Затварят голям участък от магистрала "Тракия", пренасочват трафика по Подбалканския път
Спирането на трафика от 208-ия до 276-ия километър е за проверка и оценка на състоянието на лот 2 и лот 3 от аутобана
Обратно в новинатаКоментари - Затварят голям участък от магистрала "Тракия", пренасочват трафика по Подбалканския път | Днес.dir.bg
Коментари
Борисов, вие виновен за всичко. Тогава, защо пак си го избрахте? Във интернет всички силни, а на вън мишки.
Щом спират движението по А1, значи има нещо!!! Явно Натовците ще минават от там, военната техника ще е голяма, а нашите подлоги не казват нищо. Я кажете ... кой затваря магистрала ЗА ПРОВЕРКА !!!
Баш по времето на Баце изчезнаха едни хълмове от въглищни отпадъци по пътя Стара Загора - Димитровград и едни насипи за мостове около Стара Загора. Сега на мястото на хълмовете има огромен фотоволтаичен парк. Двойна далавера. Да не говорим,че целият бетон на АТЗ-то го смляха на парчета и айде в чорбата.
С тези два лота драмата е друга. Пак е виновен Борисов. Тези два лота са жертва на мантрата от първия мандат на Борисов - Строим евтини магистрали. Сигурно сте забравили, но имаше и такава. За да му уйдисат на акъла и на този на мухльото Плевнлеиев - тогава министър на МРРБ, Трейс дадоха дъмпингова цена за лот 2. След това гърците дадоха също такава дъмпингова цена за лот 3, а Холдинг Пътища продължиха играта с лот 4, макар той да е най-читав от трите. особено зле е лота на Трейс. Там нафукаха някаква сгур вместо трошен камък и работата е много зле.
Точно участъка от 208 до 239 км. го строи Станишев!!! Откри го Борисов при встъпването си във властта, като си присвои заслугата, че той го е сторил.
Борисов е виновен, защото крадеше основната част от парите, предназначени за строителството. Не вярвам да не ти е известно.
А дали ще преминава някаква военна техника по тази отсечка докато "тестват" качеството на магистралата ?
Борисов е прост г..з. Спор няма. Само се чудя при кой друг премиер са правили пътища. Колко и какви? За безспорно лошота качество са виновни от бачкаторите, през доставчиците на суровини до всякакви инженери, началници на фирми и разбира се контролиращите държавни институции. Не оня зад... ик Борисов лично е строил и контролирал. въпреки, че така го изкарваше. Та не само премиера. Всеки работник, инженери, чорбаджия и държавен службаш е виновен. Ама всички са си траели и са си взимали дяла от пачката. Сега да пътуват по техния си път. А иначе много хора казваха да се затваря "Тракия". Готово. Хайде пак по Подбалканския. Дали ще станат по-малко ПТП?
Ясно е ,че никаква проверка не се прави ,а ще се придвижва натовска военна техника.Защо лъжат и кого.Щом себе си лъжем накъде отиваме.
На Киро и Претендента, магистралите са само на бяло и нема спиране. Ама явно бързо се забрави, как се пътуваше до морето и колко катастрофи имаше. Ама Просто прост народ за Киро реве. В Турция за ДПС, а в Англия за ПП и Възраждане, ама Простите, не идват да живеят тук, но ни казват, кой да управлява. Прости се оказват, че са тези, които са тук и се съгласяват, от чужбина да им определят бъдещето.
Какво да оценяват. Към Ямбол е много зле. Няма да ни стигне живота да ремонтираме построеното от Бойко.
Участъкът от Ст.Загора до отбивката за Сливен/Ямбол е в плачевно състояние. Вълни, дупки, неравности, ум да ти зайде, особено в бавната лента. Отдавна трябваше да я оправят, ама у нас всичко се прави на петилетка или десетилетка.
Магистралата на мутрата Бойко се разкапа и разпадна 10 години след пускането в експлоатация. Сега всичко трябва да се събори, да се разчисти и да се направи наново, което разбира се ще струва 5 пъти повече от "построяването". Читавите фирми на ГЕРБ-ДПС разбира се няма да върнат комисионната, няма да има повече и евросредства, защото веднъж са платени и за цялата тази КРАЖБА ще плаща същия Ганьо, дето гласува за банкянската мутра и дръндарския циганин. Същия Ганьо после ще се чуди защо бензинът му е скъп и как да спести пари за ракия.
В заглавието е използвана думата "аутобан", жува да не бях. Вие виждали ли сте истински аутобан?
И без да проверявам мога да кажа, че качеството на строителството, което направиха ГЕРБ с техните боклуци-кради е под всякаква критика! Участъка е безобразен и затова и стават толкова много катастрофи, а не само- не съобразена скорост и тем подобни! То няма къде да караш нормално.... само в лявата изпреварваща лента, но тя обикновено се ползва пък от изроди, които намигат като идиоти.... всички знаем да се правим на тъпаци зад волана на мощна кола, но я да видим как се кара нормално на стара кола и по този безобразно изпълнен участък? А защо не спряха и участъка от 276 до 325км, т.е. всичко построено от келявия Боко, че да се види как нищо не е свършил, а само е крал.
не използвайте думата "Аутобан" първо това е Немска дума второ във България НЯМА Аутобан. Само във Германия има такова съоръжение.
Едно време, при бай Тошо, никога не са спирали магистралата от Стара Загора до Бургас. Дойде ГЕРБ и взеха да спират магистрала Тракия между Стара Загора и Бургас. Срамота.
И да не мислите, че случайно става точно след изборите? Чакали са да минат изборите, за да не лъсне с какво качество строеше гербавата пасмина.
Обявено е тестване на пътя, каквото е съвсем нормално да се направи на участък, строен преди 10 години. Предвид в какво добро състояние е, верояно ще се окаже, че всичко си ѝ е наред.
В най-доброто състояние е, да, да, да... не знам кога последно сте минавали от там, но е плаченвно и всеки кара в лява лента, защото вълните и дупките могат да те отнесат направо на друга планета... Недейте говорете глупости, че е в добро състояние...
Аутобан в БГ!?Тва е първокласен път.На Бойка далаверите!Одили сме де там все пак и знаем как е у белите дЪржави
Вижте на Струма колко хубава се получиха лотовоете, ами АМ Европа, АМ Марица… На Тракия след ремонта през 2021 в участъка между Белозем и Стара Загора си все едно в Германия.
Изключително приятно е да се движиш по нея! Проблемен участък е между Пазарджик и Пловдив откъм настилка, а пък София-Пловдив си плаче за трета лента с този трафик отдавна…
Просто е необходимо да се направят замервания на участъка, правен преди повече от 10 години вече. Ще се вземат проби от настилката, маркировката и ще се проверят мантинелите. Така ще се разбере дали е необходима някаква намеса.
Още ли ти е гордо като минаваш с джипката, че народът щял да каже "Той може да е всякакъв, но направи и остави пътища и магистрали, та да му стане драго на човек на сърцето" ? Нещо си се умълчал, а? Що тъй? Стигнаха ли парите за ремонта в Испанско, или ще печелиш избори, за да захванеш ново пътно строителство? Друго ако си нямаме, лентички има бол с кон да играеш.
Там в този участък, даже до Карнобат, и в двете посоки е абсолютен ужас да караш! Добре, че не е натоварен, както София-Пловдив примерно, иначе всеки ден ще има катастрофи с нашето дебилско шофиране!