Какви са ни правата след проблем с полет

Ако сте имали проблеми с пътуването си със самолет и сте подали жалба срещу авиокомпанията, може да получите обезщетение или най-малкото извинение.

Обратно в новината

Коментари - Какви са ни правата след проблем с полет | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В края на Юни пътувах от Южна америка за България през Париж.Прво стояхме 3 часа в самолета и естествено полета от Париж за София пропадна.Предложиха ми друг след 6 часа,но тогава загубих полета от София до Варна.В Париж някаква тлъста свиня на чекина ни караше да се събужаме и боси да минаваме около 10-15 метра,за храна и напитки поради принудителния престой-просто забравете,така,че обслужване и права в европа вероятно са само за ВИП пътниците.Ако мога,до края на живота си няма да пътувам със самолет.Униженията по летищата,с тези тупи мерки за сигурност са отвратителни.Като неможе да внасяш течности,да се отделят пари поне за безплатна вода.Например в Любляна(кога и те станаха европейци),бутилка минерална вода-500 мл е 2 евро,кое му е двете евро на това незнам.Обирджии и простащина.

Здравейте, Хора не летете със SKY EUROPE!!! Пълна подигравка с хората...8 часа на летище София..., а и вместо до Виена летяхме до Братислава след това с автобуси...до Виена. Всички трябва да знаят, за да се предпазят и да не си купуват билети от тези словашки боклуци.

Преди години летях на Коледа (не правете грешката с Коледата) с Чешки аеролинии. Поради мъгла на Прага се наложи да кацнем в Бърно и да ни придвижат с автобуси. За съжаление 3те часа до следващия ми полет не бяха достатъчни и следващият ми самолет излетя без мен. От компанията ми предложиха варианта безплатен хотел с транспорт, вечеря и бира в Кладно, пренасочване с други три авиокомпании (Еър франс, Луфтханза и Балтик еърлайнз) на другия ден и забавянето ми се превърна в приятна екскурзия по европейските летища Франкфурт, Стокхолм и Рига. Евала! В същото положение изпаднаха и други българи, като ужасно впечатление ми направи една тъпачка, която с нашенски манталитет тръгна да вдига скандали, като че ли чехите нарочно са спуснали мъглата на Коледа :)

Кире, ГВА или ГД Гражданска въздухоплаватена администрация се намира на летище София. Цялата дирекция е там, а компаниите нямат офиси, защото наемите на летището са космически , както и всички цени в него.

МИНАЛАТА ГОДИНА ПРЕКАРАХ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ 3H ПЪЛНА ПОДИГРАВКА С ПЪТНИЦИТЕ AIR BULGARIA НЯМАЛА ПАРИ ЗА ВОДА И НАПИТКИ

Както с всичко в БГ, НИКАКВИ!!!

Не само нискобюджетните крият рискове. Но в бъдеще ще ги предпочитам, защото са директни. А някои официални превозвачи като горните, също анулират полети и когато си в чужбина при премаршрутиране проявяват тотален расизъм. Колкото до извинения, дори не пращат отговор на оплакванията в стил получихме ви писмото. А за разстояния до 1000 км в зап. Европа има чудесни свръхбързи влакове, което е и най-доброто решение за бъдещето.

Дрън, дрън ярина! ГД Гражданска въздухоплаватена администрация няма офис на Летище София. Не е ясно въобще защо си получават заплатите. Такъв нямат и компанийте превозвачи. Пътуващите просто нямат към кого да предявят претенцийте си. Правата им са само на хартия.

Наистина е важно да се знаят правата и процедурите, и компаниите трябва да се задължат да ги предоставят навсякъде, при закупуването на билета, да са отпечатани с достатъчно четлив шрифт и да има необходимите формуляри за попълване при различни произшествия. На два пъти ми се е случвало при международни полети да не пристигне заедно с мен багажът, слава Богу, че знам езици и се оправих веднага още при пристигането - намерих си офиса, в който се попълват документите, написах си всичко, и на куфарите винаги слагам етикети с моето име и някакъв адрес в държавата на пристигане, и доста бързо ми донесоха багажите и в двата случая. Но не мога да кажа, че служителите бяха любезни или отзивчиви - като че ли им се искаше да се откажа и да не ги занимавам с търсене на формуляри и писане на заявки, а това е много важно нещо - и колкото по-бързо се направи, с големи подробности за цвета и модела на куфара и т.н., толкова е по-голяма вероятността все пак да се получат нещата. И това да стане в разумен срок. Не мога да си представя да замина някъде, а багажът ми да не дойде, това е ужас някакъв, макар че има процедури и за такива неща, и се изплащат обезщетения, но те са само на килограм, и в доста случаи изобщо не покриват стойността на това, което си носил. Все още не всички компании са коректни към клиентите си, независимо какво пишат за мисия, цел и смисъл на нашата работа - дрън-дрън, единствената тяхна цел е печалбата, а удобството на пътника и служебните му ангажименти са им най-последната грижа.

Не лъжете хората за съда и връщането на пари, а си прочетете условията на авиокомпаниите. Имат право да те премаршрутират или при лоши метеоро- логични условия да отменят полета.

при нискобюджетните могапт да получат най много извинение в шестък по обяд то не стават така хем без пари хем и обезщетения абсолютно са незащитени тия образи от такива полети като искат обезщетение да летят с австрийски линии май там дават такива ))))))))))

Бях свидетел как представителят на Ер Виа в Бургас се правеше на полицай от ГКПП и с подигравка проверяваше българите/а не чужденците/.Гледаше много усърдно теглото на багажа и глобяваше само българите дори и при минимално провишаване на лимита.На чужденците правеше тимане и се усмихваще ехидно.Този човек руши имиджа на Ер Виа и ръководството трябва да го отстрани.Едва ли в неговата длъжностна характеристика е записано той да прави всичко това , след като си има мамичета , които съвестно си вършат работата.Не носеше баджо, но всеки ще го познае по бръснатата глава и мощните очила.

В края на Юни пътувах от Южна америка за България през Париж.Прво стояхме 3 часа в самолета и естествено полета от Париж за София пропадна.Предложиха ми друг след 6 часа,но тогава загубих полета от София до Варна.В Париж някаква тлъста свиня на чекина ни караше да се събужаме и боси да минаваме около 10-15 метра,за храна и напитки поради принудителния престой-просто забравете,така,че обслужване и права в европа вероятно са само за ВИП пътниците.Ако мога,до края на живота си няма да пътувам със самолет.Униженията по летищата,с тези тупи мерки за сигурност са отвратителни.Като неможе да внасяш течности,да се отделят пари поне за безплатна вода.Например в Любляна(кога и те станаха европейци),бутилка минерална вода-500 мл е 2 евро,кое му е двете евро на това незнам.Обирджии и простащина.

Здравейте, Хора не летете със SKY EUROPE!!! Пълна подигравка с хората...8 часа на летище София..., а и вместо до Виена летяхме до Братислава след това с автобуси...до Виена. Всички трябва да знаят, за да се предпазят и да не си купуват билети от тези словашки боклуци.

Преди години летях на Коледа (не правете грешката с Коледата) с Чешки аеролинии. Поради мъгла на Прага се наложи да кацнем в Бърно и да ни придвижат с автобуси. За съжаление 3те часа до следващия ми полет не бяха достатъчни и следващият ми самолет излетя без мен. От компанията ми предложиха варианта безплатен хотел с транспорт, вечеря и бира в Кладно, пренасочване с други три авиокомпании (Еър франс, Луфтханза и Балтик еърлайнз) на другия ден и забавянето ми се превърна в приятна екскурзия по европейските летища Франкфурт, Стокхолм и Рига. Евала! В същото положение изпаднаха и други българи, като ужасно впечатление ми направи една тъпачка, която с нашенски манталитет тръгна да вдига скандали, като че ли чехите нарочно са спуснали мъглата на Коледа :)

Кире, ГВА или ГД Гражданска въздухоплаватена администрация се намира на летище София. Цялата дирекция е там, а компаниите нямат офиси, защото наемите на летището са космически , както и всички цени в него.

МИНАЛАТА ГОДИНА ПРЕКАРАХ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ 3H ПЪЛНА ПОДИГРАВКА С ПЪТНИЦИТЕ AIR BULGARIA НЯМАЛА ПАРИ ЗА ВОДА И НАПИТКИ

Както с всичко в БГ, НИКАКВИ!!!

Не само нискобюджетните крият рискове. Но в бъдеще ще ги предпочитам, защото са директни. А някои официални превозвачи като горните, също анулират полети и когато си в чужбина при премаршрутиране проявяват тотален расизъм. Колкото до извинения, дори не пращат отговор на оплакванията в стил получихме ви писмото. А за разстояния до 1000 км в зап. Европа има чудесни свръхбързи влакове, което е и най-доброто решение за бъдещето.

Дрън, дрън ярина! ГД Гражданска въздухоплаватена администрация няма офис на Летище София. Не е ясно въобще защо си получават заплатите. Такъв нямат и компанийте превозвачи. Пътуващите просто нямат към кого да предявят претенцийте си. Правата им са само на хартия.

Наистина е важно да се знаят правата и процедурите, и компаниите трябва да се задължат да ги предоставят навсякъде, при закупуването на билета, да са отпечатани с достатъчно четлив шрифт и да има необходимите формуляри за попълване при различни произшествия. На два пъти ми се е случвало при международни полети да не пристигне заедно с мен багажът, слава Богу, че знам езици и се оправих веднага още при пристигането - намерих си офиса, в който се попълват документите, написах си всичко, и на куфарите винаги слагам етикети с моето име и някакъв адрес в държавата на пристигане, и доста бързо ми донесоха багажите и в двата случая. Но не мога да кажа, че служителите бяха любезни или отзивчиви - като че ли им се искаше да се откажа и да не ги занимавам с търсене на формуляри и писане на заявки, а това е много важно нещо - и колкото по-бързо се направи, с големи подробности за цвета и модела на куфара и т.н., толкова е по-голяма вероятността все пак да се получат нещата. И това да стане в разумен срок. Не мога да си представя да замина някъде, а багажът ми да не дойде, това е ужас някакъв, макар че има процедури и за такива неща, и се изплащат обезщетения, но те са само на килограм, и в доста случаи изобщо не покриват стойността на това, което си носил. Все още не всички компании са коректни към клиентите си, независимо какво пишат за мисия, цел и смисъл на нашата работа - дрън-дрън, единствената тяхна цел е печалбата, а удобството на пътника и служебните му ангажименти са им най-последната грижа.

Не лъжете хората за съда и връщането на пари, а си прочетете условията на авиокомпаниите. Имат право да те премаршрутират или при лоши метеоро- логични условия да отменят полета.

при нискобюджетните могапт да получат най много извинение в шестък по обяд то не стават така хем без пари хем и обезщетения абсолютно са незащитени тия образи от такива полети като искат обезщетение да летят с австрийски линии май там дават такива ))))))))))

Бях свидетел как представителят на Ер Виа в Бургас се правеше на полицай от ГКПП и с подигравка проверяваше българите/а не чужденците/.Гледаше много усърдно теглото на багажа и глобяваше само българите дори и при минимално провишаване на лимита.На чужденците правеше тимане и се усмихваще ехидно.Този човек руши имиджа на Ер Виа и ръководството трябва да го отстрани.Едва ли в неговата длъжностна характеристика е записано той да прави всичко това , след като си има мамичета , които съвестно си вършат работата.Не носеше баджо, но всеки ще го познае по бръснатата глава и мощните очила.