Жена почина в болница, не дочака скъпа клапа
Нужни били около 20 000 лева, но Здравната каса не ги плаща
Обратно в новинатаКоментари - Жена почина в болница, не дочака скъпа клапа | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Нужни били около 20 000 лева, но Здравната каса не ги плаща
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
дедо (нерегистриран)
Няма как бедна държава като България да заплати 20 000 за клапа на всеки който иска да си сложи такава, а то всеки ще иска точно такава защото "държавата плаща". Някъде трябва да се тегли чертата, идеален свят няма, може би в Норвегия ще сложат такава клапа безплатно, но тук не е Норвегия. Бъдете здрави.
смешко (нерегистриран)
Абе това да не ти е силикон, та всеки да иска да си сложи. Тези клапи, които се поставят с катетър се поставят само при много възрастни и с много странични заболявания пациенти, които не биха издържали рутинна операция.
Грях! (нерегистриран)
Това е убийство! Оставки и затвор! Кой източи здравната каса и съсипа здравеопазването? Хора, които работим 40-50 години и плащаме осигуровки сега да умираме, защото не сме крали и нямаме пари за клапи! Оставки, затвор за всички крадливи, алчни убийци на народа!
Председател на Европа (нерегистриран)
Председателството върви добре. Всичко останало са маловжни детайли.
1 (нерегистриран)
не се правете на изненадани, оставяха те да умреш още по комунистическо ако няма кой да плати за теб
редник (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
реплика (нерегистриран)
Не лъжи!
тъжна картина (нерегистриран)
Такава е реалността на живота в България... вече тридесет години... Тъжно.
редник (нерегистриран)
Ама Рокфелер износи 7 ( седем ) сърца ! Вампири има да знаете! Те казват . че сме мързеливи и глупави докато ни изяждат !
2686 (нерегистриран)
Системата на здравеопазването ни е такава, че болниците са превърнати в търговски дружества, а лекарите са превърнати в търговци. Парите са по-важни от живота и здравето на човека. Системата е безчовечна. Цитираните по-долу норми норми на Конституцията са превърнати в кухи фрази. Припомням част от Хипократовата клетва, която много лекари удобно са забравили: "В името на Аполон - лечителя, ..........и в името на всички богове и богини, които вземам за свидетели, поемам върху себе си тази клетва"......"Аз ще препоръчвам на болните подходящ режим според познанията си и ще ги защитавам от всички вредни неща. Никога и никому няма да препоръчвам употребата на отрови и ще отказвам да давам на когото и да било подобно нещо.....ще пазя своя живот и своето изкуство винаги чисти и неопетнени от никакво престъпление."........."Заклевам се, че по силите на знанията си ще върша всичко, в което се кълна."
четящ (нерегистриран)
В началото на демокрацията един доктор се беше изказал пред журналисти, че тази клетва важи само за близки хора, роднини. Иначе без пари нямало как да се спазва, защото било скъпо.
?! (нерегистриран)
В хипократовата клетва никъде не става дума за безплатно лечение! Единственото безплатно нещо, което се казва в клетвата, се отнася до безплатното обучение на децата на починал колега. Добре е да се чете, ама наистина!
до въпросителния (нерегистриран)
Не става дума и за пари, ама го пропускаш изгодно. И си препрочети текста, "докторе". Ама, като си свалиш марковите очила за пари.
Иван Петров
15-20 000 интересно тази, пазарна стойност как е определена... мъничката клапа от злато да е, няма де е толкова скъпа... от къде идва подобна цена?
imperivm (нерегистриран)
От фирмите производители се определя, ти какво очакваш пациента ли да я определя.
imperivm (нерегистриран)
Със здравна вноска от 3 кутии цигари на месец, която 30%, може би и повече не плащат, толкова!
72 (нерегистриран)
От производителите ли ? Ами тези след тях по веригата до като стигне до сърцето да не са благотворителни фондации ? То и тока при производителя е 6 стотинки, а ти го плащаш по 20.
Дида (нерегистриран)
В Правителствената на Лозенец не се плаща нищо!
ДОКАТО РАБОТЕХ (нерегистриран)
а това са 40 години, винаги съм плащал максимално високи здравни осигуровки /тъй като имах високи доходи/.Сега-като пенсионер, се моля за направление за изследване на кръв, тъй като имам сериозно заболяване. Личният лекар ми заяви, че не може да ми даде. Точка.
Поручик Балканец (нерегистриран)
Айде стига с политиката! Всичките сте крадци, лъжци, хрантутници и слугувате на олигарсите! Тези възрастни хора работеха при БКП за мизерни заплати. А сега им казват "Мрете бе! Безплатен обят няма!" Та кой е виновен/!
Abigeil (нерегистриран)
Да здравствует народната партия Герб! Да сте чули циганин да си плати лечението, но не смеят да го върнат. Тече масов, съзнателен геноцид над нас българите.
ДЯДО ИВАН (нерегистриран)
ОТ КЪДЕ ТОЛКОВА ПАРИ ПРИ ТИЯ ВЪЗРАСТНИ ХОРА? ЗНАЧИ ЗДРАВНАТА КАСА ГИ Е ОБРЕКЛА НА СМЪРТ ! ТЕ ДА НЕ СА КАТО НЯКОИ ,КОИТО ПЛАЩАТ ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ЛЕВА ГАРАНЦИЯ , ЗА ДА ГИ ПУСНАТ ОТ АРЕСТА ! ТЕЗИ ,КИТО СА ОТХВЪРЛИЛИ ПЛАЩАНЕТО СА СЕ ОБЪРКАЛИ . ДА ВЗЕМАТ ДА СЕ КОРЕГИРАТ .ИНАЧЕ ЩЕ ИМА ДОСТА СМЪРТНИ СЛУЧАИ. ГОСПОДИН ЦВЕТАНОВ, НАМЕСЕТЕ СЕ !!!
Иван Петров
не е здравната каса, тя е една институция, чиито параметри на работа се определят от управляващите. на тях трябва да благодарим...
дядоо (нерегистриран)
На Цветанов, казваш! Извинявай, ама нещо ти има. Това да не са апартаменти на келепир, та търсиш Цветанов!
редник (нерегистриран)
Капитализъм ! Умряла е защото е мързелива и глупава... а ? Съгласни , или не , никой не ви пита !
АЗ (нерегистриран)
Да вдигнат здравните осигуровки / вноски и да покрият финансирането на повече животозастрашаващи състояния. Очевидно е, че така не става.
1984 (нерегистриран)
.... най-накрая глас от отвърдното! Браво! Един проумял, че за да получиш и да изискваш първо трябва да дадеш!!!!!!!!!!!!!!!!!!
happy expat (нерегистриран)
то също значи,че някоИ хора трябва и да спрат да крадат като за световно!
реплика (нерегистриран)
Много вероятно жената да е в пенсионна възраст, а това означава, че е работила и се е осигурявала, а сега получава около 200 лв пенсия.
Ако се наложи (нерегистриран)
Но мисля, че не е проблем в размера на вноската, а в управлението на парите. Как преди 7-8 години имаше 2 млрд. излишък, а сега не стигат? Не трябва да наливаме повече в пробита кофа, за да се задържи вода, а първо да я запушим или сменим.
EU (нерегистриран)
Няма нужда дори да се вдига процентът на вноската. Във Франция също е 8% здравната вноска, но се плаща от всички върху цялостния доход. А в БГ държавните служители, които всъщност ползват най-добрите болници, не плащат и стотинка! Освен това, за доходите над 2600 лева не се дължат вноски. Това означава, че човек с 500 лева заплата плаща 8% здравни вноски, а човек с 5000 лева заплата плаща 4% вноска. И изобщо колкоот по-голяма заплата има човек, толкова по-малко здравни вноски плаща. Ето това трябва да се промени, а иначе 8% са си съвсем достатъчни стига да се плащат от всички!
hni (нерегистриран)
Ако направят здравната вноска 100% всичко ще е ОК, защото буквално ще изчезнат (от лицето на земята) всички пациенти, без циганите и болниците най-после ще могат да се съсредоточат върху основната си търговска дейност.
Аврора (нерегистриран)
Лека ѝ пръст на горката женица! Тя се е отървала от това безумие, наречено управление на територията, владяна от няколко безсмъртни престъпни клана! те могат да си заплащат всякакви глезотии, циркониеви зъби, смени на органи, преливания на кръв и плазма за разкрасяване ... А тези, които са работили по 30 - 40 и повече години, плащали са цял живот, строили са и са градили благополучието на самоизбралите се за много ценни - да мрат, като нямат и още да доплатят за консумативи при животоспасяващи операции! А в същото време се правят по болниците и купища ненужни изследвания и дори операции по съмнителни (спорни) показания - но с гарантирани пари по пътеките ... Може да не са за 20 000, но като си спретнат 20-30 ненужни операции и процедури на месец по 2500 - 4000 лв - и ето ти осигурения доход за "лечебното заведение", което е търговско дружество, а лечебното в него е под много голям въпрос ... (((((((((((
кичето (нерегистриран)
Онази шефка на фин надзора взима тези пари само за един месец! И не само тя,една друга дето разнасяше табелите при Иван и Андрей / живеела с някакъв каратист/ само в КТБ беше спастрила 10 милиона.
БГ (нерегистриран)
Бюджетните храненици от някои структури ЗАЩО не си заплащат осигуровките ? Болен здрав носи.
Е (нерегистриран)
Това правителство да подава оставка. То не работи за хората, а само може да лиже евроатлантически задници.
sintez (нерегистриран)
В известен смисъл всеки човек умира, защото не може да доплати лечението си. Все пак медицината не е чудотворна и има ограничения. Жалко е когато млад човек си отиде преждевременно, за останалите - всеки с късмета си. С 20000 лв. може да бъде спасен детски живот и там трябва да бъдат насочени обществените средства.
1984 (нерегистриран)
... е тук не позна, понеже човек в България, а и по света, но особено в КЕНЕФЛАНДИЯ (България) умира, понеже е неграмотен, недисциплиниран, пуши, пие като свиня, тъпче се и въобще не го е еня, че хора като мен, който са пример за обществото във всяко отношение после ще му плащат да дебелия вмирисан дирник здравната сметка като се разболее! Да мре! Простаци много има на тая земя!
НеНаНзок (нерегистриран)
Никой няма прави да решава кой да живее и кой да мре. Лошото е, че и за спасяването на детски животи не дават пари!!!
ЛУМПЕН (нерегистриран)
При тази и други подобни новини не може да не се вярва политиците и медиите, които непрекъснато повтарят колко лошо е било при бай Тошо и че сега българите живеят много по-добре оттогава. Че и банани има вече за народа, колкото му душа иска!
... (нерегистриран)
да продължаваме да се осигуряваме на минимална!!!!!
няма значение (нерегистриран)
Чл. 4. (1) Република България е правова държава. Тя се управлява според Конституцията и законите на страната. (2) Република България гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободно развитие на човека и на гражданското общество. СЪСТОЯНИЕТО НА ПАЦИЕНТКАТА Е ОТ ПОРЯДЪКА НА СПЕШНАТА ПОМОЩ,А ТЯ ЕБЕЗПЛАТНА.
1984 (нерегистриран)
... няма БЕЗПЛАТЕН обяд!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Айде бе! (нерегистриран)
Айде бе, немало! Ами ти нали стана човек от данъците на тая баба, урoде?
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ (нерегистриран)
ГРЕШИШ В КЛИШЕТО КОЕТО СИ НАПИСАЛ.ТИЯ В НС СА УСПЕШЕН ПРИМЕР ЗА БЕЗПЛАТЕН ОБЯД.
vivi (нерегистриран)
Кажете коя е болницата, това не е маловажно! На практика болницата не е пожелал да поеме разход, който е възможно да остане за нейна сметка - за по-хуманно са оставили жената в спешно състояние да "събере" парите, ама нали са търговци вече..... Нали уж при спешни състояния нямат право да ти откажат лечение....
до № 11 (нерегистриран)
Вие вероятно сте медицинско лице, за да коментирате толкова "възмутено" и по този начин статията. Моята майка също е на 83 г., също чака за поставяне на клапа в "Св.Екатерина". Дори и на 83 г. тя е човек и има право да живее, разбирате ли го това Вие, №11? Какво значи, че човек е на 83 г.? Тя е работила над 40 год., имала е осигуровки, никога до сега не е боледувала, не е лежала по болници. Сега ѝ се налага и трябва да доплаща - не 10, не 100, не 1000, а 10000 лв. Това е наглост. Ами скенера, който платихме - 450 лв.? Редно ли е?...Ако е необходимо, ще доплатим за клапата, но ще искам фактура. След това ще заведа дело в съда срещу Здравната каса за дискриминация и още много други недомислици, а след това и в Страсбург - не дай си Боже майка ми да почине. Та ще ѝ излезе солено на Здравната каса - по-добре ще е било да плати поне десетина клапи, отколкото да се занимава с мен.
1984 (нерегистриран)
... майка ти е плащала 40 години СТОТИНКИ, затова сега ще плаща колкото трябва (и не съм лекар, а обикновен човек, който мисли с главата си!)
Асен (нерегистриран)
Урод си ти, безочлив и неблагодарен! Как търпи земята такива!!!???
Маг рени (нерегистриран)
Ти не си обикновено човек, а необикновен мръсник.....и знаеш ли, че един тумор вече е почнал да расте и в тебе, събирай пари за гроб - 5000-10000 лв ще ти трябват за гробно място в София и още за 2000 за погребението то
11 (нерегистриран)
Аз ли не разбирам? Много добре от опит съм разбирам, че за едни има за други няма, едни се лекуват когато имат нужда и плюскат когато си искат, а други болни и гладни им плащаме сметката. Докато политиците мошенници ни лъжат как държавата ще осигури "безплатно" лечение и пенсия за всеки. Да осигурява ама 900 лв пенсия за едни "заслужили" и 200 лв. за други по-малко "заслужили". И качествено лечение за едни и менте лечение за други. За твое сведение преди 20 години майка ми почина на 53 години от рак. Тогава не бях навършил още 30 годишна възраст. И когато се разболя се оказа, че тя няма "правата", каквито имат някои други "правоимащи". И тогава разбрах, че няма значение колко време и колко големи осигуровки и данъци си платил на държаватаа. Това което има значение е колко можеш да платиш на момента. Можахме да си позволим само $200 долара за медицински изделия и консумативи, за да намалеят болките. Те бяха платени на ръка на доктора, а не на касиер в болницата. А майка ми цял живот работеше и удържава осигуровки и данъци. Удържаха и ги за да получи лечение и лекарски грижи и пенсия, когато ще има нужда. Но се оказа, че са я лъгали. Когато и се наложи, да получи грижи, много малко от обещаното и беше осигурено. И дори и се наложи да плати още 2-3 месечни заплати за да получи малко грижи, но недостатъчни. Така едни палащаме и майките ни цял живот са плащали, а умират на 53. Защото това, което сме платили е похарчено за някой друг "правоимаащ". И когато е потрябвало да се плати за тях, се оказва, че няма кой да плати. А на други майките доживяват 83 годишна възраст и получават дори и тенсията, за която майка ми цял живот плащаше, но не доживя да получава. Вие не разбирата хората идват и си отиват, това е природен закон. И не една, ами и четири клапи и два бъбрека и... да му сложат на някой. Утре ще умре от рак, инсулт, белодробна недостатъчност ... Другия природен закон е, че за едни има повече, за други по-малко, а за трети нищо няма. Такъв е живота. Но най-много се дразня когато "Болен здрав носи.". Благата/парите/ са ограничени, следователно няма достатъчно за всичко за всички. Ако си плащаш от твоя джоб, намам нищо против майкати да доживее и до 200 години с изкусвено сърце, бубреци,... с всякакви изкуствени или трансплантирани органи. И ти също за да и се радваш и тя на тебе. Но не съм съгласен аз да плащам данъци и осигуровки за това. Откъде накъде ти ще решаваш и ще бъркаш в джоба ми и в джоба на над 3 млн. плащащи данъци и осигуровки. И ще взимаш насилствено парите ни/ми/ и ще определяш за чия майка да се изхарчат и за чия не. Който има пари, да харчи, който няма майка му умира по-рано. Знам го от личчен опит. И колкото и да ви е странно, смятам, че държавата трябва да осигурява лечение на хората, но не от всичко. Държават трябва да плаща за лечение на полеки травми и по-леките болест. За по-тежките травми и болести хората, ако са милионери трябва да плащат сами, ако могат да си го позволят или да бъдат оставени да умрът, като се намали болката и страданието им.
Кефир (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
1984 (нерегистриран)
... т.н. хора НИЩО не плащат!!!!!!!!!!!!!!!!! ... приемат да ги осигуряват на минимална заплата, като вноските са % от тази сума и това престъпление. Ами да се възпротивят и да плащат колкото трябва, тогава ще имат и лице да търсят отговорност, а сега се получава следното: "Гарван, гарвана око не вади" - демек всичко са крадци и тези от управляващите и тези от простолюдието! СГАН от горе до долу!
vivi (нерегистриран)
а за тлъстите заплати в администрацията на НЗОК нищо не казваш?
hni (нерегистриран)
Който не е разбрал - по-зле ще става! Понеже сме относително ,бедно общество всички тези изродщини, които се налагат едва ли не като някакви ценностти, ще стават все по-брутални... А фактите са прости - дори и при привелигированото размножение на цигани и други етноси, населението тук бързо се топи. Съвършен икономически геноцид.
1984 (нерегистриран)
... бедно общество казваш, а колиметричните колони за Гърция по празниците да не се формират от бедни евнуси на камили, неееееееееееееееее драги, неееееееееееееее, крадливите българи 5 - 6 пъти в годината се надпреварват кой по-напред да се натика в Гърция, а това струва поне 1000 лева на човек. КЪДЕ СА БЕДНИТЕ БЪЛГАРИ? НЯМА ТАКИВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Оростако, (нерегистриран)
На тия опашки сте вие от обръчите фирми на селянина от Банкя , малко ли милиарди открихте по вашите вериги от черва, кумове, тъстове и т.н.
hni (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
442 (нерегистриран)
Условия,отношение,компетенция... Всичко е под санитарния минимум.Ако и пациента е по-възрастен пиши го бегал.
hm (нерегистриран)
Оохооо, колко шокирани коментиращи?! От 2012 година съм по болници с баща ми и съм виждал далеч по отвратителни неща, от това някой да няма да си плати за да живее. Практика е да отидеш да накупиш всички необходими консумативи, после болницата ги изписва, все едно са ги дали по здравна каса. Съпругата ражда два два пъти (да са ни живи и здрави дечицата - нашите и всички останали), и когато започне да ражда, показва се едно медицинско лице с един дълъг списък, който трябва да се вземе от аптеката. Наред с памперсите и термометъра, трябва да се взме инжекция, която е животоспасяваща според думите на медецинското лице (за изхвърляне на плацентата). Ситуацията е доста "вълнуваща", ако детто реши да се роди в 2 часа през ноща в населено място без, денонощна аптека. За първото им се хванах...
1984 (нерегистриран)
... а ти малоумнико имаш ли представа, че здравнните осигуровки, който плащаш не стигат за клечки за зъби, камо ли за БОЛНИЧНО ЛЕЧЕНИЕ? .... понеже българите са говеда, те само искат, но не дават, а ХОРАТА НА ЗАПАД плащат огромна част от заплатата си за БОЛНИЧНО ЛЕЧЕНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... разбра ли сега тъпако, защо идват при жена ти със списък!?????????????????
GM (нерегистриран)
Малоумника си ти!!! При четири милиарда лева бюджет за 2018 г. , трябва да ни лекуват без пари... Населението намалява, парите растат! Схващаш ли? Може би не, съдейки по плиткоумните ти писания! Жалък червей!
uu (нерегистриран)
Да, наистина здравните осигуровки са леко смешни в България, за това така се получава. Вярно е, че здравните осигуровки в западните страни са изключително високи, задължителни са и за безработните (поне където живея аз), но ако ти се наложи - получаваш адекватно медицинско обслужване. Само няма нужда тонът Ви да е толкова...не знам как да го нарека дори.
! (нерегистриран)
А ти, малоумнико имаш ли представа, че повечето хора плащат всеки месец осигуровки и с години не стъпват в болница? Аз плащам 30 години осигуровки, всеки месец, не съм пропуснала, и слава Богу само 2 пъти ми се е наложило да вляза в болница, като единия е за раждането на дъщеря ми, че и на лекар съм ходила 3-4 пъти! Така че, не си прав!
Поручик Балканец (нерегистриран)
Хората на Запад получават в пъти по-големи заплати. А тези "тъпаци" и "говеда", както ги наричаш ИЗНЕСОХА НА ГЪРБА СИ т.н. преход и ти от ТЕХНИТЕ ДАНЪЦИ поминуваше, сополкьо безочлив. Те бяха ДОКАРАНИ ДО ТОВА ДЕРЕДЖЕ, гнидо небрагодарна! И сега какво?! Да умират ли бе, уроде себичен? Защо не псуваш тези у властта, дето ги грабиха БЕЗОЧЛИВО 30 години? МНОГО ИМА ДА ТЕ БИЯТ ЦИГАНИТЕ. Ще размазваш кървави сополи върху бялата престилчица, купена с мизерните грошове на презрените "говеда"!
малоумен си ти (нерегистриран)
ако не ги бяха крали герберите щеше да има за всички кьде отиде един милярд свит от дянков а
11 (нерегистриран)
Все някога идва един ден в който, човек умира. За едни по-късно за други по-рано. Никой няма да "избяга" от това. На всеки каквото му е писано. Защо обаче не се казва в статията на колко години е жената? За мен това е важна информация, защото от възраста в повечето случаи, може да се предположи, колко живот още има пред даден човек. Ако починалата е стара е едно, дошло и е времето. Ако е млада е друго, трето, ако е била пушачка. Четвърто е, ако е имала и други тежки заболявания заради които е нямало да живее още дълго. Днес в някои случаи медицината върши добро. А в други глупост заради печелбарство и алчност, като удължава безсмислено живота в мъки на някой 70-80 годишен с няколко месеца. Излекуват човек от сърце, сложат му клапа той умира от бъбречна недостатъчност, рак, инсулт или ... след няколко месеца. По този начин се прахосват 100 или 200 хил лв. за скъпи операции и медицински изделия. Тези, които сега "съдят" държавата, ... Нека не забравят, че те са част от държавата, държавата това сме всички ние. И всеки един от нас носи част от отговорнаста и е сред причините за всичко което се случва в България. Нека се запита биха ли бръкнали в собствния си джоб и честно да кажат. Биха ли дали част от личните си пари за клапа на тази жена? И какво биха предпочели да платят 5, 50 или 500 лв. повече данъци и осигуровки годишно. Или жените, като тази да умират и те да платят по-малко данъци. И ако са сред тези, които предпочитат да спасят живот и в същото време са сред тези 20-30%, които укриват данъци и осигуровки у нас. То да престанат да го правят. В семействот ми имаше случай, когато трябваше да се лекува перде на очите. Платихме лещата, но бях възмутен, че от фактурираните 1200 лв., 200 лв. бяха 20% ДДС. Т.е. трябваше да платим данък, за да може човека да виждда. А върху тези 15 000 лв. се плаща и 20% ДДС т.е. 2 5000 лв. И съм най-гневен, че с част от тези пари се плащат за да може шепа "избрани" да имат шофьор, прислуга, охрана, "безплатна" резиденция и незаслужено високи заплати в държавния сектор.
Дъщеря на 70 годишни (нерегистриран)
Да "отписваме" значи 70 годишните, които несъмнено имат и странични заболявания, в предвид на възрастта им?!
Мога да разбера (нерегистриран)
Ако имаше разлика между този, който се осигурява на 510 лв. (МРЗ) и този на 2600лв (макс. осиг.). Е да, ама не. Тук и този с 2600 лв и напилите се и пребили се цигани имат еднакви мед. услуги. Какво значение има пуши ли, не пуши ли. Какво ако пуши не трябва да живее. Има млади и непушачи дето и сопола не става да си хвърлиш върху тях. Ама ти вече отсече, че щом е млад, да живее, а старите да мрат.
питам се (нерегистриран)
сега ББ пак ли ще плаче? Нещо много са му крокодилски сълзите напоследък!
рл (нерегистриран)
Тук се е включил вече един дежурен протестър, който лъже, че при спонсорите му такива операции ги правели без пари едва ли не.... нищо подобно.
аз (нерегистриран)
Тази клапа няма как да струва 15-20 ХИЛЯДИ лева! Цената е спекулативна - явно някой тарикат доставчик е поискал толкова и си делят с този който му е разрешил да я доставя! И понеже става въпрсос за сърце и живота на човек изнудват хората и близките им! Но - всичко се връща на тоя свят! Трябва да се направи сериозна ревизия кой какво доставя и на какви цени!
Умен и красив (нерегистриран)
Така е като не е умна и красива. Естественият подбор е безмилостен
Обикновен (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Също обикновен (нерегистриран)
Каква задължителна здравна застраховка? Нали я имаме, нали плащаме ОСЕМ процента от труда си? Още колко???
дофтур (нерегистриран)
Лекар и овца нямат наяждане. Все са гладни.
Да те оставят да мраш (нерегистриран)
като куче! Това ли е прослувутата реформа на министър Ананиев?
6 (нерегистриран)
Има и други начини за поставяне на клапа. Държавата не носи цялата вина, нито е длъжна да заплаща безкрайно скъпи операции, парите от които се разделят горе-долу така: 50 процента за болницата, 30-40 за опериращия останалото за екипът, а пациентът сам си заплаща стойността на операцията отделно, под формата на консумативи. В случая тази "новина" е чиста проба манипулация. Можели са да рискуват и да поставят клапата оперативно, правят го и продължават да го правят.
ПР (нерегистриран)
Мъдра политика в Здравепогубването. Ще се пести. И ще се мре.
11 (нерегистриран)
Когато не можеш по ред причини да печелиш достатъчно пари/блага/ или намаш богат "спонсор" и затова нямаш достатъчно пари/блага/ за да ги размениш срещу всичко, което би искал. Започваш да се лешиваш, от неща почивка, кола, дрехи, обувки .... Най-тежко за човек е когато няма дори за най-необходимото, тогава стои жаден, гладен, на студено и болен. Така по-рано умира. Обяснението е много просто: Или парите са малко, а хората много. Или пък едни хора имат много, а други малко или дори нямат пари. И нека си го признаем всеки един от нас е малко или много алчен и иска повече за себе си. Без да се интересува, какво е отражението на това върху другите около него. Изредиха се какви ли не да ни "оправят" държавата бесепари, депесари, седесари, царедворци, гербер, "патриот" ... Истината е че сред всички тях има дорби и лоши хора, но лошете май са повече и сред политиците и сред избирателите. И докато лошите са повече ще е все така, когато се променим и добрите станат мнозинство, тогава и живота ще е по-хубав за всички. А не само за шепата "избрани" и за политическата върхушка от всички цветове.
Оставка за здравния министър (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
6 (нерегистриран)
А защо не поставиха клапата по оперативен път? Защо не опитаха да спасят жената?
1 (нерегистриран)
Не, това не е капитализмът, това е канибализмът. В нормалните държави първо лекуват, после си търсят парите. Говора кято човек, минал по този път в САЩ... Това е антихуманизмът, това е ниската култура, това е липсата на всякаква култура...
вн (нерегистриран)
кого лъжеш ти бе, точно в сащ аортна клапа няма да ти сменят без да платиш никога...
hedgie (нерегистриран)
Това не е вярно. Живея в Германия и мъжът ми участва в доброволческа програма за помощ на онкоболни. И тук лекарите не извършват никакви интервенции от подобен тип без да са получили предварително парите по сметката. На скоро имаше един доста фрапиращ за мен случай. Почина един онкохирург, дошъл да се лекува тук от чужбина. Синът му е също онкохирург, дощъл на специализация. Но не можаха да намерят пари за операцията, която беше точно по специалността и на двамата. Не помня точно какво трябваше да се закупи за тази операция, но човекът не дочака.
2 (нерегистриран)
глупости ,точно в сащ,за една стружка ,незнайно как,попаднала ми в окото ,ми се наложи да платя 900 долара,или имаше опастност да го загубя,като турист,а за стоматолг.им услуги ,да не говорим.... в англия пък ,знаеш ли колко време се чака за специалист-месеци наред....така че точно тия държави,не ги давай за пример...ако нямаш пари или стабилни осигуровки си умираш като куче.
hedgie (нерегистриран)
Ох, за чакането пък да не говорим... Миналата година моята приятелка си откри бучка в гърдата. И чака два месеца за преглед при мамолог. Слава Богу, нищо й нямаше. Но аз лично се побърках от притеснения през тези месеци, представям си какво й е било на нея. И това не е в България, а в "нормална държава".
112 (нерегистриран)
Бога да я порсти!!! Е, г-н Борисов и това ще го запишем в сметката на "забележителните" ви успехи. Дано и вие да дочакате подобна участ!!! ЕВРОГЕЙСКОТО БЪДЕЩЕ НА БЪЛГАРИТЕ!!!
Къде са пациентските организации (нерегистриран)
да скочат на Здравната каса за този геноцид?
Х (нерегистриран)
Това е капитализма...нали това искахте?
Хх (нерегистриран)
Кочина..
Дедо (нерегистриран)
Педполагам финансиста е доволен. Всичките сметки му излизат на Елка-та. Хората в нормалните страни не оставят и кучетата си да мрат така!
Христо Венев
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Az (нерегистриран)
И моята баба я мотаха един месец по болници и само и казваха как всичко и е наред. Един ден след като я изписаха се върна в болница - наложи се да и направят спешна операция. (от нещо което трябваше да се хване през този месец) и повече не излезна от там, поне не през главния вход. Нашето не е здравеопазване. Незнам как да го нарека но със сигурност нищо не опазват. А ако си старт тежко и горко, шансовете ти падат драстично. Всички те гледат като - Ама то ти е дошло времето.
Гневна (нерегистриран)
Без коментар ! Нехуманно и нечовешко!
аз (нерегистриран)
а вие ,защо не отидохте да ги доплатите...лесно е да се възмущавамеСлед като касата не поема разликата ,кой да я доплати,може би оперираращия.,а и не винаги всичко е така ,както ни се представя ,защо е чакала толкова, до последния възм.момент,тази диагноза не се поставя от днес за утре и заболяването не се развива за 24 часа...И защото болниците нямат право да връщат неосигурени(сигурно са 50 на 50),касата се източва за лечение на такива, и накрая няма пари за скъпи операции на хората ,които наистина имат нужда...
Андрешко (нерегистриран)
А как Бойко Борисов може да вади от подмишницата си милиони, за да потушава протестите, а за тази женица няма далеч по-скромна сума? Тя е лесня за отписване, а протестиращите ще го свалят, което е неговият денонощен кошмар.
Отвратен съм (нерегистриран)
Лекарите у нас/ с малки изключения/ забравиха за призванието си. Не може, когато народа е докаран до ръба на оцеляването от крадливото си правителство, да гледаш на хората като на кучета. Само един или два пъти съм попадал на лекари, които казват - платете, ако имате средства..... Естествено съм платил, защото са и добри специалисти, но би било голямо облекчение за хората в недоимък. А политиците, които крадат дано някой ден се задават с откраднатите пари.
Гого (нерегистриран)
Дали когато оперираха на Б.Б.сестра му във ВМА той е доплащал
вн (нерегистриран)
Американски модел общество, не виждам какво ви притеснява?? Който има пари - живее, и обратното....
1 (нерегистриран)
Абсолютно не е вярно, там първо лекуват, после си търсят парите...
2 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Тъжно но факт (нерегистриран)
Е, когато преди време Генчо Начев предупреди, че с новото решение на касата ще умират хора - при това снесено на 4 април, с дата ОТ 1 април, никой не се вслуша. Сега пак докторите виновни - удобният заподозрян за всеки нискочел примат. Чиновникът е като вируса - винаги оцелява.
гумата (нерегистриран)
Себестойността на една клапа е в пъти по- ниска, но трябва да се печели нали? Очевидно човек трябва да мисли за здравето си години по- рано, докато е здрав, защото държавата няма интерес от живота и издръжката му.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Израел нанесе въздушен удар по Газа, откраднаха 66 млн. евро от "Банката на Палестина"
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Благодатният огън слезе в храма над Божи гроб в Йерусалим (снимки)