Недоволни абонати на GSM-оператори щурмуваха приемна за жалби
Десетки разгневени абонати отрано щурмуваха Комисията за защита на потребителите (КЗП) в София, където от днес работи приемна за жалби срещу мобилните оператори. 71 сигнала бяха приети само до обед.
Обратно в новинатаКоментари - Недоволни абонати на GSM-оператори щурмуваха приемна за жалби | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
mar_mar1 (нерегистриран)
Аз също искам да подам жалба срещу м-тел,като некоректен оператор.За декамври месец ми пристигна сметка от 375.00лв.Как е възможно след като съм подала молба за точно определен кредитен лимит от 50.00лв.Но за съжаление не зная къде да отида защото съм от Бургас.
Гойко (нерегистриран)
Вече отидох. Ако и те не вземат мерки ще обявя гладната стачка пред централата на виваком :)
24 (нерегистриран)
Като се сменя оператора би трябвало да се знае номера към кой оператор е.Тарифите между различните оператори са различни
санкции яки (нерегистриран)
къде е Държавата и защо няма санкции. До кога ще превръщат хората в заложници. да се санкционират с милиони операторите, това е решение
Асен (нерегистриран)
Имам карти към трите оператора. Мога да кажа само за Мтел, че съм страшно подведен.
ГостЪ (нерегистриран)
Приемни за жалби...Не че ще свършат нещо,но поне ще отчитат дейност.Аз например си поднових договора с Глобул с уж по-изгоден и с повече безплатни минути.Проверявах си сметките всеки ден в интернет,и сметката ми почти до последно НУЛА лева.След месец получих "злобна" сметка.Отидох да се разправям,а отговора бе прост- въпреки,че в интернет ми показвало НУЛА,то всъщност било невярно,и сметката ми била натрупана в"ТЕХНОЛОГИЧНОТО ВРЕМЕ" за прехвърляне на номера ми по новата тарифа.ЕБ.АХТИ и обяснението.На другата карта имах проблем с голяма сметка от GPRS трафик.Пак се разправях,и им обясних,че изобщо не ползвам телефона за интернет,и постоянно ми се трупа сметка. След дълга борба с тях се оказа,че телефонът ми,закупен от тях,автоматично се свързвал с какви ли не ъпдейти и пу.тки майни,тъй като така бил настроен, и аз трябвало ръчно да го пренастроя,а аз не знам как. Като попитах защо е така,отговора беше-"Ами господине,като сте неук и не можете да боравите с такъв телефон,защо си го купувате?" За такива случки на запад може би бих получил доживотно безплатен мобилен телефон.Но не и в БГ.
321 (нерегистриран)
Това с телефона се прави напълно умишлено М-тел си имат друг номер за "подарените" телефони които дори като натиснеш слушалката за затваряне не затваря и ти трупа сметки изобщо пълни мръсници.
55 (нерегистриран)
Сметка на Мобилтел. 15.20+480=32.50 лева????????по фактура. Отговора че е включен и другия ми телефон. За него обаче няма данни в приложенията??? Никой не дава обяснение как се отчитат при това положения разговорите заложени при другия телефон а обещават следващата сметка да бъде разделена. Нищо неможе да се направи. 4 месеца писах жалби до потребители, до КРС, Мобилтел за включването на този "другия" телефон. Отговор няма а номера беше пуснат след 2.5 месеца................
Таня (нерегистриран)
От месец декември нямама фактури от м-тел.Пак преизчислявали нещо. Да им имам клиентската платформа-пълна каша вече 7 месеца.
петя (нерегистриран)
Не казвам ,че съм доволна от мобилните оператори въпреки ,че не съм плащала големи сметки.Но не съм съгласна с тия автоматични подновявания на договорите.Има клауза, че трябва 1 месец преди изтичане на договора да пуснеш молба.но при положение, че ненадейно излезеш за неопределен период от време извън страната..какво се случва ? Връщаш се след 1-2 години и установяваш, че им дължиш суми за услуга ,която не си ползвал ,а те са си преподписвали договора все едно ,че си ги упълномощил до живот.
Ментор (нерегистриран)
ХАйде, размърдайте се , овце !
Ал
Човече, овцете разсъждават като овце. Притеснението им е как да дават повече мляко и вълна...
Ето сега ставаме държава (нерегистриран)
Като си помисля колк преидшни правителства оставиха изродите да смучат кръвта на народа... Сегашните са първите българи, всчико друго беше еничери. Само ме убедетете, че политиците не са получавали невероятно хубави пари, за да не бъдат спрени в този грабеж и тормоз. Иначе за какво да ги оставят? Да не са разбира ли? Наистина много неща не разбираха, но едно рабирах аотлично: рекета, който правеха на народа. Ето сега това се променя и приходите им спират. За това се харчат страхотни пари за пропаганда против ГЕРБ.
18 (нерегистриран)
Ама и заглавие,питам,ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА МОБИЛНИТЕ КРАДЦИ,ИМА ЛИ ИЗОБЩО?
Абонат на МТел (нерегистриран)
И аз пострадах от МТел-а. Смятам да си запечатам и аз картата в плика и пред нотариус. После ще се съдим. Аман от наглеци и крадци, при това навремето подкрепяни от тогавашните управляващи.
Самурай (нерегистриран)
Ами всичко това е напълно логично. Първият GSM оператор - с престъпен генезис и практика (спомнете си годините на Грашнов и многогодишният поддържан с корупция на ниво министри и министър-председатели монопол на Мобилтел), вторият - в ръцете на мениджъри от доведена до банкрут наша съседна страна, а третият - прехвърлен от престъпници в ръцете на престъпници, които го източват като оттеглящо се цунами, и който вече е доведен до фактически фалит ... Е, какво още да каже човек е?
абонатче на мен-тел (нерегистриран)
Най-нагли и алчни са мобил-тел/мен-тел
.... (нерегистриран)
Ръководството на КЗП веднага да подаде оставка. Тея никога не са работили в полза на потребителите. Вижте румънците с колко милиона ощавиха операторите си, само наще мижитурки се ослушват. От КЗП освен да пускат отговори с общи положения и нищо по същество, за нищо не стават. Само хартията хабят. И дори тези, които ги проверяват със средства от ЕС дали са ефективни са крадльовци - пускат ми Word документ с анкета дали съм бил доволен. Алоооу вие в кой век живеете бе, намерете някой ученик да ви пусне една онлайн анкета, кой ще се занимава да ви пише в Word файл и после да го прикачва и праща по мейл?!? Всички са специалисти по усвояване.
.... (нерегистриран)
Ръководството на КЗП веднага да подаде оставка. Тея никога не са работили в полза на потребителите. Вижте румънците с колко милиона ощавиха операторите си, само наще мижитурки се ослушват. От КЗП освен да пускат отговори с общи положения и нищо по същество, за нищо не стават. Само хартията хабят. И дори тези, които ги проверяват със средства от ЕС дали са ефективни са крадльовци - пускат ми Word документ с анкета дали съм бил доволен. Алоооу вие в кой век живеете бе, намерете някой ученик да ви пусне една онлайн анкета, кой ще се занимава да ви пише в Word файл и после да го прикачва и праща по мейл?!? Всички са специалисти по усвояване.
потребител (нерегистриран)
НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ на тези услуги и елпреносната мрежа! И всякакви "инвеститори" - вън!
St (нерегистриран)
Твърдо казано, цените са безбожно по-високи от ЕС.
Truth (нерегистриран)
От седем месеца насам Мтел ми надписват сметките с между 200 до 400%. При подаване на молба за преизчисляване, сметките ми се намалят от 2 до 3 пъти, но пак подлагам под съмнение коректността на Мтел. След като повече от шест месеца имах проблеми, беше ми причиняван стрес и трябваше да губя време и пари за да корегирам грешките на Мтел, реших да си направя експеримент. Извадих картата си и спрях да я използвам. От 6-ти Март тази година съм занулен за нов месец и без да съм използвал картата и безплатните си минути към всички мрежи, към момента имам текуща сметка от 340лв с ДДС! От Мтел не можаха да ми дадат разумно обяснение, но картата ми е запечатана в плик с нотариален печат пред свидетели и след дни завеждам дело срещу мобилният оператпр. Наглостта на Мтел стига до там, че отказва да прекрати предсрочно договорът ни, ако не заплатя неустойки за всички останали месеци по него (17 месеца)! Мисля че този случай би бил интересен за медиите, както и за някои Европейски институции! Просто това е Мтел!
az (нерегистриран)
Много добра идея-нека да си запечатаме картите така, както вие сте направили. Да спрем да ползваме услугите им и после ще се съдим. И аз така съм решил.
Читател (нерегистриран)
Браво! И аз съм си го мислил това...
и аз (нерегистриран)
Хайде много хора да го направим
закривай (нерегистриран)
Нищо няма да направи тая комисия. На мене не ми е ясно, ако има спор за фактурирана услуга, как може потребителят да докаже каквото и да било - дали е ползван и колко интернет, времетраене на разговори и др. Просто не може. Операторите показват това, което е във фактурата и толкова. А дали данните са верни, никой незнае. Съдът, полицията , мин. съвет получават безплатни телефони с безплатни или почти безплатни раговори. Ние им ги плащаме като ни лъжат. Как да очаквам , че при това положение ще мога да си търся правата по съдебен път. Задслужанат на всички да им вземат лиценза и глоби до фалит. А цените - са меко казано високи в сравнение с Европа.
ХМ (нерегистриран)
Винаги е имало предатели
ZAX (нерегистриран)
Аз пък много съм доволен от ценовта конкуренция между трите оператора. Досега не съм срещнал мой познат, който да е бил ощетен, в това число и аз. А тези пенсионери, които са си правили тънки сметки да са гледали, какво са подписвали. Защо не протестирахте срещу Иван Костов, който с години държеше монопола на Мобилтел?!! По-добре ли Ви беше когато плащахте по 3 лв. на минута?!!
ppp (нерегистриран)
цените са добри
Има и друг начин ! (нерегистриран)
Има групи във Фейса. Включете се !
НЕнеНЕне (нерегистриран)
Не се връзвайте на догорите на БТК
браво на модераторите (нерегистриран)
няма да успеете да не спрете да пишем,ще ви задръстим
тъпанар (нерегистриран)
Veli (нерегистриран)
Наистина трябва да направим нещо,имам две неплатени фактури и ми спряха телефона а този номер ми е много необходим,но естествено немога да пусна жалба,защото не сам си платила начислената сметка от 140лв,принудена съм да си я платя!!!
Evlogi (нерегистриран)
Таа приемна е поредното тунелче в и без това не малкия лабиринт.Ше се получи като на седянка - момите ше си предът търлъците, а ергените ше се червят и ше ги гледат от другата страна на синията.
румен (нерегистриран)
Не всеки има възможност да се оплаче писмено от мобилните оператори. По добре е да има анкета в интернет и всеки да отговори с да или не, дали е лъган със сметките или услугите на операторите. едва ли ще има в булгария човек да не е разочарован от тях.
Петър (нерегистриран)
Мтел ги правят тия номера! Освен това, от техни служители е известно, че при разговори за 5 лева фактурират 8-9, фактурират редовно за интернет, който не си ползвал... Комисията за защита на потребителите няма да направи нищичко, защото в България никой не се грижи за данъкоплатците. Петър
александра (нерегистриран)
Ами аз от месец декември нямам фактура.Ама когато и да ми дойде фактурата няма да я плащам и толкоз.Това дето прави МТЕЛ вече е прекалено.
МВФ (нерегистриран)
Доста недоволни има май? Що не вземат недоволстващите да се обединят, да даде всеки по 100 лева, за чисто нов телеком, който те ще управляват и така ще си приказват евтино и по много...
аха (нерегистриран)
Върха! Не забравяй, че сме в нужника.
бесен (нерегистриран)
Как може в Румъния от раз да ги глобят, а в България ще ми правят приемни. Това какво е?!
браво на модераторите!!! (нерегистриран)
Браво модератори! А не сте ли и вие граждани на тази страна? Чии интереси защитавате. Елиминирате всичко смислено и оставяте само просташки и безмислени коментари
2758 (нерегистриран)
Е как чии бе човек - на телекомите, а те са най-големите рекламодатели! Нали ако някоя медия ги наплюе ще видят рекламен договор през крив макарон. За това за телекомите се пише добро, нищо или каквото си поръчат.
Преминал по пътя! (нерегистриран)
КОМИСИЯТА Е АБСОЛЮТНО БЕЗПОЛЕЗНА-АБСОЛЮТНО!!! ИЗОБЩО НЕ ЗАЩИТАВА ИНТЕРЕСИТЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
bg (нерегистриран)
Точно това каза Иван Костов преди да бъде оплют от потърпевшите.
varna (нерегистриран)
Абе, вземете на един лиценза и всичко ще се нареди! Ама как да го направите като се гушите от тях?
Svetla (нерегистриран)
ТЕЗИ КОМИСИИ СА АБСОЛЮТНО БЕЗПОЛЕЗНИ, ПОДАВАЛА СЪМ ЖАЛБИ И КЪМ ДВЕТЕ И ОТГОВОРЪТ БЕШЕ ГОРЕ-ДОЛУ, ЧЕ НИЩО НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ.
С.Пеева (нерегистриран)
Това с надписването на сметките по различни поводи и начини-интернет,SMS-и,други номера от друг оператор-постоянно го засичам в разпечатките си ,ама иди се оплачи,че и справедливост да получиш на всичко.Боже това е България.
Jonaleth (нерегистриран)
Това е щото тая комисийка е на заплата при телекомите и само имитира дейност и "меки подходи" . Я ги глобете като в Румъния по няколко мил. на ден.
Питанка (нерегистриран)
Тази комисия на 2 пъти им писах и давата пъти си измиха ръцете...безполесни са. Като нямат правомаощия защо съществуват и получават заплати от нашите данъци?
kirpic (нерегистриран)
Е те това е положението щот не вземем Ние да им отрежем квитанцията !!!!!!Долу монополите долу картелите !СВОБОДА на НАРОДА!!!!!!!!!!!!!!!!!
зоя (нерегистриран)
Може би проблемите ще намалеят, когато станем като в Щатите. прецакват ни за нещо - и ние месеци наред се борим да докажем, че сме прецакани. Я да имаме право не само например да прекратим договор или да докажем че са ни излъгали ами и да ги осъдим за морални вреди - ядове, загубено време .....ако всеки доказал се осъди компанията за 1 000 - 5000 - 10 000 лв - дал ще продължат да ни лъжат! няма ли вариянт всеки от нас да си търси не само правата но и пропуснати ползи
Ами (нерегистриран)
Права си, но там има съдилища, а тук опитвала ли си да съдиш някого?
аха (нерегистриран)
Там съдиите се избират и не е задължително да са юристи. Задължително е обаче да са уважавани граждани.За това ги избират, не щото умеят да ритат топка.
55 (нерегистриран)
Само преди 4 месеца тази комисия на потребителите препрати жалбата ми до КРС защото нямали правомощия да решават проблеми с операторите. Сега много дейни станаха но и от това няма да произлезе нещо съществено ако самите оператори не пожелаят.
/h (нерегистриран)
Защо у нас всичко се побългарява и става ад.Защо? Защо сме такава прокълната държава. Всяко едно нещо,което е нормално в Европа и в другите цивилизовани стграни у нас става мръсно,гадно,започват грабежите,изнудванията и изнасилванията. Ама всичко е така. Да откачиш вече. Кое нормално ? Теца те граби, енергото те изнасилва,телекомите те прекарват,ама кое в тази страна е нормално? Ужас ! По-добре да поискаме някоя страна да ни завладее и да ни управлява. Нека дойдат японците по-добре да си изградят държава. Ни ед сме работници и без никакви контролни или ръководни функции. Язък че се хвалиме с 1300 годишна държава. Та ние изобщо не можеме да се управляваме човешки. Ние трябва да имаме попечител,като молумните хора. Това е. Трагедия !!
защото (нерегистриран)
Защото държавата гласува закона за бързото съдебно производство, защитаващо интересите на монополистите. Защото всичко от горе седят на яслата на тези монополисти. Ето за това
Излъган (нерегистриран)
Мен лично са ме лъгали мошениците от Виваком. Сумата беше малка и не ми се разправяше с тях, но е факт, че целенасочено ме излъгаха ! Това може да се случи само в България, Албания и Занзибар ! Аз пък не спирам да ги "хваля" по Интернет и се надявам, че съм предпазил някой човек от лъжливите им номера.
... (нерегистриран)
Комисията била готова да се включи във всяка инициатива за т.нар. "мек подход" за постигне на резултати. Или с други думи казано пак ще се надупиме!!!!!!!!!!!! Колкото до подадените молби към телеоператори и прочие е все едно глас в пустиня, даже и по-лошо, и го казвам от личен опит, подал съм 2 вече, за едната отговор чекам вече 3 ти месец, а другата сигурно се е загубила некаде по трасето!
kgb777kgb
Никога не подавай жалба без входящ номер , ако ти откажат - веднага адвокат , свидетел и персонално името на служителя , който ти отказва - после дело и най-малкото ще го уволнят !!! Бийте се с техните номера срещу тях !!!
55 (нерегистриран)
С входящ номер, с печат, с ел.адрес ефекта е един и същ - до сега нямам отговор от КРС и потребителите /4-5 месеца/
потърпевш (нерегистриран)
Кой ти каза ,че във Виваком в Тера МОЛ-Габрово,можеш да искаш входящ номер и имена на служител?Отговорът е -ние не можем да Ви дадем входящ номер,дават само в централа!А за 30 дневен срок за отговор -З А Б Р А В И !!!
xx (нерегистриран)
този невероятен цинизъм, който се демонстрира за пореден път, показва че държавата умишлено е оставила да бъдем ограбвани от телеоператорите, без да разчитаме на никакви права и защита. Никой не си мърда и пръста, за да бъдат оправени несправедливостите, а сега излиза че не са приети и директивите от 2009 г. за защита на потребителя....
kgb777kgb
Държавата че е виновна е виновна , но ако опашките не бяха от 20 а от 20 000 ще има оправия . Пак чакаме някой да свърши нещо - къде е гражданското общество - в къщи на топло до чашката и булката - затова живеете зле - 20 години спахте сега и да съ събудите не можете да върнете откраднатото !!!
Ей, умник, (нерегистриран)
Стига си дрънкал изтъркани фрази - в къщи на топло до чашката и булката - хората са на работа, че виж какво е работното време на тъпата им приемна, от работа ли да бягам, за да съм безработен утре или да си хабя мижавата отпуска, дето я орязаха под санитарния минимум, заради като тебе
Стефан (нерегистриран)
Искам някой да ми каже къде и в Хасково ще направят някаква приемна но в нея в никакъв случай да не фигурират сегашните служители на Комисията за уж защита на потребителите от Областния съвет защото те не могат да защитават потребителите а слугуват на операторите.
ЕС (нерегистриран)
Стига с тази саморегулация хората искат да видят лобени оператори с по няколко милиона евро
НАЙ
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Издъхна Кървавата Ваня, поръчала убийствата на роднини заради голямо наследство
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Захарова: Русия ще третира чуждите наемници и оръжия в Украйна като легитимни военни цели