Завършват първите 8 станции от третия метролъч през декември
В момента текат тестове на новите влакове и системата от "Сименс"
Обратно в новинатаКоментари - Завършват първите 8 станции от третия метролъч през декември | Днес.dir.bg
Коментари
Нали беше за ноември миналата година бре, Тикво? Кво стана пак, съдията ли се оказа педераст, че не даде дузпа?
В Москва откриват всеки месец нова метростанция. Ние тук строим 8 за 4 години.
Другарю, в Москва се открива по една нова метростанция ВСЯКА СЕДМИЦА, а не всеки месец. Т.е. по ЧЕТИРИ бр. метростанции се откриат в Москва всеки месец. Затова московското метро вече стига до Луната. Спазвай акуратно опорните точки. Информирай се своевременно, за каквото не ти е ясно или не си сигурен, за да може накрая да си вземеш паричките.
Колеги хейтъри, нихилисти, тролове и комунисти! Този сайт е ренген, за това колко прост дебил живее в България, колко трябва да си тъп, за да разбереш, че всичко от ГЕРБ направо унищожава гадния комунист, пречупени са горките, реват на умряло , гладни са, грозни са, вече 13 години, а сега още 4 -грешка, пардон 50 напред, не метро, летища ще се строят за да Ви извозим към Подмосковието
А кога ще имаш Метро към ОРландовци? Потока от хора натам е пълен, но никой не го е еня, всички гледат само моловете.
А кога ще направят линия от Княжево към центъра, под бул. "Цар Борис 3", че ми писна всеки ден от колегите шофьори с регистрации на градове, села и паланки намиращи се западно и югозападно от гр. София ? Или да се помисли по следния въпрос : Много жители на гр. София са готови да си плащат за шофиране в други населени места, така че защо не, превозните средства с регистрация в друго населено място да не плащат за придвижване в гр. София. Който както иска да го нарича - винетка, такса, данък, налог или нещо друго. За мен едно такова решение ще има по-голям ефект за намаляване на замърсяването и движението от всичко друго. А между другото ще разкара от града и част от превозните средства с които новите софиянци са дошли и стоят паркирани по софийските улици, за да бъдат използвани един път месечно, колкото собствениците им да си припимнят родното място.
И за всяко населено място-ВИНЕТКА?!?Добре ли си или малоумните идеи ви идват от някой такъв? Аз съм софианец от 7-8 поколения,но се изнесох от София .За да идвам на работа няма да плащам винетка,но като се прибирам обратно ще трябва да си купя такава ако се въведе реципрочност! А се спрете!!!!
Яз не виждам полза от метрото, докато отида пеша до станцията за 10 минути, после още толкова пеша до крайната точка стават 20. Самото пътуване 10 и чакане 5, се събират 35 -40 минути да минеш 5-6 км. Със колелото ги минавам за 7 минути.
Единствената полза от метрото е за строителната мафия, която оползотворява всяка педя земя близо до метростнация. Изследванията показават,че въпреки метрото броят на автомобилите не намалява. И според мен това е заради презастрояването, за което сега ЙФ рече, че ще има по-голямо разстояние между блоковете.
Само да не стане и с Третия лъч на метрото, като с ремонта на Граф Игнатиев.
Или пък Манолова,че ГЕРБ били получили ,,плесница” на изборите които загуби Манолова. Санчето каквото е казала го е направила и съвсем скоро всички хейтъри които сипят отрова и лъжи ще са възползват от новата линия на метрото
Хубаво, ама нали този участък трябваше да е завършен през м.март 2017 г. Фандъкова, кво вика по въпроса.
Според предизборните изявления, цитирам почти дословно: "Третият лъч на метрото е готов. Правят се изпитвания." За всички беше очевидна тази ЛЪЖА.
Щом се правят изпитания значи е завършен и скоро ще бъде в експлоатация.Което за българомразци и хейтъри си е лоша новина
Не намерих такава новина. Намерих няколко от сорта на: . . . . е готов на е готов на 91% Третият лъч на метрото - цветен и почти готов Третият лъч на метрото, който ще свързва столичните квартали "Хаджи Димитър" и "Красно село" е почти готов. 15.09.2019 г. - Третият лъч на метрото, който ще свързва столичните квартали "Хаджи Димитър" и "Красно село" е почти готов. Третият лъч на метрото - готов до края на октомври ... 3.09.2019 г. - Пет километра от третата линия на метрото са готови. Това заяви за БНТ заместник-ръководителят на проекта Ангел Джоргов. Трети метродиаметър - етап 1 и 2 са завършени на 96% За това няма да спечелите избори!
Значи 2.1 км метро ще строи ГЕРБ за ИКЕА и за мола. А да се удължи до Княжево,каквито бяха първоначалните планове, не влиза в плановете за този век. Ще го пуснат по последна информация август 2020,а останалото - в края на годината !
Факт е че се правят неща в столицата, но въпроса е че много се краде. С такъв огромен бюджет може много повече неща да се направят.
Тия съвсем се оплетоха в лъжите си. Вероятно разчитат на това, че хората не помнят с каква дезинформация са непрекъснато заливани. Само преди месеци обявиха, че метростанциите са вече готови, но пускането се забавя, защото бил удължен срокът за изпитания на трасето. И това стана в момент, когато поне на двете станции на "Патриарх Евтимий" още се изливаше бетон и това се виждаше от всички преминаващи. Сега след като минаха изборите и ги спечелиха, не знам защо е това изхвърляне, защото и този срок няма да се спази.
Съвсем разбираемо е непрестанното строоителство на метрото. Парите заминават за Москва.
Съдейки по коментарите разбирам, че в България е пълно с хора като вас, които никога с нищо не са закъснявали, като се повреди нещо у дома го оправят на мига, като започнат ремонт предварително знаят до ден и час кога ще приключи и до стотинка колко ще струва. Все пак сме в България, не в Швейцария, не очаквайте от управляващите това, което самите вие никога не сте постигнали като срокове и качество. Всички, които ги псуваме по форумите като депутати, магистрати, кметове, лекари, полицаи, учители и т.н. са хора българи като нас, а ние сме доказали, че като народ толкова си можем и затова сме на опашката във всички положителни класации и на челните места във всички негативни класации.
си. Бяхме такива, но вече не сме. Разложението идва отгоре и е пълно. Заразно е повече от чума.
Като закъсняват са длъжни да казват каква е причината ,а не са да ни информират ! В този случай излиза , че ще пуснат метрото когато са готови от GP Group ! Те може и след 20г да са готови като не им се налагат глоби за безпричинно закъснение !
"През 2020 г. София ще има 52 км метро, което ще обслужва 500 000 пътници на ден. Спестените вредни емисии на година ще са 90 000 тона", съобщи столичният кмет Йорданка Фандъкова. Вие имате ли бегла представа колко материал са 90 хиляди ТОНА ?! Два кораба - танкера пълни с петрол. Тая цифра не е относима даже за годишно разходваното твърдо гориво в България... Тука говорим за ЕМИСИИ. За отработени газове... Я пак - 90,000 тона ?! OK :) :) :)
фан-дупкова прави тайно молебени да не вали дъжд и коли черни кокошки, че завали ли, Венеция ще е песен. Вижте станциите по линията Черни връх - Обеля. Видими течево по Сердика, Лъвов мост, Централна гара, Ма рия Луиза, Бели Дунав, Ломско шосе... Добре, че поне последната станция е на кокили и се отчича в реката.
Потресаваща картина - направи се нещо хубаво и цял куп нещастни жалкари ,чели-недочели, лузъри във всичко - никога незабили и един пирон се юрват през глава да мрънчат и да ръсят мозък. След живота от някои хора остава нещо за другите било то материално или духовно. От други остава само воня на пръдня,петна от ракия и облаци от злоба....
Май не зацепваш за какво става ?! Никой не казва , че е лошо ! А , че като инвеститор общината трябва да упражнява контрол ! Тук видимо се вижда , че няма никакъв контрол щом не се спазват обявени срокове за пускане ! Ако имаше контрол или фирмата щеше да бъ де глобена или фирмата още преди 2 месеца ще да излязла със становище защо закъсняват ! Реално общината само ни уведомява , че срока пускане не е такъв какъвто го пише на табелата на обекта ! Без никакви обяснения защо се удължава този срок !
П'а то се знае защо, просто не ти го казват, че избори и други политически тъпни. Иначе радвай се, че инвеститор е общината, та тези са на бързата пътечка по административните процедури, одобрения, съгласувания, пускане в експлоатация, ако бяха частници, срока щеше да отива на двоен.
Колеги хейтъри, нихилисти, тролове и комунисти! Само така! Единственото позитивни мнение на "Похвално!" трябва да се задуши. А по-добре без него. По-добре изобщо да нямаше метро - то не се яде! Нали така недохранени червени цървъли и каскети?
Значи 2.1 км метро ще строи ГЕРБ за ИКЕА и за мола. А да се удължи с километър трамваят в Орландвовци не влиза в плановете за този век.
"София ще има 52 км метро, което ще обслужва 500 000 пътници на ден." А в други държави метро с подобна дължина облсужва 3 пъти повече пътници дневно (Минск, Будашеща, Прага)! Хайде сега да сметнем кое не е добре - неудобните и тесни станции, големите интервали или приоритизирането на останалия трафик за сметка на градския транспорт. Да не говорим за състоянието на подлези, тротоари (все пак трябва да се стигне до това метро) и тнт. Докато тези неща не се променят няма как да се вдигне използването на метрото.
Абсолютно НЕАДЕКВАТНИ линии!!! Вместо да обират ГОЛЕМИ ВХОДНИ АРТЕРИИ, пращат ги в гората за ограничен кръг хора:))) Ще ти ходи някой в Перник да гората за влака, та да се прекачва на метро и после на още нещо:))) АМи онези с номера КН, Е, и пак РК???? Този трафик по Борис ще си остане същия!!!!
Спестените вредни газове -добре, може би ще се диша по-леко? Но ще се мият ли соф. улици или ще наводнят метрото, което става все-дълго и скоро ще стигне до симеоновския лифт?
Подвеждаща статия, влаковете ще тръгнат март когато свършат тестовете. Мен ме интерсува кога ще може да се ползва, а не кога ще завършат строителните дейности. Изборите минаха, няма нужда да лъжете вече.
Ей много е гадно когато тия от ГЕРБ строят и пускат в експлоатация все нови и нови метростанции,околовръстни,нови трамвайни линии,нови автобуси и мотриси,нов завод за боклука и още и още все нови придобивки за града и селяните които живеем в него. Ама още малко им остана.Нитова като им спретне още няколко ,,поражения”на избори и като получат няколко шамара от Манолова и ,,консруктивни критики”от Румбата Радев и край с тяхната власт.
Кой са новите трамвайни линии, че не се сещам? Новите "придобивки" тип ремонт НДК, Графа и прочие ги видяхме. Не знам как се радваш на завод за боклук в центъра.. без аналогия с този във Виена... общото е само името.
Управляващите разпореждат събираните държавни средства от данъци. Хората се ориентираха постепенно, що е то капитализъм. И за това политиците нямат никаква заслуга, а само могат да пречат. И тази ориентация носи пари, въпреки че сме номер 1 по смъртност. Тук сигурно получават и пари от ЕС. Които може да са им казали, с тях да се купуват западни влакове. Сегашните са руски. И проличава една пълна глупост. Сегашните влакове и трасетата и станциите са с долно закачване за ток, някъде при ресите - тежък тип. А сега ще са с горно закачване - лек тип - като влакове, трамваи, тролеи. Като нищо в бъдеще тези линии трябва да се свържат, а това ще е голям проблем. Ще трябва да преправят всички линии и станции, да имат и горно закачване за ток. Все някога са сбъркали. Или сега или преди. Има и друга глупост с метрото. Правеха се пробивите от японска фирма. Между СУ и Националният стадион били направили така завоят, че решили, че е недопустимо остро и разпробивали наново.
Закъсняват яко, но това е Тикваленд. Хубаво е, че изобщо има нещо построено и дано е по-качествено от Графа.
Помня, че по план първата част на трасето трябваше да бъде пусната септември, а втората - декември 2019. Сага първата част на трасето ще бъде построена декември и пусната след Нова година, а втората - в средата на 2020. "Великите" строители от Герб - Фандъкова и Борисов - пак се изложиха, както с магистралите.
Като разбрах, че в строителството на този метролъч участва Ге Пи груп, а и като знам какво направиха с Графа и Седмочислениците, просто се замислям.....
Май причината за забавянето е в Сименс.. Показали са на нашите как се правят истински тестове.
Това, че сроковете не се спазиха се вижда от самолет, но такива работи се случват в цял свят. По-интересно е друго, пише се, че в момента текат тестове - тоест влаковете минават по новата линия, а аз репортаж - снимана нова станция с преминаващ влак, тоест истинско тестване, до момента не съм видял, да не говорим, че тенекиите, които ограждат строежа на метростанцията на бул. Витоша и Патриарха си стоят както преди месеци, тенекии има и на станцията до кино Одеон... Вероятно същата е картината на Орлов мост . Тоест изобщо не ми е ясно - това пропуск на журналистите ли е или още се строи и се говори че вървят тестове, които май още не са почнали?!
Няма лошо , че не са спазени срокове ! Случва се ! Още 08.2019 трябва някой да излезе защо няма да се спазят сроковете ! Това е нормално да се случи , а не кмета да излиза да ми казва кога ще бъде готово след като има табела и на нея пише кога трябва да бъде готово ! Ако бяха казали , че са имали едикакви си трудности и затова се забавя пускането на линията никой нямаше да му се струва , че го мамят ! Сега чувствам измамен ! В всяка друга държава за такова закъснение тази смешна фирма GP Group щяха да го одерат живи !
Нещо се случва ! Не гласувах за фънди? И спрете пак с тези простотии,комунисти и други! Промити мозъци сте! А за закъснения,има ги по цял свят!
Само , че на табелите които се слагат пред всеки строителен обект пишеш 08.2019 ! Сега кой ще съди фирмата за не спазени срокове ?! Това на табелата се пише в съответствие на ОП ! Защо мълчат и не казват ?!
От Вазов до Красно село трябваше да се открие през октомври,а останалата част януари-2020г. Нещо изоставаме с обещанията!
Голяма грешка е, ел.захранването на новия трети лъч да е различен тип от първите два лъча, защото влаковете няма да могат да се движат по цялата метромрежа. Който е решил е пълен профан, освен ако не е умишлен саботаж. Много "специалисти" са дебили и политически назначени на отговорни места, като Фандъкова например.
Така е прав си, но нали на руските влакчета ще натоварим комунягите и айдеее в Москва. Та затова нека новите да са с западни технологии.
Трябва да си АБСОЛЮТЕН ПРОФАН за да плюеш точно пък Руските влакчета:))) Те са с едно от най-големите и красиви метра в света!!! Та точно влакчетата да са ти праблемът!!!
"Йорданка Фандъкова... планира изграждане на 5 нови участъка и общо 13 км метролинии в периода 2020-2025 г. Първият е от 3 км и ще свързва кварталите "Хаджи Димитър" и кв. "Левски". Кметът планира старт на строителството му през 2020 г..." Участъкът от "Хаджи Димитър" до "Левски" вече трябваше да е построен, но беше пожертван, за да направят този от Овча купел до Горна баня. Така че за никакъв нов участък тук не може да става дума, а просто за довършване на основното трасе на Третия метро-диаметър.
Дрогарката ви Манолова това нямаше да го построи за 5 живота.
Защо това метро ще е със захранване отгоре (тип леко, като на влакове, трамваи и тролеи), а не като старите отдолу някъде при релсите (тип тежко)? Ако в бъдеще трябва да се свържат линиите, ще преправят ли всички готови станции, че да могат да вървят такива влакове и на тях?
Захранването от горе, позволява излизането на влакчетата над земята. Според мен , поне не съм виждал до сега, за метролинии изграждани по различно време, да има съвместимост. Но пък това е Сименс, знае ли човек.. те атомни ел. централи проектират и изграждат, едно влакче ли ще им се опре :)
Сименс правеха и сайта за обслужване на детските градини, дето се строши. За метрото въпрост е, кога са взели грешното решение, преди или сега? Защото това да ремонтираш гарите, трасетета и всичко готово за новият тип захранвене, е огромен проблем и харчене на средства. Най-вероятно са им казали, че с европари трябва да купуват западни влакове, които са основно лек тип, а не руски, като досегашните.
Това не го знаех, според мен е опасно да има оголена жица с високо напрежение на земята.
Изплашиха се да пуснат новите влакове без машинист да не вземат да ги хакнат в коленете.
За "индустриална зана Божурище" вървят влаковете за Банкя, които са в най ненужното време (за или след работа не стават) и по НОВОТО разписание на БъДъЖъ ще са на високосна година. Ама пишете си, пари трябват за квартира и парцалки...
... ето защо народът избира Фандъкова, Борисов и ГЕРБ на избори, а не крадливите латерни и бърборковци от БСП и присъединилите се към тях уж десни такива...!!!!!!
Тук в София ,в квартала бригада от 12-15 човека вече 3-ти месец асфалтират един тротоар от 200 метра. Това е работа за 3-4 дни.
Айде на бас, че преди 2021 в Овча купел няма да има действащо метро. Може и 2022. Част от трасето изобщо не е почвана. А знаем колко бързо се строи. То не са подпочвени води, камъни, глина, пясък. Пък и слънце грее. Мнооого е трудно. Виж ако е блок в някоя градинка, за 6 месеца е готов и продаден.
Развивайте северната част на софийското поле. Задръства се града на другите места
"90 000 m " оправете грешката :)
Постоянните инвестиции в тази София обезсмислиха живота в останалата част от България. Да живее човек извън София вече няма смисъл. Българите съсипаха държава ти с мегаидеята София.
Постоянните инвестици в "Тая София" са в резултат на самообезмисленият живот по родните Ви места, щото продадохте нивите и половината хванахте по Европа да миете чинии, а другата половина идвате с дизеловите двадесет годишни дръгели в София, за да се оплаквате от дупки, пешеходни пътеки и задръствания!
Невъзмутим си защото си прост, иначе щеше да знаеш, че селата започнаха да ги обезлюдяват 1954 година и до 1989 година 40 % бяха обезлюдени напълно, а останалите 60 % частично от гениалните идеи на болшевиките, твоите шефове !
Ако човек се разрови в държавните бюджети през последните поне 20 години, ще види 3 града които постоянно внасят повече в бюджета отколкото получават. Това са София, Бургас и Раднево (заради ТЕЦ Марица Изток 1,2 и 3). Накратко казано, в София не се инвестира, София се ощетява системно, за да има път, ток и вода в селища загубили какъвто и да е смисъл.