Слагат ограничителни колчета в продължение на 70 км по пътя София-Варна
Причината е концентрацията на тежки катастрофи в участъка от пътен възел Боаза до границата със Севлиево
Обратно в новинатаКоментари - Слагат ограничителни колчета в продължение на 70 км по пътя София-Варна | Днес.dir.bg
Коментари
Какви колчета какви глупости ??????? Където е въврвяла каруцата преди 100 години сега е "път" и никакво разширение поне половин лента встрани !!!!!!!
Като пуснат магистралата, а тя е почти готова, интензивността на движението ще падне значително и няма смисъл. Само ще хабят средства.
Защо не го пуснете еднопосочно този участък? В петък събота в посока Варна, неделя понеделник - в посока София . (По примера АПИ с на магистрала Хемус на излизане от София около празниците) .
Колко ли поколения ще минат докато прословутата магистрала " Хемус" ще е готова.
Строителството на т.нар автомагистрала Хемус е стартирало на 04.10.1974 г. Общата планирана дължина е 418 км, което я прави най-дългата автомагистрала в България. Досега са построени 197 км. :)
В 2025 година няма магистрала между София и Варна, пътят минава през села, покрай чешми, излизат каруци лятото изневиделица, и разбира се джигитите, които мислят, че като са седнали в автомобил са хванали господ за шлифера и не могат да карат с под 150 км/ч по този третокласен път от Боаза до Търговище. А "гениите" в Бг по строителство на пътища строят по 2 км магистрала на година и се бият в парламента кой по-по-най.
В Англия ми се наложи да мина по маршрут, където се извършваше ремонт. Бяха поставили по средата на пътя 20 /двадесет/ км конуси и никой не ги докосваше.
Тези са изперкали тотално с тези колчета....ще видим колко време издържат и колко катастрофи ще има заради тях...
Тези колчета не възпрепятстват катастрофи а ги предизвикват особено в тъмната част на денонощието след като се зацапа светлоотразителната им част!Ще има ли кой да ги чисти?
До комисаря: за още по-сигурна среда, гледайте да не се появяват служители на КАТ, че или създават задръствания или предпоставки за ПТП-а.
при камион ,ще пълзят хората отзад и ще лапат прахоляка и камъчета изхвърлени от тия камиони и тъпота Това е глупост голяма
Основен критерии за изпълнител в обществените поръчки е най-ниска цена! Резултата е видим. Не само за пътища! Ако отворите произволна ОП ще видите, че най-ниска цена е основния критерии за избор на изпълнител. Сега някои да се сети има ли такова животно, евтино и хубаво!
Поредната схема за усвояване на милиони без всякакъв смисъл, а за бедните ......... да го обдишват.......
“Краткосрочни мерки…”? До следващите 50 години, вероятно. А през това време Пеевски прави “ всичко за хората” с парите ни в една затънтена част на Родопите, дето кола минава на час, но пък пътищата им перфектни.
са ясни - магистрала няма да има. Продължава политиката варненци да садят картофи.
тия загинали лежат на съвестта на Бабуина. За дванадесетте му години еднолична власт да беше изградил 12 участъка за изпреварване с трета лента, и убитите там щяха да са наполовина. Капанът на боко чака следващите си жертви.
Те маркировката не могат да поддържат, колчета ще слагат. След първия сняг и като минат 2 снегорина 30% от колчетата ще ги няма. Нищо да върви далаверата.
Хубаво, нека ги сложат, но да задължат и камионите където няма ограниченния да се движат с 90км/ч
След три месеца, половината колци ще са изпочупени, останалите - мръсни и събрали всякакъв боклук около себе си.
Така е, като ГЕРБ, Пеевски, БСП и др. крадат парите за магистралата! Като гледам какви тъпаци отново сме избрали на изборите, скоро магистрала няма да има. Така от безхаберие и мързел българите ще се самоунищожим и затрием!!! "Ха, наздраве"!
Лъжите ви край нямат! Преди 4год Бойко беше заделил 16 млрд лв преди да си тръгне за довършването на Хемус. Пуделите ги отнесоха в кутиите за обувки. С Продължаваме подмяната ще гледаме Хемус през крив макарон ...
Абе, идиоти Още през 2023 трябваше да има магистрала от София до Варна. Магистрала Хемус. Това е решението за безопасност. Какви колчета, какви 5 лв. И който е спрял строежа на магистралата да бъде съден и вкаран в затвора.
Никой не го е спрял. Тя се строи. Нали наскоро откриха един участък. Просто в България много се краде, сроковете са много дълги и съответно се строи с 5 човека и 1 багер.
Имате много къса памет. Преди 4год Бойко беше заделил 16 млрд лв преди да си тръгне за довършването на Хемус. Пуделите ги отнесоха в кутиите за обувки. С Продължаваме подмяната ще гледаме Хемус през крив макарон ...
Нашият "добитък" ще начупи колчетата. В нормалните държави хората са го изследвали и слагат снимачки на опасните места, за да глобяват нарушителите! Това е най-ефективно и възпитателно.
В нормалните държави между най-големите градове има магистрали. И са сведени до минимум местата с малоумни ограничения, повечето очевадно хранилки. В повечето държави службите по КАТ не са надзиратели, а помощници. И наркоманите и алкажите не са толерирани срещу 2-3 хиляди лева. Да продължавам ли, или сам ще се сетиш, че при нас не са наред нещата и за това не е виновен народът. Защото същият този народ в нормалните държави кара нормално.
Няма магистрала, ама колчета има. То на Кресна 20% от колчетата липсват вече
всеки ден по пътищата ги виждам що за идиоти са!!!!!!!!зад мене кара сили изптеварва за да стигне 1 минута по бързо до крайната точка и то гпвприм за градска среда.айде извън града всеки бърза ок но в града ще стигнеш все някога.хпра пресичат вечер не се виждс и т.н.Пткачена работа.младите нвмат никакво възпитание и култура на шофиране.имам чувството че като вземат книжка и са вече шофьори
И колко милиона ще се хвърлят на вятъра вместо да се направи магистралата. Само бетонни панели ще спрат малоумниците
Сега джигитите ще отнасят и колчетата.Спасението беше да се направи магистрала Хемус и тоя участък от Боаза до Севлиево ще се разтовари.За това време дето бездействаха политиците сега можеше до В.Търново да е стигнала магистралата.Аман от пополисти.Парите бяха заделени за магистралата,ама Асенчо някъде ги замъкна да прави на Киро електромобилите,но и там нищо не стана.А парите изчезнаха яко дим.
Тези с минусите не искат някой индивид като теб с коефицент на интелигентност клоняща към точката на замръзване да реши, че е богопомазан. Качил се на 20 годишен меркендез и да изпреварва в завой без НИКАКВА видимост. За жалост нивото е толкова ниско , че не остават много решения освен нещо подобно с колчетата. Няма много държави в които това да го има. Но и няма много държави в които неграмотността-простотията-липсата на средно ниво на интелект да е съизмерима на тази в нашата мила родина. Едва ли ще разбереш и 10% от написаното ( не очаквам много ) но поне един-двама да се замислят , че стойността на МПС-то не е право пропорционална да пренебрегването на физичните закони.
За ВОДАЧИТЕ на МПС с БГ МАНТАЛИТЕТ трябва или МАНТИНЕЛА ,или БЕТОННИ блокове по разделителната линия .
Аман от подвеждащи заглавия - все едно в цялата дължина на тези 70 км ще има колчета от началото до края.
Явно трябва да се усвоят едни пари и това е демократичния легален начин да се приберат парите... Ние го правим за вашата безопасност ! :))) Лесно се дупчат пътищата, ама възстановяването е трудно... - То пътища няма , тия ги дупчат.. - То пътища няма , тия гърбици (изкуствена неравност) слагат... ДПМ !
Как пък не видях в друга европейска държава колчета? И това ли е начина за справяне с нарушителите? Хакайте им глоби по 1000 лева, не загрозявайте пътищата!
За разлика от БГ в повечето ( не всички , има и други помийни ями ) законите се спазват в по-голямата си степен. За жалост в нашата действителност няма много други варианти. Факта ,че се стига до такива мерки говори за почти пълното опростачване на цяла една държава. Не ми е приятна такава констатация но за жалост живеем в така действителност.
на БГ джигита - колците му пречат .. а като напусне територията, кара в ограничение, не изпреварва и следва примерно правилата... но на територията задължително спазва минимална скорост 130 на междуселски път (софия-варна).. сърце не търпи, да спазва знаците. БУЛГАР, БУЛГАР!
Шиши! Пак едни пари усвоихте. С тези некадърни действие, нищо няма да подобрите. Пуснете магистралата в експлоатация.
Севлиево е много развит индустриален район в България. Хора в радиус на 80 км ходят на работа във фабриките там. Хората от тоя район не емигрират в столицата ами си изкарват добре и си живеят на родното място. Тия фабрики хранят бюджета на държавата. Има оживено движение, коли, рейсове, камиони. Ако някой кара с 40 кмч това ще направи опашка все едно от София до Перник. Идеята не е обнислена
То не стига, че пътищата са като след укронацистки обстрел, а на всичко отгоре и допълнителни препятствия слагат малоумниците. Преди нова година един молдован с джип тръгна да ме изпреварва в тъмната част на деня, колчетата не се виждат и едвам успя да се прибере човек.
Това е тотална простотия. Такава глупост никъде няма, 7ано ги изкъртят по най-бързия начин.
колчета. една магистрала не можахте да посторите толкова години. Боко може да е всякакъв, но поне прокара магистралата до Бургас. И докато си пътувате като пичове София Бургас със 160 плюете колко било откраднато.
и на Русе Бяла наслагайте колчета, там пък що народ се изпотрепа. Ние сме държава на кръстопът. Всичките турски тирове минават през нас. Псуват и минават, щото няма откъде.
И с това “ поне направи до Бургас” трябва да му простим и забравим, че откраднаха парите за още две магистрали, м?
Не трябва да му благодарим, че не открадна 100% от парите и има магистрала, а не като други дето откраднаха 3х100% и сега ще слагат колчета! Може да са за ремонт но ги има! И докато в обществените поръчки основен критерии за избор на изпълнител е най-ниска цена, това ще е резултата!
Като напишете София - Варна все едно е някаква трилентова магистрала, а не път през села и паланки.. И какво като има колчета? Ганьо и оттам ще мине.
Постройте магистралата червени свине. За какво дойдохте ПеПетата? Да се накрадете ли?
Стига колчета, направете магистралата. Срамота, що народ се изтрепа? 50 год не можете да направите
В тая държава живеят и по лошото работят най големите малоумници във Вселената. Това е главен път какви колчета селяни мръсни!!!
Дали ...селяните са мръсни или чисти, няма никакво значение. На много места в цивилизовани държаваи по света лентите на подобни пътища с повишена опастност от пътно-транспортъни произшествия има разделителни прегради и то не с колчета , а с бетонна стена. На Голдън гейт в Сан Франциско до преди няколко години имаше такова разделение с колчета, които на всичко отгоре се преместваха в различните части на деня в зависимост от трафика като в засилената от трафик посока се оставяха четири ленти за движение, а в другата две. Сега има специална преграда от метални блокове свързани с подвижна връзка помежду си, както и специални машини които пак ги местят в зависимост от трафика. На шосето от Сан Хосе към Санта Круз / което минава през балкана и е с по две ленти във всяка посока има бтонна преграда между лентите с височина около метър. В крайна сметка , най-важна е защитата на живота на хората, а против глупостта...защита все още няма открита.
аз пък искам зелена разделителна ивица да има по средата, да има мезе за магарето, ако изгладнее по пътя....