Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България
Пътниците за Мездра, Видин, Варна, Плевен и Русе ще ползват жп гара София-Север
Обратно в новинатаКоментари - Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България | Днес.dir.bg
Коментари
Супер много се "кефя" как по още един начин показват на нас, хората от северна бг, че на никой не му пука за това какво става между Стара Планина и Дунава. Година и половина... да ти имам и прекъсването...(е, имам го) и кой умник реши така да направят периода, че да включва точно 2 пълни туристически сезона?
Хората по света за 15 месеца ще построят гарата и коловозите от нулата бе, ДЕБИЛИ! Смятай какво крадене ще пада даже и от най-елементарните дейности. Това е целта на тоя срок - изкуствено завишаване на цената за да има за крадене.
както и почти всички дето живеят по дефилето м/у София и Лакатник... хората масово работят в София и пътуват всеки ден ще бъде тежко :/
Основните влакове от Северна България ще стигат до гара София Север. И от там ще трябва да се правят разни "лупинги" за да стигнеш до Ц. гара или други точки в София.
А пък в едно видео за донорите на танкове за страната 404, сме класирани на трето място с 105 броя Т 72. Ние що не знаем ?
Благодаря за пояснението , нещо не го изчетох цялото и внимателно ,че се издразних от поредна пъпотия !
Ако искаш да видиш какво е истинско крадене от строителство, ела в Калифорния, вече по-известна в Щатите като Комифорния. Да видиш тук какво чудо е .
Днес гледах от първи ред резултата от това мъдро решение. Хора с куфари по 20-30 кила слизат от влака от Лом на първи коловоз на гара Север, преминават ПРЕЗ друг влак на втори коловоз (мотриса, чиято височина не кореспондира по никакъв начин с височината на перона), за да стигнат до мотрисата от Север за Централна гара на четвърти коловоз. Тъпо, тъпо, тъпо. Безумните им промени в графика на СКГТ няма какво да коментираме. До гара Север почти нищо от изброените автобуси и трамваи не стига преди 6:30 в почивен ден.
От нулата и баба знае. Но в случая първо има за премахване стари линии и контактна мрежа.
На времето построиха гарата за същото време,а сега за ремонт на 3 коловоза пак толкова време.Големи днешни "строители"хайдуци.
Зад гара София-Север, на самото обръщало има уникално заведение. По-скоро кръчма :) Една ламаринена постройка, колкото една стая голяма, вътре с едно кюмбе за зимата. Ракията 100мл 1 лев с неясен произход, салати 5 вида всички по левче, дават ги в пластмасови тарелки. Вътре само някакви бачкери по гащеризони маат ракия. Изобщо голяма идилия. Дано не са го махнали кръчмето
Така е! Като се има рпредвид, че БДЖ се ползва и от много чужденци - туристи, направо ги съжалявам тези хора. То ние - местните не можем да се оправим по тези абсурдни ЖП гари, какво остава за чуждестранен турист.
Ако имаше нормална алтернативна пешеходна връзка между Централна гара и гара Север това нямаше да е такъв огромен проблем. Пътниците така или иначе ги карате да пресичат цялата гара и после да ходят до последните метри на последния перон. Двете гари са съвсем близо една до друга, а междинните терени са заети от непотребни джунгли и гета.
Мечтата на средностатистически служител на НКЖИ - гара с ракия и салата по лев. Това за тях си е тема за поне 3-часов разговор на другия ден. И то минал половин работен ден.
статията. . северинте линии ще продължат да се обслужват от централна гара, но само - следобедният и вечерния влакове
От предгаровия площад до гара Север - над 1.5 километра по права линия. Не че не става за разходка, ако го понапудрят с плочки и зеленини, ама с багажите какво правим?
Много си е вярна тя. Днес по линията София-Мездра от 17 влака само 4 са без прекачване на Север.
Със сигурност е по-кратко отколкото обиколка през надлез Надежда. Според мен Централна гара спъва икономическото развитие на цяла северна София заради това, че не са направени повече места за пресичането ѝ. Нормално е да може да се посещава гара и от двете страни на линията, не само от една както е при гара София.
България се управлява от малоумници и БДЖ не е изключение. Дори напротив, в управлението на БДЖ са най-големите малоумници сред всички малоумници. Ако знаеха колко са тъпи и смотани щяха да си намерят стена, в която да си разбият главите, и то без какво и да било забавяне.
Нали? Чудо невиждано. Демонтаж на релси и контактна мрежа. Никъде не е правено никога.
А когато правиха ремонта на Централна гара, вместо за планираните, да речем 10 месеца, го направиха за година и 10 месеца. А крайният резултат беше, че гарата беше превърната в нещо средно между маза и подземие. Но ако целта е била да направят маза или подземие, е тогава е нямало да успеят.
Чудя се к0га ще се сетят отново за тази клоака предгаровото пространство, което ремонт след ремонт във времето и все е циганска кочина, смради руини... Яко е да слезнеш от метрото и да преминеш през тази клоака смърдяща на урина, за да стигнеш до новата гара:)
в северна българия автомагистрала - няма метро - няма бизнес - няма работа - няма сега и влак няма да има Важното е, да им събираме данъците, че да може да развиваме южна българия
Г-н Последен влак, Със сигурноаст е правено и също така със сигурност преди демонтажните работи често дейностите започват преди нулата, това имам предвид. И отнема още време. За да направят съвременни жп линии със съвременни допуски и съвременна автоматика, трябва първо да изкопаят всичко, чак след това да започват от нулата.
НК ЖИ е една от най-големите компании в България, Управлявана по най-неадекватния начин от 30 години на сам. Компания която има за цел да се източва и само издържа. За съжаление се съгласявам с по долу направените коментари, че се управлява от абсолютни малоумници зад, които стоят крадци.
Въпросните влакове, за отлика отпреди или полугодие или повече, не тръгват само от 8-и до 13-и коловози, което си е един + за натоварените с раници или сакове, или куфари пътници - понеже 1-и до 7-и коловози бяха затворени за ремонт, живи + здрави
Едно време хората протестираха по улиците, а сега протестират в социалните мрежи и интернет пространството. Сами сме си виновни за това положение!