Започва строежа на разширението на третата линия на метрото
Ще има промени в движението, както и в маршрутите на градския транспорт
Обратно в новинатаКоментари - Започва строежа на разширението на третата линия на метрото | Днес.dir.bg
Коментари
Струва ми се, че прокарват метрото към райони, които не са толкова гъсто населени само, защото е сравнително по-лесно. Най-нагъчкани са Манастирски ливади, Кръстова вада, Витоша и Младост. Само един факт - София е с отрицателен естествен прираст и видно от Преброяване 2021 е далеч от 2 милиона.
някой знае ли дали изпечената крадлива даскалица и вечния директорбратоев имат сметки в милиони
Парите са по зелената сделка, от сайта на метрополитен: Столицата на Р. България, заедно с живеещите и временно пребиваващите внадхвърля 1,6 млн. население. Транспортната и екологична обстановка в града е изключително тежка и сложна. Ежедневно в него се формират големи задръствания от лични и обществени превозни средства. От една страна това води до ниски скорости на пътуванията, а от друга води до влошена екологична и транспортна обстановка в града и околностите. Поради тази причина, въпреки различните мерки за ограничаване на замърсяването на въздуха, в отделни дни замърсяването в някои райони значително превишава санитарните норми. Практиката и опита в другите страни показва, че една от най- ефективните мерки се явява развитие на подземен скоростен масов метротранспорт. В контекста на зелената сделка метрото в София е един от най-големите зелени инфраструктурни проекти в Р. България.
Явно поради липса на достатъчно бомбоубежища в София е взето аварийно решение за спешно увеличаване на метро-бомбоубежищата в София! Само да попитам - А релси, от къде? Щото релсите идеха от Украйна, преди.... И за "петицата" - тоже! Само че на "петицата" за нейния първи ЛОТ са доставени и в по-голямата част монтирани.
Релсите ще ги започват след година, ако ги забият първо тях, то копаещата машина ще има проблеми. Има време до тогава да се намерят релси, ако ще от шведска стомана да са.
Малки корекции ще внеса. Релсите се слагат последно, т.е. до тогава има минимум 30 месеца, срокът за строителство е 39 месеца. И участъкът който стартира не се изпълнява с тунелопробивна машина, а в по-голямата си паст по НАТМ и един участък по открит способ. По-големият проблем е желязото за текущите нужди (укрепване на изкопи, стоманобетон).
Разширение или удължение? Кой ще се осмели да поправи редактор/ката?
Като завърши и го пуснат в експлоатация, тогава го пишете новина. Както е новина от преди два дни, че в Турция е открит мостът над Мраморно море. И от днес - как премиерите на Сърбия и Унгария откриха трасето на скоростен влак между Белград и Букурещ. Докато пускаме фишеци от рода на как сме почнали да правим нещо, дето никой не знае кога и дали изобщо ще стане, все ще сме на този хал.
Не,че съм гледал ама премиера на Унгария да открива ж.п. линия до Букурещ звучи като хумореска от в.Стършел.
Голяма работа. Букурещ - Будапеща, Иран - Украйна, Пекин, столица на Виетнам..., всички сме за Стършел. Аз поне съм обикновен неграмотник, за разлика от другите "колеги".
Да внимават за плаващи пясъци. Щото качеството вече толкова падна, че ме е страх даже и да мина покрай метрото
В София вече се чудят какви изгъзици да измислят, а в останалата част от страната хората изнемогват няма линейки, няма техника за почистване на пътищата...!? Училища се закриват, болници се закриват, поликлиники... Ни нищо важното е софиянци да се возят на метро, нови трамваи и автобуси нъл' тй, няма да се излагаме пред чужденците, я. Скоро и една ограда около София да не ви притесняват навлеците от ,,провинцията'' пък и да не се позволява на чужденците да пътуват през страната. Само със самолет до морето
Има надежда нещо ще се строи!
Надявам се, че София има свои пари за тази придобивка.