Коментари - Слагат ограничителни колчета в продължение на 70 км по пътя София-Варна | dnes.dir.bg
назад

Слагат ограничителни колчета в продължение на 70 км по пътя София-Варна

Причината е концентрацията на тежки катастрофи в участъка от пътен възел Боаза до границата със Севлиево

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Слагат ограничителни колчета в продължение на 70 км по пътя София-Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2

Коментари

Какви колчета какви глупости ??????? Където е въврвяла каруцата преди 100 години сега е "път" и никакво разширение поне половин лента встрани !!!!!!!

язе викам да турат един дувар барем два и двааасе от яки камъне, инак не знам.

Като пуснат магистралата, а тя е почти готова, интензивността на движението ще падне значително и няма смисъл. Само ще хабят средства.

Защо не го пуснете еднопосочно този участък? В петък събота в посока Варна, неделя понеделник - в посока София . (По примера АПИ с на магистрала Хемус на излизане от София около празниците) .

Колко ли поколения ще минат докато прословутата магистрала " Хемус" ще е готова.

Строителството на т.нар автомагистрала Хемус е стартирало на 04.10.1974 г. Общата планирана дължина е 418 км, което я прави най-дългата автомагистрала в България. Досега са построени 197 км. :)

дано внуците на мойте внуци да имат шанс да карат по тази магистрала

Ганьовска работа

В 2025 година няма магистрала между София и Варна, пътят минава през села, покрай чешми, излизат каруци лятото изневиделица, и разбира се джигитите, които мислят, че като са седнали в автомобил са хванали господ за шлифера и не могат да карат с под 150 км/ч по този третокласен път от Боаза до Търговище. А "гениите" в Бг по строителство на пътища строят по 2 км магистрала на година и се бият в парламента кой по-по-най.

В Англия ми се наложи да мина по маршрут, където се извършваше ремонт. Бяха поставили по средата на пътя 20 /двадесет/ км конуси и никой не ги докосваше.

Тези са изперкали тотално с тези колчета....ще видим колко време издържат и колко катастрофи ще има заради тях...

Тези колчета не възпрепятстват катастрофи а ги предизвикват особено в тъмната част на денонощието след като се зацапа светлоотразителната им част!Ще има ли кой да ги чисти?

До комисаря: за още по-сигурна среда, гледайте да не се появяват служители на КАТ, че или създават задръствания или предпоставки за ПТП-а.

при камион ,ще пълзят хората отзад и ще лапат прахоляка и камъчета изхвърлени от тия камиони и тъпота Това е глупост голяма

Безделниците и безработните най-много бързате. Ще карате със 70 км/ч. да видим дали ще ви порастат рога? И не колчета, а бетонни препятствия трябват.(и магистрала)

Основен критерии за изпълнител в обществените поръчки е най-ниска цена! Резултата е видим. Не само за пътища! Ако отворите произволна ОП ще видите, че най-ниска цена е основния критерии за избор на изпълнител. Сега някои да се сети има ли такова животно, евтино и хубаво!

Поредната схема за усвояване на милиони без всякакъв смисъл, а за бедните ......... да го обдишват.......

“Краткосрочни мерки…”? До следващите 50 години, вероятно. А през това време Пеевски прави “ всичко за хората” с парите ни в една затънтена част на Родопите, дето кола минава на час, но пък пътищата им перфектни.

За пореден път инициаторите имат поввче пари от акъл.

са ясни - магистрала няма да има. Продължава политиката варненци да садят картофи.

Варненци гласуваха за ДА България и Хр. Иванов, да им построи магистрала. ББ им я обеща, те не я искаха!

ти ристо иванов, нали се разкара тоя идиот вече. Варненци тр да гладуват за хора, които да направят нещо за варна. Щото за 30 години стана дупка, пълна със тъпи селтаци.

тия загинали лежат на съвестта на Бабуина. За дванадесетте му години еднолична власт да беше изградил 12 участъка за изпреварване с трета лента, и убитите там щяха да са наполовина. Капанът на боко чака следващите си жертви.

Той е по магистралите, не го интересуват малките пътища. :-(

си, тия, дето карат по магистралите му вече се броят през един.

Главоците и колчетата няма да ги спрат.То като ндямаш нищо горе- газ и си велик.

Те маркировката не могат да поддържат, колчета ще слагат. След първия сняг и като минат 2 снегорина 30% от колчетата ще ги няма. Нищо да върви далаверата.

Хубаво, нека ги сложат, но да задължат и камионите където няма ограниченния да се движат с 90км/ч

половината от тия едноклетъчни не могат да държат и 70 на лек баир.

След три месеца, половината колци ще са изпочупени, останалите - мръсни и събрали всякакъв боклук около себе си.

Така е, като ГЕРБ, Пеевски, БСП и др. крадат парите за магистралата! Като гледам какви тъпаци отново сме избрали на изборите, скоро магистрала няма да има. Така от безхаберие и мързел българите ще се самоунищожим и затрием!!! "Ха, наздраве"!

Лъжите ви край нямат! Преди 4год Бойко беше заделил 16 млрд лв преди да си тръгне за довършването на Хемус. Пуделите ги отнесоха в кутиите за обувки. С Продължаваме подмяната ще гледаме Хемус през крив макарон ...

Ти видя ли ги тия пари заделени за магистрали от тиквата та обвиняваш други? Той и 2 милиарда за саниране беше заделил, служебното правителство ги замрази, тиквеника дойде за трети път на власт, но парите вече ги нямаше, защото нищо не е оставил освен надути обещания!

Абе, идиоти Още през 2023 трябваше да има магистрала от София до Варна. Магистрала Хемус. Това е решението за безопасност. Какви колчета, какви 5 лв. И който е спрял строежа на магистралата да бъде съден и вкаран в затвора.

Никой не го е спрял. Тя се строи. Нали наскоро откриха един участък. Просто в България много се краде, сроковете са много дълги и съответно се строи с 5 човека и 1 багер.

Имате много къса памет. Преди 4год Бойко беше заделил 16 млрд лв преди да си тръгне за довършването на Хемус. Пуделите ги отнесоха в кутиите за обувки. С Продължаваме подмяната ще гледаме Хемус през крив макарон ...

До Иван: Това ли е днешната опорка?

Нашият "добитък" ще начупи колчетата. В нормалните държави хората са го изследвали и слагат снимачки на опасните места, за да глобяват нарушителите! Това е най-ефективно и възпитателно.

В нормалните държави между най-големите градове има магистрали. И са сведени до минимум местата с малоумни ограничения, повечето очевадно хранилки. В повечето държави службите по КАТ не са надзиратели, а помощници. И наркоманите и алкажите не са толерирани срещу 2-3 хиляди лева. Да продължавам ли, или сам ще се сетиш, че при нас не са наред нещата и за това не е виновен народът. Защото същият този народ в нормалните държави кара нормално.

В нормалните държави не избират да ги управляват мутри .

Няма магистрала, ама колчета има. То на Кресна 20% от колчетата липсват вече

Да, ама и жертви няма!

всеки ден по пътищата ги виждам що за идиоти са!!!!!!!!зад мене кара сили изптеварва за да стигне 1 минута по бързо до крайната точка и то гпвприм за градска среда.айде извън града всеки бърза ок но в града ще стигнеш все някога.хпра пресичат вечер не се виждс и т.н.Пткачена работа.младите нвмат никакво възпитание и култура на шофиране.имам чувството че като вземат книжка и са вече шофьори

И колко милиона ще се хвърлят на вятъра вместо да се направи магистралата. Само бетонни панели ще спрат малоумниците

ще рупате доматите с колците!

Сега джигитите ще отнасят и колчетата.Спасението беше да се направи магистрала Хемус и тоя участък от Боаза до Севлиево ще се разтовари.За това време дето бездействаха политиците сега можеше до В.Търново да е стигнала магистралата.Аман от пополисти.Парите бяха заделени за магистралата,ама Асенчо някъде ги замъкна да прави на Киро електромобилите,но и там нищо не стана.А парите изчезнаха яко дим.

Тези с минусите не искат някой индивид като теб с коефицент на интелигентност клоняща към точката на замръзване да реши, че е богопомазан. Качил се на 20 годишен меркендез и да изпреварва в завой без НИКАКВА видимост. За жалост нивото е толкова ниско , че не остават много решения освен нещо подобно с колчетата. Няма много държави в които това да го има. Но и няма много държави в които неграмотността-простотията-липсата на средно ниво на интелект да е съизмерима на тази в нашата мила родина. Едва ли ще разбереш и 10% от написаното ( не очаквам много ) но поне един-двама да се замислят , че стойността на МПС-то не е право пропорционална да пренебрегването на физичните закони.

За ВОДАЧИТЕ на МПС с БГ МАНТАЛИТЕТ трябва или МАНТИНЕЛА ,или БЕТОННИ блокове по разделителната линия .

Аман от подвеждащи заглавия - все едно в цялата дължина на тези 70 км ще има колчета от началото до края.

Явно трябва да се усвоят едни пари и това е демократичния легален начин да се приберат парите... Ние го правим за вашата безопасност ! :))) Лесно се дупчат пътищата, ама възстановяването е трудно... - То пътища няма , тия ги дупчат.. - То пътища няма , тия гърбици (изкуствена неравност) слагат... ДПМ !

Глупец!

Как пък не видях в друга европейска държава колчета? И това ли е начина за справяне с нарушителите? Хакайте им глоби по 1000 лева, не загрозявайте пътищата!

За разлика от БГ в повечето ( не всички , има и други помийни ями ) законите се спазват в по-голямата си степен. За жалост в нашата действителност няма много други варианти. Факта ,че се стига до такива мерки говори за почти пълното опростачване на цяла една държава. Не ми е приятна такава констатация но за жалост живеем в така действителност.

Разделителните колачета са КОМПЛЕКТ с бг. пътища и бг водачи на МПС.

А след Велико Търново посока Варна (трилентовото след Шереметя) кога?

на БГ джигита - колците му пречат .. а като напусне територията, кара в ограничение, не изпреварва и следва примерно правилата... но на територията задължително спазва минимална скорост 130 на междуселски път (софия-варна).. сърце не търпи, да спазва знаците. БУЛГАР, БУЛГАР!

Шиши! Пак едни пари усвоихте. С тези некадърни действие, нищо няма да подобрите. Пуснете магистралата в експлоатация.

Севлиево е много развит индустриален район в България. Хора в радиус на 80 км ходят на работа във фабриките там. Хората от тоя район не емигрират в столицата ами си изкарват добре и си живеят на родното място. Тия фабрики хранят бюджета на държавата. Има оживено движение, коли, рейсове, камиони. Ако някой кара с 40 кмч това ще направи опашка все едно от София до Перник. Идеята не е обнислена

Тоя с минусите, явно завиждат на местните там, щото изкарват пари и няма безработица а през това време Ганьо лежи и се самосъжелява

То не стига, че пътищата са като след укронацистки обстрел, а на всичко отгоре и допълнителни препятствия слагат малоумниците. Преди нова година един молдован с джип тръгна да ме изпреварва в тъмната част на деня, колчетата не се виждат и едвам успя да се прибере човек.

Това е тотална простотия. Такава глупост никъде няма, 7ано ги изкъртят по най-бързия начин.

колчета. една магистрала не можахте да посторите толкова години. Боко може да е всякакъв, но поне прокара магистралата до Бургас. И докато си пътувате като пичове София Бургас със 160 плюете колко било откраднато.

и на Русе Бяла наслагайте колчета, там пък що народ се изпотрепа. Ние сме държава на кръстопът. Всичките турски тирове минават през нас. Псуват и минават, щото няма откъде.

Закъснял си с предложението:)) На Русе -Бяла има колчета вече над година:))

И с това “ поне направи до Бургас” трябва да му простим и забравим, че откраднаха парите за още две магистрали, м?

Не трябва да му благодарим, че не открадна 100% от парите и има магистрала, а не като други дето откраднаха 3х100% и сега ще слагат колчета! Може да са за ремонт но ги има! И докато в обществените поръчки основен критерии за избор на изпълнител е най-ниска цена, това ще е резултата!

Как ги открадна парите ? Асен Василев не можа да намери тези откраднати пари ,10 милиарда на година май бяха . но хейтърите знаете ! Остави , но Кокорчо обеща , че ще направи няколко магистрали с тези пари, няколко моста и няколко тунела

Като напишете София - Варна все едно е някаква трилентова магистрала, а не път през села и паланки.. И какво като има колчета? Ганьо и оттам ще мине.

Постройте магистралата червени свине. За какво дойдохте ПеПетата? Да се накрадете ли?

Стига колчета, направете магистралата. Срамота, що народ се изтрепа? 50 год не можете да направите

В тая държава живеят и по лошото работят най големите малоумници във Вселената. Това е главен път какви колчета селяни мръсни!!!

ще знаем къде да ги търсим

Дали ...селяните са мръсни или чисти, няма никакво значение. На много места в цивилизовани държаваи по света лентите на подобни пътища с повишена опастност от пътно-транспортъни произшествия има разделителни прегради и то не с колчета , а с бетонна стена. На Голдън гейт в Сан Франциско до преди няколко години имаше такова разделение с колчета, които на всичко отгоре се преместваха в различните части на деня в зависимост от трафика като в засилената от трафик посока се оставяха четири ленти за движение, а в другата две. Сега има специална преграда от метални блокове свързани с подвижна връзка помежду си, както и специални машини които пак ги местят в зависимост от трафика. На шосето от Сан Хосе към Санта Круз / което минава през балкана и е с по две ленти във всяка посока има бтонна преграда между лентите с височина около метър. В крайна сметка , най-важна е защитата на живота на хората, а против глупостта...защита все още няма открита.

дето сравняваш България със Сан Франциско

аз пък искам зелена разделителна ивица да има по средата, да има мезе за магарето, ако изгладнее по пътя....

На моя съсед милиционер като му кажа, че мисленето им не се отдава той се сърди

Не е ли по- добре да оставят дебелите да се изтребят до последния ?

А маркировка и светлоотразители по мантинелите ще има ли?