Жертва и трима ранени след сблъсък между ТИР и кола на "Тракия"

Четири момчета пък пострадаха, след като 19-годишен шофьор се удари в автобус на пътя за Гърция

Обратно в новината

Коментари - Жертва и трима ранени след сблъсък между ТИР и кола на "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

писна ни вече секи ден с катастрофите на тракия... уведомявайте ни само когато цял ден не е имало катастрофа там

Тираджиите са “царе на пътя”, засичат и те изпреварват безпардонно. Вчера на 3 пъти ми свалят скоростта при такава маневра със 60км/ч. най-малко!

МАГИСТРАЛА! ОТ ДЕТЕ Я ПОМНЯ - ВСЕ СЕ СТРОЕШЕ - ВЕЧЕ СЪМ ПЕНСИЯ И ОЩЕ НЕ Е НАПРАВЕНА!!! НЕКЪФ КАРУЦАРСКИ ПЪТ !!! ПО ДВЕ ЛЕНТИ ЗА КАРУЦИТЕ Е НАПРАВЕН И ПЪТЯ ЗА КНЯЖЕВО - ДА МОГАТ ДА СЕ ИЗПРЕВАРВАТ, ПРЕДИ ПЪРВАРА СВЕТОВНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Съболезнования на Семействата и близките на Поредните жертви ! ..и дано ранените СА вече вкъщи и Наред ! ———- Конкретно в Тази насока : - АбсолютноВсички Органи&Структури - Моделът Грузия+Украйна ! ..на ЕнтаСтепен. — Помляните МПС - Да се Оставят НаМясто (директно встрани Извън пътя) за Да “държат топло” ! …поне месец-два. …и естествено - Изобщо&Въобще Към РеИнженерингът+НовНюрнбергски ! , което Ще Изкорени проблематиката ВеднъжЗавинаги (от Качество пътя, през Работа на Всички Органи&Служби, та до Реално Качествено състояние на МПС и водач(к)ите)

Ужас. Това е истинска война на пътя. Толкова ли не можем да проумем, че така умират хора. Баси, незнам какво трябва да стане за да сме внимателни.

Чета и си мисля , че явно това е капацитета на нацията ни. Като потвърждение на това сутринта по БТв , казаха ,че вчера ООН, ни е отписъла от списъка на развитите страни по показателя покупателна способност,но Сърбия и Македония си остават там.

Все ми се струва че Е Рибата-и-ВонятаОткъмГлаватаЙ, Колега …което разбира се - В “резултат” овонява АбсолютноВсичко.

Нашите магистрали са най опасните пътища в държавата. Няма ден без катастрофи и жертви.

Хайде пак с глупостите. По всички магистрали в България загиват около 10% от общия брой жертви в ПТП. за 2020: Общ брой загинали: 396 на: - магистрала: 45 - първокласен път: 147 - второкласен път: 86 - третокласен път: 79 - общински: 39 за 2021: Общ брой загинали: 319 на: - магистрала: 35 - първокласен път: 99 - второкласен път: 65 - третокласен път: 78 - общински: 42 Източник: https://nsi.bg/sites/default/files/files/publications/ptp_2020.pdf

за верен извод вземи и съотношението на магистралите пътища към всички пътища или броя на преминаващите

До Бай Иван: И какво, смяташ, че по магистралите се навъртат по-малко пътникокилометри, отколкото по третокласните пътища ли? Между другото, статистиката е подобна за Германия -- сигурно и там избягват магистралите?

Намали ли тол таксите.Или крие?

на Ганьо умножен по конски сили.

- формални техически прегледи - стар автопарк - ниска култура на шофьорите - наказанията са предимно финансови. Т.е. който има пари не го бърка и поради многото пропуски в закона, нашите хора се измъкват. А с това се дава лош пример на всички останали - вината винаги е на колата, защото застраховката е на колата е не персонална. Имената на шофьорите са записани, но никой не следи за това - формални закони, освобождаващи отговрните за строителството и поддръжката на пътища. Вината винаги се прехвърля на шофьора с "несъобразена скорост". Кърпи се ведъж годишно, защото няма отговорен. Липсва маркировка, щото няма отговорен. - може би и още много други без много услия тези описаните отгоре може да се решат и то в рамките на година. Но вместо това имаме демонстративни акции, симулиращи работа по проблемите. Ситуацията има логично обяснение - нарочно е така за да се дерат хората с допълнителен данък и да се пълнят каси. Другото логично обяснение е некадърност на ръководителите :)

"Шофьорите трябва да се движат с повишено внимание и съобразена скорост в района, призовават от полицията." Винаги ме е изумявал дежурният призив от полицията. Излиза, че извън района (на инцидента) не трябва да се движат с повишено внимание и съобразена скорост? Движението със съобразена скорост е задължително условие според чл. 20, а ако се движите със съобразена скорост, вниманието няма нужда да е повишено.

Демек ако караш с 50 в града не тря да ти е повишено вниманието. Идиотино, винаги трябва да ти е повишено вниманието, когато си зад волана.

50 в града невинаги е съобразена скорост -- има места, където и 20 е несъобраена скорост. Научи се да четеш с разбиране. Ако скоростта ти е съобразена, няма нужда вниманието ти да е повишено (т.е. повече от нормалното).

Тъжно е да го кажа ,но ако денят ми започне без дежурното съобщение ,нещо в новините ще ми "липсва" !

Нали скоро немаше.. магистралара убиец

Аман от дежурните простотии. Това, че съобщават за всяка жертва на "Тракия", но не за остналите над 10 пъти повече жертви, не прави магистралата "убиец". Навсякъде по света най-малко жертви се дават на магистрала, България не е изключение.

Материала е калпав. Факт.

ПРоблема е в купуването на книжки.И формалните технически прегледи.даваш 20 лв и бараката ти минава преглед. Факт.няма държава в която толкова безразлично да се отнасят към човешкия живот Дори при соца минаването на преглед беше строго.Проверяваше се всичко-кормилни щанги спирачни маркучи накладки шарнири...тоест както е сега в Германия.Колата трябваше да е измита и чиста. Ако не си в ред-спират те от движение до отстраняване на нередностите. Сега е демокорупция-20 ..30 кинта и готово Ако ще да си е на две колела.

Къде ги даваш тия 20 лв и минаваш фиктивно, на мен прегледа ми е 45 и едвам ме пуснаха с не-добре регулиран фар...

На нас война не ни трябва, ние си се трепем сами по пътищата ежедневно... Няма такава тъпотия, толкова нелепо, толкова абсурдно, да не можеш да стигнеш невредим от точка А до Б.... Колко БЕ, колко време ще се спечели ако се стигне там закъдето сте тръгнали с 15 минути по- бавно...??

Тази магистрала трябва да се казва "Трагедия"!

Непрекъснато съм на магистралата, единствената трагедия са задкормилните устройства.

Мноооого си прав, за съжаление!