Започва 7-месечен ремонт на тунела при "Люлин", спират трамваите, затварят едното платно
От общината призоваха шофьорите да използват алтернативни маршрути - основният е бул. "Сливница"
Обратно в новинатаКоментари - Започва 7-месечен ремонт на тунела при "Люлин", спират трамваите, затварят едното платно | Днес.dir.bg
Коментари
Ускорителя на елементарни частици влиза в ремонт което ще доведе да увеличение на скоростта им по време на ремонта !
Да реже лентички и да се хвали как той лично със собствени средства, кръв, пот и сълзи го е ремонтирал. Мъка...
Ремонт, 7 месеца ?!? Вие, луди ли сте.......! Това трябва да се случи за не повече от два месеца. Идиоти !
за 200-300 метра тунел 7 месеца, това егати ремонта ще стане, трябва да светне като лас вегас минимум, в западна европа такива ги правят за няма и месец
Очакват се непредвидени закъснения от поне още 5 месеца. Тъй като периода включва и зимата, когато снега ще ни изненада и няма да има нефт, смятайте още 3 месеца отгоре. Очакваното оскъпяване е за 2-4 пъти повече от предвидения бюджет. Според плановете, 3-4 месеца след откриването ще се появят първите пукнатини и локви и максимум до 3 години ще се наложи нов ремонт, отново по същата процедура.
Нагли , та дрънкат ! Как седем месеца , бе дебили ?!? Вие тунел под Ла Манш -а ли ще правите ? Изроди !
Хм, Люлинския линеен ускорител на елементарни частици влиза в ремонт. Те сега е момента да започнат ремонти за няколко месеца и по "Сливница", и ще видите кон боб яде ли!
Ще хвърлим всички сили и средства (най-вече средства) и ще ремонтираме по 25м на месец, а всякаква там паплач, като американци, руснаци,китайци, германци и т.н. нещастници ще стоят смълчани и ще отдават почит на българският инженерен гений! УРА ДРУГАРИ! УРАААААА!
7 месеца!!??? Китайците за това време ще прокопаят два нови тунела и ще пуснат 8 лентова магистрала отгоре.
Как в Япония след цунамито за 24 часа възстановиха напълно отнесена крайбрежна магистрала....
Ще го направя сам с къртач, мистрия и ръчна бетонобъркачка. 50% от цената в момента. Имаме ли сделка?
Има черен път през парка, от към Факултето. Обаче трябва як жип, за да се преджапа реката накрая.
След 3-4 месеца се очакват първите постове от Спаси София документиращи липса на работа, некачествено изпълнение и изоставания от графика. Вътре в тунела е предвидена никъде неводеща велоалея.
Как нагло лъжат. Преди поне 15-16 години ремонтираха тунела - хидроизолации, замазки, релси и тн. Е какви са тези смешни ремонти през 15 години?! Плочките в банята ни издържаха повече.
200 метра преди и 200 метра след тунела движението е само в 2 ленти. Затова има и постоянно задръстване. Вместо да правят ремонт на ремонта, трябва да разширят тунела и да пуснат поне по една допълнителна лента. Ако е, да е! Сега ще стане почти като няколкогодишния строеж на метрото към Овча купел, и невероятните задръствания по това време.
Финалния резултат от 7 месечния ремонт няма да ми даде абсолютно нищо. Ще бъде същото задръстване както и сега, защото нищо по-различно няма да се случи с лентите вътре.
Между унсс и лесото затвориха едното поатно преродихме се замърсявянето намаля птичките се разчуруликаха дано и там да стане така и природата да живне
Че то така направиха и моста с кръговото при караулката, в посока Калотина - само с 1 лента!
Само намаляват капацитета на ускорителя ! И за да не намали дебита ще се увеличи скоростта през ускорителя !
На Т. Александров има две здрави тапи. Едната е на тунела на Люлин заради малоумните светофари от двете му страни. Особено този откъм мола. В посока центъра пропуска не повече от 12-15 коли, след което чакаш дълго и напоително. Другата тапа е на кръстовището с М. Луиза. Там зеленото към жълтите павета е точно 6 секунди и в натоварените часове понякога не можеш да пресечеш и Хр. Ботев (предишното кръстовище), защото отпред е задръстено. За цялото останало трасе има осигурена "зелена вълна", но каква е файдата от нея, като на тунела и на ЦУМ висиш като паяк по няколко минути. Сега с това затваряне люлинци, перничани, радомирци и всички, които влизат по "Винкел щрасе" в София ще се изтрепят...
то хубаво, само да ремонтират разумно, че отдолу минава метрото, съоръжението не е просто и отдолу има тунели...
Егати ужаса, за 10 лампи х 10 кръга да ги сменят 7 месеца.... Трамвайното платно може да го сменят и линия по линия без да се спира автомобилното движение, ама пусто все калинки в тая община. Платете на 1-во курсници във Техническия или ВТУ, по-добра схема за ремонта ще ви направят а и без пари ще е. За какво ги имат там тея професори.
То и сега сутрин и вечер е страхотна лудница, а с този ремонт не ми се мисли. И какво толкова ще му правят 7 месеца? То нов се прави за по малко време...
За 7 месеца нов тунел ли ще копаят? Лулин ще стане най-големия затворен комплекс. Не ми се мисли какво ще задръстването на Горна Баня, че явно част от трафика ще се пренасочи натам, а там Околовръстното учителката и Буци ги чакаме вече почти 20 години да го оправят.
Драги ми о*френи от СО - давате ли си сметка колко дълъг период е 7 месеца? И как цели 7 месеца 300-хиляден квартал, плюс половин Перник и половин Софийска област, ще се бори да премине една единствена алтернатива (бул. Сливница), за да се добере до центъра? Поредната недомислена простотия?!? А и както е традиционно в Б-я - тези седем месеца нак-вероятно ще се окажат минимум 10… Идиоти!!!
Ей лоши комунисти бе ! Строили, строили, да се чудим сега как да сменяме крушките ! :D :D Нарочно ще е, за да компрометират младата ни, още неукрепнала демокрация ! :D