Коментари - Недоволни абонати на GSM-оператори щурмуваха приемна за жалби | dnes.dir.bg
назад

Недоволни абонати на GSM-оператори щурмуваха приемна за жалби

Десетки разгневени абонати отрано щурмуваха Комисията за защита на потребителите (КЗП) в София, където от днес работи приемна за жалби срещу мобилните оператори. 71 сигнала бяха приети само до обед.

Обратно в новината

Коментари - Недоволни абонати на GSM-оператори щурмуваха приемна за жалби | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Стига с тази саморегулация хората искат да видят лобени оператори с по няколко милиона евро

този невероятен цинизъм, който се демонстрира за пореден път, показва че държавата умишлено е оставила да бъдем ограбвани от телеоператорите, без да разчитаме на никакви права и защита. Никой не си мърда и пръста, за да бъдат оправени несправедливостите, а сега излиза че не са приети и директивите от 2009 г. за защита на потребителя....

kgb777kgb

Държавата че е виновна е виновна , но ако опашките не бяха от 20 а от 20 000 ще има оправия . Пак чакаме някой да свърши нещо - къде е гражданското общество - в къщи на топло до чашката и булката - затова живеете зле - 20 години спахте сега и да съ събудите не можете да върнете откраднатото !!!

Комисията била готова да се включи във всяка инициатива за т.нар. "мек подход" за постигне на резултати. Или с други думи казано пак ще се надупиме!!!!!!!!!!!! Колкото до подадените молби към телеоператори и прочие е все едно глас в пустиня, даже и по-лошо, и го казвам от личен опит, подал съм 2 вече, за едната отговор чекам вече 3 ти месец, а другата сигурно се е загубила некаде по трасето!

kgb777kgb

Никога не подавай жалба без входящ номер , ако ти откажат - веднага адвокат , свидетел и персонално името на служителя , който ти отказва - после дело и най-малкото ще го уволнят !!! Бийте се с техните номера срещу тях !!!

Мен лично са ме лъгали мошениците от Виваком. Сумата беше малка и не ми се разправяше с тях, но е факт, че целенасочено ме излъгаха ! Това може да се случи само в България, Албания и Занзибар ! Аз пък не спирам да ги "хваля" по Интернет и се надявам, че съм предпазил някой човек от лъжливите им номера.

Защо у нас всичко се побългарява и става ад.Защо? Защо сме такава прокълната държава. Всяко едно нещо,което е нормално в Европа и в другите цивилизовани стграни у нас става мръсно,гадно,започват грабежите,изнудванията и изнасилванията. Ама всичко е така. Да откачиш вече. Кое нормално ? Теца те граби, енергото те изнасилва,телекомите те прекарват,ама кое в тази страна е нормално? Ужас ! По-добре да поискаме някоя страна да ни завладее и да ни управлява. Нека дойдат японците по-добре да си изградят държава. Ни ед сме работници и без никакви контролни или ръководни функции. Язък че се хвалиме с 1300 годишна държава. Та ние изобщо не можеме да се управляваме човешки. Ние трябва да имаме попечител,като молумните хора. Това е. Трагедия !!

Само преди 4 месеца тази комисия на потребителите препрати жалбата ми до КРС защото нямали правомощия да решават проблеми с операторите. Сега много дейни станаха но и от това няма да произлезе нещо съществено ако самите оператори не пожелаят.

С входящ номер, с печат, с ел.адрес ефекта е един и същ - до сега нямам отговор от КРС и потребителите /4-5 месеца/

Може би проблемите ще намалеят, когато станем като в Щатите. прецакват ни за нещо - и ние месеци наред се борим да докажем, че сме прецакани. Я да имаме право не само например да прекратим договор или да докажем че са ни излъгали ами и да ги осъдим за морални вреди - ядове, загубено време .....ако всеки доказал се осъди компанията за 1 000 - 5000 - 10 000 лв - дал ще продължат да ни лъжат! няма ли вариянт всеки от нас да си търси не само правата но и пропуснати ползи

Е те това е положението щот не вземем Ние да им отрежем квитанцията !!!!!!Долу монополите долу картелите !СВОБОДА на НАРОДА!!!!!!!!!!!!!!!!!

kgb777kgb

Почвай дело - в исковата молба задължително : 1. Разноските по делото 2. Хонорара на твоя адвокат 3. Нанесени и неимуществени вреди 4. Пропуснати ползи 5.Всичко по конкретния казус на жалбата . И не забравяй , че ако си получил запек от стреса , че не са ти отговорило навреме , ако гаджето ти не е доволно от секса - следствие на стреса , ако не ти харесва времето - следствие на стреса ........... Бийте се с техните номера само така става !!!!

Тази комисия на 2 пъти им писах и давата пъти си измиха ръцете...безполесни са. Като нямат правомаощия защо съществуват и получават заплати от нашите данъци?

Стига си дрънкал изтъркани фрази - в къщи на топло до чашката и булката - хората са на работа, че виж какво е работното време на тъпата им приемна, от работа ли да бягам, за да съм безработен утре или да си хабя мижавата отпуска, дето я орязаха под санитарния минимум, заради като тебе

Това е щото тая комисийка е на заплата при телекомите и само имитира дейност и "меки подходи" . Я ги глобете като в Румъния по няколко мил. на ден.

Права си, но там има съдилища, а тук опитвала ли си да съдиш някого?

Това с надписването на сметките по различни поводи и начини-интернет,SMS-и,други номера от друг оператор-постоянно го засичам в разпечатките си ,ама иди се оплачи,че и справедливост да получиш на всичко.Боже това е България.

ТЕЗИ КОМИСИИ СА АБСОЛЮТНО БЕЗПОЛЕЗНИ, ПОДАВАЛА СЪМ ЖАЛБИ И КЪМ ДВЕТЕ И ОТГОВОРЪТ БЕШЕ ГОРЕ-ДОЛУ, ЧЕ НИЩО НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ.

Но първо трябва да платиш всичко, а после евентуално да ти върнат разходите, а пари откъде? Нали това е целта, да нямаме пари и съответно да не можем да се съпротивляваме

Абе, вземете на един лиценза и всичко ще се нареди! Ама как да го направите като се гушите от тях?

kgb777kgb

Не им плащай а ги съди ако ти спрат телефона , мини мрежата на друг крадец , каквото искаш прави но не ги оствяй !!!

КОМИСИЯТА Е АБСОЛЮТНО БЕЗПОЛЕЗНА-АБСОЛЮТНО!!! ИЗОБЩО НЕ ЗАЩИТАВА ИНТЕРЕСИТЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.

Браво модератори! А не сте ли и вие граждани на тази страна? Чии интереси защитавате. Елиминирате всичко смислено и оставяте само просташки и безмислени коментари

Защото държавата гласува закона за бързото съдебно производство, защитаващо интересите на монополистите. Защото всичко от горе седят на яслата на тези монополисти. Ето за това

Как може в Румъния от раз да ги глобят, а в България ще ми правят приемни. Това какво е?!

Закупих два мобилни телефона от мтелв началото на миналата година с програми за по 15 лв. Винаги плащам всички номера на куп срещу посочен от мен ЕГН. Винаги получавам ФИШЕЧЕ С РАЗМЕР 2Х5см като касов бон, на който пише всичко друго но не и за кои номера плащам.След 3 месеца давта номера на ново закупените мобилни бяха изключени. През август заведох жалба с номер и т.н. До днес без отговор, а с начислени 289.00 лв глоба за това, че сама съм си изключила мобилните при сключен договор да ги ползвам нонстоп 2 години

Доста недоволни има май? Що не вземат недоволстващите да се обединят, да даде всеки по 100 лева, за чисто нов телеком, който те ще управляват и така ще си приказват евтино и по много...

Там съдиите се избират и не е задължително да са юристи. Задължително е обаче да са уважавани граждани.За това ги избират, не щото умеят да ритат топка.

Върха! Не забравяй, че сме в нужника.

Е как чии бе човек - на телекомите, а те са най-големите рекламодатели! Нали ако някоя медия ги наплюе ще видят рекламен договор през крив макарон. За това за телекомите се пише добро, нищо или каквото си поръчат.

Ами аз от месец декември нямам фактура.Ама когато и да ми дойде фактурата няма да я плащам и толкоз.Това дето прави МТЕЛ вече е прекалено.

Мтел ги правят тия номера! Освен това, от техни служители е известно, че при разговори за 5 лева фактурират 8-9, фактурират редовно за интернет, който не си ползвал... Комисията за защита на потребителите няма да направи нищичко, защото в България никой не се грижи за данъкоплатците. Петър

Не всеки има възможност да се оплаче писмено от мобилните оператори. По добре е да има анкета в интернет и всеки да отговори с да или не, дали е лъган със сметките или услугите на операторите. едва ли ще има в булгария човек да не е разочарован от тях.

Таа приемна е поредното тунелче в и без това не малкия лабиринт.Ше се получи като на седянка - момите ше си предът търлъците, а ергените ше се червят и ше ги гледат от другата страна на синията.

И какво ми казваш с това? Нещо ще ни засегне ли тук на тази територия или демонстрираш ненужни знания?

Наистина трябва да направим нещо,имам две неплатени фактури и ми спряха телефона а този номер ми е много необходим,но естествено немога да пусна жалба,защото не сам си платила начислената сметка от 140лв,принудена съм да си я платя!!!

Точно това каза Иван Костов преди да бъде оплют от потърпевшите.

няма да успеете да не спрете да пишем,ще ви задръстим

Не се връзвайте на догорите на БТК

Има групи във Фейса. Включете се !

цените са добри

Аз пък много съм доволен от ценовта конкуренция между трите оператора. Досега не съм срещнал мой познат, който да е бил ощетен, в това число и аз. А тези пенсионери, които са си правили тънки сметки да са гледали, какво са подписвали. Защо не протестирахте срещу Иван Костов, който с години държеше монопола на Мобилтел?!! По-добре ли Ви беше когато плащахте по 3 лв. на минута?!!

Винаги е имало предатели

Нищо няма да направи тая комисия. На мене не ми е ясно, ако има спор за фактурирана услуга, как може потребителят да докаже каквото и да било - дали е ползван и колко интернет, времетраене на разговори и др. Просто не може. Операторите показват това, което е във фактурата и толкова. А дали данните са верни, никой незнае. Съдът, полицията , мин. съвет получават безплатни телефони с безплатни или почти безплатни раговори. Ние им ги плащаме като ни лъжат. Как да очаквам , че при това положение ще мога да си търся правата по съдебен път. Задслужанат на всички да им вземат лиценза и глоби до фалит. А цените - са меко казано високи в сравнение с Европа.

От седем месеца насам Мтел ми надписват сметките с между 200 до 400%. При подаване на молба за преизчисляване, сметките ми се намалят от 2 до 3 пъти, но пак подлагам под съмнение коректността на Мтел. След като повече от шест месеца имах проблеми, беше ми причиняван стрес и трябваше да губя време и пари за да корегирам грешките на Мтел, реших да си направя експеримент. Извадих картата си и спрях да я използвам. От 6-ти Март тази година съм занулен за нов месец и без да съм използвал картата и безплатните си минути към всички мрежи, към момента имам текуща сметка от 340лв с ДДС! От Мтел не можаха да ми дадат разумно обяснение, но картата ми е запечатана в плик с нотариален печат пред свидетели и след дни завеждам дело срещу мобилният оператпр. Наглостта на Мтел стига до там, че отказва да прекрати предсрочно договорът ни, ако не заплатя неустойки за всички останали месеци по него (17 месеца)! Мисля че този случай би бил интересен за медиите, както и за някои Европейски институции! Просто това е Мтел!

Твърдо казано, цените са безбожно по-високи от ЕС.

НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ на тези услуги и елпреносната мрежа! И всякакви "инвеститори" - вън!

Ръководството на КЗП веднага да подаде оставка. Тея никога не са работили в полза на потребителите. Вижте румънците с колко милиона ощавиха операторите си, само наще мижитурки се ослушват. От КЗП освен да пускат отговори с общи положения и нищо по същество, за нищо не стават. Само хартията хабят. И дори тези, които ги проверяват със средства от ЕС дали са ефективни са крадльовци - пускат ми Word документ с анкета дали съм бил доволен. Алоооу вие в кой век живеете бе, намерете някой ученик да ви пусне една онлайн анкета, кой ще се занимава да ви пише в Word файл и после да го прикачва и праща по мейл?!? Всички са специалисти по усвояване.

Искам някой да ми каже къде и в Хасково ще направят някаква приемна но в нея в никакъв случай да не фигурират сегашните служители на Комисията за уж защита на потребителите от Областния съвет защото те не могат да защитават потребителите а слугуват на операторите.