Затварят голям участък от магистрала "Тракия", пренасочват трафика по Подбалканския път

Спирането на трафика от 208-ия до 276-ия километър е за проверка и оценка на състоянието на лот 2 и лот 3 от аутобана

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А тази отсечка пусната 2014 г след 4г. не можеше да се шофира по нея?!

Борисов, вие виновен за всичко. Тогава, защо пак си го избрахте? Във интернет всички силни, а на вън мишки.

Що не си е п м, т а п ..

Щом спират движението по А1, значи има нещо!!! Явно Натовците ще минават от там, военната техника ще е голяма, а нашите подлоги не казват нищо. Я кажете ... кой затваря магистрала ЗА ПРОВЕРКА !!!

Да се оправи цялата магистрала участък Пловдив София е ужас

Баш по времето на Баце изчезнаха едни хълмове от въглищни отпадъци по пътя Стара Загора - Димитровград и едни насипи за мостове около Стара Загора. Сега на мястото на хълмовете има огромен фотоволтаичен парк. Двойна далавера. Да не говорим,че целият бетон на АТЗ-то го смляха на парчета и айде в чорбата.

С тези два лота драмата е друга. Пак е виновен Борисов. Тези два лота са жертва на мантрата от първия мандат на Борисов - Строим евтини магистрали. Сигурно сте забравили, но имаше и такава. За да му уйдисат на акъла и на този на мухльото Плевнлеиев - тогава министър на МРРБ, Трейс дадоха дъмпингова цена за лот 2. След това гърците дадоха също такава дъмпингова цена за лот 3, а Холдинг Пътища продължиха играта с лот 4, макар той да е най-читав от трите. особено зле е лота на Трейс. Там нафукаха някаква сгур вместо трошен камък и работата е много зле.

Точно участъка от 208 до 239 км. го строи Станишев!!! Откри го Борисов при встъпването си във властта, като си присвои заслугата, че той го е сторил.

Станишев .......................... не си прав. участъка Чирпан Стара Загора го направи Станишев. тогава схемата беше "батко-братко" новия участък след Стар Загора го направи и пусна точно Баце Бойко.

Борисов е виновен, защото крадеше основната част от парите, предназначени за строителството. Не вярвам да не ти е известно.

А дали ще преминава някаква военна техника по тази отсечка докато "тестват" качеството на магистралата ?

Борисов е прост г..з. Спор няма. Само се чудя при кой друг премиер са правили пътища. Колко и какви? За безспорно лошота качество са виновни от бачкаторите, през доставчиците на суровини до всякакви инженери, началници на фирми и разбира се контролиращите държавни институции. Не оня зад... ик Борисов лично е строил и контролирал. въпреки, че така го изкарваше. Та не само премиера. Всеки работник, инженери, чорбаджия и държавен службаш е виновен. Ама всички са си траели и са си взимали дяла от пачката. Сега да пътуват по техния си път. А иначе много хора казваха да се затваря "Тракия". Готово. Хайде пак по Подбалканския. Дали ще станат по-малко ПТП?

Борисов е виновен, защото крадеше основната част от парите, предназначени за строителството. Не вярвам да не ти е известно.

Ясно е ,че никаква проверка не се прави ,а ще се придвижва натовска военна техника.Защо лъжат и кого.Щом себе си лъжем накъде отиваме.

На Киро и Претендента, магистралите са само на бяло и нема спиране. Ама явно бързо се забрави, как се пътуваше до морето и колко катастрофи имаше. Ама Просто прост народ за Киро реве. В Турция за ДПС, а в Англия за ПП и Възраждане, ама Простите, не идват да живеят тук, но ни казват, кой да управлява. Прости се оказват, че са тези, които са тук и се съгласяват, от чужбина да им определят бъдещето.

Какво да оценяват. Към Ямбол е много зле. Няма да ни стигне живота да ремонтираме построеното от Бойко.

Какво направи тоя цървул,та чак не може да го ремонтираме???

Глупав

Значи за този период катастрофите ще намалеят.

Участъкът от Ст.Загора до отбивката за Сливен/Ямбол е в плачевно състояние. Вълни, дупки, неравности, ум да ти зайде, особено в бавната лента. Отдавна трябваше да я оправят, ама у нас всичко се прави на петилетка или десетилетка.

Магистралата на мутрата Бойко се разкапа и разпадна 10 години след пускането в експлоатация. Сега всичко трябва да се събори, да се разчисти и да се направи наново, което разбира се ще струва 5 пъти повече от "построяването". Читавите фирми на ГЕРБ-ДПС разбира се няма да върнат комисионната, няма да има повече и евросредства, защото веднъж са платени и за цялата тази КРАЖБА ще плаща същия Ганьо, дето гласува за банкянската мутра и дръндарския циганин. Същия Ганьо после ще се чуди защо бензинът му е скъп и как да спести пари за ракия.

В заглавието е използвана думата "аутобан", жува да не бях. Вие виждали ли сте истински аутобан?

И без да проверявам мога да кажа, че качеството на строителството, което направиха ГЕРБ с техните боклуци-кради е под всякаква критика! Участъка е безобразен и затова и стават толкова много катастрофи, а не само- не съобразена скорост и тем подобни! То няма къде да караш нормално.... само в лявата изпреварваща лента, но тя обикновено се ползва пък от изроди, които намигат като идиоти.... всички знаем да се правим на тъпаци зад волана на мощна кола, но я да видим как се кара нормално на стара кола и по този безобразно изпълнен участък? А защо не спряха и участъка от 276 до 325км, т.е. всичко построено от келявия Боко, че да се види как нищо не е свършил, а само е крал.

Тая дарога я строиха Гербавите фирми

не използвайте думата "Аутобан" първо това е Немска дума второ във България НЯМА Аутобан. Само във Германия има такова съоръжение.

Едно време, при бай Тошо, никога не са спирали магистралата от Стара Загора до Бургас. Дойде ГЕРБ и взеха да спират магистрала Тракия между Стара Загора и Бургас. Срамота.

...По мое време нямаше магистрала Ст.Загора -Бургас

Бехме стигнали до Пловдив

Шилo

И да не мислите, че случайно става точно след изборите? Чакали са да минат изборите, за да не лъсне с какво качество строеше гербавата пасмина.

Обявено е тестване на пътя, каквото е съвсем нормално да се направи на участък, строен преди 10 години. Предвид в какво добро състояние е, верояно ще се окаже, че всичко си ѝ е наред.

Шилo

Нищо не е наред! Това НЕ Е магистрала, камо ли такава за 140 км/ч!

В най-доброто състояние е, да, да, да... не знам кога последно сте минавали от там, но е плаченвно и всеки кара в лява лента, защото вълните и дупките могат да те отнесат направо на друга планета... Недейте говорете глупости, че е в добро състояние...

Младежо, стандарта е на всеки 7год. да се сменя износо-устойчивия пласт на настилката. Ти ми говориш за 10год. инспекция!

Кажи нещо за качеството с което строеше вашата пасмина Шило.

Викаш костя копейкин такива хубави магистрали щеше да построи, почти като тези в савецкия съюз, ако глупавите джендъри българите го бяха избрали. Ама те са си виновни - не гласуваха за възраждане.

Аутобан в БГ!?Тва е първокласен път.На Бойка далаверите!Одили сме де там все пак и знаем как е у белите дЪржави

Вижте на Струма колко хубава се получиха лотовоете, ами АМ Европа, АМ Марица… На Тракия след ремонта през 2021 в участъка между Белозем и Стара Загора си все едно в Германия.

Споко след 2 години почва ремонт може и по малко

Ама сериозно ли? Да отричаш очевидното - сигурно си има медицински термин за тая работа

Това няма нищо общо с магистрала и наистина е първокласен път, но в много лошо състояние! В Бългаия НИКОГА НЕ Е ИМАЛО магистрала!

Изключително приятно е да се движиш по нея! Проблемен участък е между Пазарджик и Пловдив откъм настилка, а пък София-Пловдив си плаче за трета лента с този трафик отдавна…

Просто е необходимо да се направят замервания на участъка, правен преди повече от 10 години вече. Ще се вземат проби от настилката, маркировката и ще се проверят мантинелите. Така ще се разбере дали е необходима някаква намеса.

Още ли ти е гордо като минаваш с джипката, че народът щял да каже "Той може да е всякакъв, но направи и остави пътища и магистрали, та да му стане драго на човек на сърцето" ? Нещо си се умълчал, а? Що тъй? Стигнаха ли парите за ремонта в Испанско, или ще печелиш избори, за да захванеш ново пътно строителство? Друго ако си нямаме, лентички има бол с кон да играеш.

Ама днеска 24 области осъмнаха в синьо… ПП с една победа в 23-Мир София и фотофиниш в 23-МИР София… не са вече фактор

Което доказва колко ни е акъла и че не случайно сме на това дередже. С герб към пропастта!

Там в този участък, даже до Карнобат, и в двете посоки е абсолютен ужас да караш! Добре, че не е натоварен, както София-Пловдив примерно, иначе всеки ден ще има катастрофи с нашето дебилско шофиране!

Тая магистрала кога работи изобщо? Да не са я строили от Гроб? Като ония павета в София...

Бай ти Тошо нали я е строил, него поне го имате за стожер на инфраструктурата