Коментари - След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко | dnes.dir.bg
назад

След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко

Инцидентът стана на първокласен път София-Варна, в землището на село Българене

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

близките веднага да блокират някоя дарога и да искат името на полицая дето ги е убил, оставката на шефа на мвр, пътното и строителната фирма, а светия синод да ги обяви ако не за светци, то поне за мъченици!

МАМА И ТАТИ не са им казали, че само при НиийдФорСпиид удряш дървото и нищо ти няма, дори и колата е цяла. А тук физическите закони са други и действат.

аве тия новите коли са много трошливи, ве. Със сто и пидисе и не знаят вътре мъжко ли е или женско. По документите го изписват, що все е на пастет. Поне до 180 треа да нема проблем, да станеш и да си ходиш. Като тоя бандита в София, де си забрави маратонките. Тва е кола. На две сцепена, ти си отиваш до вкъщи да пийнеш водчица в чест на застрахователната пара дет ше вземеш.

При соца бяхме 9 млн, сега сме 4.5 реално живущи у нас. При соца никой с колан, без системи за опазване на живота, сега с всички тия екстри. Какво сравнявате прости числа, като това е невъзможно. Пропорции. Сега сте нъмбер уан по убити на пътя на 1000 население в Европа. Това ви е статистиката след демокрацията. Самият факт, че все още соца ви е база за сравнение е дооста срамен и показателен за безсмисленото ви настояще, в което свободата носи само безхаберие и смърт.

При 5 пъти по малко автомобили загиналите по времето на соца са 5 пъти повече на година, минимум 4-5000 годишно. Провери си статистиката за да се убедиш. Населението никога не е минавало 9 милиона, това беше на бай Тошо мечтата и нарастването на населението се дължи на "царско време" , където бумът е от 1930-45. Като идва комунизъма и другарките вместо да раждат ги пращат да са ударнички в завода, раждаемостта спада, освен при циганите. Поздрави

1980 г - 1199 убити 1985г- 1113 убити 1990 г - 1567 убити 1995г 1264 убити 2000 г - 1012 убити 2005 г - 957 убити 2010 г - 775 убити 2015г - 707 убити 2020 г - 463 убити това при 5 пъти повече автомобили и три пъти повече пробег на автомобил!! тъй че вие от соца ходете да го сосате нейде!!

на тази възраст, най-вероятно младите водачи да нямат изградени рефлекси и инстинкти на пътя, а скоростта и конете увличат измамно, и то доста - като посвикнеш с 140-160, после с 80 -90 все едно си спрял, а сега шофирам малолитражен седан, станах някакси магнит за колегиална и на момемнти жестока агресия - та как не са ме пребили още - незнам, посвикнах с мудното, но и супер-еко-икономично возене 1000 км при пълен резервоар - та сега съм нова с задна броня, съболезнования на близките ... може би да се ограничи возене на тинейджъри от други тинейджъри, с малък опит и стаж

И как на 19 години спечели пари, за да има кола? Нали младите водачи щяха да карат с придружител? Всичко е от липсата на контрол, възпитание в семейството, което прехвърля всички отговорности на училището, което пък гледа само да вземе парите, за бройка ученик. Може да се прибави и липсата на казарма, в която се учеше как да се управляват различни машини и боравене с оръжия.

Това последното за казармата е голяма глупост. Сигурно щото всичките бяхте обучени по времето на НРБ катастрофите при в пъти по малко трафик и коли бяха повече от сега и с повече жертви... от казармата ще да е било...

Бяха повече загиналите щото колите имаха барабанни спирачки и коланите не бяха задължителни, а колите нямаха еърбези и кнаучзони. Логично при катастрофа имаше повече загинали и по-малко ранени. Като вадите статистика за жертвите защо винаги пишете само убитите, а не и ранените? Тогава на 1000 убити имаше 3000 ранени. Днес имаме 500 убити и над 10000 ранени.

Къде е е проблемът? Най-. вероятно е живял при техните. Бачка, заделя две заплати и купува някакъв курник и дай газ. Даже не е нужно да бачка на пълен работен ден. Макар че вероятно родителите му са му дали пари.

Как бил спечелил пари за кола. Една кола в днешно време може да е по-малко от една заплата. Има колзети за по 1000 лева.

Много добра новина! Трима бъдещи престъпници са премахнати.

Тези младежи, не знам какъв автомобил са карали, но и колите вече не са като едно време със здрави ламарини. Сега дори при 40 км/ч, ако се удариш, колата се смачква. Или пък всъщност са карали с 140 и са тествали здравината на дървото?

Точно обратното. Здравите ламарини в старите автомобили убиват по-често. Новите нарочно са направени да се смачкват до някаква степен, за да поемат енергията от удара.

Как мислиш? Ще те разбере ли, какво говориш един абориген с незавършено основно образование?

Жалко за аджамиите. Не са имали късмет. Трудно се учиш на отговорност като млад, след като главата ти е пълна още с бръмбари. А и си мислиш, че си недосегаем. Знам чувството и разбирам. За това и винаги казвам на младите - внимавайте! По-добре с една идея по-бавно, отколкото рисково. Колкото до ламарините - причината е съвсем друга. Ако забележите конструкцията на нов автомобил ще забележете доста рамена, които излизат от роговете и изглеждат излишни. Но не са. Отделно ламарината е като кухненско фолио - но има резон. И той е следния - при удар с 60 км/ч ако човешкото тяло е подложено на внезапно спиране, то това е равносилно на това да скочите от петия етаж. Това се случва и при старите автомобили. Удариш се с 60, здрава ламарина, автомобилът не е мръднал, а вътре имаш кайма. При новите автомобили е друго. Дори и удар с 30 способства за минимално огъване на цялото купе. Но при удар с 90 е (възможно, не сигурно) да оцелеете, стига да не е фронтален с нещо с подобна кинетична енергия. Просто, защото автомобилът се сгъва от 5 метра в 2,5, и е конструиран така, че енергията да се поема от цялото купе. Това "омекотяване" 2,5 метра е все едно да скочите от десетия етаж, но върху по-мека повърхност, която убива постепенно удара в рамките на тия 2,5 метра. За това и ако ударите някой отзсд, било то и с 10 км/ч, може на него привидно нищо да му няма, а вашата кола да е намачкана чак до капака. Поддава заради пешеходците. И е умишлено. Защото така може да го спасиш.

Не че има значение, но от какъв е етнос са загиналите?

От на Семерджиев и Николов може да са, или на оная сладурка Габито дето помля 6 коли наведнъж. Защо питаш? Хайде да не се правим на невинни душици.

Приближават камиона отзад. "Глей ся ко прай на трета..."

един път нямаше да пише, че дървото е станало жертва!

в които Бог предотвратява мултиплицирането на лошия генетичен материал

Видими резултати след 35 години демОнокрация, дебилизъм и простащина! Жалко за младите животи от една страна, но от друга, естественият подбор си е свършил работата овреме...

Напротив. Жертвите по пътищата са намалели поне 3 пъти за тия години демокрация. Не виждам статистиката назад, но през 1990 г. е имало 1567 жертви на пътия. А тогава е имало социалистически коли и соцялистичеки манталитет.

тогава бяхме 9 милиона, а сега сме около 5. Последното никой не знае.

Убитите са намалели двойно, а ранените са се качили 3,5 пъти. Тогава даже колан никой не слагаше, стана задължително 92 май. За кнаучзони и еърбези да не говорим.

Това е резултата от циганското присъединяване за което се наляха едни огромни пари и всички знаем къде отидоха

Резултатът от 45 комунистическа простотия и дебилизъм е 100 годишен демократичен дебилизъм и простащина. Трябва да измрат всичко комунисти и техните деца и внуци, за да се нормализира обществото.