Коментари - Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България | dnes.dir.bg
назад

Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България

Пътниците за Мездра, Видин, Варна, Плевен и Русе ще ползват жп гара София-Север

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Супер много се "кефя" как по още един начин показват на нас, хората от северна бг, че на никой не му пука за това какво става между Стара Планина и Дунава. Година и половина... да ти имам и прекъсването...(е, имам го) и кой умник реши така да направят периода, че да включва точно 2 пълни туристически сезона?

Важното е политическите проститутки да лапат и гълтат.

Тя пък една гара!!!!!!!!!!!!!!!!!

Северна българия да мине към Румъния

Това е бонус към липсата на магистрала "Хемус".

Кво работят в Своге? Шеколад ли правят?

Хората по света за 15 месеца ще построят гарата и коловозите от нулата бе, ДЕБИЛИ! Смятай какво крадене ще пада даже и от най-елементарните дейности. Това е целта на тоя срок - изкуствено завишаване на цената за да има за крадене.

както и почти всички дето живеят по дефилето м/у София и Лакатник... хората масово работят в София и пътуват всеки ден ще бъде тежко :/

Основните влакове от Северна България ще стигат до гара София Север. И от там ще трябва да се правят разни "лупинги" за да стигнеш до Ц. гара или други точки в София.

А пък в едно видео за донорите на танкове за страната 404, сме класирани на трето място с 105 броя Т 72. Ние що не знаем ?

Това влакове ли са, гара ли??? Ориенталски кенеф

Благодаря за пояснението , нещо не го изчетох цялото и внимателно ,че се издразних от поредна пъпотия !

Ако искаш да видиш какво е истинско крадене от строителство, ела в Калифорния, вече по-известна в Щатите като Комифорния. Да видиш тук какво чудо е .

Днес гледах от първи ред резултата от това мъдро решение. Хора с куфари по 20-30 кила слизат от влака от Лом на първи коловоз на гара Север, преминават ПРЕЗ друг влак на втори коловоз (мотриса, чиято височина не кореспондира по никакъв начин с височината на перона), за да стигнат до мотрисата от Север за Централна гара на четвърти коловоз. Тъпо, тъпо, тъпо. Безумните им промени в графика на СКГТ няма какво да коментираме. До гара Север почти нищо от изброените автобуси и трамваи не стига преди 6:30 в почивен ден.

Доколкото знам, доста депутати имат интереси в автобусния транспорт...

От нулата и баба знае. Но в случая първо има за премахване стари линии и контактна мрежа.

Мачкай Бойко камуняците! Щом квичат на прав път си.

На времето построиха гарата за същото време,а сега за ремонт на 3 коловоза пак толкова време.Големи днешни "строители"хайдуци.

Зад гара София-Север, на самото обръщало има уникално заведение. По-скоро кръчма :) Една ламаринена постройка, колкото една стая голяма, вътре с едно кюмбе за зимата. Ракията 100мл 1 лев с неясен произход, салати 5 вида всички по левче, дават ги в пластмасови тарелки. Вътре само някакви бачкери по гащеризони маат ракия. Изобщо голяма идилия. Дано не са го махнали кръчмето

и не споменават бюджета, че съвсем ще ги разчепим!

Така е! Като се има рпредвид, че БДЖ се ползва и от много чужденци - туристи, направо ги съжалявам тези хора. То ние - местните не можем да се оправим по тези абсурдни ЖП гари, какво остава за чуждестранен турист.

Ако имаше нормална алтернативна пешеходна връзка между Централна гара и гара Север това нямаше да е такъв огромен проблем. Пътниците така или иначе ги карате да пресичат цялата гара и после да ходят до последните метри на последния перон. Двете гари са съвсем близо една до друга, а междинните терени са заети от непотребни джунгли и гета.

Мечтата на средностатистически служител на НКЖИ - гара с ракия и салата по лев. Това за тях си е тема за поне 3-часов разговор на другия ден. И то минал половин работен ден.

статията. . северинте линии ще продължат да се обслужват от централна гара, но само - следобедният и вечерния влакове

От предгаровия площад до гара Север - над 1.5 километра по права линия. Не че не става за разходка, ако го понапудрят с плочки и зеленини, ама с багажите какво правим?

Много си е вярна тя. Днес по линията София-Мездра от 17 влака само 4 са без прекачване на Север.

Със сигурност е по-кратко отколкото обиколка през надлез Надежда. Според мен Централна гара спъва икономическото развитие на цяла северна София заради това, че не са направени повече места за пресичането ѝ. Нормално е да може да се посещава гара и от двете страни на линията, не само от една както е при гара София.

А, то щото западните гари хичне са абсурдни!

България се управлява от малоумници и БДЖ не е изключение. Дори напротив, в управлението на БДЖ са най-големите малоумници сред всички малоумници. Ако знаеха колко са тъпи и смотани щяха да си намерят стена, в която да си разбият главите, и то без какво и да било забавяне.

Нали? Чудо невиждано. Демонтаж на релси и контактна мрежа. Никъде не е правено никога.

А когато правиха ремонта на Централна гара, вместо за планираните, да речем 10 месеца, го направиха за година и 10 месеца. А крайният резултат беше, че гарата беше превърната в нещо средно между маза и подземие. Но ако целта е била да направят маза или подземие, е тогава е нямало да успеят.

Чудя се к0га ще се сетят отново за тази клоака предгаровото пространство, което ремонт след ремонт във времето и все е циганска кочина, смради руини... Яко е да слезнеш от метрото и да преминеш през тази клоака смърдяща на урина, за да стигнеш до новата гара:)

в северна българия автомагистрала - няма метро - няма бизнес - няма работа - няма сега и влак няма да има Важното е, да им събираме данъците, че да може да развиваме южна българия

Г-н Последен влак, Със сигурноаст е правено и също така със сигурност преди демонтажните работи често дейностите започват преди нулата, това имам предвид. И отнема още време. За да направят съвременни жп линии със съвременни допуски и съвременна автоматика, трябва първо да изкопаят всичко, чак след това да започват от нулата.

..от София до Лом във конски вагон... Има песен такава

Има вазелин!

' одете пеш

НК ЖИ е една от най-големите компании в България, Управлявана по най-неадекватния начин от 30 години на сам. Компания която има за цел да се източва и само издържа. За съжаление се съгласявам с по долу направените коментари, че се управлява от абсолютни малоумници зад, които стоят крадци.

...ти си от Софето, щом вазелина ти е в главата

Въпросните влакове, за отлика отпреди или полугодие или повече, не тръгват само от 8-и до 13-и коловози, което си е един + за натоварените с раници или сакове, или куфари пътници - понеже 1-и до 7-и коловози бяха затворени за ремонт, живи + здрави

Едно време хората протестираха по улиците, а сега протестират в социалните мрежи и интернет пространството. Сами сме си виновни за това положение!

Влак за Мездра, сряда 30 май 2024, от центр. гара София първи след полунощ е в 08:05, живи + здрави