Заспиване на вахтения - сред версиите за инцидента с "Вера Су"
Има съмнения за унищожаване или манипулиране на част от документацията на кораба, казват от националното следствие
Обратно в новинатаКоментари - Заспиване на вахтения - сред версиите за инцидента с "Вера Су" | Днес.dir.bg
Коментари
Не е заспиване 15 минути преди да завие... Това е Важен поворот и Капитана е Длъжен да е на мостика,да не говорим,че Варна е на час път .
Хе, на всеки кораб освен вахтения има още един, който го дебне да не заспи ! Та въпросът е дали и двамата са заспали или и двамата са го ударили на пиянство и са оставили корабът да се блъсне в скалите ? Второ, какво са могли да направят нашите служби, които са наблюдавали случката и първо - не са предполагали, че на кораба няма никой , а ако има - той е пиян като кирка ?
Тоя, да ходи при Рашков на стаж за замитане на документи. Бат Рашков е спец на тези работи.
За какво са тези граничари? Държавна граница ли пазят, или зоопарк? Или и те са били на кирки и не са могли да изкарат катер от Варна?
Всичките тия приказки са пълна простотия. Защо ли? Защото още първия ден трябваше да се качат на кораба, да копират корабния дневник и да проведат разследване. Както и проверка за алкохол и наркотици на целия екипаж. А след 20 дена ще докажат....... Хайде да не ставам циничен.
Ако кораба е бил пълен с емигранти, то те вече да са почнали да получават социални помощи в Германия.
Ох, добре, че граничарите не са имали време да действат, щото сега щети щеше да има и по граничната полиция ! Тази година ходих на екскурзия в Странджа близо до турската граница ! Знаеш ли къде я видях тази гранична полиция ? Не беше до границата, а в курорските комплекси ! Ха !
Кораба влиза без проблем в БГ черноморието. Разтоварва десетки тонове кокаин. Сега няма кой да глоби турците за насипен товар.
Кво заспиване, кви 5 лева, кви глупости?!Корабът умишлено е докаран да заседне на брега, за да разговарят "стоката". При кораб с максимална скорост около 10 морски възела, заспиване за 20 мин.означава изминаване от кораба на разстояние 10.1/3 = 3.3333...морски мили, което е едно нищо. 20 мин. време са точно 1/3 от един астрономически час и следователно 1/3 от целия морски възел.За 10 възела имаме 10 : 3 = 3.3 възела или 3.3 морски мили за време 20 минути! Корабът е бил цели 2(два) часа с курс към брега. Явно голяма пратка ще да е било и за голям играч от пазара на "белото" ще да е бил, щом цяла държава е насрана от страх да не вземе да развали "логистиката"!
Дано нещата завършат добре, а после да търсят кой и къде е сбъркал! Това е най важното към момента.
Чудно дали до края на годината ще се види края на този цирк или ще остане за другата година? Първо се пробваха криво лево да преместят товара без въобще някой да знае какво и как се превозва с първият възможен(сигурно и едниственият) морски кран. След това се изчака екипажа по своя преценка да се "евакуира" макар да не е имало риск за тях и сега тепърва ще се проверява как кораба фантом стигнал скалите. Защо кораба фантом? Как иначе ще се обясни това че е стигнал тази точка и никой не е забелязал отклонението преди да е станало късно? И сега чакаме фирми от другият край на ЕВропа да дойдат и да започнат работата по товара.
Защо аджеба този кораб не бе арестуван и екипажа разпитан НЕЗАБАВНО след засядането ? Сега : я камила , я камилар ! След дъжд :качулка ? Щели да търсят сле 21 дни доказателства !?! Ама тези слуша ли ги изобщо главата ? Кой знае каква е истинската причина за засядането ? Кокаин ? Нелегални емигранти ? Или ( ама мн.малко вероятно!) обикновена заплесия и задремване ! Но във всички случаи да се търси доказателство с/у екипажа след цели три седмици е пълен нон-сенс !!!!
Абе андрешковци, много сте тъпи, вахтения бил заспал, в съвременните кораби има GPS електроника, която води кораба, локатори, системи за сигурност, това не са ви корабите от БМФ. Най вероятно собственика на кораба е решил да се отърве от него и товара, преценил е, че застраховката ще му донесе печалба и е заповядал да потопят кораба на скалите край Камен бряг, за да може екипажа да се спаси.
Не става ясно, как за няколко месеца тоз могъщ български черноморски флот не можа да извлече една баржа?
Този кораб не е трябвало въобще да влиза в Български води и товарът не е за България. Остава си въпросът какво докара и защо нито морски контрол, нито военни, нито граничари са реафирали. 2 часа е бил нелегално в Български води. А и кораба защо не подава сигнал за бедствие след засядането. Първия сигнал е от туристи 6 часа след засядането. Големия въпрос е какво докараха и разтовариха.
Главнокомандващиа Мунча, бах ти ген щаба бахти армията. Край българскиа бряг ще акостират десетина китайски под панамски флаг подводници и ще изловят горе изброените по прашки.