Започва ремонтът на първите 12 км в платното за Бургас на автомагистрала "Тракия"

По време на строителните дейности трафикът ще се осъществява двупосочно в платното за София

Обратно в новината

Коментари - Започва ремонтът на първите 12 км в платното за Бургас на автомагистрала "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо ремонтът не беше извършен докато имаше гаранция ?

Защото там гаранцията е 2 години. Някъде до около 2008-а или 2003-а, в зависимост коя година е правена.

Да оправят дунавските вълни при Стз с прословутото 90км/ч ограничение

Този 12 км участък не е толкова зле, колкото 40 километровия участък от Чирпан към Стара Загора. Трябваше първо да оправят вълните до Чирпан.

Въпреки, че само се "предвижда", нека приемем, че 12км в едната посока ще ги ремонтират 1 месец. Това прави за 2те посоки на целия 52км участък - 8 месеца и 20 дни. Ако приемем, че в декември и март ще е достатъчно добро времето за работа, то при непрестанна работа (крадене) през останалото време, ремонта и отпадането на ограниченията, ще приключат около 20-ти август 2021г. И това е, ако не свършат парите, щото е доста скъп ремонта....

2021г. ще управлява Слави Трифонов и отровното трио и няма да се краде и ще го поправят за една седмица

Ами честито за ремонта! А т.н.АМ Хемус,която сега минава през центъра на селата във вид на третокласно шосе,кога? Мейби в някой друг живот.

Е, щом започва ремонт на участъка ,то след месец ще започне ремонт на ремонта и така нататък.Поредната кражба ,може би като за изпроводяк

Като нямаше ремонт -защо няма, като има - защо има.Няма угодия за българския хейтър.

Въпросът е към всички които са били на власт докато се строи и изтече гаранционния срок на тези участъци от АТ Чирпан-Стара Загора. Кой го строи тези участъци със сгур, а не с чакъл, кой прие това строително престъпление и срещу какви рушвети, т.е. какъв беше контрола на строежа. Всички отговорни лица трябна да бъдат осъдени и в затвора, тези корумпета да признаят, кой стоеше над тях. Защо при пърите прояви на недостатъците в гаранционния срок , строителят не беше принуден да изрови трасето заедно със сгурта и се положи чакъл. Сега за да добие нормален вид участъците трябва да бъдат изровени заедно със сгурта, т.е. работат става тройна!!!? Защо да плащаме ние всички, а не престъпниците, които надуват бузи с мастии по топли дестинации със самолети и яхти!?

!!!!

82 вечери го питаме?! То тоя гьонсурат ще каже, че не той е виновен.

Някой истински "каскет" трябва да го пита, където му е мясотто!

фирмите на банкянската крадлива мутра ще захлеят яко!!! съд и затвор за този боклук!

Фирмите на БКП/БСП строят некачествена магистрала, след това фирмите на БКП/ГЕРБ я ремонтират. Всички са доволни, само българина си вика "оставка", че да му олекне

Само да уточня - тези 12 км са 158-169 км, т.е отсечка преди вълните между Чирпан и Стз. Самата отсечка между 169 и 208 е с дефекти на цялата дебелина на платното и ще глътне пари като за строеж на нов участък. Вижте в новините, че именно за този 40 км участък не са дали срок... Там ще стане като тунел Витиня...поне година ще се бавят.

Това е една добра новина. И изпълнение на поет ангажимент. Браво на правителството за приноса му за подобряване на пътната инфраструктура в България

Браво, изкара 2 цента в неделя. #OСТАВКА МУТРИ!

Извинявай, но не мисля, че е работа на правителството и министър-председателя да строи и инспектира пътища и магистрали.