьори не карат въобще професионално, и българските и чуждите! Карат с несъобразена скорост в населени места, например с 60, 70 и дори 80 км, което е абсурдно, защото как ще спре 30,40 и повече тона композиция при внезапно излязъл пешеходец на улицата, да не говорим дете?! Полицията не товарните автомобили и автобусите, а ДАИ за скорост въобще не се интересува! Виждал съм турски автобуси в Прохода на Републиката да изпреварват със 120 км/ч и да не им пука!!! Как нито един контролен орган не е засякъл тахографите на тези малоумници, или да ги засече, че са спрели или изтрили устройствата?! 50-60% от катастрофите между камиони и леки коли са и по вина на шофьорите на тежкотоварните автомобили, защото не намаляват при излязъл лек автомобил насреща, независимо дали е рисково изпреварването или не, не се изнасят поне леко надясно, изпреварват в последния момент на магистралата/под 100 м от задния автомобил, който е по-бърз/, не спират на отбивки по пътищата да пропуснат колоната, образувала се зад тях от 20-30 и повече автомобила, и създават умишлено предпоставки за рискови изпреварвания, и не им пука!!! Трябва акция в цялата страна на полицията за нарушения по пътищата само на товарните автомобили поне 3 месеца, и ще има големи изненади за всички от резултатите!!!

Глоба за спиране в аварийната лента 20-150 лв. Глоба за каране в аварийната лента 1000 лв. Тоя с глобата от 1000 лв е наказал твърде много другия с глобата от 20-150лв.

Аварийни ленти имаха магистралите на бай Тодор. От как влязохме в ЕС тази лента е за движение на линейки, пожарни и репатраци при меле на магистралата. Ами никога и никога не е била за спиране и пикане. Въпреки, че виждаме да спират и да си изпикават дори децата. За да пикаете използвайте едни специални шишета с подходящи гърла за пишки и вагини от китайски сайт.

Сега, ти и хапчета от там взимаш. Но не ти помагат,

Ай де още един дето пикае по магистралата и пуши докато кара вместо да спре на някоя бензиностанция.

Спрете да наричате извънградските ни булеварди магистрали.

Знаците се зелени няма как да не ги назоваваме магистрали.

Ако се наложи да се спре в аварийната, десните гуми в тревата задължително!

Като се движиш със 140 и маркировката почти я няма иди разбери, че някой е спрял където и да е.

В аварийната лента не се спира за тоалетна!

Когато се наложи да се спре в аварийната лента, по най-бързия начин се излиза от колата от дясната страна (!) и се преминава през мантинелата и се чака пътна помощ далеко зад мантинелата! По възможност се поставя триъгълник, като се минава по банкета зад мантинелата

Аха и дано да няма пропаст между платната.

Аре още един с повреден мозък... що да има пропаст между платната???? Ти платно знаеш ли какво е?

Браво бе по възможност....

Сори! Задължително се поставя триъгълник, като се минава по банкета зад мантинелата...

Още нещо ключово забрави даже две неща.

Не мога да коментирам кой е виновен, но често вината е на самите спрели. Случвало ми се е да спире колата в аварийната лента съвсем в ляво и като отвори вратата да слиза вратата се подаваше в моята лента и тоя капут слезе без изобщо да се притеснява. Че някой ще го удари и дори да не го удари, струята от камион може да го повлече - ама хич не му пукаше на тоя! Не знам какво някои хора използват за мислене, но със сигурност частта в мозъка, отговорна за самосъхранението, отдавна е закърняла от прекалено самочувствие, дрога и много зяпане в телефона! Но случаят може и да не е такъв, да почува в мор човекът!

Има идиоти , спират където им дойде да пикаят ,дано случая не е от този вид. Бог да го прости.

Напротив - дано случаят да е от този вид.

Етиопският циганин е виновен.

Не че оневинява това тираджията -но защо е имало спряла кола в аварийната лента, дали е била аварирала и маркирана като такава или като в 99%от случаите се е ползвала за тоалетна ???

Как трябва да е "маркирана" и на основание на какъв нормативен текст? По-скоро трябва да питате какво търси ТИР-каруцаря със все ремаркето в аварийната!?

Ей, не го научихте тоя ЗДвП и това си е. За чий ти е да маркираш нещо, което в общия случай се вижда от километър? В тоя ред на мисли да ви цитирам и релевантните членове от закона: Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.

Средната продължителност на живота на човек, спрял в аварийната лента, И ОСТАНАЛ ТАМ, е от порядъка на 20 минути! ВИНАГИ заставайте ОТВЪД МАНТИНЕЛАТА ако се наложи да спрете на магистрала.

А ако няма мантинела, а само оградна мрежа?

Пукал съм гума зад завой.Първо сложих триъгълника преди завоя После натрупах купчина от камъни и сложих на нея аварийната жилетка.Товс ми отне към час .Смених гумата за по малко от 10 Мин.От триъгълника и камъните нищо не беше останало.Но аз оживях.Ясно е че виновен е гъркутт.зНо всеки сам трябва да се грижи за своята безопасност.

Ами то стана система караш си, пред теб автомобил, отваря вратата откъм движението и си слиза без изобщо да му пука, че си зад него, дали си засилен, можеш ли да спреш, не можеш ли. Аз ги заобикалям отдалеч и намалям за изненади ама този тук увиснал да чука лаф с шофера, и то на магистрала, баси малоумието

Типично българските олигофрения и кретенизъм са наистина феноменални!

В Гърция така се кара, всички които се движат бавно се движат в аварийното платно! Европедалите трябва да си уеднаквете законодателствата.

В Гърция може и в нивата да карат, тука си има правила. Да ходи на съд, маляката.

Светлоотразителната жилетка стои в купето ,слага се и се стои зад мантинелата докато се оплакваш на целият свят по телефона

В целият нормален свят закона казва да НЕ НАПУСКАШ ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО когато си аварирал на магистралата? Ти в колко държави си се явявал на изпит за право управление на МПС или караш с купената книжка в България? Тези жилетки които ги искате в България в Америка се носят само от служителите на фирмите за буклук, които метат улиците или от работниците които ремонтират пътя!!!!

Много си се объркал. В нормалните държави съветът е един - напусни колата колкото се може по-бързо!

правилата в една нормална държава според АДАС Включете аварийните светлини веднага щом забележите повредата. Опитайте се да стигнете до паркинг . След като автомобилът спре, насочете колелата надясно . Ако възникне сблъсък отзад, това ще попречи на колата ви да бъде катапултирана обратно на пътя. Включете габараити . Спрете двигателя . Всички пътници в автомобила трябва да носят жълти жилетки Уверете се, че всички пътници излизат от дясната страната на автомобила и никога откъм пътя. Ако имате куче с вас: не забравяйте да го държите на каишка. Отидете до безопасна зона за чакане , но не пресичайте пътя. На магистралата : Минете зад мантинелата. Ако вашето превозно средство, изгубен товар или части от него застрашават движението , трябва да се обадите на полицията на 110. Не се опитвайте сами да извадите изгубени вещи от улицата.

Докато те отнесе колата след теб? Смешко в нормалния свят до броени минути пристигат коли обикновено 2 на полицията или от фирмата която подържа участъка за да спрат след теб и в съседното платно с включени буркани и да те пазят докато дойде репатрака, като подсигуряват и неговата сигурност докато натовари. Дори и Русия когато има повредена кола се оставя едно платно свободно между авариралата и движещата се. Така е навсякъде където има магистрали, но в България такива има само на хартия. Булеварда пред моята къща е с 5 платна + аварина лента във всяка посока, така че не учи кое как се прави

Какво се прави като аварира автомобила ти на магистрала? Триъгълник слага ли се? Мога ли да стоя в колата докато чакам пътна помощ?

Буташ колата до аварийното.Слагаш триъгълникът на поне 30 м зад колата.Чакаш в полето отвъд мантинелата.Ако сменяш гума слагаш 2 триъгълника,и се молиш

На автомагистрала по закон триъгълникът се слага на поне 100 метра назад. На не-автомагистрала - на поне 25 метра назад.