Запрянов: Няма изгубени данни от черната кутия на L-39, пилотите са имали достатъчно нальот
"Тези данни вече са в България и в момента инспекцията и прокуратурата работят. Те трябва да бъдат анализирани и разчетени", допълни ръководителят на отбраната
Обратно в новинатаКоментари - Запрянов: Няма изгубени данни от черната кутия на L-39, пилотите са имали достатъчно нальот | Днес.dir.bg
Коментари
На тази продажна противна подлога, няма ли някой да му напомни че по времето, когато в България имаше авияция, ако имаш под 85 часа на година, не ти се заверяваше годината за летателна. Отделно гнусния урод не споменава че тия часове които са направили момчетата не са били по сложен пилотаж а най вероятно са обучавали курсанти на упражнения далеч по малко сложни от пилотаж на пределно малка височина.
Причините са, че никой нормален не лети на 13-и петък! В нито една реномирана авиокомпания няма 13-и ред в самолета. Пътническите авиокомпании летят на загуба на 13-и петък, а това е учебно-боен самолет!
И без черната кутия се знаят причините - ниска скорост на започване на фигурата, особено във връхната точка, недостатъчна височина, пилотът никога не е тренирал излизане от свредел, самолетът е бил почти пълен догоре с гориво.
Жалко Запрянов ! Пари за бомби за Украйна намерихте, но пари за ремонт на самолети, за нови пожарни автомобили и т.н няма !!!
Имали са ДОСТАТЪЧНО НАЛьОТ, оък са загинали при ОТДАВНА планиран РУТИНЕН полет Сещате ли се колко летят изобщо, след като РУТИНЕН полет се планира ОТДАВНА ? Дето от списание Криле ги разкъсаха, с проста математика, доказваща, че като се разделят летателните часове на иструкторите на годините стаж, се получават некви супер смешни цифри на годишна база. И в същото време министерството вика - не, не е вярно, ние сме прави, те летят МНОГО. Щом ИНСТРУКТОРИТЕ едва правят по 40 часа годишно, дето летят с обучаващи се, то какво остава за останалите ???
Сега всичко, ще заметат под килима...