Коментари - Намалиха заплатите на железничарите | dnes.dir.bg
назад

Намалиха заплатите на железничарите

От 1 септември Националната компания "Железопътна инфраструктура" /НКЖИ/ намалява заплатите на служителите си с 30 на сто, съобщи на извънредна пресконференция днес генералният директор на НКЖИ Антон Гинев.

Обратно в новината

Коментари - Намалиха заплатите на железничарите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

imat pravo da napusnat.ima linii po koito vlakovete se dvigat samo za da gi vodqt i vraschtat na rabota.ima slugbi koito rabotqt cql den chastna rabota i poluchavat zatova zaplati.ima smetki prez otoplitelniq period po golemi ot zaplatite na celiq u4astak.problema e v kontrola na personala,no tezi koito trqbva da go kontrolirat trqbva da se smenqt.tova e.

Антон ГиневХитлер-ЖЕЛЕЗНИ

Искрено съжалявам че премиера не е бил железничар а пожарникар - веднага би реагирал на това безумие. Така че да видим ние как ще реагираме!

Тони,искрено ти съчуствам,но цялата ни държава е едно безумие! Както е станало в моментта,един работник/който произвежда брутен продукт/ изхранва 4 души...включително и от ЖП! А имам приятел който работи по подръжката при вас...ама какво работи и той не знай..а,знай!/по цял ден карти/

Горките хора! Вместо да виждаме светлина в тунела , то става обратното тунела няма изход!

1. ima i drugi firmi 2. da sednete i nauchite ezik i ... spasenie v chujbina 3. chovek, ako mu se raboti, vinagi shte se nameri kakvo - bremenna znam v BG e pochti absurd da te vzemat, no makar i malka ima nadejda. I dano bebeto e jivo i zdravo i go nakarash da se izuchi, za da ne izpada v takiva situacii. I ne se sramuvai da potarsish socialni slujbi za pomosht - takava im e rabotata da podpomagat izpadnali v nujda. Nali i zatova ti udarjaha pari, dokato raboteshe. I spokoino pazi bebeto - shte se opravite

Първи лястовички от Бойковото благополучие. Следващите ще са от към Кремиковци, после от топлофикациите, от ЧЕЗ, АVN и т.н.

Браво бе! Това е нечувано! Защо не намалят депутатските заплати и министрерските?! Бе

Каква я мислехме, каква стана! Избирайки Герб, мислехме, че най-после крадците ще бъдат изобличени и открадното ще им бъде отнето, лъгали сме се(пак)..Отново най-бедния ще отнесе поредното безумие на поредните управляващи.......И докога това? Не знам за вас, аз стягам куфарите, тук вече е невъзможно да се живее! Господа управляващи, скоро май няма да има хора в държавата, които да гласуват и които да ограбвате........Тов е геноцид! И се замислям дали пък да не взема да ви осъдя в Страсбург, ама и там, кой ли го е еня за гол Асан!

Абе главо пълна с водород, какво е виновен ББ за дългогодишните мизерии на пропадналата тройна коалиция? По твойта куха логика и идващата зима е по вина на Борисов. Перекендета червенеещи...

Въпрос към Б.Б...Нали обещахте да не се намаляват заплати...или излъгахте.

това за картите е лъжа,в кой сектор работи?

mnogo xubavo,i bez tova zaplatite sa malki i dosta gi zakasniavat.

на место да се намалява с 30процента заплатите на работещите да се направи цялостно съкращение на работещите в министерството на ул ЛЕВСКИ 9

Червени боклуци млъквайте веднага! Не ви търпяхме все едно мизериите 60 години. Знаем ви КДС-арските номера много добре. За всеки червен глас тук, по една червена тиква на паважа!

i bez tova zaplatite sa malki,kakvo o6te 6te namaliat

i bez tova zaplatite sa malki , kakvko namaliavat.

работещ (31.08.2009 г. 16:29ч.) Горките хора! Вместо да виждаме светлина в тунела , то става обратното тунела няма изход! Ima svetlina v tunela, ama e ot nasreshta idvashtiq vlak...

Железниците ги разбиват от 1992 год.- що се изкраде, що народ се облажи ,реорганизация след реорганицзация водещи до нищо и все по-голямо затъване . Останахме без вагони,локомотиви,ре заводи,закрихме гари и линии,всичко се разграби.Ама като в онзи виц -опровянето на работаат в бардака не било до смяна на креватите , ами в смяната на персонала.Така и ще бъде, защото тези които са в управата не могат да измислят нищо ефективно освен да разбиват системата и тя да затъва все повече и повече.Рибата мирише от главата.

нк жи поне има някаква политика за излизане от кризата и намаляване на разходите за да си запази персонала.еми то и без това с тези надници кантонери няма да намерят повече. а в еад-то вместо да си намалят заплатите и задграничните командировки съкращават стотици хора.лошото в българия е че тези дето разбират от железница отидоха в частните превозвачи и никой от правителството няма и идея как се източва предприятието. ръководството на еад на това и разчита.да им се размине пак

Мили мои,колеги,докато синдикалистите мислят само за своите заплати,ще е така!Най сериозно ви призовавам да спрем да плащаме членски внос!Да видим с кви пари ще пивтунят по цял ден.(продължителен пигел)

това може да измисли само един умен полицай пожарникар и военен при заплата на един работник от 480лв. като откраднете 30 процента какво ще оставите за неговото същесвуване и изхранване на семейството му да на не дава господ да има и ученик какво ще прави този човек господа клоуни.

не ги жали толкова бг железничарите и българите като цяло въобще,те са си шапка на тояга,не са и сънували колко работиш ти в Дания

драга,явно много филми и телевизия гледаш как положението в България е по мед и масло,не е за вярване колко наивници като теб има и докато ги има тази държава ще затъва все повече.

подкрепям те, твой колега с над 32 г. тр.стаж БДЖ и 10 г. лишен от правото на труд в железниците, железничар не се става за 1 месец, а след, като натрупаш опит от 5 години, тогава стария колега може, да е сигурен в тебе и да разчита на теб, защото това е професия отговорна, професия на риска, професия , която те задължава да мислиш за живота на хората, железничарите са били винаги солидарни и дано останат такива, защото ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ТРАНСПОРТА Е ГЛАВНАТА АРТЕРИЯ НА СТРАНАТА НИ, ТОВА СА ХОРАТА , КОИТО 50 Г. СНАБДЯВАХА СТРАНАТА С ХРАНИ И МАШИНИ, ТЕ ПОСТРОИХА БЪЛГАРИЯ ЗА ДА Я ГРАБЯТ ДНЕС СВОИ И ЧУЖДИ. Чий интереси защитават Вашите синдикати 20 г. Необходима е солидарност между Вас - успех. И ВАПЦАРОВ Е БИЛ ЖЕЛЕЗНИЧАР.....

Аз когато бях учител и вземах 200 лева пом машинисти и машинисти вземаха по 500 а Кондукторите с рушвети изкарваха още повече. Справедливо ли е?Учителите са така има деца има пари ако няма няма. След като икономиката се свива е редно и заяплатите да се свиват. пп. машинистите не одобряваха новите дизелови мотриси Сименс защото не можаха да крадат нафта. Колите са им дизелови на всички.

до тъпанарите, които живеят на Луната: тройната коалиция беше 4 г. на власт. Държавата я съсипаха точно десните - започвайки от 1992 г. - по славното време на едно адвокатче-премиер и неговите наследници, които непрекъснато си сменят боята. Да не би да си мислите, че ГЕРБ е съставен от извънземни - точно там сега са бандитите, които грабят България вече две десетилетия. И това е само началото - шоковете се задават и ще са за дълго, за много години напред... Да му мислят бедняците и тези, които много скоро ще са безработни!

Макар че професията ми е педагог,железниците ми са на сърце.68г.до70г. служих в жп войски-София като кондуктор и-по наказание-стелочник. наизуст района Централна гара,митницата,Надеж на Искърския пролом.Влаковете се теглеха тогава от електровози Шкода,маневрите от едни немски фау,за по-близки растояния-Банкя,драг мотриси.Зимно време,след смяната,машинките на нафта редовно се точеха за домашна консумация.И сега старите шкоди още се търкалят по старите релси,повлекли подире си старите дряновски вагони.БДЖ състав от времето на моята крехка младост.Затова положението е такова.Ако някой защо-да каже.

Boyko obeshta che shte se razpravi s kradtzite i eto che zapochna ot okysanite rabotnitzi v jeleznitzite! Mnogo kradete ey vie bachkatorite!!!!!!!!

I kak taka v Daniq plashtash po-malko danaci ot kolkoto v Norge?

Радвай се на детето, проблеми има, но да ви е живо и здраво - ще се справите някак. Вярвай на роднини и приятели.

Води се мащабна битка за придърпване на България в геосферата на САЩ и изкарването й от Европа. Целта е да се приватизира и разпродаде транспорта-да се направи всичко частно. Вижте програмата на ГЕРБ, това са го планували отдавна. В Европа няма частни железници, но ние отдавна сме тръгнали по американски пътища и сме излезли вън от Европа. ББ го командват отвън океана. Идея за България

железниците стигнаха до това положение , защото политиката на идващите на власт 1989 г. подбиха с частния автомобилен транспорт -железниците и общия вагонен парк , беше намален и по късно разтурен от бившия соц.лагер ,с цел да се даде превес на частния бизнес, впоследствие започнаха да се откриват и частните индустриални клонове закупени от Краус , от правителството на Симеон и юпететат.. Всичко си вървя по сценарии... за унищожаването на този отрасъл - железопътния. Сега идва ред, да се изхвърлят работещите в железниците, или да напуснат доброволно поради ниските доходи. е ако работниците --железничари , им омръзне да играят този 20 годишен сценарий и си изберат свои Синдикат, а стария го загърбят и поведът своя политика , на достойно заплащане..........

А железничарите получават ли плюс заплатите си и допълнителни за храна ,облекло и други.

BRAVO

баси какъв прост народ сте. Какво като сте избрали ГЕРБ? Железниците не са държвно предприятие - може държавата да има някой процент, за което не съм сигурен, но няма думата при управлението на предприятието. Железниците загиват защото се краде. Айде сега да се включат всичките машинисти, които яко крадяха нафта и продаваха. Ей заради такива работливи колеги сме на този хал. А как се лъже и се маже просто не е истина - не само шефовете по върховете, ами във всички нива на железниците, особено като засегнем началниците на влаковете и кондукторите - то цял роман ще напиша. Н еса само цинганорите по гарите.... Сега нямате право да се оплаквате. Щом мислихте, че БДЖ-то е бащиния и яко дърпахте - сега ще си сърбате каквото сте надробили. Просто не е истина какви литри с гориво се изнасяха, как се лъже и маже за километри, какви пари се трупаха в джобовете на шафнери, кондуктори и началник-влакове... бедна ви е фантазията.... Тъй колеги, тъй - затова се и изнесох от БДЖ-то. Много си обичах работата (бях машинист), но просто не можех да живея с простотията, кретенията на крадливото българско и циганско племе. Повръща ми се от вас като започнете да се оплаквате. Не 30, ами с 50% да ви бяха намалили заплатите, че и по-рано да го бяха направили да се усетите малко.

Това,че в БДЖ ралотниците крадат и не работят е пълна лъжа.Зиме, лете хората се трудят - а условията на труд са ужасни.Сега и заплатите им намаляват.Няма живот в тази държава!!!

Поредната идиотщина в идиотската държава.Нямат си срам управляващите. Нека Бойко Борисов да къца за 200 лева по линията.

Червени боклуци - Стига с тия първосигнални реакции. В Б-я истинските комунисти никога на са управлявали, а са служили само за удобен параван и изкупителна жертва.

Хахахахахаххаха! Ръководството хич не е виновно! Що далавери с конкурси направиха и продължават да правят, що пари се прибраха от комисионни, ама работниците са виновни, не са виновни шефовете! В БГ никога не са виновни празните крадливи кратуни на висок пост ;) Както ние обикновените хора плащаме за мизериите на държавата, така и железничарите ще си плащат за мизериите на НКЖИ! Нищо ново под слънцето! Просто частен случай на цялата яма с лайна!

Питайте Анастас Тонев и компания къде са парите , ама те са хитриии, поокрадоха каквото можаха и вече нямат нищо общо с БДЖ, а вие работете за жълти стотинки-((((((((

Поне 10 пъти бяха заявили,че заплати няма да се намаляват ! Е, е...май пак само се говори, а се прави съвършенно друго

До 24.08 в гарата където работя са пристигнали и заминали 104 влака само на частните превозвачи.Парите от тях къде са?

Докато не се вкара в затвора една света троица Гинев - директор, Жекова - гл.счетоводител , Вецкова - човешки ресурси агонията ще продължи ! Далаверите на военните са съизмерими с тези в железниците ! Нека прокуратурата да поразрови ,а материал има.

Спомням си преди 15 години БДЖ беше супер и такова нещо като автобуси нямаше, но както всичко в България и БДЖ-то го съсипаха тези милеещи за България и българския народ управляващи!!! Пожелавам Ви някой ден да отидете в някоя бяла европейска държава и да се повозите на влак, ама хората не развалят, а градят.

Л В ти си простак те пълен безцветен боклук ТОВА Е ПОРЕДНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ОТ КЪДЕ ИСКАТ ДА РЕЖАТ ЗАПЛАТИТЕ - А ТИ бб нали си подсигури мобилните апарати от м тел- това се очакваше тепърва ще ревеш и дереш български народе

почна се бойковата песен - тотално намаление на заплати на всички нива - без техните цял свят строи железници та това е кръвоностната система на държавата глупаци такива - няма синдикати - всички са с правителството

Към тези които смятат че освен да играят карти служителите на НКЖИ не правят друго-ако имате познати работещи там ще знаете как се става нощем за аварии и тъкмо се е върнал от студа и снега отново се звъни и се тръгва за друга авария и как се притесняват близките докато човека не се върне, как се чука лед по тунелите за да пътувате безопасно многознаещи критикуващи как се виси по стълбовете и като ги видя изтръпвам от страх. И как според вас тези хора точно са обрали железниците?Мъже с опасна професия които получават смешно ниски заплати и сега да бъдат лишени и от тях.

Нещастници, спрете да съкращавате хора и си оправете маркетинга ! Разкарайте от управата на железницата лобито на автобусните превозвачи и направете наистина БЪРЗИ и удобни влакове...ПРОСТО Е !