451 млн. евро от ЕС за жп връзка Елин Пелин-Костенец
Европейската Комисия одобри финансирането на проект в размер на 451 млн. евро за модернизация на жп линията Елин Пелин – Костенец.
Обратно в новинатаКоментари - 451 млн. евро от ЕС за жп връзка Елин Пелин-Костенец | Днес.dir.bg
Коментари
ееебати краденето ще падне ... поне да напишат колко хотела ще бъдат построени с тези пари ...а линията наи много да иде от централна гара до подуене ...и парите ще свършат ... хахаха
А пари за футболния отбор на оня шмугльо - Владимиров ще дадат ли? Или на Баце айдуците ще си откраднат от тези?
500 милиона за 50 км, абе ГРОБАРИ, вие не се наядохте бе!!! Вземете с тея 500 милиона довършете АМ ХЕМУС БЕ и свържете североизточна БГ!!!!
По-точно с наши пари, те никога не отпускат сума, по-голяма от годишната ни вноска..... Но иначе звучи много великодушно - с ЕВРОПЕЙСКИ пари....
... така се прави! Возил съм се на влак с 300 км/ч в Италия и знам какъв е ефекта да се вземе разстояние от 2 и косур километра за под 1 час!Щом е еврокоридор и парите се дават- трябва да се възползваме! А строителството на високоскоростни линии е скъпа работа, така че не се учудвайте!
Новината е добра. Но, имам въпрос: до 2023г, когато ще бъде завършен проекта, ще закриете ли автобусната мафия в България? Ще изгоните ли всички личности на ръководни постове в министерство на транспорта и БДЖ, които "играят" в отбора на автобусната мафия и в ущърб на Железниците? Щото ако не го направите ще остане само правенето. И ако направеното не се използва ще остане само другият въпрос: правихме го 'щото имаше пари за усвояване ли?
Папукчийски и Алексиев знаят как се папка от рушвети и фондове. Ама прокуратурата като свърши с БДЖ-то и право в НКЖИ-то.
Геноцидът над Северна България продължава.От тези пари минимум 50% ще отидат в офшорните сметки на криминалната банда ГРОП.
отказахме ЕВРОпарите за първия етап на реконструкцията Видин-Кулата.. В началото на Боко Трети.. И КИТАЙСКИТЕ МИЛИОНИ.. 14.12.2014-та Белград, хотел Хаят си виж в нета.. И що Боко не е бил там. Па после вдигай лозунгите.. П.П. - не абравяй към ЕВРОпарите да тургаш и 20% самоучастие и 10% непризнавани разходи..
Навремето, през комунистическо, имаше един партиен лозунг: "Всичко в името на човека, всичко за благото на човека!" Майтапчийският отговор беше: "Ние знаем и кой е човека!" Ставаше въпрос за бай Тошо. Алюзията е повече от очевидна, но в случая се касае за неговия "гадиборд" (бодигард)...
.. те се дават за ЕВРОкоридори бе, малоумници?! Как не го разбрахте това? Не разбрахте ли, че пътят до Варна е един вътрешно- държавен път, за който трябва да се извади НАЦИОНАЛНО финансиране?!Как не го разбрахте това нещо бе?! ЗАЩО в Южна България се постриха- ЗАЩОТО ВСИЧКИ магистрали, които са направени през последните години са ТРАНСНАЦИОНАЛНИ коридори, вземете прочетете бе?!
Разбира се, че следят - ГЕРП краднат, но се придържат стриктно към брюкселската партийна линия!
какво дават бе цървул смотан ??? дават 1 вземат 3 ... това е евреиски номер които ти никога не можеш да разбереш ...
За всичко друго може да упреквате т.нар "еврогейове", но България е голям нетен бенефициент на фондове, това е факт. Платците са Германия, Италия, Франция и доскоро Англия.
Понякога ми е мъчно и съм солидарен с евро данъкоплатците.451 милиона евра..... Да се строи-да.Но къде ще отидат кинтите....Московски ще пусне трета гуша.А Бейко ще шие нови костюми ХХХ..... 451 мнл.,от които колко откраднати?
- повсеместен и ежедневен, смяна на корумпирани и некадърни шефове и ще се оправим. При тия наливания на пари от Европа, но не при ГЕРБ и Московски.
Тази структура БДЖ трябваше отдавна да я продадат за 1лв. Сега всяка година всеки един от нас плаща стотици левове от данъците ни за да може някой да краде.
Честито ! И внуците на нашите внуци ще има да плащат ..ето виждате ли защо продажните гербери драпаха със зъби и нокти да са на власт...,защото най-сладко се крадат тия европарички,а простия народ да плаща....пука му ,че му дреме на тиквоча за жп релси и дрън-дрън глупости разни...нали ще се облажат пак..щото бат Бойко не е прост на всички стратегически места са неговите клоуни ...а пък вие драги ми другари и другарки-"духайте супата"...голяма веселба ще пада от тук насетне...
A знаели се кой е проектанта защото 1 проект под ламанша знаете ли че той е Българин от Костенец и тунела е със малко изменение от неговият
8 милиона евра, 16 милиона лева на километър ж.п. линия??!!16 000 лв на метър ?? За модернизация?! Може, само ако чакъла е от червен мрамор, а релсите са от неръждавейка!
Предстои държавна поръчка. Пуснете оферта от 500 лева на метър и гарантирам, че няма как да ви прескочат.
451 милиона евро отпуснати безвъзмездно...Чи как тъй?Чи кой дава ей тъй? Сичко туй което идва от гейропата ни заробва и затова трябва да се проведе референдум за излизане на България от гейропа и сатанато,за независимУС и президентска република!
Нужна е много повече информация - кои банки ще отпускат заема, при какви условия, каква лихва, под каква гаранция? По принцип идеята е лоша, за състоянието в което е Бг, нова линия не е нужна. Ремонтирайте старото трасе и това е. Дайте тези пари за АЕЦ или нещо по-полезно. Тоя заем 100% ще се стопи в частни лица в Бг, а лихвите - в такива от ЕС.
Лихвите няма да са малко - поне колкото самия заем. Всичко на наш гръб. Гърция що линии, метра и пътища построи и сега ще са роби най-малко 100 години - без никакво преувеличение.
1млрд.лв. за 50км!?браво,машала,поне 1/3 от парите вкл. и от т.н. еврофондове ще потънат по банки и офшорни сметки.Нали си има жп линия там.Голям зор, ЕС ги интересува единствено трасето в южна Б-я и то за Истанбул и Бл.Изток. Така са му разпоредили на ББ.Сев.Б-я кучета я яли.Влак стрела- отЕП до костенец за 10 мин.а от там....Поне първата жп от Русе за Варна още преди освобождението трябва да е влака-стрела или поне подбалканската линия е в само български интерес.