Катастрофа на автомагистрала "Тракия" край Ямбол взе жертва
Шофьорът и друга пътничка са транспортирани в болница, те са в тежко състояние. При друг пътен инцидент на Подбалканския път две жени са тежко пострадали
Обратно в новинатаКоментари - Катастрофа на автомагистрала "Тракия" край Ямбол взе жертва | Днес.dir.bg
Коментари
Причините почти винаги са едни и същи. Олигофрени зад волана, които не ценят своя и чуждия живот.
умора, невнимание, разсейване и други все човешки състояния водещи до грешки. Често олигофрените седят на диваните и "коментират" случващото се изхождайки се от собственият си дебилизъм и липса на човечност. Та, тъй.
Умора, пътно планна в окаяно състояние и безсмъртен и невнятен шофьор. Съвкупност от лоши състояния!
Баце и неговите обръчи от асфалтаджии, които крадат половината от нагласените обществени поръчки, и полагания асфалт и маркировка са с убийствено лошо качество. Буквално убийствено. Онзиден влязох в аквапланинг в дясна лента на Тракия с 80 км/ч. Асфалта като го погледнеш е като стъкло, и също толкова хлъзгав. През лятото е мек е като дъвка и ТИР-овете правят коловози, които се пълнят с вода, сняг, киша, лед. Отводняване НЯМА. Баце буквално ви убива!
За асфалта и за Баце съм съгласен. Обаче!!! Обаче за аквапланинга - единици са гумите, които биха понесли 80 км/ч, и то при стандартен тест. И обикновено това са гуми, на които други параметри им куцат, нито добрата марка, нито високата цена, нито новата гума гарантират нещо. А със зимни гуми нещата са още по-зле. Виждам ли, че има наводнени участъци, не бих рискувал да минавам през тях с над 65-70 км/ч, особено ако гумите са от по-широките. Като пример - в теста на АДАК за 2024 лидерът при спиране на сух и на мокър асфалт (най-важните параметри, според мен) е Континентал Премиум Контакт 7, води значително пред следващите. Но когато става дума за аквапланинг е на предпоследно място - на 15 от 16, дори след китайските марки гуми. А лидер в класацията за аквапланинг е Бриджстоун Туранца 6, които пък с нищо не блестят при спирането.