Влекач с ремарке блъсна и уби мъж, застанал до кола в аварийната лента на АМ "Струма"
Предстои изясняване на причините за инцидента, отговорният шофьор е 62-годишен гражданин на Гърция
Обратно в новинатаКоментари - Влекач с ремарке блъсна и уби мъж, застанал до кола в аварийната лента на АМ "Струма" | Днес.dir.bg
Коментари
Съболезнования на семейството! Вчера се прибирам от София със съпругата по Хемус. Преди Джъмбо карам с 60 км, а румънски автобус на туристическа фирма, видях надписа на автобуса, се опита да ме изпревари с повече от 100 и повече километра. Отворих страничното си огледало и му направих знак, че е луд! Даде десен мигач и спря преди отбивката за Богров! Бях решил, че ако продължи, ще го спра заставайки пред него и каквото стане. Висок съм 195 см и 100 кг живо тегло. Пък да ме разследват после. 4 часа пътувахме - обикновено за 1,5 ч. се прибираме. Никъде полицай. Щяха да са на всеки километър - вижте изявленията им. Чак на Витиня полицейска кола. Стоят вътре и чакат да им мине дежурството. Да им вдигнат заплатите не с 50%, а още повече, скапани тъпоъгълници. Не можеха да затворят тунелите за София, заедно с АПИ, има път през Витиня за София, но явно са като са Киро канадеца и не знаят пътищата в България. Ако зависеше от мен, това шефове на Пътна полиция и ръководители от АПИ, с днешна дата нямаше да са местата си. За сведение, транспортния министър на Япония преди няколко години подаде оставка за няколко минути закъснение на влаковете. В България не знам какво трябва да се случи за такова действие, уважаеми българи. Желая ви Весела Коледа и за много години!
По-добре автономни камоини, вместо прости тираджии. Вероятността за инциденти ще е по-малка.
Често виждам лелки и дядковци да шофират на аварийни светлини в аварийната лента!! Ами след завои? Ами на спускане, ако има кола/тир?? Тотална липса на мозък по тази магстрала, има спрели коли на всеки км
Явно като си злобен си и тъп. Злобеете срещу жертвата, явно от липса на първите 7 г, но нищо не казвате, че освен че не се пикае в аварийнат лента, в нея не се и карат влекачи с ремаркета. Сега не знам, ще разберете ли, но причината за смъртта не е пикането в аварийната лента, а удара от ремаркето.
бастуна край пътя ли, кво майка сипутката е търсил да срърчи край път, по който летят душевноболни идиоти с камиони по 20 тона?! Да си тъп е опасно за живота. Нека почива в мир, но ако беше по-умен, можеше да е полезен за себе си, близките си и страната ни!
и ти ако беше по-умен нямаше да бълваш толкова идиотщини в един пост
Поредната от безброй подобни и ежедневни случки потвърждаващо очевидното: племето е малоумно. Масово малоумно. Щом като след толкова смъртни инциденти няма поука, значи няма и шанс някой ден да изплува от блатото на малоумието.
Жалко за човека! Съболезнования за близките му!!! За съжаление 90% от т.н. професионални шофьори не карат въобще професионално, и българските и чуждите! Карат с несъобразена скорост в населени места, например с 60, 70 и дори 80 км, което е абсурдно, защото как ще спре 30,40 и повече тона композиция при внезапно излязъл пешеходец на улицата, да не говорим дете?! Полицията не товарните автомобили и автобусите, а ДАИ за скорост въобще не се интересува! Виждал съм турски автобуси в Прохода на Републиката да изпреварват със 120 км/ч и да не им пука!!! Как нито един контролен орган не е засякъл тахографите на тези малоумници, или да ги засече, че са спрели или изтрили устройствата?! 50-60% от катастрофите между камиони и леки коли са и по вина на шофьорите на тежкотоварните автомобили, защото не намаляват при излязъл лек автомобил насреща, независимо дали е рисково изпреварването или не, не се изнасят поне леко надясно, изпреварват в последния момент на магистралата/под 100 м от задния автомобил, който е по-бърз/, не спират на отбивки по пътищата да пропуснат колоната, образувала се зад тях от 20-30 и повече автомобила, и създават умишлено предпоставки за рискови изпреварвания, и не им пука!!! Трябва акция в цялата страна на полицията за нарушения по пътищата само на товарните автомобили поне 3 месеца, и ще има големи изненади за всички от резултатите!!!
Глоба за спиране в аварийната лента 20-150 лв. Глоба за каране в аварийната лента 1000 лв. Тоя с глобата от 1000 лв е наказал твърде много другия с глобата от 20-150лв.
Аварийни ленти имаха магистралите на бай Тодор. От как влязохме в ЕС тази лента е за движение на линейки, пожарни и репатраци при меле на магистралата. Ами никога и никога не е била за спиране и пикане. Въпреки, че виждаме да спират и да си изпикават дори децата. За да пикаете използвайте едни специални шишета с подходящи гърла за пишки и вагини от китайски сайт.
Спрете да наричате извънградските ни булеварди магистрали.
Ако се наложи да се спре в аварийната, десните гуми в тревата задължително!
Когато се наложи да се спре в аварийната лента, по най-бързия начин се излиза от колата от дясната страна (!) и се преминава през мантинелата и се чака пътна помощ далеко зад мантинелата! По възможност се поставя триъгълник, като се минава по банкета зад мантинелата
Аха и дано да няма пропаст между платната.
Не мога да коментирам кой е виновен, но често вината е на самите спрели. Случвало ми се е да спире колата в аварийната лента съвсем в ляво и като отвори вратата да слиза вратата се подаваше в моята лента и тоя капут слезе без изобщо да се притеснява. Че някой ще го удари и дори да не го удари, струята от камион може да го повлече - ама хич не му пукаше на тоя! Не знам какво някои хора използват за мислене, но със сигурност частта в мозъка, отговорна за самосъхранението, отдавна е закърняла от прекалено самочувствие, дрога и много зяпане в телефона! Но случаят може и да не е такъв, да почува в мор човекът!
Има идиоти , спират където им дойде да пикаят ,дано случая не е от този вид. Бог да го прости.
Не че оневинява това тираджията -но защо е имало спряла кола в аварийната лента, дали е била аварирала и маркирана като такава или като в 99%от случаите се е ползвала за тоалетна ???
Как трябва да е "маркирана" и на основание на какъв нормативен текст? По-скоро трябва да питате какво търси ТИР-каруцаря със все ремаркето в аварийната!?
Ей, не го научихте тоя ЗДвП и това си е. За чий ти е да маркираш нещо, което в общия случай се вижда от километър? В тоя ред на мисли да ви цитирам и релевантните членове от закона: Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Средната продължителност на живота на човек, спрял в аварийната лента, И ОСТАНАЛ ТАМ, е от порядъка на 20 минути! ВИНАГИ заставайте ОТВЪД МАНТИНЕЛАТА ако се наложи да спрете на магистрала.
Пукал съм гума зад завой.Първо сложих триъгълника преди завоя После натрупах купчина от камъни и сложих на нея аварийната жилетка.Товс ми отне към час .Смених гумата за по малко от 10 Мин.От триъгълника и камъните нищо не беше останало.Но аз оживях.Ясно е че виновен е гъркутт.зНо всеки сам трябва да се грижи за своята безопасност.
Ами то стана система караш си, пред теб автомобил, отваря вратата откъм движението и си слиза без изобщо да му пука, че си зад него, дали си засилен, можеш ли да спреш, не можеш ли. Аз ги заобикалям отдалеч и намалям за изненади ама този тук увиснал да чука лаф с шофера, и то на магистрала, баси малоумието
В Гърция така се кара, всички които се движат бавно се движат в аварийното платно! Европедалите трябва да си уеднаквете законодателствата.
Светлоотразителната жилетка стои в купето ,слага се и се стои зад мантинелата докато се оплакваш на целият свят по телефона
В целият нормален свят закона казва да НЕ НАПУСКАШ ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО когато си аварирал на магистралата? Ти в колко държави си се явявал на изпит за право управление на МПС или караш с купената книжка в България? Тези жилетки които ги искате в България в Америка се носят само от служителите на фирмите за буклук, които метат улиците или от работниците които ремонтират пътя!!!!
Много си се объркал. В нормалните държави съветът е един - напусни колата колкото се може по-бързо!
правилата в една нормална държава според АДАС Включете аварийните светлини веднага щом забележите повредата. Опитайте се да стигнете до паркинг . След като автомобилът спре, насочете колелата надясно . Ако възникне сблъсък отзад, това ще попречи на колата ви да бъде катапултирана обратно на пътя. Включете габараити . Спрете двигателя . Всички пътници в автомобила трябва да носят жълти жилетки Уверете се, че всички пътници излизат от дясната страната на автомобила и никога откъм пътя. Ако имате куче с вас: не забравяйте да го държите на каишка. Отидете до безопасна зона за чакане , но не пресичайте пътя. На магистралата : Минете зад мантинелата. Ако вашето превозно средство, изгубен товар или части от него застрашават движението , трябва да се обадите на полицията на 110. Не се опитвайте сами да извадите изгубени вещи от улицата.
Докато те отнесе колата след теб? Смешко в нормалния свят до броени минути пристигат коли обикновено 2 на полицията или от фирмата която подържа участъка за да спрат след теб и в съседното платно с включени буркани и да те пазят докато дойде репатрака, като подсигуряват и неговата сигурност докато натовари. Дори и Русия когато има повредена кола се оставя едно платно свободно между авариралата и движещата се. Така е навсякъде където има магистрали, но в България такива има само на хартия. Булеварда пред моята къща е с 5 платна + аварина лента във всяка посока, така че не учи кое как се прави
Какво се прави като аварира автомобила ти на магистрала? Триъгълник слага ли се? Мога ли да стоя в колата докато чакам пътна помощ?