Владимир Владимиров е освободен като председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ". Емил Иванов е освободен като член на борда.

Промените в ръководството идват дни след изявлението на новия транспортен министър Кристиян Кръстев, че той е недоволен от начина, по който компанията е управлявана. В първите си работни министърът на транспорта от служебния кабинет обяви, че няма време за водене политика, а трябва да се предприемат ясни и точни стъпки за оздравяването на железницата. "Състоянието на БДЖ е под всякаква критика",  каза още служебният министър.
В края на януари Владимир Владимиров обяви, че финансовото състояние на БДЖ е стабилизирано и задълженията му са намалели.

На мястото на освободените членове са назначени Чавдар Трендафилов и Николай Найденов.

Голяма част от кариерата на новоназначения Чавдар Трендафилов е преминала в Български държавни железници. Започнал е като помощник-машинист към локомотивното депо в София и през годините е заемал редица ръководни позиции, свързани с експлоатацията на подвижния състав.
Възпитаник е на бившето Висше военно училище "Тодор Каблешков" със специалност "Машинен инженер". Владее руски, английски и немски език.

Очаква се именно той да бъде избран за нов изпълнителен директор на БДЖ на първото заседание на новия борд, когато ще бъдат разпределени функционалните задължения на членовете, съобщи БНТ.

Николай Найденов е юрист. Започнал е кариерата си в Министерството на правосъдието, като през годините е работил и в Министерството на вътрешните работи, "Информационно обслужване" АД и в частния сектор. Завършил е юридическия факултет на Софийския университет "Св. Климент Охридски" и факултет "Полиция" към Академията на МВР. Владее английски и руски език.

По думите на министъра на транспорта Кристиян Кръстев, Съветът на директорите е конструиран, за да може той да предприеме мерки по оздравяване на дружеството.

„Технически или фактически фалит,  БДЖ ще съществува и аз няма да позволя то да фалира”, каза Кръстев и допълни: "Ако има съкращения в БДЖ, те ще бъдат само в администрацията".
Той посочи, че първите мерки към цялостно оздравяване на дружеството ще бъдат оптимизиране на разходите по отношение на експлоатацията, затова и железничар влиза в борда.