Започна изграждането на нов участък от АМ „Хемус”
Започна изграждането на нов участък от АМ „Хемус”. Отсечката от 9,3 км е от Ябланица до Боаза.
Обратно в новинатаКоментари - Започна изграждането на нов участък от АМ „Хемус” | Днес.dir.bg
Коментари
Ако полагат асфалта върху калта и спестят по някое платно може и по-скоро да стане отсечката. Най-важното е, че парите са отделени.
Мисля че след Магистрала Тракия , Хемус трябва да се спре - Краде се много за сметка на Убити Хора . Да изчакаме Ново Правителство което да направи както трябва Магистралите , и отговорните от ГЕРБ да влязат в Затвора .
Имам няколко въпроса:колко време след откриването ще започне ремонта на новият участък,колко пари ще се откраднат(присвоят)и 1.3 млрд. лева (по сегашен курс на долара са малко над 800 млн.долара) къде ще потънат?
Яд ли ви е червени тролчета? Да започва да се строи. Нали по ваше време на Орешарски магистрала не беше приоритет и нищо не се правеше по нея. Пукайте се от яд!
Ако я карат така, по9-10км на година и това е съмнително до Шумен ще стигнатза около 50-60г.Бързат защото има за крадене от средствата докато още има еврофондове и герб е на власт.А Русе В.Търново ще е готова до 2050г.
По света отчитат свършена работа-примерно направена магистрала.У нас отчитат километри и така 400 пъти за една магистрала важното е да се дига шум че се върши нещо а кога за колко време и за какви пари и с какво качество са просто.....дреболии.
Министър ходи да губи време за първа копка на малко парче магистрала - цели 9 километра :) В нормалните страни за това дори медиите не пишат, а и срока за изпълнение е около месец, не 1+ година :) ГЕРБ са тотални клоуни :)
Нали асфалта не се ядеше другари? Защо не я построихте вие червени другари? Само мрънкате и крадене ви се привижда, защото вие само това правите като сте на власт!
Прекалено сте закъснели!!! Северна България е обезлюдена и връщане няма.. а с тия темпове просто се откажете!!!! Малка България, как десетилетия не я асфалтирахте ....ма само крадете, нали!!!???!!!
Не ми се смята сега, но с 9 км. за две години до Шумен ще стигне след около 70 години...Е до тогава може автомобили на колела вече да няма, така че не се хабете напразно. С тия темпове направо почвайте да строите летища във всяко село и градче по маршрута. Ще излезе по-евтино...
Не, че всичко е цветя и рози при Бойко, но кой предлагаш да го смени? Може би тези, които назначиха Кой за шеф на ДАНС.
И за какво да ме е яд? Че аз докато съм жив, по магистрала до Варна няма да стигна, а ми остават къде 50-тина годинки още...
Започна изграждането на нов участък от АМ Хемус. Отсечката от 9,3 км е от Ябланица до Боаза. От три години слушам как щял да започне изграждането на участък от магистрала 9 км. За три години хората правят по 400 км.магистрали.
НАПРАВО МЕ Е СРАМ ДА ГИ СЛУШАМ. ЗА НЕЩО,КОЕТО ОТДАВНА ТРЯБВАШЕ ДА СТАНЕ -ГОЛЯМО БИЕНЕ НА БАРАБАНИ, КОКТЕЙЛИ, ПРОСТОТИИ. ЗА 9-10 КМ СЕ ВДИГНА ТАКЪВ ШУМ,ВСЕ ЕДНО Е ЗАКЪСАЛ ЗАПОРОЖЕЦ НА ВИТИНЯ.
За 15 години, от 1974 до 1989 са построени 273 км магистрали. Или 18.2 км на година. От 1990-та до влизането в ЕС през 2007 г. или за 16 години са построени 150 км, или 9.3 км/година. От 1989-та до 2018 г., за 29 години, са построени 504 км магистрали, или 17.4 км на година, почти догонихме социализма. Да, но онези първите 273 км включват и проектирането на целия магистрален пръстен и строежа на най-трудния участък - Витиня, през най-голямата планина, 5 виадукта, 6 тунела. А тези 527 км са само в равнината - от Плодовитово до Бургас и от Хасково до Свиленград. И 20 км през планината Люлин. И са минали все пак 40 г. Къде къде отидоха оттогава строителните технологии - машини, багери, асфалтополагащи машини, та компютри и GPS. И въпреки това - не можем даже да се изравним по темпове с лошия социализъм. Водим му обаче по цени - с милиони и милиарди му водим. 60 милиона за 10 км по равното ! Пазарна икономика !
9 км за 2 години?! Сърбите за толкова построиха 170 км мостове и тунели през планината от Ниш до Калотина!!!
Абе то асфалт не се яде... ама някои от афалт си построиха вили а на други асфалта им изяде семейния бюджет-)
И тримата министри са от Северна България Много добре знаят От какво положение сега Тази част на България Нека да им дадем шанс шанс и кураж Да се завърши магистралата Да се Ми развие Тази част на страната да има повече работа за хората а не да се трупат инвеститорите само около Пловдив и Стара Загора И да вика че нямало специалисти я тука в северна България да бягат в чужбина
Ха-ха-ха....Нанков-бърборанков.... Като пусне бърборника,не можеш да насмогнеш да асимилираш ,инфото",което се лее като водите на Ниагарския водопад.... Достоен ,,наследник" на оная с винетка.... Бързина и сръчност,като на ,,брат'чедите,дето въртят и разбъркват чашите в играта ,,Тука ИМА....тука....НЯМА",така,че накрая на наблюдаващите не става ясно де се спотайва зарчето....(разбирай....далаверата) !
А така, да склоним главица и да не питаме щото, видиш ли, по добро от това корумпирано управление нема и да ги оставим да си крадат!!!!! Абе ти да не си ученик на бай Тошо?????
За 5-6 години Хърватска построи 1200 километра първокласни магистрали. За 8 години ГЕРБ успяха да направят 200-300 километра, които вече са за ремонт. Да не говорим, че Тиквата само за това дрънка пред наведените медии и по 100000 пъти е откривал разни парченца по 200 метра. На ГЕРБ може да се радва човек, който не си е показвал носа от Боколандия и си мисли, че 9 километра некачествена магистрала е върха на цивилизацията. Трагедия!!!!
За да е добре Северозапада, трябва да им се увеличат пенсиите и социалните помощи. Другото е бош-лаф работа! Дайте на хората, стига заливали плодородната българска земя с асфалт! Не че ще я копаме, мързи ни, ама природата да не разваляме...
От годините след 1989 трябва да не се смятат поне половината, щото някои правителства или нищо не правеха, или едва-едва довършваха започнатото от други!
Информацията за магистралите в Хърватска се проверява лесно. 1200 е общият им брой километри, а за 5-6 години са построили около половината от тях. Почти толкова са и у нас - от 270 км през 2010, вече има 770.
170 км на година, значи по 230 метра на ден, а 9 км ги строят за 39 дни. Когато ги построят за толкова, започвайки от нулата, тогава се обади пак. То е като при децата. Ако 85 жени за две години могат да родят 170, това хич не значи, че могат да се справят с 9 за месец и половина.
273 километра са построени от 681-а насам или по 200 метра на година. Би било коректно да отчетеш, че от 1989 до 2000 не се построи нищо, а до 2010 - има няма 50 км.
Дали.. -1975 до 1990 г. са построени 273 км магистрали; -1990 и 1995-60км; -Тройната коалиция се представя с 150 км магистрала и 5500 км пътища на които е извършен основен ремонт;
за да са добре хората трябва да им се плащат нормални заплати и пенсии!!! социалните помощи трябва да се спрат!
За твое най-голямо съжаление, разполагам с интернет. Автомагистрала А4 в Сърбия (на сръбски: Аутопут А4) е автомагистрала, част от сръбската пътна мрежа. Проектната ѝ дължина е 109 км, като в експлоатация са 82 км, а в строеж е останалата част. Според договорите строителството на отделните отсечки (лотове) се очакваше да завърши през 2014 г., но не успява да се вмести в предвидените срокове. С по 230 метра на ден трябваше да е готова още 2009.
Тройната коалиция се представя с 60 км магистрали започнати по времето на НДСВ, 20 км започнати през 90-те години, и 60 км започнати от тях, но незавършени. Остава да посочиш един цял километър, който е започнат и завършен в рамките на 4-те години. Няма такъв. Сигурно и 5500-те км пътища с основен ремонт са горе долу на същия принцип.
От 2009 до 2012 година БСП и ГЕРБ в пленарна зала редовно се надцакваха с това кой каво е асфалтирал... като вестник 24 часа на 02.07.2012 публикува статия със сравнение на това което реално е направено към оня момент за построяване и рехабилитация на пътната мрежа у нас, като си мераклия чети и реви-)