Шест страни написаха писмо пакетът "Мобилност" да се преразгледа
Митническите санкции на САЩ не касаят България, каза премиерът Борисов
Обратно в новинатаКоментари - Шест страни написаха писмо пакетът "Мобилност" да се преразгледа | Днес.dir.bg
Коментари
как може да си толкова тъп бе, бокаса? Да говориш, че митническите санкции на САЩ не те касаят, а пък да после да искаш помощ от ЕС? Тъпет и не на квадрат, а на куб.
Няма, бате! Мачът е свирен! Що до сега не награбихте транспортния бранш да плаща осигуровки върху реални доходи, а мрем пред пенсионно в движение и по паркинги?
Все повече заприличва на Тодор Живков. И на тази снимка особено. Имаше едно предположение, че му е извън брачен син......
Да накараме немските търговски вериги да не работят по една седмица в месеца и всички стоки, които не са с произход България да се връщат до страната си веднъж месечно. Когато да взимат искат свободен пазар, когато ги конкурираме си измислят нови правила в движение.
Ма ти на Макрон каза - ако не приемем макетата сега и веднага ша е огромна грешка на ЕС... И той като та ЧУ... Досуш кат фюрер Танте през 2010-та та чу.. Га с Цункащия Джиджи и плачкахте на раменцето - да ви награди ОТЛИЧНИЦИТЕ НА ЕВРОПАТА.. Процента самоучастие в европроектите от 20, кат на ДВОЙКАДЖИИТЕ на Европа - 5%, да направи.. Та от много чуване, Баце.. Сега сме БАШ ДВОЙКАДЖИИТЕ НА ЕВРОПА.. Ама процента си ни е пак 20...
Като връщаме камионите към периферните държави, те много замърсяват въздуха. Това обяви премиерът Боросов в Брюксел след участието си в съвета на министрите. ======================================================================= Най-зеления Борисов се загрижил за екологията :)))))
И руския АЕЦ Белене от любов към природата го строиш нали? И за да не станем много пък прекалено екологични ще горим боклука на Европа в завода на Данчето зад Централна гара. Без катализатори.
Немските вериги са регистрирани като търговци в България . Плащат данъци в България . Чорбаджиите с камионите въртят курсове в Западна Европа , пък са регистрирани в България , и то с фирми фантоми и даже не плащат данъци и в България !
Посочва се още, че някои от предложенията в Пакета ще доведат до увеличаване броя на празните курсове на камионите, което автоматично означава и сериозни допълнителни стотици хиляди тонове въглеродни емисии годишно. :)))))))))))))))
Всяка втора катастрофа в Европа е с участие на камион,70% от които са с регистрация Полша,Румъния,България...заради добрите условия на труд може би...
Може и така да е... То ние нищо не произвеждаме. От математиката е известно, че 0 x N = 0. С други думи - като нищо не пройзвеждаме, ако ще и пълно ембарго да ни наложат, пак няма да ни засегне.
И като почне едно разхождане на камиони нагоре-надолу и катастрофите ще намалеят ....... ?!?
И нито дума, че пакетът Макрон ще доведе до нарастване на реалния доход на шофьорите, ще имат време да се прибират при семействата си, ще бъдат осигурявани на реалните си заплати, а не на минимални, което означава, че ще взимат хубави пенсии, а не както до момента всичко да е в сивата икономика, да си забравят лицата на семействата, а шефовете им да си сменят бентлитата всеки месец.
Регистрирани са в България, защото плащат по-ниски данъци, иначе спокойно могат да си работят и като немски фирми ако искат. Нашите камиони и шофьори дават пари на запад под формата на горива, нощувки, храна и т.н. Това са международни превозни средства, къде предлагаш да ги регистрират за да угодят на западните кръволоци? Винаги ще са регистрирани в една държава, а ще оперират във всички останали.
Нещо не се връзват нещата. Търговският баланс на България е отрицателен и стокообменът с останалата част от Европа е такъв, че всъщност повече стоки идват към България, отколкото се изнасят. Тогава какво има да реват превозвачите, че трябвало да се връщат до БГ веднъж месечно?! Или просто така ще намалеят печалбите на шефовете на транспортни фирми, които са свикнали да печелят на гърба на шофьорите си, ама за да е възможна тази печалба, въпросните шофьори трябва да пътуват из Европа, да спят по паркингите като скотове и най-добре да нямат семейства, за да не спират да работят по 24 часа на ден ако може.
Отказах работа наското в такава фирма където няма и минимална заплата като база нито командировъчни само километрични. Може да се досетите че за вържете някаква заплата буквално не трябва да пускаш волана , кара се на 2ка и се правят по минимум 6-7000км на седмица. В ЕС всичко където и да караш всичко си е в норма и часовете и заплатата , затова колегите ще бягат там.
А сега си прочети как големите фирми се пререгистрират в чужбина.. Щото за малките - само за фалити ще четеш, когато влезе в сила пакета.. Щото те тез шефове бентлита ша си ги сменят и карат в чужбина.. Пак.. А семействата на тез, дет гледаш сега - на безработен шофьор ша са радват..
Тия шест стани, на "всички тук парле ву франсе .." ли написаха писмото..... Или това Тлъсто говедо--сега се прилепва към тях?!:)))))) .....пърдон!:))
Като ги накарат да си купят нови камиони няма да има проблем със замърсяването ! Просто новите камиони ще бъдат електрически ! Само , че нашите превозвачи за такива екстри пари нямат !