Коментари - Затварят за движение за 24 часа Дунав мост при Русе | dnes.dir.bg
назад

Затварят за движение за 24 часа Дунав мост при Русе

От АПИ се извиняват на шофьорите за причиненото неудобство, но посочват, че ремонтните дейности са необходими и неотложни

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Затварят за движение за 24 часа Дунав мост при Русе | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

Коментари

Те от АПИ хубаво се извиняват, но хора, които имат полети от Букурещ, закупени преди месеци, какво да правят!?!? Странно защо когато румънците правиха ремонт моста не бе затварян , отделно, че го направиха много по-бързо?

Тези с полетите могат да нощуват в Букурещ.

Нищо, по прогноза на строителите - новите панели, които монтират, ще започнат да дават дефекти до няма и половин година. Щото са много здрави и качествени... Най-новата зона на вечния ремонт на ремонта - Дунав мост 1..!

ами то при Русе може да го затворят само. Къде да го затворят другаде - при Перник??

в азия щяха да го срутят и построят наново за 1 сецмица...

ама там са азиатските орди, те не са цивилизовани и нямат демократизъм.

Само с един мост- европейци

Проблемите на Дунав мост 1 са ,че е много стар (амортизиран) и силно претоварен. Дунав мост 2 се очакваше да намали трафика но успя само с 10-15%. Всичко друго чака на ДМ1. За капак на всичко след началото на войната в Украйна , моста е още по-претоварен от украийнсите тирове превозващи стоки насам. Не само това , но и трафика на Украинците не се пренасочва към сухопътната гранциа със Северна Добружда през 2та пункта (Кардам и Вама). Поради това АПИ не може да спре напълно моста за повече от няколко часа ,за да закъпри моста. Положението на няколко места по него е толкова зле ,че от дупките на платното се вижда реката. Отделно ЖП часта спешно се нуждае от модернизация и еликтрификация ,защото от 2те страни влаковете чакат за локален дизелов локомитив да прекара вагоните.

Имам наблюдения на Кардам от края на лятото на 2023. Там е лудница. Пунктът е мизерен - едно гише за коли и автобуси и едно за камиони. Пътя до там е тесен с километри, тировете за вход в Румъния чакат наполовина на пътя, наполовина в тревата. И съответно коли и автобуси се движат в насрещното. Там също така тирове се приемат само в посока Румъния, а тези идващи към България ползват Дуранкулак. Камионите вярно минават бързо - за 10 минути, но има километрични опашки от Украински тирове. За сметка на това колите и автобусите чакат по 30-40 мин при наличие на само една - две коли пред тях. Има 2 химически тоалетни, които няма да казвам в какво състояние са. Най-бързо става, ако сте в североизточна България, през ферибота Силистра - Калараш.