Коментари - Запрянов: Няма изгубени данни от черната кутия на L-39, пилотите са имали достатъчно нальот | dnes.dir.bg
назад

Запрянов: Няма изгубени данни от черната кутия на L-39, пилотите са имали достатъчно нальот

"Тези данни вече са в България и в момента инспекцията и прокуратурата работят. Те трябва да бъдат анализирани и разчетени", допълни ръководителят на отбраната

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Запрянов: Няма изгубени данни от черната кутия на L-39, пилотите са имали достатъчно нальот | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това за нальота в черната кутия ли го пише, а Запрянка. И нъл си уж вече чисто ново боядисан натовец, кви са ти руски думи като "нальот". Или все пак ти се пробва да излезеш от съветското, ама съветското не излиза от теб.

Нальот е чисто българска дума. Ти си просто от онези, които ги наричат родоотстъпници.

Г-Н ПРЕЗИДЕНТА РАДЕВ, НЯМА ЛИ ДА НАПРАВИ АДЕКВАТНО ИЗЯВЛЕНИЕ? ТОЙ Е НАЙ- КОМПЕТЕНТЕН ПО ВЪПРОСА!!!

Нали сме натовци - измислете нещо англиканско звучащо - флайтинг,планинг или нещо подобно

На тази продажна противна подлога, няма ли някой да му напомни че по времето, когато в България имаше авияция, ако имаш под 85 часа на година, не ти се заверяваше годината за летателна. Отделно гнусния урод не споменава че тия часове които са направили момчетата не са били по сложен пилотаж а най вероятно са обучавали курсанти на упражнения далеч по малко сложни от пилотаж на пределно малка височина.

В нормалните страни и 6 ч стигат за заверка. 85 ч са идиотщина, целяща да откаже хората от летене. Е, ти си знаеш, истина ли е или не, и защо 85, а не 90 или 7? Това не го знаеш, сигурен съм, защото не би бил толкова злобен. Обаче за тази фигура нальотът им е достатъчен. И какво искаш? Крадат 30 г, без сън и почивка и то хората от НС, и първо от армията. Което не е само лошо, иначе щяхме да копаем ковчези сега, покрай войната в Украйна. Но да, добре би било който може да лети да лети.

Причините са, че никой нормален не лети на 13-и петък! В нито една реномирана авиокомпания няма 13-и ред в самолета. Пътническите авиокомпании летят на загуба на 13-и петък, а това е учебно-боен самолет!

И без черната кутия се знаят причините - ниска скорост на започване на фигурата, особено във връхната точка, недостатъчна височина, пилотът никога не е тренирал излизане от свредел, самолетът е бил почти пълен догоре с гориво.

Жалко Запрянов ! Пари за бомби за Украйна намерихте, но пари за ремонт на самолети, за нови пожарни автомобили и т.н няма !!!

Напротив, самолетът е бил основно ремонтиран в заводът-производител само два месеца преди катастрофата.

в завода производител викаш, мдааа, верваме ти.

Имали са ДОСТАТЪЧНО НАЛьОТ, оък са загинали при ОТДАВНА планиран РУТИНЕН полет Сещате ли се колко летят изобщо, след като РУТИНЕН полет се планира ОТДАВНА ? Дето от списание Криле ги разкъсаха, с проста математика, доказваща, че като се разделят летателните часове на иструкторите на годините стаж, се получават некви супер смешни цифри на годишна база. И в същото време министерството вика - не, не е вярно, ние сме прави, те летят МНОГО. Щом ИНСТРУКТОРИТЕ едва правят по 40 часа годишно, дето летят с обучаващи се, то какво остава за останалите ???

Прости сметки показват, че са летяли средно по 7 до 8 минутин ежедневно! И това военния министър приема за нормално? Наверно всички сме ненормални а министрите ни са идиоти!

А питай или чети и тогава ръси мозък. Нямаш и идея от военна авиация

Сега всичко, ще заметат под килима...

на Мунчо,ще излязат чисти, като сълза...

Заминаха си двама ценни за страната мъже, но този говори все едно за някакъв дребен пъзъл става дума, а не за недопустим инцидент.